dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- …
- 350
- chevron_right
Pārsvarā cik esmu redzējis 6cyl galvas visām vadīklas ir bijuša ne visai top zustand kondicijāJanx rakstīja:Domā tik traki varētu būt?thekukanols rakstīja:tev visdrīzāk arī vārstu vadīklām beigas un vārsti apdeguši, tāpēc vārstu gumiju maiņa palīdzēs uz īsu brīdi
Un kas tur traki, ne traki, pilnīgi normāla parādība pārdesmit gadus veciem lūžņiem, gribi braukt ar viņiem kā pienākas - taisi, negribi taisīt, brauc ar tramvaju.
un vēl - ne jau tas ka saļniki jaunie sajāsies no tā ka vārsts tur pa vadīklu hujārīsies, bet gan sēžas tiek izdauzītas, vārsti neblīvē ar visām izrietošajām sekām.
Sveiki!
Sekojoša problēma 91.gada 2.5 benzīnam jau kādu gadu.
Dzinējs raustās pie maziem apgriezieniem, reizēm lēkā arī tukšgaitā. Ja gāzē tukšgaitā it kā nav simptomu, bet uzsākot gan raustās un tā kā burbuļo. Ja uzmet tā kārtīgāk tad iet +- normāli.
Esmu ievērojis, ka auksts iet nedaudz labāk, bet principā atkarīgs no mašīnas garastāvokļa, bet ja uzspiež līdz galam pedāli, tad raustas jebkurā gadījumā. Kā arī ja mašīna pilna, braukšana ir diezgan liels murgs
Ir mainīta lambda zonde, bija saplaisājusi gofra un citas gaisa padeves trubiņas, tās arī mainīja. Tad likās, ka galvas bloka blīve vainīga, jo sveces bija slapjas un bija doma, ka varētu tur strāva ne tā iet, bet to nomainīja un arī nekādu izmaiņu.
Tagad aizdomas uz gaisa masas mērītāju, jo, ja brauc ar atslēgtu, tad nav nekādas atšķirības. Šodien aizņēmos citu, bet arī nekādas atšķirības. Ar abiem gmm iet tāpat, kā bez. Bet interesanti, ka izspraužot gmm motors tā kā noraustās uz bīdi, tātad kaut ko tomēr viņš dod un nav tā, ka man abi masas mērītāji gadījušies begti...(vai arī tomēr)
Karoč jau gadu čakarējos un varianti jau iet uz beigām Ir idejas, kas tas varētu būt?
Sekojoša problēma 91.gada 2.5 benzīnam jau kādu gadu.
Dzinējs raustās pie maziem apgriezieniem, reizēm lēkā arī tukšgaitā. Ja gāzē tukšgaitā it kā nav simptomu, bet uzsākot gan raustās un tā kā burbuļo. Ja uzmet tā kārtīgāk tad iet +- normāli.
Esmu ievērojis, ka auksts iet nedaudz labāk, bet principā atkarīgs no mašīnas garastāvokļa, bet ja uzspiež līdz galam pedāli, tad raustas jebkurā gadījumā. Kā arī ja mašīna pilna, braukšana ir diezgan liels murgs
Ir mainīta lambda zonde, bija saplaisājusi gofra un citas gaisa padeves trubiņas, tās arī mainīja. Tad likās, ka galvas bloka blīve vainīga, jo sveces bija slapjas un bija doma, ka varētu tur strāva ne tā iet, bet to nomainīja un arī nekādu izmaiņu.
Tagad aizdomas uz gaisa masas mērītāju, jo, ja brauc ar atslēgtu, tad nav nekādas atšķirības. Šodien aizņēmos citu, bet arī nekādas atšķirības. Ar abiem gmm iet tāpat, kā bez. Bet interesanti, ka izspraužot gmm motors tā kā noraustās uz bīdi, tātad kaut ko tomēr viņš dod un nav tā, ka man abi masas mērītāji gadījušies begti...(vai arī tomēr)
Karoč jau gadu čakarējos un varianti jau iet uz beigām Ir idejas, kas tas varētu būt?
jā, labākā ideja ir aizbraukt pie kāda lietpratēja uz diagnostiku
Līdzīga problēma bija kad degvielas sūknis gāja uz beigām un nevarēja uzdzīt pareizu spiedienu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Pie datora meta ārā tikai lambdas erroru. Tapēc arī to mainīju, bet tas nelīdzēja. Degvielas sūknis ar atkrīt, jo ar gāzi braucot nekādu izmaiņu (šī problēma bija jau pirms ieliku gāzes iekārtu, tā kā tur toč viss kārtībā).
Izkatās, ka būs kaut kur jādabū patestēt vēlreiz ar citu 100% ejošu gaisa masas mērītāju....
Izkatās, ka būs kaut kur jādabū patestēt vēlreiz ar citu 100% ejošu gaisa masas mērītāju....
gribeju zinat kas par vainu 325tds aukst citreiz lec citreiz nelec bet silts lec ja dabu iesist duma tad nereage uz gazes pedala gribeju jautat kur meklet problemu sukni vai kur citu butu problema?
Elvis rakstīja:Pie datora meta ārā tikai lambdas erroru. Tapēc arī to mainīju, bet tas nelīdzēja. Degvielas sūknis ar atkrīt, jo ar gāzi braucot nekādu izmaiņu (šī problēma bija jau pirms ieliku gāzes iekārtu, tā kā tur toč viss kārtībā).
Izkatās, ka būs kaut kur jādabū patestēt vēlreiz ar citu 100% ejošu gaisa masas mērītāju....
Iesaku pameiģināt citu kompi
logiska kede ja mashinai sveces slapjas tad ,kas mums nav ????? ,,dzirksteles kas atbild par aizdedzes un ieshprices momentu??? klokenes un sadalenes devejs ja tie vesali tad parbaudi spoles ,ja tas vesalas tad mekle jaunu kompi mashinaiElvis rakstīja:Sveiki!
Sekojoša problēma 91.gada 2.5 benzīnam jau kādu gadu.
Dzinējs raustās pie maziem apgriezieniem, reizēm lēkā arī tukšgaitā. Ja gāzē tukšgaitā it kā nav simptomu, bet uzsākot gan raustās un tā kā burbuļo. Ja uzmet tā kārtīgāk tad iet +- normāli.
Esmu ievērojis, ka auksts iet nedaudz labāk, bet principā atkarīgs no mašīnas garastāvokļa, bet ja uzspiež līdz galam pedāli, tad raustas jebkurā gadījumā. Kā arī ja mašīna pilna, braukšana ir diezgan liels murgs
Ir mainīta lambda zonde, bija saplaisājusi gofra un citas gaisa padeves trubiņas, tās arī mainīja. Tad likās, ka galvas bloka blīve vainīga, jo sveces bija slapjas un bija doma, ka varētu tur strāva ne tā iet, bet to nomainīja un arī nekādu izmaiņu.
Tagad aizdomas uz gaisa masas mērītāju, jo, ja brauc ar atslēgtu, tad nav nekādas atšķirības. Šodien aizņēmos citu, bet arī nekādas atšķirības. Ar abiem gmm iet tāpat, kā bez. Bet interesanti, ka izspraužot gmm motors tā kā noraustās uz bīdi, tātad kaut ko tomēr viņš dod un nav tā, ka man abi masas mērītāji gadījušies begti...(vai arī tomēr)
Karoč jau gadu čakarējos un varianti jau iet uz beigām Ir idejas, kas tas varētu būt?
ps: logiski secinot pec tava teksta un pienemot ka sveces aizleja ar benzinu nevis ar antifrizu
labs vakars!
visu vakaru buros pa ārzemju forumiem, bet bez rezultātiem..
tad nu šodien saspraudu visu m50b25 nv pravodku nemotora bunžā, un problēma tāda, ka ne starteris, ne sūknis nedarbojas, releji arī netikšķ..
kā tur bij ar tiem vadiem, kas gāja uz plusa kastīti(kuras man nav..) - viens melnais vads iet pie bunžas(tas, kas kopā ar ček štekeri), tad ir vēl viens tievāks melns un sarkanais. sarkanais pašsaprotami pie aķa plusa, bet kur otrs melnais? ar pie plusa? citur vainas atrast nevaru..
p.s salonā strāvas ir..
visu vakaru buros pa ārzemju forumiem, bet bez rezultātiem..
tad nu šodien saspraudu visu m50b25 nv pravodku nemotora bunžā, un problēma tāda, ka ne starteris, ne sūknis nedarbojas, releji arī netikšķ..
kā tur bij ar tiem vadiem, kas gāja uz plusa kastīti(kuras man nav..) - viens melnais vads iet pie bunžas(tas, kas kopā ar ček štekeri), tad ir vēl viens tievāks melns un sarkanais. sarkanais pašsaprotami pie aķa plusa, bet kur otrs melnais? ar pie plusa? citur vainas atrast nevaru..
p.s salonā strāvas ir..
ja pie +agang rakstīja:labs vakars!
visu vakaru buros pa ārzemju forumiem, bet bez rezultātiem..
tad nu šodien saspraudu visu m50b25 nv pravodku nemotora bunžā, un problēma tāda, ka ne starteris, ne sūknis nedarbojas, releji arī netikšķ..
kā tur bij ar tiem vadiem, kas gāja uz plusa kastīti(kuras man nav..) - viens melnais vads iet pie bunžas(tas, kas kopā ar ček štekeri), tad ir vēl viens tievāks melns un sarkanais. sarkanais pašsaprotami pie aķa plusa, bet kur otrs melnais? ar pie plusa? citur vainas atrast nevaru..
p.s salonā strāvas ir..
E39 generators ar vienu + vietu. E36 pravotka pie generatora pienak vel mazs melns ierosmes vads, kur vinu vienot?
Nevaru atrast problēmu. M43B16 kamēr auksts motors - viss ok. Kad silts braucot nekada vaina. Apstājos. Izstaigāju veikalu, piedarbinu (pielec bez problēmām) pēc 10 sec sāk kristies apgriezieni. Pļerkst un raustas. pēc 30 - 60 sec kā kuru reizi apgriezieni atlec atpakaļ un viss ok, kamer atkal apstāšos un gribēšu piedarbināt viņu siltu. Gofra, trubiņas jaunas. Tukšgaitas regulātoru uzliku citu( nekas nemainās). ir kādam idejas kas varetu but? A un apgriezieni taja bridī ir 600-700
sveika tauta man tāds jautājums! kā var noteikt ka vanoss ir chupā, liku pie vinja ausi vinsh izdod skanju kā dīzels,bet ne pārāk skaļi,nesmu ar to saskāries. un vai dēl tā var dūmot dzinējs,kad atmet gāzi un iemin grīdā izsit dūmu mākoni varbūt manam opītim ir pienācis gals?
Sveiki lieta tada ir e36 ar nobeiktu m50b25 vanosu ko nemsu lauka par cik liksu tgt ieksa citu m50b25 bezvanosa kurs ir no e34 motors ir ar visu pravotku un vadibu, gribeju jautat vai man vis deres 1-1 (plug n play) vai kas jamaina? paldies..
No veca dzineja vajadzes parlikt izpludes kolektoru, provotku, ellas scupu, karteri, ellas uztvereju, dzineja stiprinajumusHigh octane rakstīja:Sveiki lieta tada ir e36 ar nobeiktu m50b25 vanosu ko nemsu lauka par cik liksu tgt ieksa citu m50b25 bezvanosa kurs ir no e34 motors ir ar visu pravotku un vadibu, gribeju jautat vai man vis deres 1-1 (plug n play) vai kas jamaina? paldies..
Edit: tikko izlasiju, ka vecais ir ar vanosu, taka varbut ari kaut kas nederes no vecaa.
Skaidrtas vis man taka butu bet ta ari nesaprotu deres bez vanosa m50b25 motoram m50b25 ar vanosu pravotka?
nē, vanosa pravodka nederēs bezvanosam
un e34 pravodka uz kompi ir čut īsāka par e36, bet ielikt var.
un e34 pravodka uz kompi ir čut īsāka par e36, bet ielikt var.
Sk paldies
Sveiki gribeju jautat vai M50b25 bezvanosa motoram iepludes sadalene ir tiesi tada pati ka M50b25 2.0 iepludes sadalene 240gradu ja nemaldos? pa cik gribu likti iepludes sadaleni 2.5 bezvanosa motra izpludes vieta? paldies
Sarakstīji kaut ko nesaprotamu, bet, jā, M50B20 bezvanosam ir tādi pati ieplūdes sadalene kā B25 bezvanosam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- …
- 350
- chevron_right