dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- …
- 350
- chevron_right

Diezgan labi der 11 muciņa. Man tā izdevās visas dabūt vaļā. Ja aprauta, varbūt var uzdzīt 10.EJANSONS rakstīja:kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļāvizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14

Vel ir aizdomas uz kartera ventilaciju bet nezinu kur ir tas varsts. motors tieši tads pats ka bilde Ir atrast. ka to AGR var parbaudit?rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

tur jau ta lieta ka problematiski pieklut tam pasakumam, un ar parastajam mucam parasti sudigak ka ar speciala izmera. doma ir mosh iznemt motora paduskas, palaist motoru maksimali uz leju, uzdzit to mucu cik vien var un mos piekert kadu punktu, ja vieta atlaus, tik miziens ka ta skanas izolacija neaizdegasrus90 rakstīja:nedaudz mazaku muciņu nevar uzsist virsu? man sanaca kkad kad mainiju karbu un ari biju apravis skruvi.EJANSONS rakstīja:kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļāvizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14


bij tāpat un tas beidzās ar motora izņemšanu, jo pie reizes mainījām kartera blīvi 


nu tas bus gala variants, baigi negribās to darīt, bet ja tā būs, noteikti būs jaizmanto plusi un jāsamaina visas blīveskasiks rakstīja:bij tāpat un tas beidzās ar motora izņemšanu, jo pie reizes mainījām kartera blīvi


Sveiki!
Es iegadajos so motoru M50B25 bez vanusa bet esu saskaries ar vienu problemu!
Pielaizot vis no sakuma ir loti labi vis ir skaisti pec 1min pekssni vins sak raut kautkur lieku gaisu nu pec 2-3 sek nosprakst!
Pectam atkal pielaiz un vis ir kartiba un atkal vis atkartojas no jauna !
Kas isti var vut par vainu?
Es iegadajos so motoru M50B25 bez vanusa bet esu saskaries ar vienu problemu!
Pielaizot vis no sakuma ir loti labi vis ir skaisti pec 1min pekssni vins sak raut kautkur lieku gaisu nu pec 2-3 sek nosprakst!
Pectam atkal pielaiz un vis ir kartiba un atkal vis atkartojas no jauna !
Kas isti var vut par vainu?
ir tāda problēma- ieliku m43b16 dzinēju 95g+. ar dzinēja bloku kas ir līdz 95g. (bez ews) dzinējs darbojas tikai apgriezieni lēkā 1500-2000rpm. kas būtu pa vainu? brīvgaitas vārstu jau biju mainījis, bez izmaiņām. kas vēl varrētu būt pie vainas?

GMM, zonde un t.t..po3nos rakstīja:ir tāda problēma- ieliku m43b16 dzinēju 95g+. ar dzinēja bloku kas ir līdz 95g. (bez ews) dzinējs darbojas tikai apgriezieni lēkā 1500-2000rpm. kas būtu pa vainu? brīvgaitas vārstu jau biju mainījis, bez izmaiņām. kas vēl varrētu būt pie vainas?

tieshi ta un vell kadas 20 problemas kas tur varetu but aizbrauc piesledz pie kompja to motorurus90 rakstīja:GMM, zonde un t.t..po3nos rakstīja:ir tāda problēma- ieliku m43b16 dzinēju 95g+. ar dzinēja bloku kas ir līdz 95g. (bez ews) dzinējs darbojas tikai apgriezieni lēkā 1500-2000rpm. kas būtu pa vainu? brīvgaitas vārstu jau biju mainījis, bez izmaiņām. kas vēl varrētu būt pie vainas?


blac kapec visi pie raustosiem apgriezieniem maina tukšgaitas regulatoru un nemaz nemēģina iedziļānies kas par vainu varētu būt. Konkrētajā gadījumā izskatās, ka piesūc gaisu kaut kur pēc droseles.

tur vai tikai nebija mazāka izmēra muciņa nevis e14EJANSONS rakstīja:tur jau ta lieta ka problematiski pieklut tam pasakumam, un ar parastajam mucam parasti sudigak ka ar speciala izmera. doma ir mosh iznemt motora paduskas, palaist motoru maksimali uz leju, uzdzit to mucu cik vien var un mos piekert kadu punktu, ja vieta atlaus, tik miziens ka ta skanas izolacija neaizdegasrus90 rakstīja:nedaudz mazaku muciņu nevar uzsist virsu? man sanaca kkad kad mainiju karbu un ari biju apravis skruvi.EJANSONS rakstīja:kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļāvizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14
![]()


izskatās labi, jo viss ir izdarīts kā vajag.nuugjis rakstīja:Manuprat, izskatas loti labi, un ja negriezot jaunas sezas, bet vienkarsi pieslipejot varstus skats ir tads pats, tad neredzu jegu jaunu sezu griesanai. Bet tas jau tikai mans viedoklis un katrs dara ka grib.
Lietotam motoram, kas nobraucis visamaz 100k tur ne tuvu sēžas šitā neizskatīsies.
leņķis būs deformējies apaļīgs, un vārstā būs iedilusi apaļīga grope, un daslīpējot veidojas tas pats sad story, kas manis iespriekš postētajā shematiskajā zīmējumā.
Tak šitie paši evo motori pēc 1000 km ar pedālī grīdā tur jau sēžas ir apaļīgas un ar sasistām bedrītēm.
un ja jau katrs dara kā grib, tad nafig nākt te pēc tehniska padoma, kā risināt problēmas un remontēt motoru, lai tak katrs iet un sapiš visu kā grib...

Tā vārstu pieslīpēšana ir radusies no ibanajiem servisiem, jo sēžu atjaunošanai vajag dārgu aprīkojumu un atbildīgu un precīzu darbu, tā kā vairākums gadījumos no servisā strādājošajiem ir pohuj uz visu, un precizitāte arī nekāda, kur nu vēl tāda lieta kā pedantiskums, kā arī klienti grib iepist kapeiku, tad ir tak variants pieslīpēt, jo redz pieslīpē un uz to brīdi kaut ko viņš blīvē, kas notiek pēc tam ir pofig, darbs ir izdarīts un piķis ir iekasēts, kā arī darbiniekam vovānam var samaksāt tikai 20 eur dienā jo viņš tikai stāvēja un kruķīja kociņu ar piesūcekni galā, nevis operēja ar dārgām iekārtām.
Vispār cik ir pieredze ar servisiem, tad tur var tikai aizbraukt sapist mašīnu, pagaidām vienīgais, tāds patiešām laba līmeņa serviss, kur esmu bijis ir porsche centrs.

toc ir e14, pirmkart parbaudiju netaa, otrkart vina ir resnaka ka starterim un starterim ir 12seeingman rakstīja: tur vai tikai nebija mazāka izmēra muciņa nevis e14

Jutu tev lidzi . un ja tur ir e14EJANSONS rakstīja:toc ir e14, pirmkart parbaudiju netaa, otrkart vina ir resnaka ka starterim un starterim ir 12seeingman rakstīja: tur vai tikai nebija mazāka izmēra muciņa nevis e14

ir kā ir, del suda karbas bezmazvai motors jarauj araDj_Zii rakstīja:Jutu tev lidzi . un ja tur ir e14EJANSONS rakstīja:toc ir e14, pirmkart parbaudiju netaa, otrkart vina ir resnaka ka starterim un starterim ir 12seeingman rakstīja: tur vai tikai nebija mazāka izmēra muciņa nevis e14

edit: ja nu kadam gadas sita pat, es dariju sadi. iznemu motora paduskas, nolaidu motoru max uz leju,un motora prieksu pacelu gaisa cik vareja. uz aprautas skruves uzdzinu e12 mucinu un atnaca vala

Tikko paskatijos uz mašīnas kura guļ uz sāna,augšā izskatās,ka ir E12.E14 ir apakšā divas.Bija seim shit swapojot dzinēju...kaut gan mosh kā kurš saskrūvējis viņas,jo visas laikam m12

sveiki! jautajums par 12 pinu kas ir diagnostikas stekeri apalaja! kam ir domats 12 pins?

Sveiki nevaru atrast kas pa herņ** dzinējs m43b16 sakot braukt tukšgaitā apgriezienu paliek no 2 lidz pat 3 stukiem broblēma ir visu laiku gan auksto gan silda motora kompis rāda zondes kludu tikai


HZ pieslēdzu launchu tas tik meta klūdu par zondi vienkarši piešķilot darbojas ok tiko ka uzgaze ta šis tur 2 vai 3 mazakais 1.5 tur.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- …
- 350
- chevron_right