Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 50
- chevron_right
nee nau gan normali. tas ir izplesanas trauks nevis sarausanasArča rakstīja:ir problēma ar dzesēšanas sistēmu. domāju īstais topiks kur jautāt.
ir tā, pēc braukšanas skatoties tosola līmeni , jau aukstam motoram, līmenis nav pietiekoš. Bet atskrūvējot atgaisošanas skrūvi ,līmenis nostājas tā kā vajag. tā ir pēc katras , lielaka gabala , nobraukšanas reizes.
Kas pie vainas, vai tas ir normāli ?
kapec tev jaskruvee atgaisosanas skruve? atskruvejot korkji taa nenotiek?
ko daciks raada? kadas vel pazimes esi noverojis?
...
Atskrūvējot korķi nekas nenotiek. tikai atskruvejot to atgaisosšanas skrūvis tosols nostajas līmenī.
dačiks ātri nostājas vertikāli-90 graadi motoram, bet tālāk neiet. itka ok.
salons gan diezgan palēnām uzsilst.
kas varētu būt pie vainas, pirmais bmw , tpc arī neesmu baigais zinātājs.
dačiks ātri nostājas vertikāli-90 graadi motoram, bet tālāk neiet. itka ok.
salons gan diezgan palēnām uzsilst.
kas varētu būt pie vainas, pirmais bmw , tpc arī neesmu baigais zinātājs.
Tā laikam ar ir,tik man tad vajag mikraskopu lai to plaisu ieraudzītu.Armando rakstīja:ir taa ka ja ir plaisa, nevis punkts, tas taa plaisa ies uz prieksu pa orginalo matrealu, un suce paradisies tiklidz plaisa bus aizgajusi talak par uzklato labojumu, ja vins ir uzklats labi. ja tomer izlem kauko limet un kjepaties ar tam lietam, tad vismaz izurb plaisai visos galos cauruminju lai vinja nevar turpinat savu iesakto celjuJānis rakstīja:Nomazgāju ar bremžu tīrītāju un viss.Līmējums tur,tik blakus parādās sūce kur nav līmēts. Ir man pat jauns radiators,vēl iepakojumā,tik nav man viņam ticības,savam līmētajam,kā vairāk uzticos...
interese vai 1.8 IS der radiators no 2.0 ?
paldies , atradu atbildi pats
paldies , atradu atbildi pats
Baigais čakars tagad meklēt,tāpēc--cik litri tosola vajag 1.8 IS?
m50b25 dzinejs,velejos uzzinat vai var but termostats pie vainas,dzesesanas trubas cietas,un ta truba kas nak pec termostata ir auksta,kaut dzinjes uzsilis darba temp 90 gradi,tosols limeni,sistemu atgaisoju vairakas reizes bet tapat nekadu izmaininju,un uzsilst auto ar diezgan leeni salidzinot ar ieprieksejiem bmw.
Laikam jau deres es tagat liksu no 1.8is preiks 2.5 motora vienigi pa 333 trasi buss grutak bet tas taa
baumanis rakstīja:interese vai 1.8 IS der radiators no 2.0 ?
paldies , atradu atbildi pats
nekas grutak nebus, nebus nekadas izmainjas
...
trubas reali bus pacietas, nesapratu par kuru trubu runaji, bet ja runa iet par apaksejo trubu kas iet no radiatora apaksas uz termostata majinu, tai jabut vesakai nekaa augsejai, jo skidrums radiatoraa atdziest. pa to trubu atdzisis ieplust dzinejaa tadaa veidaa dzesejot to, talak uzkarsusais skidrums tiek sutits pa augsejo rad. trubu atpakal uz radiatoru dzeseties. taa ntiek cirkulacija. uzsils lenak jo laukaa auksts.raceejs rakstīja:m50b25 dzinejs,velejos uzzinat vai var but termostats pie vainas,dzesesanas trubas cietas,un ta truba kas nak pec termostata ir auksta,kaut dzinjes uzsilis darba temp 90 gradi,tosols limeni,sistemu atgaisoju vairakas reizes bet tapat nekadu izmaininju,un uzsilst auto ar diezgan leeni salidzinot ar ieprieksejiem bmw.
...
Bet vai pie slodzes vins nesaks karst Nebus pa mazu tas radijators ?
Armando rakstīja:nekas grutak nebus, nebus nekadas izmainjas
skaidrs,paldies,to ari velejos uzzinat.Armando rakstīja:trubas reali bus pacietas, nesapratu par kuru trubu runaji, bet ja runa iet par apaksejo trubu kas iet no radiatora apaksas uz termostata majinu, tai jabut vesakai nekaa augsejai, jo skidrums radiatoraa atdziest. pa to trubu atdzisis ieplust dzinejaa tadaa veidaa dzesejot to, talak uzkarsusais skidrums tiek sutits pa augsejo rad. trubu atpakal uz radiatoru dzeseties. taa ntiek cirkulacija. uzsils lenak jo laukaa auksts.raceejs rakstīja:m50b25 dzinejs,velejos uzzinat vai var but termostats pie vainas,dzesesanas trubas cietas,un ta truba kas nak pec termostata ir auksta,kaut dzinjes uzsilis darba temp 90 gradi,tosols limeni,sistemu atgaisoju vairakas reizes bet tapat nekadu izmaininju,un uzsilst auto ar diezgan leeni salidzinot ar ieprieksejiem bmw.
normalaa gadijumaa e36 ir divu veidu radiatori( par dizeljiem nezinu)- lielais un mazais. lielais ir autiniem ar kondisku neatkarigi no dzineja tilpuma, mazais bez kondiskas neatkarigi no dzin. tilp.kristapsk94 rakstīja:Bet vai pie slodzes vins nesaks karst Nebus pa mazu tas radijators ?
Armando rakstīja:nekas grutak nebus, nebus nekadas izmainjas
lielo var likt mazaa vietaa, otradak jaukt nevajadzetu
...
nadirs armando, es savam lielā vietā mazo uzstūķēju, tika gāzts +30 grādos gan pa sastrēgumiem gan trases režīmā, nekādu problēmu, pa pilsētu braucot vienīgi likās, ka termomufta biežāk ir saslēgta
taatad ja man ir parastaa pecka, tad es varu jebkuru radiatoru likt?
M.K.
tadaa gadijumaa jaa
kmartiiiini rakstīja:taatad ja man ir parastaa pecka, tad es varu jebkuru radiatoru likt?
...
Problēmas būtība itkā ir elementāra, piestartējot auto dzesēšmas šķidrums uzreiz iet caur lielo loku un nesilda ,,pečka ,, (normāli nesilda) . Pie vainas noteikti ir termostats, bet vai kāds varētu pateikt kur viņš atrodas un kā maināms un cik gabali viņi ir e36 1998 g. 2.0l 6cilindru motoram ? jau iepriekš paldies
Chau biedri...
Jautājums, vai m52 motoriem der no M50 motora ūdens sūknis? ( jā, zinu ka tā nav tā detaļa kura maksā kosmosu un būtu labi likt lietotu)
Jautājums, vai m52 motoriem der no M50 motora ūdens sūknis? ( jā, zinu ka tā nav tā detaļa kura maksā kosmosu un būtu labi likt lietotu)
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
viens gabals, atrodas termostata majinjaa, kas ir aiz termomuftas, un pie kuras pienak divas radiatora resnas trubas. pasaa dzineja prieksaa. maksaa kapeikas. tavam dzinejam vajadzigs termostats ar 92c atversanas t nevis 88c.jankasan rakstīja:Problēmas būtība itkā ir elementāra, piestartējot auto dzesēšmas šķidrums uzreiz iet caur lielo loku un nesilda ,,pečka ,, (normāli nesilda) . Pie vainas noteikti ir termostats, bet vai kāds varētu pateikt kur viņš atrodas un kā maināms un cik gabali viņi ir e36 1998 g. 2.0l 6cilindru motoram ? jau iepriekš paldies
vel cita nepieciesamaa infa bus atrodama seit. viewtopic.php?f=21&t=667
...
der...G1RT5 rakstīja:Chau biedri...
Jautājums, vai m52 motoriem der no M50 motora ūdens sūknis? ( jā, zinu ka tā nav tā detaļa kura maksā kosmosu un būtu labi likt lietotu)
hallo tautieši
tad nu tā, braukājos braukājos un un temperaturas stabiņš uzgāja līdz gandrīz sarkanai līnijai..
par laimi ievēroju ka tas stabiņš baigi sāk celties pirms tas sasniedza griestus un momentā izslēdzu motoru.. ļāvu labu laiku pastāvēt mierā.. atpūsties. un un iečolēju ko dara antifrīzs.. , a tur pludiņš lejā.. pagaidīju vēl kādu mirkli, tiku līdz mājai, temperatūra neturpināja celties.. pie mājas pielēju antifrīzu ,kad motors bija atdzisis, likās ka bija tukšs pilnībā, lai gan iekšā vēl bija kaut kas..
tagad nupat atkal izmetu mazu loku,temperatūra ir ok..
tagad domāju, ko darīt.. vai labāk aizripot uz kādu servisu un kādam zinošam uzmest aci, vai turpināt braukt un par to nedomāt? tā jau gluži ar nevar, bet nu.. maksāt kādam maksāšanas pēc, ar nav labi..
un reāli, cik regulāri to visu vajag pieliet/mainīt/? tāds čujs , ka tur to antifrīzu baigi ēd.. jo mēnesi atpakaļ to auto tik iegādājos.. un teicās ka ir pilns.. pārbaudīt nepārbaudīju, bet it kā viss bij kā vajag..
ko teiks ,kāds gudrāks par mani?
tad nu tā, braukājos braukājos un un temperaturas stabiņš uzgāja līdz gandrīz sarkanai līnijai..
par laimi ievēroju ka tas stabiņš baigi sāk celties pirms tas sasniedza griestus un momentā izslēdzu motoru.. ļāvu labu laiku pastāvēt mierā.. atpūsties. un un iečolēju ko dara antifrīzs.. , a tur pludiņš lejā.. pagaidīju vēl kādu mirkli, tiku līdz mājai, temperatūra neturpināja celties.. pie mājas pielēju antifrīzu ,kad motors bija atdzisis, likās ka bija tukšs pilnībā, lai gan iekšā vēl bija kaut kas..
tagad nupat atkal izmetu mazu loku,temperatūra ir ok..
tagad domāju, ko darīt.. vai labāk aizripot uz kādu servisu un kādam zinošam uzmest aci, vai turpināt braukt un par to nedomāt? tā jau gluži ar nevar, bet nu.. maksāt kādam maksāšanas pēc, ar nav labi..
un reāli, cik regulāri to visu vajag pieliet/mainīt/? tāds čujs , ka tur to antifrīzu baigi ēd.. jo mēnesi atpakaļ to auto tik iegādājos.. un teicās ka ir pilns.. pārbaudīt nepārbaudīju, bet it kā viss bij kā vajag..
ko teiks ,kāds gudrāks par mani?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 50
- chevron_right