dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

rupijs
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 17 Mai 2013, 23:13
Braucu ar: 2.8
Atrašanās vieta: jekabpils
Nixon rakstīja:Uz bloka ieplūdes pusē ir motora kods.
M52B25 tur būs rakstīts 25 6S 3 un M52B28 būs 28 6 S1.

Bet gan jau vēl ir kāds veids kā atpazīt, bet šis ir visdrošākais.
Sk.pakldies par info.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
visdrošākais būs izskrūvēt sveci, iebāzt drāti cietu vai garu skrūvgriezi, aiz šķivoka pagriezt motoru, lai virzulis noiet lejā, atzīmēt, uzgriezt augšā un atzīmēt, pēc tam izmērīt attālu starp atzīmēm un būs virzuļa gājiens
2.0 - 66mm
2.5 - 75mm
2.8 - 84mm
3.0 - ~90mm

, jo piem. 2.8 blokā var būt iekšā whiskas, izņemot 2.0, jo tam ir mazāks virzuļa diametrs
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
:super:
Attēls
Profila bilde
WannaBee
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 31 Aug 2014, 12:04
Reputācija: 2
 
Attēls
Ko dara daļa numur 10? Tā ir pieskruvēt klāt pie gaisa filtra kastes,bet man viņa ir aizlīmēta,un kruba kas nāk no taureņa ir aiztaisīta ciet ar skrūvi.(bildē sanak truba numur 15).
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Droseles apsildes termostats. Nav vajadzīga tā droseles apsilde.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
WannaBee
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 31 Aug 2014, 12:04
Reputācija: 2
 
Jānis.P rakstīja:Droseles apsildes termostats. Nav vajadzīga tā droseles apsilde.
Paldies par info. Nafig tad ražotājs viņu uztādija? Kāda tam doma bija? Vai tad droseles uzsildīšana nedos tieši pretēju efektu kā laidīs iekšā motora siltāku gaisu?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
WannaBee
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 31 Aug 2014, 12:04
Reputācija: 2
 
Jānis.P rakstīja:KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.
Skaidrs,saprata ka viņu nevajag. :D

Paldies.
Profila bilde
WannaBee
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 31 Aug 2014, 12:04
Reputācija: 2
 
WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Joprojām tā pati problēma.

Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.

Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?
Profila bilde
WannaBee
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 31 Aug 2014, 12:04
Reputācija: 2
 
WannaBee rakstīja:
WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Joprojām tā pati problēma.

Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.

Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?
Tik cik paintresējos,šķiet ka tas varētu būt detonācijas devējs.
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
internetdiagnostika šiet diez vai palīdzēs. vainas tur varētu būt vairākas. dzen uz diagnostiku un nečakarējies. vidēji par 5-15eur, tev piespraudīs un izstāstīs problēmu.
Profila bilde
ipikis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 27 Jūl 2014, 20:00
Braucu ar: e36 m54b30
Hai

karoc lieta sekojosa vajadzetu ieteikumus par galvas blivi kadu labak likt m50b25.
no bloka nonemti 100 mikroni un no galvas nonemti 150 mikroni, virzula izbidijums 0,75mm
Sapnus buvee, nevis noperk...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
WannaBee rakstīja:
WannaBee rakstīja:
WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Joprojām tā pati problēma.

Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.

Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?
Tik cik paintresējos,šķiet ka tas varētu būt detonācijas devējs.
man bija tādi simptomi detonācijas devēji tie nebija, palika zonde, bet to jau jaunais īpašnieks pisās
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Jānis.P rakstīja:KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.
ziemā nevis ātrāk uzsilst bet nevar drosele iesalt atvērtā pozīcijā
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
ipikis rakstīja:Hai

karoc lieta sekojosa vajadzetu ieteikumus par galvas blivi kadu labak likt m50b25.
no bloka nonemti 100 mikroni un no galvas nonemti 150 mikroni, virzula izbidijums 0,75mm
ja stock dzinējs m50b25, un tik vien noslīpēts, liec vien to pašu 1,75mm blīvi ;)
Profila bilde
chappy
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 14 Nov 2014, 00:04
Braucu ar: TZ4K14
Atrašanās vieta: Talsu gals
Vakar parādījās sekojoša problēma: braucu uz Rīgu, normāli izgriežu, iet normāli. Apstājos pie luksofora, normāla stabila tukšgaita, uzreiz noslāpst. Šķiļu klāt, uzreiz pielec un iet atkal bez problēmām. Pēc tam dažas reizes norīstījās arī uz šosejas, vienreiz bija psaks tāds ka salonā pat abšivkas nograbēja. Norīstās, pēc tam atkal darbojas bez problēmām.
Dzinējs M52B25 ar M50tuB20 smadzenēm un devējiem.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Kloķenes devējs, manuprāt. Tas "pisaks" skaidrojams ar to, ka motors slāpst, bet uz kompresijas rēķina atkal pielec.
Profila bilde
chappy
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 14 Nov 2014, 00:04
Braucu ar: TZ4K14
Atrašanās vieta: Talsu gals
neraža, kloķenes devējs kkur pirms 2 mēnešiem tika nomainīts, protams, no šrota.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
WannaBee rakstīja:

Pie identiskiem simptomiem manā gadījumā bija defektains pats vadības bloks. Diagnostikā viss bija OK. + klāt šiem simptomiem bija tā, ja izdevās OK sagāzēt tad varēja braukt un viss OK (līdz brīdim kad sāk godīgi braukt).
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
chappy rakstīja:neraža, kloķenes devējs kkur pirms 2 mēnešiem tika nomainīts, protams, no šrota.
nu kad cilvēki beidzot sapratīs, ka lietotus sadalenes un kloķenes devējus pirkt nav vērts, ja vien viņi nemaksā 5 eur/gab, savādākā variantā ir jāņem jauns OEM vai OEM ražotāja(tb veikalā BMW oriģināldetaļas iepakojumā, vai noskaidrot, kurš ražotājs ražo to oriģināldetaļu un no tā ražotāja, piem, m52 - siemens/vdo)
Un tad nebūs lieku problēmu entās brukāšanas pa šrotie, ai neiet, uzmetēji & shit...