Dzinēja eļļa
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- chevron_right
Gagris rakstīja:Pēc Jūsu loģikas spriežot 1,6 motoram vispār var eļļu nemainīt, jo rūpnīcā jau ielēja.... Ja nokrītas līmenis, pielej :)
Par tēmu: Domāju, ka jebkurā normāla zīmola 10w40 eļļa derēs priekš 1,8
Zelta vardi
zinu cilvēkus,kuri tā vairākus gadus braucGagris rakstīja:Pēc Jūsu loģikas spriežot 1,6 motoram vispār var eļļu nemainīt, jo rūpnīcā jau ielēja.... Ja nokrītas līmenis, pielej :)
Par tēmu: Domāju, ka jebkurā normāla zīmola 10w40 eļļa derēs priekš 1,8
nu ja tev pirmaa masiina- es tevi saprotu:) izaugsi un sapratiisi Kas ir kas:)
Foršas diskusijas beigas. Domāju ka 90% auto tolmetā nonāk dēļ vērtības krituma nevis motora resursa. Ja remonts ir 1/2 vērtības un kontā ir līdzekļi pērk jaunāku. Eļļu var nemainīt :nav_verts:
Uz ziemu atstāt lqm. 10w60 vai ieliet kaut ko šidrāku?
Pagājušajā ziemā nobraucu ar lm10w60 nuu kad galīgi mīnusi, tad iedarbinot kādu mirklīti pieglab kompensatori, nu bet visā visumā ķipa nobraucu ziemu, nekas tāds baigi traks nebijakars rakstīja:Uz ziemu atstāt lqm. 10w60 vai ieliet kaut ko šidrāku?
Gan jau saies, žēl būtu arī liet arā, tik ~6k nobraukts mierīgā režīmā
Reāli iesaku eļļu mainīt vienu reizi gadā vai nu ik pēc 10K kilometriem, attiecīgi kas nu iestājas ātrāk(t.i., ja gadā nenobrauc 10K km tad maini pēc gada, bet ja gada laika nobrauc vairak pa 10K km, nomaini eļļu pēc 10K km). Motors ilgāk dzīvos, un problēmas būs mazāk
Jo biežāk maini jo labāk, es cenšos ik pēc 5k mainītMadyboy rakstīja:Reāli iesaku eļļu mainīt vienu reizi gadā vai nu ik pēc 10K kilometriem, attiecīgi kas nu iestājas ātrāk(t.i., ja gadā nenobrauc 10K km tad maini pēc gada, bet ja gada laika nobrauc vairak pa 10K km, nomaini eļļu pēc 10K km). Motors ilgāk dzīvos, un problēmas būs mazāk
6k sportiskai brauksanai ir maksimums. Pie tam 10:60 nāksies vismaz 15 min iesildīt. Vispār arī kaut kā smieklīgi izklausās, ka kāds kurš atļaujas ieliet sportam paradzētu dārgu eļļu un domā pēc tam uz to ietaupīt. 0w30-40 way to go ja nemoki trasē.
Pa trasi nebraucu, auto tiek izmantots kā daily, pa ziemu guļ. Saprotu, ka nav nepieciešamības tik bieži mainīt, bet es tā daru
S54b32 dzinējs prasa 20w60
Nu redz, vismaz man kādā jautājumā domas sakrīt arī ar citiem, labiem braucējiem, man prieks par to :)Riks* rakstīja:Jo biežāk maini jo labāk, es cenšos ik pēc 5k mainītMadyboy rakstīja:Reāli iesaku eļļu mainīt vienu reizi gadā vai nu ik pēc 10K kilometriem, attiecīgi kas nu iestājas ātrāk(t.i., ja gadā nenobrauc 10K km tad maini pēc gada, bet ja gada laika nobrauc vairak pa 10K km, nomaini eļļu pēc 10K km). Motors ilgāk dzīvos, un problēmas būs mazāk
Kāds ir normāls spiediens m43 ?
Pēc grāmatas max 4,3bar , bet idle?
Pēc grāmatas max 4,3bar , bet idle?
Blin nu nopietni?
Ok var būt tiešām auto lietās banāns, bet vai esi dzirdējis par lietu - google?
Ok var būt tiešām auto lietās banāns, bet vai esi dzirdējis par lietu - google?
Ap 1bar jabut..BMW-Valcha rakstīja:Kāds ir normāls spiediens m43 ?
Pēc grāmatas max 4,3bar , bet idle?
Nesen nomainīju eļļu un atverot eļļas vāciņu uz tā pamanīju ūdens piles, vai tas varētu būt kkāds kondensāts?
Ar auto tiek braukti nelieli gabali 5km uz darbu un atpakaļ m50b20
Ar auto tiek braukti nelieli gabali 5km uz darbu un atpakaļ m50b20
Jā var būt, vari diži neuztraukties
Uztaisiju reset oil service.
Bet ka atjaunot inspection?
Bet ka atjaunot inspection?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- chevron_right