dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
+ Tepat pie liet KĻAVIŅŠ var iepirkt. Ap 70 eur/gb.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
pisnesmeņi :giggle:
es jaunu vdo kloķenes m52 devēju nopirku pa 60 eur ar visu pievešanu klāt :hahaha:
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Ar visādām vairuma atlaidēm mož tā arī ir, bet es pats tik reti kko pērku, ka man tādas atlaides nemaz nepienākas. :gigigi: Neviens te vēl nav piedāvājis, piem, GROSa atlaižu karti vai ko tādu :hahaha:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
gros ir miskaste, pērku tur tikai tad kad vajag sročna tūlīt un tagad, vēlu vakarā.
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Tas bija piemērs, jo kad vajadzēja tūlīt pēcpusdienā, detaļa tur uz vietas, un ar kkādu atlaidi (nezinu kāpēc), cena bija laba.
vents
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 25 Mar 2014, 20:22
Cau biedri, rakstu bez garumzimem. Ir jautajums, un varetu atsaukties kads kurs ir saskaaries ar sadu probleemu. tatad. m43b18 uzkarsa motors, jo bija skidrums pa maz. karstam motoram tika ieliets auksts udens (1.5L) un bija radiators liidz luupai. Vareeja pilniigi dzirdeet kaa naak krakshki no motora. Nogalinaju galvu (visticamaak). Un jautaajums ir sekojoshss - vai es buushu nobeidzis arii bloku? Jo sakaraa ar to, ka abas dzeses gofras pienaak pie galvas, uzskatu, ka caura radiatora deelj bloks nebija tukshss, tuksha varetu but, ka bija tikaj galva. Ta es uzskatu 2 iemeslu deelj. abas gofras pienaak pie galvas un arii ar 1.5 L pietika lai pielietu pilnu radiatoru. Un pats galvenais, ko veelos saprast ir tas, vai pietiks ar galvas mainju..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
pagaidi, tu tipa dzirdēji krakšķus, a pēc tam kas? domā ka visam ir pisec un nemaz neaiztiec?
nu ja tomēr eļļa ir kefīrā un radiators pūšas utt, tad bloki arī mēdz uzraut mikroplaisas, bet ļoti ļoti reti.
vents
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 25 Mar 2014, 20:22
ellja ir tiira, bet pa radiatoru gan pilniigi ar struuklu dzen aaraa dzeses skidrumu
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
vents rakstīja:ellja ir tiira, bet pa radiatoru gan pilniigi ar struuklu dzen aaraa dzeses skidrumu
radiatorakrakšķus tad jau dzirdēji :hahaha:
kaut kā neticās ka ar 1.5l ūdeni radiatora varbūt galvai pisec

nomaini radiatoru un skaties
ja pats nemāki brauc pie manis :hahaha:
vents
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 25 Mar 2014, 20:22
nene, galva tur ir viennozimigi. Shtukoju par bloku
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ko tur štukot, jājauc ārā un jāskatās, ja tiešām spiediens sistēmā. ;)
Attēls
vents
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 25 Mar 2014, 20:22
velviens ashais jautaajums - uz m43b18 var uzlikt is'inieka izpludes kolektoru? (zirnekli)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
paga, tad ir tā, ja tu ar atvērtu korķi piedarbini motoru, tad pa korķa caurumu no radiatora paceļas geizers?
kolektoru uzlikt nevar
isam ir 4 skrūves uz cilindru, m40/43 = 2 ar debīlu izkārtojumu
vents
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 25 Mar 2014, 20:22
jaa, tieshi taa! par kolektoru - kanaali sakriit? skruuvju caurumus jau var uzmeikot
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ja jau skrūvju caurumus var uzmeikot, tad kanālus galvā arī var pagrebt no apaļiem ovālus, bet nu tur pēc tā visa nav jēgas no tās izplūdes, tikai tik cik kā - paskaties man ir zirneklis wooow
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kas varētu notikt, vai tieši nenotikt, ja m52 kartera ventilāciju nahrenizē un uztaisa pa vienkāršo kā m50, toestj ščups bez atzara kartera ventilacijas vārstam, no vārstu vāka truba uz droseli. vienīgi, priekškam vēl m50 nāk tā maziņā truba no vārstu vāka uz kolektoru? ja viņa ir vitāli nepieciešama, tad tas pasākums izvēršas bezjēdzīgs jo ir jādomā kā to trubiņu pieslēgt pie m52 vārstuvāka(ar apaļo izeju ventilācijai). viss tas pasākums uz m52 motora ar m50 ieplūdi, negribās čakarēties un likt to ventilācijas vārstu/membrānu, jo jādomā kā viņu sajūgt ar kolektoru un besī ka viņš apgrūtina kolektora uzlikšanu/noņemšanu.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Mazā trubiņa M50 iet uz ieplūdes kolektoru, nosacīti caur tukšgaitas regulatoru (sūc uz to pusi), resnā uz gofru, tātad eļļas tvaiks nokļūst ieplūdē jeb gofrā. M52 tas eļļas tvaiks nokļūst karterī caur membrānu (eļļas uz karteri, tvaiks uz ieplūdi). Ātrāk apdeg ieplūdes vārsti, kā arī M52 var ātrāk "sist" zilīti caur izpūtēju.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
paga paga, m52 vārsti apdeg tikai tikai tad, kad kartera ventilācijas membrāna ir beigta.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
vienma ta bija aizaugusi ieplūde un vārsti apdeguši,ka nepaspēja varsts aiztaisīties un sakapāja virzuli.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D