TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 35
- chevron_right
Strādās. Un auto varēs lietot visu mūžu visos apstākļos un var uz divām degvielām noregulēt. Bet vadības maksā + 250 noregulēt.... Nu bet kam nauda kam kvalitāti
Nē. Tur tā nevar. Tik kvalitatīvi neizdarīsi. Var. Bet nebūs adaptīvi un līdz ar to ar mazāku temp.izmaiņu mainīsies Air/fuel ratio un būs slikti. Tā kā neieteiktu.
Nu ja tu taisi turbo un Siemens tad varu uzreiz pateikt. Neviens tev Baltijā nenoregulēs.
Plāns bija izmantot tikai gāzes vadību, atstājot parasto degvielu(100to).-AF- rakstīja:Teorijā jā tas ir iespējams. Bet realitātē tie kuri gāzi regulē visbiežāk daudz ko nejēdzību. Vai arī tas kurš jēdz tas paprasīs ne 50 bet 150 vai vairāk. Un tad jautājums vai tas ir tā vērts?
P.s bet gāze ir labāka degviela tā kā es pameginatu
Vaitad viņas programmēšana īpaši atšķiras no kādas aftermarket vadības? Domāju paņemt kādu jau lietotu no 4cly un tad tikai pielāgot, jo ir gan spiediena mērītājs, gan gaisa degvielas attiecības mērītājs, tākā ir pēc kā vadīties un nebūtu "jāšauj tumsā".
I don`t like bass, I love it!
Gazes iekarta vadās pēc stock degvielas iesmidzes un maisijuma datiem jeb maf, tākā tā būs par maz lai turbo nobarotu, jādomā kas cits, pēc kā gāzes iekārta ńems sev vajadzīgos parametrus. Regulēšanas princips jā līdzīgs
Tieši tā. Gāzes iekārta zog informāciju no benzīna sprauslām un rediģē viņu, attiecībā no tā ka gāzei cits fuel/air ratio. Tas arī viss. Bet lai turbo motors pareizi strādātu tur ideālais variants ir degvielas karte ar 3. asi, kuru veido map sensors.-AF- rakstīja:Gazes iekarta vadās pēc stock degvielas iesmidzes un maisijuma datiem jeb maf, tākā tā būs par maz lai turbo nobarotu, jādomā kas cits, pēc kā gāzes iekārta ńems sev vajadzīgos parametrus. Regulēšanas princips jā līdzīgs
Garāžas variantā var būvēt ar cerību ka masas mērītājs, gaisa temp devēji, zondes un viss šitas spēs saprast ka pēkšņi sāk ieplūst anormāls daudzums gaisa, bet tas tāpat nebūs pareizi un var strādāt pie zemiem spiedieniem
Gazes iekartas ir sprauslu iesmidzes ilguma modifikators, kas ir ka parazits uz parastas vadibas.
Parasta vadiba joprojam doma, ka viss notiek pa vecam ar benzinu.
Regulacija ir pieraksta datus nemot vera ari kolektora spiedienu, jo ka savadak gazes kompim motora slodzi saprast? Un talak maina koeficientu gazes sprauslam lai benzina iesmidzes laiks, ko dod ara parastais kompis pie tiem pasiem apstakliem nemainitos.
Parasta vadiba joprojam doma, ka viss notiek pa vecam ar benzinu.
Regulacija ir pieraksta datus nemot vera ari kolektora spiedienu, jo ka savadak gazes kompim motora slodzi saprast? Un talak maina koeficientu gazes sprauslam lai benzina iesmidzes laiks, ko dod ara parastais kompis pie tiem pasiem apstakliem nemainitos.
Tas ir tikai dēļ tam lai gāzes kompis saprastu "kur" tiek smidzināta gāze. Proti lielāks vai mazāks retinājums kolektorā - cik ilgi jāatver sprausla, lai iesmidzinātu daudzumu xsiicic rakstīja:Bet vaitad gāzes iekārta neņem kolektora spiedienu vērā?
Skaidrs, paldies, tad laikam šis nebūs tas variants uz ko tiekties.
Varbūt ir kāds cits budžeta variants? Varbūt ziniet kādu, kas pārdod lietotu megasquirt? A cik sarežģīti būtu pielāgot provodku, lai uzliktu vadību no Volvo? Jo man turbīna, interkūlers ir no volvo, arī 4cly, bet ganjau ka arī viņai nekādas dižās iespējas kaut ko konfigurēt nav, ne?
Varbūt ir kāds cits budžeta variants? Varbūt ziniet kādu, kas pārdod lietotu megasquirt? A cik sarežģīti būtu pielāgot provodku, lai uzliktu vadību no Volvo? Jo man turbīna, interkūlers ir no volvo, arī 4cly, bet ganjau ka arī viņai nekādas dižās iespējas kaut ko konfigurēt nav, ne?
I don`t like bass, I love it!
Nosākuma atrodi kurš tev to sūda MS parakstīsies regulētsiicic rakstīja:Skaidrs, paldies, tad laikam šis nebūs tas variants uz ko tiekties.
Varbūt ir kāds cits budžeta variants? Varbūt ziniet kādu, kas pārdod lietotu megasquirt? A cik sarežģīti būtu pielāgot provodku, lai uzliktu vadību no Volvo? Jo man turbīna, interkūlers ir no volvo, arī 4cly, bet ganjau ka arī viņai nekādas dižās iespējas kaut ko konfigurēt nav, ne?
Ne velti aizvien vairāki tam iet ar līkumu.
Gints neregulē?
Man MS liekas ļoti ok. It īpaši uz BMW Kdfi v1.4, plug n play, viss skaisti.
VEMS, protams, ir labāks par MS2, bet viņš maksā X2.vismaz.
Jauns Kdfi maksā 500E.
Man MS liekas ļoti ok. It īpaši uz BMW Kdfi v1.4, plug n play, viss skaisti.
VEMS, protams, ir labāks par MS2, bet viņš maksā X2.vismaz.
Jauns Kdfi maksā 500E.
Gints jau sen neceł klausuli tiem megašłācēju galvas čakarētājiem, rets izńēmums ir tie kuri paši pa taisno sen atpakał no vińa ir to nopirkuši, bet tie kuri pārpirkuši vai kkur citur nopirkuši uzreiz var iet krūmā, jo Gints kā citi LV un baltijas regulētāji sapratuši kāda draza ir tas MS pirmais un otrais,
Par trešo neiet runa, itkā ok, bet cena jau tuvu tai par kuru var nopirkt ko sakarīgu.
Par trešo neiet runa, itkā ok, bet cena jau tuvu tai par kuru var nopirkt ko sakarīgu.
Nu vadība ir dārgs prieks galu galā. Labi, tā it kā ir nezūdoša vērtība,bet vadība nostājas ar visu regulācīju reāli trešā daļa no visa projekta, vai puse. Atkarīgs no detaļām un mērķiem. VEMS gadijumā notekti.
Nu ja dara tad jādara kā vajag, pa lielam vidēji citas vadības instalēšana teiksim Vems vai korvet ar regulēšanu un uzstādīšanu 1.500e
Ja kāds pateiks ka jebal kosmoss tad ir vai nu glups vai bomārs, jo laba turbīna maksā 1k
Sajūga komplekts kas turētu 700+ hp maksā 1300+ (tilton piemēram)
Kolektors 700-1200e
Kaltie virzułi 1k +
Tā kā tie kuri tur kał pasakas par turbaču par 2k ir tukša gaisa pārnēsātāji
Jeb turbo kits škūnī taisīts uz 350hp un fleksētām atsperēm ir ok, tad jā 2k pietiks.
Ja kāds pateiks ka jebal kosmoss tad ir vai nu glups vai bomārs, jo laba turbīna maksā 1k
Sajūga komplekts kas turētu 700+ hp maksā 1300+ (tilton piemēram)
Kolektors 700-1200e
Kaltie virzułi 1k +
Tā kā tie kuri tur kał pasakas par turbaču par 2k ir tukša gaisa pārnēsātāji
Jeb turbo kits škūnī taisīts uz 350hp un fleksētām atsperēm ir ok, tad jā 2k pietiks.
Līdz 500hp (ne whp) var iztikt bez kaltiem virzuļiem un aftermarket klaņiem. Ja grib braukt ar Garett, tad arī tirsā. Twin scroll HX35 būs lētāks. Ar EBC arī boost būs ok. Labi, var jau teikt, ka tā ir DD turba, nav pielāgota benzīnam, galu izmēri dirsā, bet visi brauc un priecājas.
2.8l
drifts
0.5-0.8 bar
ķīnas GT3076R a/r .82 vai ķīnas GT3582 a/r .63?
drifts
0.5-0.8 bar
ķīnas GT3076R a/r .82 vai ķīnas GT3582 a/r .63?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- …
- 35
- chevron_right