Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 107
- chevron_right
Joprojam aktuali.Motors m52tub28 no e46,vai viss nepieciesamais man ders no e46 vai bus kas jamekle no kada cita modela!
Iesvapoju 1.6 vietā m50, bet nerūc
Ne uz degvielas sukņa releju, ne vadības bloka nepienāk strāva,
bet starteris griež, varbūt kādam tā ir bijis, kas pa problēmu??
Ne uz degvielas sukņa releju, ne vadības bloka nepienāk strāva,
bet starteris griež, varbūt kādam tā ir bijis, kas pa problēmu??
Devējus pareizi esi saspraudis? Vairāk jau kloķenes devējam jāpievērš uzmanība. Mēģini spaidīt gāzes pedāli, t.i., atver droseli. Tas tā, ja, nu, tukšgaitas regulatoram nav pareizas štekeris.
Otrs variants - skaties, kas notiek ar vadiem netālu no ECU štekera. Atšķetini vaļā un pačeko, vai tur nav kāds pārkniebts vads/vadi.
Pagaidām 2 varianti - kloķenes devējs nepareizi piesprausts vai vadi netālu no ECU štekera.
Otrs variants - skaties, kas notiek ar vadiem netālu no ECU štekera. Atšķetini vaļā un pačeko, vai tur nav kāds pārkniebts vads/vadi.
Pagaidām 2 varianti - kloķenes devējs nepareizi piesprausts vai vadi netālu no ECU štekera.
Saspraudis esmu pareizi, cps ir kada saistiba ar to, ka nepienak
strava pie relejiem?
strava pie relejiem?
Kas ir CPS?
crankshaft position sensor
kloķvārpstai devējs, bija slinkums rakstīt
kloķvārpstai devējs, bija slinkums rakstīt
Ja kloķenes devējs nav pievienots vai beigts, tad netiek padota degviela + dzirkstele.
Kādas varētu būtu izmaksas motora swapam no m50b20 uz m50b25 ?
Ps : tas ir domāts par pašu darbu !
Ps : tas ir domāts par pašu darbu !
Sveiki biedri!
Ir sanākusi tāda šaizīte! 2.5 vanos laikam pēdējie metri! Vanos nobeidzies, purkšķ un raustās, uz priekšu knapi velk vecenīte mana!
Piedāvāja man motoru, bezmaksas. Bet tas ir 2.0 vanos. Ar ko man jārēķinās, mainot šo dzinēju? Tas ir pliks 2.0 motors bez ģeneratora, bez kon. kompresora, bez spolēm utt. Vai vadi un kompis man derēs ja es viņu apkrāmēšu ar 2.5 pričendāļiem?
Ir sanākusi tāda šaizīte! 2.5 vanos laikam pēdējie metri! Vanos nobeidzies, purkšķ un raustās, uz priekšu knapi velk vecenīte mana!
Piedāvāja man motoru, bezmaksas. Bet tas ir 2.0 vanos. Ar ko man jārēķinās, mainot šo dzinēju? Tas ir pliks 2.0 motors bez ģeneratora, bez kon. kompresora, bez spolēm utt. Vai vadi un kompis man derēs ja es viņu apkrāmēšu ar 2.5 pričendāļiem?
Nederēs gan. 2.0 vanosam ir SIEMENS vadība, bet tavējam BOSCH, bet tāpat pārlies cilindrus. Ja tas ir bezvanosa 2.0, tad tāpat neder, jo nav vanos, līdz ar to vadība darbosies avārijas režīmā, kā arī pārlies cilindrus šā vai tā. Viss būs slikti tādā gadījumā. Ieteitku labāk aizbraukt pie normāla meistara, lai paskatās tavu 2.5, kas pa vainu.
Man ir video, kā izskatās tur visa tā padarīšana!
Brīvgaitā apgriezieni ļoti švaki, tā zem 500. Jauda sākot tikai no 4000 reizēm 5000.
Tādi nepatīkami sitieni zem kapota, tā cik noprotu ir ķēde kas pārlec... Diezgan bēdīgi. Mašīnu dabūju 3 mēnešus atpakaļ un jau tādas nepatikšanas!! Kaut kas jādara lietas labā!
Brīvgaitā apgriezieni ļoti švaki, tā zem 500. Jauda sākot tikai no 4000 reizēm 5000.
Tādi nepatīkami sitieni zem kapota, tā cik noprotu ir ķēde kas pārlec... Diezgan bēdīgi. Mašīnu dabūju 3 mēnešus atpakaļ un jau tādas nepatikšanas!! Kaut kas jādara lietas labā!
Aizbrauc līdz kādam meistaram, iesaku lietotāju siikais. Lai paskatās. Varbūt remonts būs lētāks, nekā motora swaps.
Lieku ieks e36 coupe motoru m52tub28 un manualo karbu no e46,gribeju uzzinat,kas ar kardanu buus,jamaina no e36 320i kardans uz kadu citu,ja citu,tad kadu,vai deres tas pats??
Paldies
Paldies
neviens nav saskaries ar sadu swapu?
Iespējams, ka no E36tā 2.8 vajadzēs kardānu ņemt, bet tik tāds minējums. Tavējais esošais 100 punkti, ka nederēs, moš tikai otrā daļa derēs, ja atradīsi ZF pirmo daļu.
Sveiki,
Tā kā motors sācis dzeņot diezgan, negribu palikt kkur malā ar drūmu seju un ir plāns iekraut iekšā 1.8 vai 1.8is. Kas ir jāņem vērā mainot motorus? Kādas nianses, mīnusi, un tml?
P.S: lasīju šo topiku, bet nevienu neatradu, kuram ir bijis 1.6 un mainījis uz ko citu.
Tā kā motors sācis dzeņot diezgan, negribu palikt kkur malā ar drūmu seju un ir plāns iekraut iekšā 1.8 vai 1.8is. Kas ir jāņem vērā mainot motorus? Kādas nianses, mīnusi, un tml?
P.S: lasīju šo topiku, bet nevienu neatradu, kuram ir bijis 1.6 un mainījis uz ko citu.
Nekas baigi jau nav - vajag dabūt to IS dzinēju ar visu vadību, tad raujam veco motoru ārā, liekam jauno iekšā, saspraužam štekerus un vajadzētu būt. Nu, vēl vajadzētu izpūtēju no ISa... Kārba der tā pati no 1.6.
Tad kārba nemaz nav jāmaina,lai to 1.8is pienācīgi turētu?
P.S: kā ir ar aizmugures daļu? nav jāmaina uz disku bremzēm, jo manam auto nāk trumuļi aizmugurē(barabāni sauktie), ceru pareiz sapratu, ka trumuļbremzes ir barabāni domāti.
P.S: kā ir ar aizmugures daļu? nav jāmaina uz disku bremzēm, jo manam auto nāk trumuļi aizmugurē(barabāni sauktie), ceru pareiz sapratu, ka trumuļbremzes ir barabāni domāti.
Kārba paliek tā pati - Getrag.
Nū, tas Tev pašam jāizdomā par tām bremzēm... Bet ISam oriģināli nāk aizmugurē disku bremzes un priekšā ventilējamie bremžu diski.
Nū, tas Tev pašam jāizdomā par tām bremzēm... Bet ISam oriģināli nāk aizmugurē disku bremzes un priekšā ventilējamie bremžu diski.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 107
- chevron_right