dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- …
- 350
- chevron_right
Nu pašam būs problematiski, jo nav ne vietas ne zināšanu. Un cik zinu tur vajadzīgs kautkās spec. toolis (iespējams šis sadaleņu bloķētājs) lai to visu pareizi saliktu.kkk_24 rakstīja:ja pašam ir, vai vari no kāda sarunāt sadaleņu bloķētāju, tad var mēģināt pats nomainīt, imho lielākā problēma ir dabūt remkomplektu vanosam.
Sveiciens spečukiem. situcija sekojoša. e36 m40b18 neiet motors ļoti gauss un dreb nedaudz, apgriezieni nelēkaa. Domajaam vainīga zonde, to nomainījam, bez izmaiņaam. Parbaudijam sveces, svečvadus, gaisa masas mērītaju, gaisa filtru, bet nekas nemainas. grūti ta izskaidrot, bet vienvard sakot nav atsaucīgs uz pedaali, tada sajuta ka ir 0,9 motors nevis 1.8!! Pie kompja nepieslēdzm jo nebija taadu vadu. varbūt zinat pie kaa aizbraukt apskatīt vai pie kompja kļūdas nodzēst. Help..
Sveiki, problēma sekojoša - M52b20 motors tukšgaitā raustās pie apgriezieniem viskārtībā, jaudas zudumu nav, iet kā jāiet un degvielas patēriņš arī normāls, pieslēdzu pie kompja parādījā vanosa saileonīdu un gaisa masas mērītāju, nomainīju bez izmaiņām. Varbūt kāds kaut ko var pateikt kas par vainu varētu būt! Tukšgaitā raustās diezgan pamatīgi itkā ietu uz 3 podiem, sveces un indukcijas spoles kārtībā!
no sākuma izlasīju tavu niku kā kakucītis
pa tēmu to divnieku misenē un 1.6 iekšā
pa tēmu to divnieku misenē un 1.6 iekšā
labākais interneta warriors
1.8 nekad nav gajis un dreb tāpēc ka nosalisvalterismo rakstīja:Sveiciens spečukiem. situcija sekojoša. e36 m40b18 neiet motors ļoti gauss un dreb nedaudz, apgriezieni nelēkaa. Domajaam vainīga zonde, to nomainījam, bez izmaiņaam. Parbaudijam sveces, svečvadus, gaisa masas mērītaju, gaisa filtru, bet nekas nemainas. grūti ta izskaidrot, bet vienvard sakot nav atsaucīgs uz pedaali, tada sajuta ka ir 0,9 motors nevis 1.8!! Pie kompja nepieslēdzm jo nebija taadu vadu. varbūt zinat pie kaa aizbraukt apskatīt vai pie kompja kļūdas nodzēst. Help..
labākais interneta warriors
Saprotu ka interneta diagnostika te īsti neder,bet varbūt kāds var dot domu. Dzinējs M50b25TU ,kad apgriezieni ir no 2000 - 2500 nāk skaņa itkā kaudzi ar porcelānu šķivju nestu ar drebošām rokām . Pie 2500agriezieniem viss dzirdamāk,ir arī citos RPM,bet ne tik izteikti.Kad brīdi patur 2500 apgriezienus skaņa lenām pazūd,bet līdz ko uzdot pa gazi,skaņa parādās un atkal lenām pazūd. Kas tas varētu būt? Itkā eļļa skaista/nedūmo,nekas nekur nezūd.
Ir kāda skaņa uz to momentu, kad atmet gāzu un krītas apgriezieni?
Jap,tā skaņa ir dzirdama līdz brīdim kamēr apgriezieni nokrīt zem 2k.dogMa rakstīja:Ir kāda skaņa uz to momentu, kad atmet gāzu un krītas apgriezieni?
Ļoti iespējams, ka vanosam nepieciešams remkomplekts. Jaudas zudums pie zemiem rpm nav novērots?
Gaisu nerauj klāt kautkur?kukuciitis rakstīja:Sveiki, problēma sekojoša - M52b20 motors tukšgaitā raustās pie apgriezieniem viskārtībā, jaudas zudumu nav, iet kā jāiet un degvielas patēriņš arī normāls, pieslēdzu pie kompja parādījā vanosa saileonīdu un gaisa masas mērītāju, nomainīju bez izmaiņām. Varbūt kāds kaut ko var pateikt kas par vainu varētu būt! Tukšgaitā raustās diezgan pamatīgi itkā ietu uz 3 podiem, sveces un indukcijas spoles kārtībā!
Visi saka ka neiet,kamēr pie 3-4k nepaveras. Nav īsti ar ko salidzināt,vienīgais ar ko ir braukts ir paša M50B25.dogMa rakstīja:Ļoti iespējams, ka vanosam nepieciešams remkomplekts. Jaudas zudums pie zemiem rpm nav novērots?
Jap, izklausās pēc vanosa. Ja kas, ir viens remkomplekts aizķēries.
Sveiki jautajums par m43 dzineju ēruu vai kādam ir bijušas problēmas ar svečvadien?
Sāka kautko auto nevienmerigi strādāt braucot ieskrienoties vietām dod gāzi sāk bremzēt nevis iedzities!
izspiezot sajugu mēginu iedot čadu bet apgriezieni nelec tik pec kāda laika izgazējās braucu talāk
Biju domajis svece mirst nost visas nomainiju defekta nebija lidz šodienai šodien sāku bakstīt scečvadus un kada bridī aizgāja viss nez cik ilgi rit izmaukšu apliti.
Sāka kautko auto nevienmerigi strādāt braucot ieskrienoties vietām dod gāzi sāk bremzēt nevis iedzities!
izspiezot sajugu mēginu iedot čadu bet apgriezieni nelec tik pec kāda laika izgazējās braucu talāk
Biju domajis svece mirst nost visas nomainiju defekta nebija lidz šodienai šodien sāku bakstīt scečvadus un kada bridī aizgāja viss nez cik ilgi rit izmaukšu apliti.
Manam m43 bija sitadas kaites, kad zonde nobeidzaas. Svecvados vaina nebuus, ja pat dzinejs apgriezienus nevar uznemt. Pamegini atvienot zondi un pabraukaat.Emik rakstīja:Sveiki jautajums par m43 dzineju ēruu vai kādam ir bijušas problēmas ar svečvadien?
Sāka kautko auto nevienmerigi strādāt braucot ieskrienoties vietām dod gāzi sāk bremzēt nevis iedzities!
izspiezot sajugu mēginu iedot čadu bet apgriezieni nelec tik pec kāda laika izgazējās braucu talāk
Biju domajis svece mirst nost visas nomainiju defekta nebija lidz šodienai šodien sāku bakstīt scečvadus un kada bridī aizgāja viss nez cik ilgi rit izmaukšu apliti.
problēmu atrisināju. izrādās ķēde pa vienu iedaļu bija nolekusi.. brīnums kā vārsti vēl ir taisni. bet viss ok.woldens rakstīja:1.8 nekad nav gajis un dreb tāpēc ka nosalisvalterismo rakstīja:Sveiciens spečukiem. situcija sekojoša. e36 m40b18 neiet motors ļoti gauss un dreb nedaudz, apgriezieni nelēkaa. Domajaam vainīga zonde, to nomainījam, bez izmaiņaam. Parbaudijam sveces, svečvadus, gaisa masas mērītaju, gaisa filtru, bet nekas nemainas. grūti ta izskaidrot, bet vienvard sakot nav atsaucīgs uz pedaali, tada sajuta ka ir 0,9 motors nevis 1.8!! Pie kompja nepieslēdzm jo nebija taadu vadu. varbūt zinat pie kaa aizbraukt apskatīt vai pie kompja kļūdas nodzēst. Help..
zondes kludu man rāda no auto pirmsakumiem būs japamēgina iespejams zonde galigi sviesta sagāja.arnis87 rakstīja:Manam m43 bija sitadas kaites, kad zonde nobeidzaas. Svecvados vaina nebuus, ja pat dzinejs apgriezienus nevar uznemt. Pamegini atvienot zondi un pabraukaat.Emik rakstīja:Sveiki jautajums par m43 dzineju ēruu vai kādam ir bijušas problēmas ar svečvadien?
Sāka kautko auto nevienmerigi strādāt braucot ieskrienoties vietām dod gāzi sāk bremzēt nevis iedzities!
izspiezot sajugu mēginu iedot čadu bet apgriezieni nelec tik pec kāda laika izgazējās braucu talāk
Biju domajis svece mirst nost visas nomainiju defekta nebija lidz šodienai šodien sāku bakstīt scečvadus un kada bridī aizgāja viss nez cik ilgi rit izmaukšu apliti.
M40b18 kur tu atradi kedi?valterismo rakstīja:problēmu atrisināju. izrādās ķēde pa vienu iedaļu bija nolekusi.. brīnums kā vārsti vēl ir taisni. bet viss ok.woldens rakstīja:1.8 nekad nav gajis un dreb tāpēc ka nosalisvalterismo rakstīja:Sveiciens spečukiem. situcija sekojoša. e36 m40b18 neiet motors ļoti gauss un dreb nedaudz, apgriezieni nelēkaa. Domajaam vainīga zonde, to nomainījam, bez izmaiņaam. Parbaudijam sveces, svečvadus, gaisa masas mērītaju, gaisa filtru, bet nekas nemainas. grūti ta izskaidrot, bet vienvard sakot nav atsaucīgs uz pedaali, tada sajuta ka ir 0,9 motors nevis 1.8!! Pie kompja nepieslēdzm jo nebija taadu vadu. varbūt zinat pie kaa aizbraukt apskatīt vai pie kompja kļūdas nodzēst. Help..
motors m52b28, lieta tada, ka nedaudz uz ščupas ir tādi kā iedzelteni plankumi, BET ne ļoti lieli... un ik pa laikam, bet ne vienmēr balti dūmi.... kur varētu būt problēma? saprotu, ka tas varētu būt dzeses šķidrums. Kā labāk darīt? Eļļa drīz jāmaina un dzes. sķidrums arī... tos nomainīt un, ja pēctam atkal tā ir, tad rakt dziļāk? Vai uzreiz norakstīt, ka galvas blīve jāmaina?
P.S. Eļļas pats korķis ir normāls
P.S. Eļļas pats korķis ir normāls
jezin samaini kartera ventilacijas varstu un iztiri visas ar to saistitas trubinas ,,kas gan jau apaugushas . tad samaini ellu un brauc talak laimigsaaziits rakstīja:motors m52b28, lieta tada, ka nedaudz uz ščupas ir tādi kā iedzelteni plankumi, BET ne ļoti lieli... un ik pa laikam, bet ne vienmēr balti dūmi.... kur varētu būt problēma? saprotu, ka tas varētu būt dzeses šķidrums. Kā labāk darīt? Eļļa drīz jāmaina un dzes. sķidrums arī... tos nomainīt un, ja pēctam atkal tā ir, tad rakt dziļāk? Vai uzreiz norakstīt, ka galvas blīve jāmaina?
P.S. Eļļas pats korķis ir normāls
Hey...
Varbūt kādam ir gadījusies līdzīga problēma. (1.8is /Gāze)
Tātad šodien braucot uz Rīgu viss itkā likās normāli, kad nobraucu pāris km, sāku just, ka autiņam ir krietni zudusi jauda,
(pilnīgi neiespējami pabrauakt, sajūta, ka riteņbraucēji apdzīs) lai vai kā, lai uzņemtu 100km/h man aizņēma aptuveni 30 sec, spiežot grīdā, un apdzīt kādu bija neiespējami. mēģināju pārslēgties uz benzīnu, bet tieši tas pats, jaudas nav ne uz Benzīna ne uz Gāzes.
P.S eļļas un filtri nesen mainīti
Varbūt kādam ir gadījusies līdzīga problēma. (1.8is /Gāze)
Tātad šodien braucot uz Rīgu viss itkā likās normāli, kad nobraucu pāris km, sāku just, ka autiņam ir krietni zudusi jauda,
(pilnīgi neiespējami pabrauakt, sajūta, ka riteņbraucēji apdzīs) lai vai kā, lai uzņemtu 100km/h man aizņēma aptuveni 30 sec, spiežot grīdā, un apdzīt kādu bija neiespējami. mēģināju pārslēgties uz benzīnu, bet tieši tas pats, jaudas nav ne uz Benzīna ne uz Gāzes.
P.S eļļas un filtri nesen mainīti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- …
- 350
- chevron_right