dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- …
- 350
- chevron_right
99% placebo efekts, paziņa par to pārliecinājās arī uz jaudas stenda (pietam auto galīgi ne stock, tad no m50 samērīti 280zs).
Pieņemu, ka ir modofikāciju kopumi, pie kuriem tā drosele arī uzrādīs vairāk hp kā stock, bet tā noteikti nav lieta ar ko sākt dzinēja uzlabojumus.
Pieņemu, ka ir modofikāciju kopumi, pie kuriem tā drosele arī uzrādīs vairāk hp kā stock, bet tā noteikti nav lieta ar ko sākt dzinēja uzlabojumus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

pagaidam ir no tāda veida uzlabojumiem ir tikai m50 ieplūdnieks. karoč jāatliek šitais. neizklauasas daudzsološi.

Atgaisot vajag.Tommas rakstīja:Nesen jau vērsos pēc palīdzības, rakstīju, ka visu laiku karst augšā motors, bet redlinā neiet, nomainīju termostatu, un ūdenssūkni, bet karst tā pat, visu laiku viena truba auksta un tā pati puse radiatoram auksta, značit neveic pilnu cirkulāciju, tosolā eļļas nav, radiators ar nevarētu būt pie vainas, jo mainīju motoru, jo vecais bija nokauts, radiators tas pats un nekādu problēmu pirmstam nebija, +30 grādos pat ar knapi udeni un bez tā plastmasa, kas iet no radiatora uz motoru nekarsa, nomainīju motoru un sākās bēdu stāsts, kas varētu būt par problēmu, es jau sāku krist izmisumā, un visu iegrūsto piķi jau gribas kokā iestādīt..![]()
lieta tāda novēroju ka izspiežot sajūgu brīvgaitā stāvot, motoram liekas kļūst vieglāk griezties un tam palielinās atgriezieni.. kas varetu buut pie vainas ? sajūgs, gultnis grozs...?
un šād tad arī brīvgaitā paspaidot bremžu pedāli (šodien novēroju) motors gandrīz noslāpa.. kā atlaidu tad apgriezieni normāli palika.
elektronikā itka vainas nav elektrikis tā teica.
možh vakūmsūknis? vai dziļāka vaina?
un šād tad arī brīvgaitā paspaidot bremžu pedāli (šodien novēroju) motors gandrīz noslāpa.. kā atlaidu tad apgriezieni normāli palika.
elektronikā itka vainas nav elektrikis tā teica.
možh vakūmsūknis? vai dziļāka vaina?
Labāk 1% no kaut kā, nekā 100% no nekā.
Sveiki, tāda problēma kad 1.8 benziniekam pie noteiktas temperatūras tā kā atsledzas cilindri, citreiz divi citreiz viens. Kā arī noņemot gaisa masu mērītāju mašīna norīstas bet turpina darboties, kautgan iepriekš bija pēc tā noņemšanas noslāpusi.
Kas varētu būt par vainu?
Kas varētu būt par vainu?

+10Norek rakstīja:Atgaisot vajag.Tommas rakstīja:Nesen jau vērsos pēc palīdzības, rakstīju, ka visu laiku karst augšā motors, bet redlinā neiet, nomainīju termostatu, un ūdenssūkni, bet karst tā pat, visu laiku viena truba auksta un tā pati puse radiatoram auksta, značit neveic pilnu cirkulāciju, tosolā eļļas nav, radiators ar nevarētu būt pie vainas, jo mainīju motoru, jo vecais bija nokauts, radiators tas pats un nekādu problēmu pirmstam nebija, +30 grādos pat ar knapi udeni un bez tā plastmasa, kas iet no radiatora uz motoru nekarsa, nomainīju motoru un sākās bēdu stāsts, kas varētu būt par problēmu, es jau sāku krist izmisumā, un visu iegrūsto piķi jau gribas kokā iestādīt..![]()

atceros reiz stastu ar savu m51d25 (e34)


gudri dirst nav malku cirst

Kas varētu būt pa vainu ka spiežot gāzes pedāli nepieaug apgriezieni? sevišķi tas izpaužas slapjā/ mitrā laikā. dažreiz vispār tukšgaitā rūcot ar vnk noslāpst. Vai tas varētu būt dēļ tā ka tiek slapjums starp grīdu un paklāju tur, kur vadi iet uz aizmuguri?

Pēc dotā info grūti saprast, bet tam nevajadzētu būt nekāda sakara ar pēdējo teikumu.erviins rakstīja:Kas varētu būt pa vainu ka spiežot gāzes pedāli nepieaug apgriezieni? sevišķi tas izpaužas slapjā/ mitrā laikā. dažreiz vispār tukšgaitā rūcot ar vnk noslāpst. Vai tas varētu būt dēļ tā ka tiek slapjums starp grīdu un paklāju tur, kur vadi iet uz aizmuguri?

dtj-trinity rakstīja:lieta tāda novēroju ka izspiežot sajūgu brīvgaitā stāvot, motoram liekas kļūst vieglāk griezties un tam palielinās atgriezieni.. kas varetu buut pie vainas ? sajūgs, gultnis grozs...?
un šād tad arī brīvgaitā paspaidot bremžu pedāli (šodien novēroju) motors gandrīz noslāpa.. kā atlaidu tad apgriezieni normāli palika.
elektronikā itka vainas nav elektrikis tā teica.
možh vakūmsūknis? vai dziļāka vaina?


kāds ir saskāries ar sprauslu tīrīšanu ultraskaņā un vispārēju pārbaudi? kur griesties šajā jautājumā? runa iet par 2.8

Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..
nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu
nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu

Spararats tev vienmasas? Es teiktu kede, vai sale kada, lai gan internetdiagnostika dizi nepalidzes
kasiks rakstīja:Spararats tev vienmasas? Es teiktu kede, vai sale kada, lai gan internetdiagnostika dizi nepalidzes
jā spararats vienmasas. bet to, cik atceros nomainīju pāris nedēļas pēc gļuka parādīšanās ( spararats vienkārši norāvās no centra

bet par ķēdi runājot, tā gan nav mainīta. domā, ka varētu būt izstaipījusies? to 2 mēnešu laikā ļoti daudz ir nobraukts, un dīvaini, ja tāda problēma varētu būt dēļ ķēdes. pietam iepriekšējās reizes diezgan ātri pārgāja, tik tagad izskatās, ka uz palikšanu


Man bija gļuki dodot virsū, kad nestrādāja gaisa masas mērītājs. Pie konstantas slodzes kompis rēķina degmaisījumu no lambdas, un ja tā tev strādā, viss ok. Dodot virsū, ir vajadzīgs MAF, un ja nestrādā, sākumā nevelk vispār, pēc kāda laika aiziet.agang rakstīja:vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..
nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu
Neesmu nekāds spečuks, saku tikai kā man bija.


uz diagnostiku ir jābrauc nevis tā internetā jātaisa
bet nu te vairāk izskatās, ka būs nevis kādas elektro komponentes vaina, bet kāds vārsts būs beidzot izdedzis

bet nu te vairāk izskatās, ka būs nevis kādas elektro komponentes vaina, bet kāds vārsts būs beidzot izdedzis


pamēri kompresiju cilindros 


80% ka tas ir provodka, no gazes kompa uz motora kompu vajag zvanit provodku, tie vadi kas atbild sprauslam.agang rakstīja:vīri, kur meklēt problēmu m50b28 dzinējam? pēkšņi motors sāk skanēt kā traktors, dodot gāzi virsū ( tā kā neietu kāds cilindrs) , un jauda, protams ar pazūd. tukšgaitā dzinējs strādā kā parasti, tik tas, ka dodot virsū gļuko. sveces svaigas, indukcijas spoles ar mainītas. Ā, un gļuks ir GAN uz gāzes GAN benzīna darbinot, tākā sprauslas ar atkrīt..
nepatīkamākais, ka vairākas reizes tāda problēma ir parādījusies 2 mēnešu laikā, un pēc brītiņa pazūd, tik šoreiz izskatās, ka uz palikšanu
man darba bij viens chryslers ar tadu pasu problemu.
seeingman rakstīja:uz diagnostiku ir jābrauc nevis tā internetā jātaisa![]()
bet nu te vairāk izskatās, ka būs nevis kādas elektro komponentes vaina, bet kāds vārsts būs beidzot izdedzis
Negribas domāt par tādām lietām, jo pirms max 10000 kapitālo taisīju


Un negribu ar ticēt, ka vārsts vai šāles vai ķēde, jo tad šaubos, ka pirms 3000km tāda problēma uz 5min varēja parādīties un tad atkal pazust, pirms apm 1000km atkal parādīties uz mirkli un līdz vakardienai pazust.
filozofēju, jo tuvākajās dienās nekur netieku, algu gaidu


nu tad tiešām vadi, jo beņas sprauslu vadi tiek pārgriezti un gāzes kompis tiek ielikts "starpā'' lai tas varētu pārtraukt signālu uz beņas sprauslām un izmantot to gāzes sprauslām.
P.S. kas tev slēpjas zem vārda kapitālais? jau galvas blīve un pieslīpēti vārsti?
P.S. kas tev slēpjas zem vārda kapitālais? jau galvas blīve un pieslīpēti vārsti?

Pēdējais labojis Liss - 22 Feb 2015, 12:55, kopā labots 2 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- …
- 350
- chevron_right