Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 50
- chevron_right
Tas teikums ka antifris ir pilns vnk iesparda Gan jau ka gaisa burbulis sitemā... Bet kādēl tur tas bij(var but vel joprojam ir) ir cits stasts.
Ieteiktu vienkārši pieliet līdz līmenim un braukt. Seko līdzi, kas notiek. Ja strauji zūd tusols, sāc meklēt, kur tas pazūd. Nekā gudra :)
Man bija līdzīgs gadījums - braukāju, viss normāli, vienā brīdī stāvot sastrēgumā sāka karst augšā, braucot viss ok, pēc tam arī, paiet laiks (nedēļa or smth), atkal stāvot temperatūra kāpa. Liku uz termostatu vai neatgaisotu sistēmu. Mainot termostatu atklāju, ka trubās pilns ar kaut kādiem melniem sūdiem, kas noteikti reizēm neļāva atvērties termostatam - iztīriju sistēmu, nomainīju termostatu, atgaisoju, tfu, tfu, tfu - pagaidām viss ok
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
citiem radiatoriem, ne visiem ir/bija ieksaa tadi spiralveidigiem makaroniem lidzigi silikona drankji. paredzeti lai veicinatu cirkulaciju. tie protams ka jau visas lietas nokalpojas un sadrup, tad tas sistemas kuriem tadi bija, ir pilnas ar tiem un tad ir visadi korkji. tapec jau ir ieteikums ik pa 2-3g izskalot sistemu
...
tatad vakar piegazu tosolu spaidot trubas cik sagaja, shodien atgaisoju ka nakas domajams, un t* datchiks viss perfekti uziet lidz normai un stav, kaut gan diezgan atri prieksh ziemas bet nu labi tas ta, bet pechka silda tikai braucot tobish kad uzdota gaze apmeram uz 2k apgriezieniem, neitralaja nesilda(kkur biju shito atradis sheit foruma bija runats, bet tagad parskjirsitju lapas kka neatradu) uz tiem 600rpm bet kad uzdod uz 2k un paturs 5sec sak kko norm pust.
bet laikam vaina bus augsheja truba, jo tur manliekas ir kkads mikro cauruminjsh, kad spaida to trubu kkur nedaudz taka "snjac" un nav spiediens sistema (vaitad tadam nav jabut?), jau nonhemu nogriezishu to galu vienu isaku lai homutam jauna vieta kur saspiest tad skatisos kas bus, bet ta varetu but vaina pareizi?
bet laikam vaina bus augsheja truba, jo tur manliekas ir kkads mikro cauruminjsh, kad spaida to trubu kkur nedaudz taka "snjac" un nav spiediens sistema (vaitad tadam nav jabut?), jau nonhemu nogriezishu to galu vienu isaku lai homutam jauna vieta kur saspiest tad skatisos kas bus, bet ta varetu but vaina pareizi?
Jautajums sekojosh!
Gribu uzstadiit elektro ventilatoru! Un doma ir izmantot vnk kondicioniera ventilatoru! Tātad jautajums vai shis ventilators spees gana efektivi dzesēt sistēmu!?
Kā arī vai nezinat kur ir kādas elektriskās shēmas kur apskatiities kā pareizi pieslegt šādu ventilaatoru, lai tas pats pie noteiktas temp. ieslegtos!?
Gribu uzstadiit elektro ventilatoru! Un doma ir izmantot vnk kondicioniera ventilatoru! Tātad jautajums vai shis ventilators spees gana efektivi dzesēt sistēmu!?
Kā arī vai nezinat kur ir kādas elektriskās shēmas kur apskatiities kā pareizi pieslegt šādu ventilaatoru, lai tas pats pie noteiktas temp. ieslegtos!?
houseworx rakstīja:tatad vakar piegazu tosolu spaidot trubas cik sagaja, shodien atgaisoju ka nakas domajams, un t* datchiks viss perfekti uziet lidz normai un stav, kaut gan diezgan atri prieksh ziemas bet nu labi tas ta, bet pechka silda tikai braucot tobish kad uzdota gaze apmeram uz 2k apgriezieniem, neitralaja nesilda(kkur biju shito atradis sheit foruma bija runats, bet tagad parskjirsitju lapas kka neatradu) uz tiem 600rpm bet kad uzdod uz 2k un paturs 5sec sak kko norm pust.
bet laikam vaina bus augsheja truba, jo tur manliekas ir kkads mikro cauruminjsh, kad spaida to trubu kkur nedaudz taka "snjac" un nav spiediens sistema (vaitad tadam nav jabut?), jau nonhemu nogriezishu to galu vienu isaku lai homutam jauna vieta kur saspiest tad skatisos kas bus, bet ta varetu but vaina pareizi?
vispar jau snakt varetu pats korkjis, un skaties neparvelc savilceju, jo tas tev noplesis nost trubas turetaju no radiatora. ipasi isinat trubas ar nevajadzetu, jo beigsies ar to ka vinja nosprags nost no turetaja kadaa bridii. isti labi nepus karsto jo iespejams ka pats salona radiators/peckas varsti pilni ar visadiem sudiem, vai ari netiek pietiekami izdzenats izdzenats skidrums,tik kad uzgazee,suknis vairak iegriez, skidrums atrak plust.
manejais kaukaa dikti liek uz sukniti. panem uzfilmee un paradi te kaa vins darbojas, ja nau neviens blakus kurs butu spejigs novertet, taa darbibu.
ja trubaa butu kada plaisa, tur apkart viss butu ar nogulsnem.
mans minejums, suknis svaks, ka ilgstoshaa laika posmaa del taa tika radits papildus spiediens uz korkja, kurs tagat vairs netur spiedienu, papildus sistemaa ir kaukur suce, pa kurieni tiek zaudets skidrums, papildus daljeji ciet salona radiators.
un varbut pie svakakas sistemas tas nemaz nau slikti ka korkjis netur spiedienu, vismaz neizraisa spiedienu uz blivi un savienojumiem.
pacinies velreiz ar atgaisosanu un tad zinjo
...
kadas idejas? m43 stavot uz vietas uzsilst normali, pa pilsetu 50/50, braucot pa soseju siltais gaiss pamazam pazud, kamer vispar nepuus siltu(patiesiba, ja turas virs nulles, tad kko knapi puus, zem nulles puus aukstu)..termostatu nomainiju(parbaudiju ari)..kadas idejas?
ka ari ieveroju-kad ir reali auksts, izsledzot peckas ventilatoru, tik un taa naak aukstais gaiss..
ka ari ieveroju-kad ir reali auksts, izsledzot peckas ventilatoru, tik un taa naak aukstais gaiss..
nu, sito topiku guru nelasa?
vai nu aizaudzis pečkas radiators vai vārsts ķīlē.
mainot termostatu, nemanīji antifrīzā nogulsnes?
mainot termostatu, nemanīji antifrīzā nogulsnes?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
it kaa neko neredzeeju, bet vienreiz gaisojot kkaadi bruunumi bik iznaca(gruti vinus aprakstit)..kaa parbaudit Tevis piedavatos defektus? objeks kompakts ar m43..
vārstu - noņemot un izjaucot
ja ar vārstu viss ok, tad mēram pečkas radiatora trubu temp, ja ienākošajā un izejošajā liela starpība, tb antifrīzs paspēj atdzist, mainam radiatoru (veco radiatoru izskalojam, izpūšam, ja redzamas smalkas plastmasas nogulsnes, tad meklējam vaininieku - kāds no plastm. patrubokiem, ūdenssūkņa lāpstiņas, radiators)
ja ar vārstu viss ok, tad mēram pečkas radiatora trubu temp, ja ienākošajā un izejošajā liela starpība, tb antifrīzs paspēj atdzist, mainam radiatoru (veco radiatoru izskalojam, izpūšam, ja redzamas smalkas plastmasas nogulsnes, tad meklējam vaininieku - kāds no plastm. patrubokiem, ūdenssūkņa lāpstiņas, radiators)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Manam dīzelim ir tā uzstādīts,ka muftas nav bet radiātoru dzesē kondiškas ventilātors un slēdzas tas ventilātors pats, neesmu vel pētījis kā tur ir sataisīts,bet pa ziemu nesūdzos kā viņš strādā.Seeya rakstīja:Jautajums sekojosh!
Gribu uzstadiit elektro ventilatoru! Un doma ir izmantot vnk kondicioniera ventilatoru! Tātad jautajums vai shis ventilators spees gana efektivi dzesēt sistēmu!?
Kā arī vai nezinat kur ir kādas elektriskās shēmas kur apskatiities kā pareizi pieslegt šādu ventilaatoru, lai tas pats pie noteiktas temp. ieslegtos!?
varbut kads zin ka pateikt vai udenssuknis nav parak izdilis/nobeidzies?dzinejs m50b25,temperatura stav 90,bet uz vietas stavot,ne vella nesilda,tikai kad sak uzdot apgriezienus,sistemu atgaisoju,trubas mikstas kad ir uzsilis un braukajot,bet negrib uz vietas sildit.
izņem ārā un paskaties, un sūknis ir jāpērk ar metāla lāpstiņām nevis plastmasa
un man šādi auto ar sildīšanu uzvedās tikai tad kad antifriza limenis nebija.
tev varētu būt, ka sūknim, ja ir plastmasas, lāpstiņas izbeigušās, vai kaut kur sistēmā ir nosprostojums, kas traucē plūsmai
un man šādi auto ar sildīšanu uzvedās tikai tad kad antifriza limenis nebija.
tev varētu būt, ka sūknim, ja ir plastmasas, lāpstiņas izbeigušās, vai kaut kur sistēmā ir nosprostojums, kas traucē plūsmai
nevienmer lapstinjas ir vainigas, var but ka pats suknis savienojuma vietaa kur sazobe vinjam, slid pari un isti nesakjeras
...
Man tāda paša problēma pēdējās dienās!raceejs rakstīja:varbut kads zin ka pateikt vai udenssuknis nav parak izdilis/nobeidzies?dzinejs m50b25,temperatura stav 90,bet uz vietas stavot,ne vella nesilda,tikai kad sak uzdot apgriezienus,sistemu atgaisoju,trubas mikstas kad ir uzsilis un braukajot,bet negrib uz vietas sildit.
man ir tāda lieta... kad pastāv uz vietas kādu pusstundu, sāk lēnām karst... kāpj pāri vidum temperatūra... kad sāku braukt temperatūra nokrītās uz 90"c kapēc karst nesaprotu... apgriezieni motora ir 5000 uz vietas stāvot
turamies!!!
Kad pedejo reizi mainiji termostatu?
Lieta taada- kad ārā bij ap -14 tad braucot motors ļoti lēni uzsilst. Ja aizver pečku tad uzsilst ātrāk bet jābrauc ledusskapī. Tiko atver pečku tad brīvgaitā temperatūra uzreiz ievērojami nokrīt. Man liekas ka tas varētu būt termostats bet vai tas varētu būt vienīgais vaininieks pie nesildīšanas??
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 50
- chevron_right