dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- …
- 350
- chevron_right
Sk.pakldies par info.Nixon rakstīja:Uz bloka ieplūdes pusē ir motora kods.
M52B25 tur būs rakstīts 25 6S 3 un M52B28 būs 28 6 S1.
Bet gan jau vēl ir kāds veids kā atpazīt, bet šis ir visdrošākais.

visdrošākais būs izskrūvēt sveci, iebāzt drāti cietu vai garu skrūvgriezi, aiz šķivoka pagriezt motoru, lai virzulis noiet lejā, atzīmēt, uzgriezt augšā un atzīmēt, pēc tam izmērīt attālu starp atzīmēm un būs virzuļa gājiens
2.0 - 66mm
2.5 - 75mm
2.8 - 84mm
3.0 - ~90mm
, jo piem. 2.8 blokā var būt iekšā whiskas, izņemot 2.0, jo tam ir mazāks virzuļa diametrs
2.0 - 66mm
2.5 - 75mm
2.8 - 84mm
3.0 - ~90mm
, jo piem. 2.8 blokā var būt iekšā whiskas, izņemot 2.0, jo tam ir mazāks virzuļa diametrs



Droseles apsildes termostats. Nav vajadzīga tā droseles apsilde.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Paldies par info. Nafig tad ražotājs viņu uztādija? Kāda tam doma bija? Vai tad droseles uzsildīšana nedos tieši pretēju efektu kā laidīs iekšā motora siltāku gaisu?Jānis.P rakstīja:Droseles apsildes termostats. Nav vajadzīga tā droseles apsilde.

KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Skaidrs,saprata ka viņu nevajag.Jānis.P rakstīja:KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.

Paldies.

Joprojām tā pati problēma.WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.
Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?

Tik cik paintresējos,šķiet ka tas varētu būt detonācijas devējs.WannaBee rakstīja:Joprojām tā pati problēma.WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.
Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?

internetdiagnostika šiet diez vai palīdzēs. vainas tur varētu būt vairākas. dzen uz diagnostiku un nečakarējies. vidēji par 5-15eur, tev piespraudīs un izstāstīs problēmu.

Hai
karoc lieta sekojosa vajadzetu ieteikumus par galvas blivi kadu labak likt m50b25.
no bloka nonemti 100 mikroni un no galvas nonemti 150 mikroni, virzula izbidijums 0,75mm
karoc lieta sekojosa vajadzetu ieteikumus par galvas blivi kadu labak likt m50b25.
no bloka nonemti 100 mikroni un no galvas nonemti 150 mikroni, virzula izbidijums 0,75mm
Sapnus buvee, nevis noperk...

man bija tādi simptomi detonācijas devēji tie nebija, palika zonde, bet to jau jaunais īpašnieks pisāsWannaBee rakstīja:Tik cik paintresējos,šķiet ka tas varētu būt detonācijas devējs.WannaBee rakstīja:Joprojām tā pati problēma.WannaBee rakstīja:Dzinējs auksts strādā kā vajag,līdz ko uzsilst sak nevienmērīgi strādāt,itkā kāds pods nestrādā,tukšgaitā arī baigi ribinās. Visi cilindri strādā,pārbaudiju atvienojot katru sveci atsevisķi. Zondes nav. M50B25 ,kur tālāk skatīties?
Šodien noņēmu droseli lai pastītos vai kāda truba nav nošļukusi un ieplaisājusi. Viss izskatās ok. Auto iet zvērā kamēr auksts,bet līdz ko uzsilst milimetru pēc zilā kvadrātiņa,dzinējs tā kā nošķaudās,un jaudas nav,nevienmērīgi strādā,bet podi visi itkā strādā. Zondi atvienoju,palika labāk,bet tāpat šauj garām.
Varbūt kāds var ieteikt diagnostikas kantori,kas arī kaut ko pastāstīs nevis tupa patieks kas jāmaina un paņems labu summiņu?

ziemā nevis ātrāk uzsilst bet nevar drosele iesalt atvērtā pozīcijāJānis.P rakstīja:KKas ziemā bija, uzsilst ātrāk vai kkas tāds. Jaunākiem motoriem viņa vairs nav.

ja stock dzinējs m50b25, un tik vien noslīpēts, liec vien to pašu 1,75mm blīviipikis rakstīja:Hai
karoc lieta sekojosa vajadzetu ieteikumus par galvas blivi kadu labak likt m50b25.
no bloka nonemti 100 mikroni un no galvas nonemti 150 mikroni, virzula izbidijums 0,75mm


Vakar parādījās sekojoša problēma: braucu uz Rīgu, normāli izgriežu, iet normāli. Apstājos pie luksofora, normāla stabila tukšgaita, uzreiz noslāpst. Šķiļu klāt, uzreiz pielec un iet atkal bez problēmām. Pēc tam dažas reizes norīstījās arī uz šosejas, vienreiz bija psaks tāds ka salonā pat abšivkas nograbēja. Norīstās, pēc tam atkal darbojas bez problēmām.
Dzinējs M52B25 ar M50tuB20 smadzenēm un devējiem.
Dzinējs M52B25 ar M50tuB20 smadzenēm un devējiem.

Kloķenes devējs, manuprāt. Tas "pisaks" skaidrojams ar to, ka motors slāpst, bet uz kompresijas rēķina atkal pielec.

neraža, kloķenes devējs kkur pirms 2 mēnešiem tika nomainīts, protams, no šrota.

WannaBee rakstīja:
Pie identiskiem simptomiem manā gadījumā bija defektains pats vadības bloks. Diagnostikā viss bija OK. + klāt šiem simptomiem bija tā, ja izdevās OK sagāzēt tad varēja braukt un viss OK (līdz brīdim kad sāk godīgi braukt).
Pie identiskiem simptomiem manā gadījumā bija defektains pats vadības bloks. Diagnostikā viss bija OK. + klāt šiem simptomiem bija tā, ja izdevās OK sagāzēt tad varēja braukt un viss OK (līdz brīdim kad sāk godīgi braukt).

nu kad cilvēki beidzot sapratīs, ka lietotus sadalenes un kloķenes devējus pirkt nav vērts, ja vien viņi nemaksā 5 eur/gab, savādākā variantā ir jāņem jauns OEM vai OEM ražotāja(tb veikalā BMW oriģināldetaļas iepakojumā, vai noskaidrot, kurš ražotājs ražo to oriģināldetaļu un no tā ražotāja, piem, m52 - siemens/vdo)chappy rakstīja:neraža, kloķenes devējs kkur pirms 2 mēnešiem tika nomainīts, protams, no šrota.
Un tad nebūs lieku problēmu entās brukāšanas pa šrotie, ai neiet, uzmetēji & shit...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- …
- 350
- chevron_right