dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Nav E36, bet tomēr, radniecīgi auto, radniecīgi dzinēji.

E46 2.0i M52TU sagāzēts

Gan uz gāzes, gan uz benzīna kā tiek ieslēgti vairāki patērētāji (gaismas, loga apsilde, vents uz max), tukšgaitā, lēkā apgriezieni, ļoti bieži līdz slāpšanai, citreiz ripinoties ar izspiestu sajūgu noslāpst. Diagnostikā bija kaut kas, kas liecināja, ka piesūc gaisu, to atrada un novērsa, nodzēsa adaptācijas, bet tā pati problēma. Citu kļūdu nav. Ar atvienotu MAFu tas pats, ar atvienotu ieplūdes vanosa solenoīda barošanu tas pats. Ģenerators lādē čotka. Patēriņš normāls. Tukšgaitas regulators strādājot OK. Idejas, kur vēl meklēt problēmu?
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
:rolleyes:
Pēdējais labojis agang - 22 Feb 2015, 12:51, kopā labots 1 reizi.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
kri rakstīja:Nav E36, bet tomēr, radniecīgi auto, radniecīgi dzinēji.

E46 2.0i M52TU sagāzēts

Gan uz gāzes, gan uz benzīna kā tiek ieslēgti vairāki patērētāji (gaismas, loga apsilde, vents uz max), tukšgaitā, lēkā apgriezieni, ļoti bieži līdz slāpšanai, citreiz ripinoties ar izspiestu sajūgu noslāpst. Diagnostikā bija kaut kas, kas liecināja, ka piesūc gaisu, to atrada un novērsa, nodzēsa adaptācijas, bet tā pati problēma. Citu kļūdu nav. Ar atvienotu MAFu tas pats, ar atvienotu ieplūdes vanosa solenoīda barošanu tas pats. Ģenerators lādē čotka. Patēriņš normāls. Tukšgaitas regulators strādājot OK. Idejas, kur vēl meklēt problēmu?
Kad man kontakts pazuda tukšgaitas regulatoram- identiska problēma bij.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
agang rakstīja:
seeingman rakstīja:nu tad tiešām vadi, jo beņas sprauslu vadi tiek pārgriezti un gāzes kompis tiek ielikts "starpā'' lai tas varētu pārtraukt signālu uz beņas sprauslām un izmantot to gāzes sprauslām.

P.S. kas tev slēpjas zem vārda kapitālais? jau galvas blīve un pieslīpēti vārsti? :gigigi:

Jaunas šāles, balansēta, pulēta kloķene, jauni gredzeni, VISI BLĪVSLĒGI, blīves jauni, filtri, sveces. vārsti, protams ar sapulēti. Motoru biju izjaucis līdz pēdējai skrūvītei :hahaha: noteikti vēl kaut ko piemirsu. Citādi tak kā m50b28 strokeri uztaisīt- izjaukt un pārlikt kloķeni ar klaņiem tik? :gigigi: :hahaha:

Man piedāvā bosch pravodku pa 30euro. Teorētiski domāju, ka varētu paņemt, jo esot pie turbochip nesen pat tukšgaitas regulatoram sāka kontakts zust..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
vārsti sapulēti tas ir kā? ar griezni izgriezti jauni leņķi sēžām un vārstam 45* virsma noslīpeta pret akmeni ideāla, vai ar pastiņu pohujā pa vecajām izpistajām sēžām nodots?
par vārstu slīpētājiem, tipa "tur pofig pieslīpēt vārstus, ņehuj griezt jaunus leņķus sēžām un vārstiem, pieslīpēs un blīvēs tāpat" :doh:
re kā izskatās vārsta leņkis pēc pieslīpēšanas
Attēls
vārsta pati vieta kas atspiežas pret sēžu izplūdes pusē parasti pēc daudz km ir ar sasistām iedegušām bedrītēm, kuras tu pieslīpējot fig dabūsi ārā
Attēls
un sēža arī ir ar tādām pašām bedrītēm.
un tad šitie pieslīpētāji uztaisa savu "kapitālo" galvai, un pēc tam brīnās, ka pēc pāris k km izdeg vārsti, a kā viņš tā :o
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
seeingman rakstīja:vārsti sapulēti tas ir kā? ar griezni izgriezti jauni leņķi sēžām un vārstam 45* virsma noslīpeta pret akmeni ideāla, vai ar pastiņu pohujā pa vecajām izpistajām sēžām nodots?
par vārstu slīpētājiem, tipa "tur pofig pieslīpēt vārstus, ņehuj griezt jaunus leņķus sēžām un vārstiem, pieslīpēs un blīvēs tāpat" :doh:
re kā izskatās vārsta leņkis pēc pieslīpēšanas
Attēls
vārsta pati vieta kas atspiežas pret sēžu izplūdes pusē parasti pēc daudz km ir ar sasistām iedegušām bedrītēm, kuras tu pieslīpējot fig dabūsi ārā
Attēls
un sēža arī ir ar tādām pašām bedrītēm.
un tad šitie pieslīpētāji uztaisa savu "kapitālo" galvai, un pēc tam brīnās, ka pēc pāris k km izdeg vārsti, a kā viņš tā :o
Labi, tad manējais ar bij no tiem "ppofig, blīvēs tāāpat" gadījumiem, bet pirmo reizi darīju to. Būtu kāds gudrāks jau tad pateicis kā vajag, ne tik lai sapulēju, noteikti būtu izdarījis :rolleyes:

BET - tie vārsti, kas ir tavā bildē, izskatās baigi samocīti, jo manējie bij tiešām gludi, un tas nav tā, ka pa gabalu skatoties ir ok, bet tuvumā d*rsā. Līdzeni, vienmērīgi sapulēti bez jebkādām porām. Protams, gan jau teiksi, ka tas nav iespējams, bet necenšos tagad kādam kaut ko pierādīt, vai attaisnot savu nezināšanu :drink:
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Tapec jau to sauc par pieslipesanu :D un principa jau tu redzi kur ir pieslipejies un kur nav, attiecigi ari redzi ka varsts piegul
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Ja, pec sezas izgriesanas varstu paris reizes ar pastu pagroza lai redzetu kura vieta uz varsta atrodas blivejosais lenkis, un vai sezas lenkis nekur nav ar skibumiem.
Reku mans personigais darbs
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Manuprat, izskatas loti labi, un ja negriezot jaunas sezas, bet vienkarsi pieslipejot varstus skats ir tads pats, tad neredzu jegu jaunu sezu griesanai. Bet tas jau tikai mans viedoklis un katrs dara ka grib.
zeme
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 23 Jan 2015, 15:56
Braucu ar: 316 M43 1993
Sveiciens visiem!

Nesen iegādājos 316 1993. gada ar M43 dzinēju.
Lieta tāda, kad brauciena laikā motors uzņem ap 4k rpm, gāzes pedālī sāk parādīties vibrācija. Šķiet, ka pats autiņš arī sāk bišķi kratīties.
Vai kāds iepriekš ir saskāries ar šādu problēmu, kas izraisa šādu vibrāciju un kā to novērst?
Paldies jau iepriekš. ;)
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Vibracijas var but no loti daudz motora spilveni tev ir veseli? bet nem veraa ka 1.6 ir un paliek 1.6 ja gribaas griest pec 4k aprgriezienu un nejust nekadas vibracijas vajag 6 cilindrnieku.....
zeme
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 23 Jan 2015, 15:56
Braucu ar: 316 M43 1993
Vajag gan. Noteikti nākamais būs kas nedaudz jaudīgāks. Šis variants ir tīri tādēļ, lai saprastu vispār, kas ir autiņš. Pirmais un tā :)

Arī lieku uz paduškām, jo ir sācis raustīties pie uzsākšanas ar mazākiem apgriezieniem pirmajā robā. Būs jāpačeko.
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
Attēls
Profila bilde
chappy
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 14 Nov 2014, 00:04
Braucu ar: TZ4K14
Atrašanās vieta: Talsu gals
zeme rakstīja:Sveiciens visiem!

Nesen iegādājos 316 1993. gada ar M43 dzinēju.
Lieta tāda, kad brauciena laikā motors uzņem ap 4k rpm, gāzes pedālī sāk parādīties vibrācija. Šķiet, ka pats autiņš arī sāk bišķi kratīties.
Vai kāds iepriekš ir saskāries ar šādu problēmu, kas izraisa šādu vibrāciju un kā to novērst?
Paldies jau iepriekš. ;)
Mans 1.6 arī nedaudz vibrēja pie lielākiem apgriezieniem. Pieņemu, ka vienkārši 8v dzinējs nav domāts griešanai :lol:
Bet ja lielāka vibrācija, visdrīzāk motora vai kārbas paduškas.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
kaspars26 rakstīja:
rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.
bet man ir tada pate problema 318is visu esmu nomainijis bet tuksgaita kautka grib pieraustiit ..... pienemu ka kautkur iesuuc gaisu bet esmu jau atmetis ar roku tam ....
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
kaspars26 rakstīja:
kaspars26 rakstīja:
rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.
bet man ir tada pate problema 318is visu esmu nomainijis bet tuksgaita kautka grib pieraustiit ..... pienemu ka kautkur iesuuc gaisu bet esmu jau atmetis ar roku tam ....
gaisu toč nekur neiesuc...
a to sadalenes deveju nevar parbaudit kka? negribas jaunu pirkt pa 50eur un izradisies ka nebija beigts...
Attēls
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļā :lol: vizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
EJANSONS rakstīja:kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļā :lol: vizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14
nedaudz mazaku muciņu nevar uzsist virsu? man sanaca kkad kad mainiju karbu un ari biju apravis skruvi.
Attēls