dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
pofig par tām pilītēm, man galvenais lai viss +- funkcionē kā tam jābūt un aizvada spiedienu, lai nesak sulot viss kas var sulot :lol:

ķip tu saki ka paibaķ ka tā uzbuve nav seperātoram, tas mēsls strādās pilnvērtīgi tāpat?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
pilnvērtīgi strādās arī truba no vārstuvāka iebāzta kolas pudelei sānā izgrieztā caurumā, kurai korķis būs vaļā.
bļin, spiediens karterī veidojas no tā, ko aizpūš garām gredzeniem, jo sūdīgāki gredzeni/cilindri, jo vairāk pūš garām.
kartera ventilācija ir eko shits, lai to visu figņu sadedzinātu + vēl uztaisa nelielu vakuumu motorā, pateicoties vakuumam motors nepuņķojas arī, ja ir sakaltušas vārstu vāka blīves, beigti gala saļņiki utt, tikai piesūc gaisu caur turieni lēnām un nenovēršami.
uzliekot oil catch tank, vai vienkārši atstājot tur vaļā, spiediens nevar izveidoties, jo tur ir vaļā, viss.
nebūs tikai vakuuma, kas palīdzēs novērst eļļas noplūdes dēļ vecām/sapistām/nepareizi uzliktām blīvēm. + smaķelis, kura stiprums atkarīgs atkal no tā cik daudz pūš garām un kādu eļļu izmanto.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
seeingman rakstīja:pilnvērtīgi strādās arī truba no vārstuvāka iebāzta kolas pudelei sānā izgrieztā caurumā, kurai korķis būs vaļā.
bļin, spiediens karterī veidojas no tā, ko aizpūš garām gredzeniem, jo sūdīgāki gredzeni/cilindri, jo vairāk pūš garām.
kartera ventilācija ir eko shits, lai to visu figņu sadedzinātu + vēl uztaisa nelielu vakuumu motorā, pateicoties vakuumam motors nepuņķojas arī, ja ir sakaltušas vārstu vāka blīves, beigti gala saļņiki utt, tikai piesūc gaisu caur turieni lēnām un nenovēršami.
uzliekot oil catch tank, vai vienkārši atstājot tur vaļā, spiediens nevar izveidoties, jo tur ir vaļā, viss.
nebūs tikai vakuuma, kas palīdzēs novērst eļļas noplūdes dēļ vecām/sapistām/nepareizi uzliktām blīvēm. + smaķelis, kura stiprums atkarīgs atkal no tā cik daudz pūš garām un kādu eļļu izmanto.
karoč pec tevis sacitā ir tā, ka varu ņemt to membrānu veco, izmest to gumijas daļu nahui arā, savienot visu kā oriģināli ir un vienkārši tam galam kas bāzās kolektorā uzlikt filtriņu un nepist bobi?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Un ko es visu laiku cenšos pateikt, a tu pisies uz manis visu laiku, ka es pišu prātu un tēloju gudru, vo vo man nafig tavu prātu nevajag :gigigi:
btw nevajag pat neko mest ārā, izrauj no kolektora uzliec filtru, aizmirsti.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
seeingman rakstīja:Un ko es visu laiku cenšos pateikt, a tu pisies uz manis visu laiku, ka es pišu prātu un tēloju gudru, vo vo man nafig tavu prātu nevajag :gigigi:
btw nevajag pat neko mest ārā, izrauj no kolektora uzliec filtru, aizmirsti.
labi labi paldies :lol: :sarunats:
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas
sveiki! lieta tada m50b25 griezot uz augsejo mainas punktu neaizveras visi varsti! galvu nost negribas celt , jo tiko svaigas skruves un blive! ir kadi risinajumi! ka lai visus varstus aizver?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ko lūdzu?
tas ir kā? kāds no 1. cilindra vārstiem paliek vaļā, jo ieķīlē vadīklā, vai arī kāds objekts ir starp vārstu un sēžu vai kas?
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas
seeingman rakstīja:ko lūdzu?
tas ir kā? kāds no 1. cilindra vārstiem paliek vaļā, jo ieķīlē vadīklā, vai arī kāds objekts ir starp vārstu un sēžu vai kas?
ne tad tad ir 1 cilindra augseja mainas punka tad kada cita cilindra varsti paliek atverti! griez ka gribi to motoru ta pat paliek viena cilindra vala varsti! tikai maina secibu!
bet man vajag lai visi varsti ir aizverta stavokli!
sadeleni iznemot vini jau nenostasies pasi aizverta stavokli?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Es domāju, ka tev nevajadzētu līst motorā, ja tu nesaproti, kā tas apmēram darbojas, beigsies tas tev ar neejošu motoru.
bet nu labi.
2.5 motors veic 6 ciklus(ieplūde, kompresija, darba gājiens, izplūde) divos apgriezienos, protams, ka nekad nebūs tāda pozīcija, ka neviens no visa motora vārstiem nebūs nospiests.
Ja tu gribi lai visi vārsti ir ciet, tad tev jāizņem sadalenes. Un nostāsies gan paši, jo tur ir atspere, kas spiež vārstu ciet.
Tālāk jautājums, priekš kam tev to vajag.
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas
tad sanak ka saliekot visas sadalenes ka vajag, iepludes varsts bus kads atvers kada cilindra un izpludes varsts ari! pareizi sapratu?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
jā.
skaties redzi sadalenēm kulaki ir visādi izvietoti, tur, kur ir uz leju, tur ir piespiesti vārsti.
skatoties uz sadaleni no gala varēs redzēt, ka kulaki izveido perfektu 6staru zvaigzni
Attēls
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas
Sadi man sadalenes stav un sanak ka 3 cilindra ir atverti iepludes varstu un otraja cilindra mazliet paverti izpludes varsti.
bet kopuma paldies pa informaciju.
emcix44
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 12 Dec 2013, 14:39
Braucu ar: 325i
varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 
emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Kas pa diagnostikas iekaartu?
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
emcix44
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 12 Dec 2013, 14:39
Braucu ar: 325i
Nemacesu pateikt, bet kad gmm atvienoja, uzreiz paradija, taka domaju ka lasa visu pareizi.
Janex325 rakstīja:
emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Kas pa diagnostikas iekaartu?
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 
Tev taa raustiissanaas peec pravodkas mainnas paraadiijaas?
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
Profila bilde
Janex325
Ziņojumi: 300
Pievienojies: 19 Aug 2013, 13:59
Braucu ar: 325 underground
Reputācija: 1
 
emcix44 rakstīja:Nemacesu pateikt, bet kad gmm atvienoja, uzreiz paradija, taka domaju ka lasa visu pareizi.
Janex325 rakstīja:
emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Kas pa diagnostikas iekaartu?
nu biezzi vien probleema ir citur, kompis noraada konkreetu kluudu teiksim detonaacijas deveejs, bet reaali defekts ir kaadaa citaa komponentee kas liek iziet no ierindas tam detonaacijas deveejam vai arii itkaa noraada uz vinnu!
Autoserviss tavam E36

Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.

Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Attēls
emcix44
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 12 Dec 2013, 14:39
Braucu ar: 325i
Janex325 rakstīja:
emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Kas pa diagnostikas iekaartu?
[/quote]

nu biezzi vien probleema ir citur, kompis noraada konkreetu kluudu teiksim detonaacijas deveejs, bet reaali defekts ir kaadaa citaa komponentee kas liek iziet no ierindas tam detonaacijas deveejam vai arii itkaa noraada uz vinnu![/quote]

Tapec jautaju, varbut kadam ta ir bijis un var dalities, kas bija pa problemu un ko darija.
Saprotu ka kaut kas cits var but vainigs kapec rada detonacijas devejus.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
ir vispār jēga dot virpot droseli? cik paskatījos, tikai pašā vidū kur ir klapans viņa ir 64mm, visur citur diametrs ir lielāks. cik skatos parasti visi virpo uz 68mm. m59 2,5 drosele.


kads ir uzlicis un sajutis kautkādu jēgu no tā? vai kartējais placebo efekts?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
IMO tad kad tu uzliksi pareizu izrēķinātu izplūdi, platas sadalenes, kanālus patīrīsi, tad arī būs jēga no droseles