dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
99% placebo efekts, paziņa par to pārliecinājās arī uz jaudas stenda (pietam auto galīgi ne stock, tad no m50 samērīti 280zs).
Pieņemu, ka ir modofikāciju kopumi, pie kuriem tā drosele arī uzrādīs vairāk hp kā stock, bet tā noteikti nav lieta ar ko sākt dzinēja uzlabojumus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
pagaidam ir no tāda veida uzlabojumiem ir tikai m50 ieplūdnieks. karoč jāatliek šitais. neizklauasas daudzsološi.
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Tommas rakstīja:Nesen jau vērsos pēc palīdzības, rakstīju, ka visu laiku karst augšā motors, bet redlinā neiet, nomainīju termostatu, un ūdenssūkni, bet karst tā pat, visu laiku viena truba auksta un tā pati puse radiatoram auksta, značit neveic pilnu cirkulāciju, tosolā eļļas nav, radiators ar nevarētu būt pie vainas, jo mainīju motoru, jo vecais bija nokauts, radiators tas pats un nekādu problēmu pirmstam nebija, +30 grādos pat ar knapi udeni un bez tā plastmasa, kas iet no radiatora uz motoru nekarsa, nomainīju motoru un sākās bēdu stāsts, kas varētu būt par problēmu, es jau sāku krist izmisumā, un visu iegrūsto piķi jau gribas kokā iestādīt.. :supeer: :sad:
Atgaisot vajag.
dtj-trinity
Ziņojumi: 19
Pievienojies: 15 Okt 2014, 20:55
Braucu ar: k2 tupeļmotoru
lieta tāda novēroju ka izspiežot sajūgu brīvgaitā stāvot, motoram liekas kļūst vieglāk griezties un tam palielinās atgriezieni.. kas varetu buut pie vainas ? sajūgs, gultnis grozs...?
un šād tad arī brīvgaitā paspaidot bremžu pedāli (šodien novēroju) motors gandrīz noslāpa.. kā atlaidu tad apgriezieni normāli palika.
elektronikā itka vainas nav elektrikis tā teica.
možh vakūmsūknis? vai dziļāka vaina?
Labāk 1% no kaut kā, nekā 100% no nekā.
BmwFANSarBMW
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 20 Feb 2015, 22:21
Sveiki, tāda problēma kad 1.8 benziniekam pie noteiktas temperatūras tā kā atsledzas cilindri, citreiz divi citreiz viens. Kā arī noņemot gaisa masu mērītāju mašīna norīstas bet turpina darboties, kautgan iepriekš bija pēc tā noņemšanas noslāpusi.
Kas varētu būt par vainu?
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas
Norek rakstīja:
Tommas rakstīja:Nesen jau vērsos pēc palīdzības, rakstīju, ka visu laiku karst augšā motors, bet redlinā neiet, nomainīju termostatu, un ūdenssūkni, bet karst tā pat, visu laiku viena truba auksta un tā pati puse radiatoram auksta, značit neveic pilnu cirkulāciju, tosolā eļļas nav, radiators ar nevarētu būt pie vainas, jo mainīju motoru, jo vecais bija nokauts, radiators tas pats un nekādu problēmu pirmstam nebija, +30 grādos pat ar knapi udeni un bez tā plastmasa, kas iet no radiatora uz motoru nekarsa, nomainīju motoru un sākās bēdu stāsts, kas varētu būt par problēmu, es jau sāku krist izmisumā, un visu iegrūsto piķi jau gribas kokā iestādīt.. :supeer: :sad:
Atgaisot vajag.
+10 :super: meigini kartiigi atgaisot.
atceros reiz stastu ar savu m51d25 (e34) :giggle: nedeelu mekleju problemu ar karsanu. 2 reizes parbaudiju termostatu un sukni. visur viss ok bet masins karst. kad biju pamatiigi parmocijis aparatu sapratu kas par vainu :idiots: tam s..dam starp radiatoru un termomuftas ventilatoru bija tada kaa zzaluuzija kura ar vakumu attaisaas un aiztaisaas. vakuma pumpis (laikam) bija nobeidzies un visu laiku tureja vinju ciet, tadel mufta nedzeseela un gaiss arii negaaja cauri.
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
erviins
Ziņojumi: 277
Pievienojies: 04 Jan 2015, 01:05
Braucu ar: 2 e36 kupejaam
Reputācija: 1
 
Kas varētu būt pa vainu ka spiežot gāzes pedāli nepieaug apgriezieni? sevišķi tas izpaužas slapjā/ mitrā laikā. dažreiz vispār tukšgaitā rūcot ar vnk noslāpst. Vai tas varētu būt dēļ tā ka tiek slapjums starp grīdu un paklāju tur, kur vadi iet uz aizmuguri?
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
erviins rakstīja:Kas varētu būt pa vainu ka spiežot gāzes pedāli nepieaug apgriezieni? sevišķi tas izpaužas slapjā/ mitrā laikā. dažreiz vispār tukšgaitā rūcot ar vnk noslāpst. Vai tas varētu būt dēļ tā ka tiek slapjums starp grīdu un paklāju tur, kur vadi iet uz aizmuguri?
Pēc dotā info grūti saprast, bet tam nevajadzētu būt nekāda sakara ar pēdējo teikumu.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
dtj-trinity rakstīja:lieta tāda novēroju ka izspiežot sajūgu brīvgaitā stāvot, motoram liekas kļūst vieglāk griezties un tam palielinās atgriezieni.. kas varetu buut pie vainas ? sajūgs, gultnis grozs...?
un šād tad arī brīvgaitā paspaidot bremžu pedāli (šodien novēroju) motors gandrīz noslāpa.. kā atlaidu tad apgriezieni normāli palika.
elektronikā itka vainas nav elektrikis tā teica.
možh vakūmsūknis? vai dziļāka vaina?
:D Interesants gadijums, piedod atbildi nezinu..
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kāds ir saskāries ar sprauslu tīrīšanu ultraskaņā un vispārēju pārbaudi? kur griesties šajā jautājumā? runa iet par 2.8
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..

nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu :rolleyes:
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
Spararats tev vienmasas? Es teiktu kede, vai sale kada, lai gan internetdiagnostika dizi nepalidzes
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
kasiks rakstīja:Spararats tev vienmasas? Es teiktu kede, vai sale kada, lai gan internetdiagnostika dizi nepalidzes

jā spararats vienmasas. bet to, cik atceros nomainīju pāris nedēļas pēc gļuka parādīšanās ( spararats vienkārši norāvās no centra :hahaha: )
bet par ķēdi runājot, tā gan nav mainīta. domā, ka varētu būt izstaipījusies? to 2 mēnešu laikā ļoti daudz ir nobraukts, un dīvaini, ja tāda problēma varētu būt dēļ ķēdes. pietam iepriekšējās reizes diezgan ātri pārgāja, tik tagad izskatās, ka uz palikšanu :o
Profila bilde
chappy
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 14 Nov 2014, 00:04
Braucu ar: TZ4K14
Atrašanās vieta: Talsu gals
agang rakstīja:vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..

nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu :rolleyes:
Man bija gļuki dodot virsū, kad nestrādāja gaisa masas mērītājs. Pie konstantas slodzes kompis rēķina degmaisījumu no lambdas, un ja tā tev strādā, viss ok. Dodot virsū, ir vajadzīgs MAF, un ja nestrādā, sākumā nevelk vispār, pēc kāda laika aiziet.
Neesmu nekāds spečuks, saku tikai kā man bija. :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
uz diagnostiku ir jābrauc nevis tā internetā jātaisa :hahaha:
bet nu te vairāk izskatās, ka būs nevis kādas elektro komponentes vaina, bet kāds vārsts būs beidzot izdedzis :gigigi:
Profila bilde
taurings
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 24 Mai 2014, 19:23
Braucu ar: Zilu kūtiņu
Atrašanās vieta: Saldus
pamēri kompresiju cilindros :drink:
Profila bilde
enots
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 17 Jan 2015, 18:56
Braucu ar: 2.5 kompotu
Atrašanās vieta: Liepaja
agang rakstīja:vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..

nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu :rolleyes:
80% ka tas ir provodka, no gazes kompa uz motora kompu vajag zvanit provodku, tie vadi kas atbild sprauslam.
man darba bij viens chryslers ar tadu pasu problemu.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
seeingman rakstīja:uz diagnostiku ir jābrauc nevis tā internetā jātaisa :hahaha:
bet nu te vairāk izskatās, ka būs nevis kādas elektro komponentes vaina, bet kāds vārsts būs beidzot izdedzis :gigigi:

Negribas domāt par tādām lietām, jo pirms max 10000 kapitālo taisīju :gigigi: :hahaha:

Un negribu ar ticēt, ka vārsts vai šāles vai ķēde, jo tad šaubos, ka pirms 3000km tāda problēma uz 5min varēja parādīties un tad atkal pazust, pirms apm 1000km atkal parādīties uz mirkli un līdz vakardienai pazust.
filozofēju, jo tuvākajās dienās nekur netieku, algu gaidu :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nu tad tiešām vadi, jo beņas sprauslu vadi tiek pārgriezti un gāzes kompis tiek ielikts "starpā'' lai tas varētu pārtraukt signālu uz beņas sprauslām un izmantot to gāzes sprauslām.

P.S. kas tev slēpjas zem vārda kapitālais? jau galvas blīve un pieslīpēti vārsti? :gigigi:
Pēdējais labojis Liss - 22 Feb 2015, 12:55, kopā labots 2 reizes.