TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 35
- chevron_right
Ko darīt ar 500hp? Ja uz stock spararata uzliktu keramisko disku plus stock kurvi, turētu?
Nē
keramisko disku plus m57 kurvi?
Cik hp iztures s54 oem sajugs?Pašam tagad stav virsu uz m52 dzineja
Nē.poweredgarage rakstīja:keramisko disku plus m57 kurvi?
Vai nu 4staru keramika un e60 fl 3.0d kurvi bet tas būs īss prieks
Garantēti turēs 4 stari un sachs performance 243 grozs.
P.s ar 500hp kapeiku neiepisīsi uz sajūga
Nevis cik hp, bet kāds motors un cik Nmigoooo rakstīja:Cik hp iztures s54 oem sajugs?Pašam tagad stav virsu uz m52 dzineja
Tu kļūdies! Atmo kolektoram jābūt vienādos garumos. Turbo kolektoram lielākais rādītājs būs, lai pēc iespējas lielāka radiusa līkumiem salīmēts tas kolektors. Turbo kolektorā rezonanšu nav, tur ir spiediens. Tur cita fizika izpildās,tāpat arī ieplūdē. Turbo motoram nav tik ļoti no svara portēti kanāli, kā atmosfēraiJānisK-[JK] rakstīja:Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus
Ja atmo motoram stāsts ir par rezonansēm,turbo motoram stāsts būs par ražību
Nē, par turbo kolektoru auzās iebrauci.
Ir divu veida kolektoru garumu tipi uz turbām, parast un dubultgaruma -saprotam konkrēti, divreiz garāks, ta sir ar domu lai izplūdes gāzes impulss ilgāk ietu un lēnāk zustu, jeb pie pārslēgšanās turbīna joprojām tiktu iegriesta.
Un ir parasta garuma kolektors, kurš vieglāk būvējas un pie mūsdienīgām gultńu tipa turbīnām strārā lieliski.
Twinscroll u.t.t neiedzilināšos tagad iztirzāt
Un tāpat kā ar atmosfēru, tā pat ar turbo, galvas kanāliem un u.t.t ir tik pat liela loma, vienkārši ar turbo ja tev trūkst 5hp tupa tos pieregulē (rupji sakot)
Ieplūdes kolektora apjoms abu veidu dzinējiem arī ir no sava, bet vairāk jau no tā, kur dzinējs ir paredzēts.
Viena lieta, kas turbiniekam ir lieka, ir katra kanāla drosele, tas uz lielām jaudām un slodzēm ir traucēklis , tur gan ir sarežgīti un ilgi jāskaidro kāpēc, ja kas netā infa ir pretrunīga, un tur nav skaidras atbildes kas labāks. Bet nu no mūsu skatu punkta ir tā.
Ir divu veida kolektoru garumu tipi uz turbām, parast un dubultgaruma -saprotam konkrēti, divreiz garāks, ta sir ar domu lai izplūdes gāzes impulss ilgāk ietu un lēnāk zustu, jeb pie pārslēgšanās turbīna joprojām tiktu iegriesta.
Un ir parasta garuma kolektors, kurš vieglāk būvējas un pie mūsdienīgām gultńu tipa turbīnām strārā lieliski.
Twinscroll u.t.t neiedzilināšos tagad iztirzāt
Un tāpat kā ar atmosfēru, tā pat ar turbo, galvas kanāliem un u.t.t ir tik pat liela loma, vienkārši ar turbo ja tev trūkst 5hp tupa tos pieregulē (rupji sakot)
Ieplūdes kolektora apjoms abu veidu dzinējiem arī ir no sava, bet vairāk jau no tā, kur dzinējs ir paredzēts.
Viena lieta, kas turbiniekam ir lieka, ir katra kanāla drosele, tas uz lielām jaudām un slodzēm ir traucēklis , tur gan ir sarežgīti un ilgi jāskaidro kāpēc, ja kas netā infa ir pretrunīga, un tur nav skaidras atbildes kas labāks. Bet nu no mūsu skatu punkta ir tā.
Kā izkalkulēt sprauslas, kādas pirkt? Skatos autora ''Puisietis'' bmw ir ar siemens deka 630cc sprauslām. Cik lielai jaudai tas ir pietiekoši?
Varbūt ir jāpērk uzreiz 800+cc? Plānotā jauda ap 500 hp..?
Varbūt ir jāpērk uzreiz 800+cc? Plānotā jauda ap 500 hp..?
Cc = +- max hp ar benzinupoweredgarage rakstīja:Kā izkalkulēt sprauslas, kādas pirkt? Skatos autora ''Puisietis'' bmw ir ar siemens deka 630cc sprauslām. Cik lielai jaudai tas ir pietiekoši?
Varbūt ir jāpērk uzreiz 800+cc? Plānotā jauda ap 500 hp..?
437сс/5,253571=83.3poweredgarage rakstīja:Kā izkalkulēt sprauslas, kādas pirkt? Skatos autora ''Puisietis'' bmw ir ar siemens deka 630cc sprauslām. Cik lielai jaudai tas ir pietiekoši?
Varbūt ir jāpērk uzreiz 800+cc? Plānotā jauda ap 500 hp..?
83.3*6(cilindri)=~500hp
tas ar standartu degvielas spiedienu 3bar.
Bet sprauslas ir jāliek ar rezervi, tā kā tās 630cc būs labasgutta rakstīja:437сс/5,253571=83.3poweredgarage rakstīja:Kā izkalkulēt sprauslas, kādas pirkt? Skatos autora ''Puisietis'' bmw ir ar siemens deka 630cc sprauslām. Cik lielai jaudai tas ir pietiekoši?
Varbūt ir jāpērk uzreiz 800+cc? Plānotā jauda ap 500 hp..?
83.3*6(cilindri)=~500hp
tas ar standartu degvielas spiedienu 3bar.
Es par to pašu domāju...vnk. cenu starpība ir pavisam neliela no 630cc līdz 800+cc.. kuras šājā gadījumā labāk pirkt?
dzinēja tilpums būs 2.5.. nākotnē mby 2.8...
dzinēja tilpums būs 2.5.. nākotnē mby 2.8...
630 točna pietiks uz benzīna. Ja plāno E85, tad gan vajadzētu padomāt.
Paldies..
Budžeta turbo setupam atlicis tikai tikt galā ar vadības sistēmu, dotajā brīdī Megasquirt iziet no budžeta, bet esmu dzirdējis ka ar nelielu piepūli varot pielāgot vadību no gāzes iekārtas, vai kāds no šejieniešiem ir ko tādu darījis? Ja ne publiski, tad varbūt privāti varētu nedaudz pastāstīt par to, kas nepieciešams?
I don`t like bass, I love it!
Teorijā jā tas ir iespējams. Bet realitātē tie kuri gāzi regulē visbiežāk daudz ko nejēdzību. Vai arī tas kurš jēdz tas paprasīs ne 50 bet 150 vai vairāk. Un tad jautājums vai tas ir tā vērts?
P.s bet gāze ir labāka degviela tā kā es pameginatu
P.s bet gāze ir labāka degviela tā kā es pameginatu
M50 oem vadiba drosi stradas ar turbo 403, 413
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 35
- chevron_right