dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- …
- 350
- chevron_right
Realoem part nummber`i atšķiras. Tiešām vienādas?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
pēc grādiem vienādasJānis.P rakstīja:Realoem part nummber`i atšķiras. Tiešām vienādas?
Baidos samelot, bet liekas, ka bija cits pacēlums.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pacēlums tas pats, atšķiras vārstu atvēršanas grādihe9600 rakstīja:Baidos samelot, bet liekas, ka bija cits pacēlums.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Jautājums par asc un abs. Panelī spīd abi, gan abs, gan asc. Pirms tam gan gan spīdēja tikai abs. Cik nu saprotams, ar abs jānoskaidro, kurš dažiks čakarējas, un tas jānomaina, bet kā ar asc? Kāpēc šis nestrādā, un ko tas var ietekmēt? Saprotams, un kā to labot?
Vecajam auto nebija ne asc, ne abs
Vecajam auto nebija ne asc, ne abs
Asc nedarbojas dēļ abs.. ja nestrādā abs nevar ieslēgt asc.
Beautiful Mechanical Wonder
Sveiki cik isti gruti ir uzlikti M50 iepludes kolektoru uz M52 motora (DIY) bez nekadiem tur kitiem?tnx
Nav nekādu problēmu.
Sveiki, topiku izmeklējos, līdzīgas problēmas atradu, bet īstas atbildes tāpat neatradu...
Tātad problēma sekojoša:
1993.gada M50B20
Pats to, protams, nepamanu, bet jau cik reizes man ir teikuši, ka, braucot aiz manis, laiku pa laikam riktīgi pēc benzīna nosmird, īpaši, kad dod grīdā. Ir arī iztecējis kaut kas no izpūtēja, bet tas tikpat labi var būt arī kondensāts, nevarēju saprast vai smird vai nē. Agrāk bija mazliet palielākas atgāzes (balti dūmi), kas pēc vārstu blīvju nomaiņas atrisinājās.
-tosols nezūd, jogurts zem vāciņa nav;
-eļļa nezūd;
-benzīna patēriņš absolūti normāls, pat labs (varu pat zem 10l/100 pilsētā izspiest, ja ļoti cenšos un daudz ripinos);
-iet 9.1s līdz simtam, tātad jauda pārāk pazudusi diezin vai ir;
-Sveces, eļļa, filtri mainīti pirms 6k, bet tad arī bija tā pati problēma ar smirdoņu;
-Nekas neraustās, neslāpst, lec ar pirmo, visi cilindri strādā, apgriezieni stabili 600-800rpm, nepeld un nekad nav peldējis. Kompresija nav mērīta.
Kas pirmais? Kāda zonde, devējs? Benzīna sūknis it kā gaudo, bet tas tā ir jau gadus 8 un nekādas miršanas pazīmes neizrāda... Sveces varbūt pamēģināt samainīt?
Tātad problēma sekojoša:
1993.gada M50B20
Pats to, protams, nepamanu, bet jau cik reizes man ir teikuši, ka, braucot aiz manis, laiku pa laikam riktīgi pēc benzīna nosmird, īpaši, kad dod grīdā. Ir arī iztecējis kaut kas no izpūtēja, bet tas tikpat labi var būt arī kondensāts, nevarēju saprast vai smird vai nē. Agrāk bija mazliet palielākas atgāzes (balti dūmi), kas pēc vārstu blīvju nomaiņas atrisinājās.
-tosols nezūd, jogurts zem vāciņa nav;
-eļļa nezūd;
-benzīna patēriņš absolūti normāls, pat labs (varu pat zem 10l/100 pilsētā izspiest, ja ļoti cenšos un daudz ripinos);
-iet 9.1s līdz simtam, tātad jauda pārāk pazudusi diezin vai ir;
-Sveces, eļļa, filtri mainīti pirms 6k, bet tad arī bija tā pati problēma ar smirdoņu;
-Nekas neraustās, neslāpst, lec ar pirmo, visi cilindri strādā, apgriezieni stabili 600-800rpm, nepeld un nekad nav peldējis. Kompresija nav mērīta.
Kas pirmais? Kāda zonde, devējs? Benzīna sūknis it kā gaudo, bet tas tā ir jau gadus 8 un nekādas miršanas pazīmes neizrāda... Sveces varbūt pamēģināt samainīt?
Izklausās jau ļoti labi. Kas ar izplūdi?
Bet ieteiktu uz diagnostiku, lai apskatās, kā zondes strādā, kā arī citi devēji.
Bet ieteiktu uz diagnostiku, lai apskatās, kā zondes strādā, kā arī citi devēji.
Ir viens caurums kaut kur tālajā galā pašās beigās pie bunduļa zem stiprinājuma, domāju ka tas diezin vai traucē. Citur nekādus mošķus izplūdē nemanu, tiesa, bedre nav un cik nu sanācis pie kalika uz fikso aplūrēt, tik arī zinu..
Nu ok, tad laikam diagnostika vien atliek. Ir kādi ieteikumi arī kur braukt? :)
Nu ok, tad laikam diagnostika vien atliek. Ir kādi ieteikumi arī kur braukt? :)
man gadijusies tada lieta ka pec dzineja galvas mainjas nedaudz pabraucot tuksgaita motors negrib stradat un slapst nost, vel arii ir ta ka citreiz dodot virsu motors taka aizrijas un tad aiziet. kedes itka saliku pec pamacibas youtuba. netieku isti gudrs kas vareetu but pa vainu. Motors M50B20.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki, manam e36 radusies problēma ar motoru, sākumā iedarbinot motors itka rijās ciet un nenormāli kratijās, ejot tehnisko rādija nenormālau CO2 pēc tam sāka strādāt normāli un gāzes arī daudz mazākas palika, tagad vispār pizdec iedarbinās normāli bet visa mašīna kratās un apgriezieni nenormāli mazi, pabraukt arī nevar spiežot gāzi un ieliekot ātrumā kustās nenormāli lēni un raustās sajūta itkā noslāps , ik pa laikam spiežot gāzi iedegas akumulatora lampiņa , gāzējot ik pa laikam izšauj izpūtējs, kas varētu būt pa vainu motors M50B20?
DIagnostika..
Bet no sākuma ieteiktu apskatīt visas gaisa, vakuuma trubiņas, sveces, spoles, pīpītes utt.
Bet no sākuma ieteiktu apskatīt visas gaisa, vakuuma trubiņas, sveces, spoles, pīpītes utt.
skan pēc neejoša poda. nomaini sveces un pačeko indukcenes
motors m52. tek gar varstu vāka blīvi, pil uz izplūdes un smird pēc elles salonā. uzliku jaunu blīvi,labu hermētiķi, kārtīgi notīriju virsmas, attaukoju un tāpat nekas nemainijās. arī tās apaļās gumijas skruvēm ir liktas jaunas. viena galējā vītne blokam bija sajāta,bet kautcik stingri varēja pievilkt, tagad mainot arī otra galējā(tuvāk šoferim) sajājās. tas protams pateicoties tiem kas man slīpēja galvu, jo bija skrūvējuši ārā tās špiļkas un nemākulīgi atpakaļ ieskrūvējuši. kad stāvēja oriģinālā ventilācija ar membrānu, nepūta garām, tagad ir oilcatchs, laikam nav pietiekama vilkme un pūš arā kur vieglāk. ja salabošu tās vītnes, tad viss normāli šancēs, vai tomēr m52 motors neatbalsta oilcatchu un viņam vajag papildus palidzību ar vakumu? vai arī moš katrai skrūvei velvienu šaibu uzlikt lai stingrāk var pievilkt. kādi varianti kā salabot tās vītnes? man vienīgais variants jēdzigais kas nāk prātā ir helicoil, bet tur ar urbi īsti netiek klāt, lai izborētu caurumu.
Atradu problēmu, vakūma trubiņai pizdec
nevienam nav ne jausmas???bestbmw rakstīja:man gadijusies tada lieta ka pec dzineja galvas mainjas nedaudz pabraucot tuksgaita motors negrib stradat un slapst nost, vel arii ir ta ka citreiz dodot virsu motors taka aizrijas un tad aiziet. kedes itka saliku pec pamacibas youtuba. netieku isti gudrs kas vareetu but pa vainu. Motors M50B20.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Nav kādam izjaukts m43b18? Interesē cik resni izplūdes kanāli galvai?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- …
- 350
- chevron_right