Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 107
- chevron_right
ha, sweet.
Sakot godīgi, tad nomainīt aizmuguri uz bremžu diskiem un priekšu uz ventilējamiem, problēmu nav, arī naudas ziņā nav, vajag tikai gribēšanu, kā jau Tu patas teici.
Paldies par info. Noderēja. :)
Sakot godīgi, tad nomainīt aizmuguri uz bremžu diskiem un priekšu uz ventilējamiem, problēmu nav, arī naudas ziņā nav, vajag tikai gribēšanu, kā jau Tu patas teici.
Paldies par info. Noderēja. :)
Sveicinati!
interese tada lieta ka e36 318is iznemt ara m42b18 dzineju un likt ieksa m50b25 vai m52b28 dzineju ar karbu.. rodas jautajumi ka ar kardanu? vai vins der vai jaliek no m50 ?? un kadas vel atskiribas neskaitot izpludi kas vel butu jamaina??
paldies jau ieprieks!
interese tada lieta ka e36 318is iznemt ara m42b18 dzineju un likt ieksa m50b25 vai m52b28 dzineju ar karbu.. rodas jautajumi ka ar kardanu? vai vins der vai jaliek no m50 ?? un kadas vel atskiribas neskaitot izpludi kas vel butu jamaina??
paldies jau ieprieks!
Izlasi šo topiku no a lidz z, tas viss n-tās reizes izrunāts. Kardāns atkarībā no kārbas varianta var derēt un nederēt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki kungi...
pirms nedēļas tika iegādāts bmw e36 coupe 1996.gada ar rūpnīcas M-packu induviduālī ar 1,8is M44 motoriiti....
Lieta tāda kad tas motorīts tā īsti negrib griezties priekš 140hp un liekas kad ir jau savu mūžu padzīvojis-intresē ielikt citu-nezinu tikai kādu...vainu likt orgināli kā paradzēts 1,8is vai arī riiktēt iekšā jau kādu sešcilindru-tik uzreiz rodas jautājums ja lieku 6cil tad kas automātiksi jāmaina līdzi?(kārba,bremzes,reduktors utt)
paldies par info....
pirms nedēļas tika iegādāts bmw e36 coupe 1996.gada ar rūpnīcas M-packu induviduālī ar 1,8is M44 motoriiti....
Lieta tāda kad tas motorīts tā īsti negrib griezties priekš 140hp un liekas kad ir jau savu mūžu padzīvojis-intresē ielikt citu-nezinu tikai kādu...vainu likt orgināli kā paradzēts 1,8is vai arī riiktēt iekšā jau kādu sešcilindru-tik uzreiz rodas jautājums ja lieku 6cil tad kas automātiksi jāmaina līdzi?(kārba,bremzes,reduktors utt)
paldies par info....
BMW_The Ultimate Repair Bill
Atbilde pavisam vienkārša. Izlasi šo topiku un tu daudz maz sapratīsi kas ir jāmaina. Vieglāk ir uzjautāt, kad visu pasaka priekšā, bet nepaslinkot un palasīt kas tad īsti slēpjas šajā topikā. Noteikti ka būs atbilde!ramyrez rakstīja:Sveiki kungi...
pirms nedēļas tika iegādāts bmw e36 coupe 1996.gada ar rūpnīcas M-packu induviduālī ar 1,8is M44 motoriiti....
Lieta tāda kad tas motorīts tā īsti negrib griezties priekš 140hp un liekas kad ir jau savu mūžu padzīvojis-intresē ielikt citu-nezinu tikai kādu...vainu likt orgināli kā paradzēts 1,8is vai arī riiktēt iekšā jau kādu sešcilindru-tik uzreiz rodas jautājums ja lieku 6cil tad kas automātiksi jāmaina līdzi?(kārba,bremzes,reduktors utt)
paldies par info....
sveiki kungi, lieta tāda, ka briest motora svaps no m40 uz m42, viss vairāk vai mazāk ir skaidrs, tik kas ir ar to provodku, tā paliek no m40 vai jāliek no m42 ? un kas un līdz kurienei skaitās tā provodka ?
ā un ģenerators cik noprotu laikam neder no m40 ?
ā un ģenerators cik noprotu laikam neder no m40 ?
tiešam neviens nevar paskaidrot, diezgan steidzami
Vajag M42 ar visiem vadiem, kas ir motortelpā... Tai skaitā arī kompi.
Tie vadi smuki novienojas nost pie šī štekera: Vēl no drošinātāju kastes jāizņem tie 3 releji, kas nāk atsevišķi klāt pie pravodkas.
Pēc tam tāpat iecel viņu M40 vietā un piespraud to štekeri klāt un saliec relejus vietā!
Tie vadi smuki novienojas nost pie šī štekera: Vēl no drošinātāju kastes jāizņem tie 3 releji, kas nāk atsevišķi klāt pie pravodkas.
Pēc tam tāpat iecel viņu M40 vietā un piespraud to štekeri klāt un saliec relejus vietā!
o, skaidrs tapa viss, paldies :)
šodien braucu pakaļ motoram un tad jau pa brīvdienam ceļam iekšā
šodien braucu pakaļ motoram un tad jau pa brīvdienam ceļam iekšā
Nav nekas sarežģīts, ja viss ir sborā... Ja nekas nav jāpielasa klāt un jāmeklē, tad pa pus dienu motoru var pārlikt.
kas vajadzīgs lai m50b25 kurš stāvējis e34 ieliktu e36 ? zinu, ka provodka jāmaina, karteris, eļļas uztvērējs un vēl kas ???
Kāds motors vispār tagad stāv?
m40b18, nu jau izņemts
Vajadzēs arī dzinēja kronšteinus abus, kā arī ļoti iespējams, ka stūres pastiprinātāja šļaukas.
par dzinēja kronšteiniem zinu, kā ir ar provodku, viņa vienkārši mainās ? un vai der no m50b20 ?
Pravodka mainās ļoti vienkārši, galvenais nesajauc vietā devēju štekerus.
Teorētiski no M50B20 (bezvanosa) pravodkai vajadzētu derēt, bet ECU toč vajadzēs no 2.5. Bet labāk pagaidīt kādu gudrāku tajā jomā, negribu sameloties par to pravodku.
Teorētiski no M50B20 (bezvanosa) pravodkai vajadzētu derēt, bet ECU toč vajadzēs no 2.5. Bet labāk pagaidīt kādu gudrāku tajā jomā, negribu sameloties par to pravodku.
stūres sūknis uz m50 der no m40 vai m42 ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 107
- chevron_right