dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 350
- chevron_right

+ Tepat pie liet KĻAVIŅŠ var iepirkt. Ap 70 eur/gb.

pisnesmeņi
es jaunu vdo kloķenes m52 devēju nopirku pa 60 eur ar visu pievešanu klāt

es jaunu vdo kloķenes m52 devēju nopirku pa 60 eur ar visu pievešanu klāt


Ar visādām vairuma atlaidēm mož tā arī ir, bet es pats tik reti kko pērku, ka man tādas atlaides nemaz nepienākas.
Neviens te vēl nav piedāvājis, piem, GROSa atlaižu karti vai ko tādu 



gros ir miskaste, pērku tur tikai tad kad vajag sročna tūlīt un tagad, vēlu vakarā.

Tas bija piemērs, jo kad vajadzēja tūlīt pēcpusdienā, detaļa tur uz vietas, un ar kkādu atlaidi (nezinu kāpēc), cena bija laba.
Cau biedri, rakstu bez garumzimem. Ir jautajums, un varetu atsaukties kads kurs ir saskaaries ar sadu probleemu. tatad. m43b18 uzkarsa motors, jo bija skidrums pa maz. karstam motoram tika ieliets auksts udens (1.5L) un bija radiators liidz luupai. Vareeja pilniigi dzirdeet kaa naak krakshki no motora. Nogalinaju galvu (visticamaak). Un jautaajums ir sekojoshss - vai es buushu nobeidzis arii bloku? Jo sakaraa ar to, ka abas dzeses gofras pienaak pie galvas, uzskatu, ka caura radiatora deelj bloks nebija tukshss, tuksha varetu but, ka bija tikaj galva. Ta es uzskatu 2 iemeslu deelj. abas gofras pienaak pie galvas un arii ar 1.5 L pietika lai pielietu pilnu radiatoru. Un pats galvenais, ko veelos saprast ir tas, vai pietiks ar galvas mainju..

pagaidi, tu tipa dzirdēji krakšķus, a pēc tam kas? domā ka visam ir pisec un nemaz neaiztiec?
nu ja tomēr eļļa ir kefīrā un radiators pūšas utt, tad bloki arī mēdz uzraut mikroplaisas, bet ļoti ļoti reti.
nu ja tomēr eļļa ir kefīrā un radiators pūšas utt, tad bloki arī mēdz uzraut mikroplaisas, bet ļoti ļoti reti.
ellja ir tiira, bet pa radiatoru gan pilniigi ar struuklu dzen aaraa dzeses skidrumu

radiatorakrakšķus tad jau dzirdējivents rakstīja:ellja ir tiira, bet pa radiatoru gan pilniigi ar struuklu dzen aaraa dzeses skidrumu

kaut kā neticās ka ar 1.5l ūdeni radiatora varbūt galvai pisec
nomaini radiatoru un skaties
ja pats nemāki brauc pie manis

nene, galva tur ir viennozimigi. Shtukoju par bloku

Ko tur štukot, jājauc ārā un jāskatās, ja tiešām spiediens sistēmā. 

velviens ashais jautaajums - uz m43b18 var uzlikt is'inieka izpludes kolektoru? (zirnekli)

paga, tad ir tā, ja tu ar atvērtu korķi piedarbini motoru, tad pa korķa caurumu no radiatora paceļas geizers?
kolektoru uzlikt nevar
isam ir 4 skrūves uz cilindru, m40/43 = 2 ar debīlu izkārtojumu
kolektoru uzlikt nevar
isam ir 4 skrūves uz cilindru, m40/43 = 2 ar debīlu izkārtojumu
jaa, tieshi taa! par kolektoru - kanaali sakriit? skruuvju caurumus jau var uzmeikot

ja jau skrūvju caurumus var uzmeikot, tad kanālus galvā arī var pagrebt no apaļiem ovālus, bet nu tur pēc tā visa nav jēgas no tās izplūdes, tikai tik cik kā - paskaties man ir zirneklis wooow

kas varētu notikt, vai tieši nenotikt, ja m52 kartera ventilāciju nahrenizē un uztaisa pa vienkāršo kā m50, toestj ščups bez atzara kartera ventilacijas vārstam, no vārstu vāka truba uz droseli. vienīgi, priekškam vēl m50 nāk tā maziņā truba no vārstu vāka uz kolektoru? ja viņa ir vitāli nepieciešama, tad tas pasākums izvēršas bezjēdzīgs jo ir jādomā kā to trubiņu pieslēgt pie m52 vārstuvāka(ar apaļo izeju ventilācijai). viss tas pasākums uz m52 motora ar m50 ieplūdi, negribās čakarēties un likt to ventilācijas vārstu/membrānu, jo jādomā kā viņu sajūgt ar kolektoru un besī ka viņš apgrūtina kolektora uzlikšanu/noņemšanu.

Mazā trubiņa M50 iet uz ieplūdes kolektoru, nosacīti caur tukšgaitas regulatoru (sūc uz to pusi), resnā uz gofru, tātad eļļas tvaiks nokļūst ieplūdē jeb gofrā. M52 tas eļļas tvaiks nokļūst karterī caur membrānu (eļļas uz karteri, tvaiks uz ieplūdi). Ātrāk apdeg ieplūdes vārsti, kā arī M52 var ātrāk "sist" zilīti caur izpūtēju.

paga paga, m52 vārsti apdeg tikai tikai tad, kad kartera ventilācijas membrāna ir beigta.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.

tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?

vienma ta bija aizaugusi ieplūde un vārsti apdeguši,ka nepaspēja varsts aiztaisīties un sakapāja virzuli.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 350
- chevron_right