Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
Kasparskj
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 09 Sep 2013, 13:23
Braucu ar: Piemetinātu dirsu

18 Jan 2014, 14:38

Degviela no bākas tek ar spiedienu, kad pageriež atslēgu.
Mēģināju starta gāzi-bez izmaiņām.
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

18 Jan 2014, 16:26

Tev auto stāv arā?ja tā tad mozh kvēlsveces nesilda?kas notiek ka griez?uzsit neuzsit?pa izputeeju kkas naak aaraa?sistēmā gaisu kkur rauj?sūknim galva aizpeldējusi?
Profila bilde
Kasparskj
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 09 Sep 2013, 13:23
Braucu ar: Piemetinātu dirsu

18 Jan 2014, 16:39

Jā ārā .nesit neko Pa glušaku.pirmdien uz servissu vilkšu tad redzēs kas un kā jo daudz iemeslu var būt.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

18 Jan 2014, 16:50

aha!tā ir ir:) ja nav baigās saprašanas labāk uz servisu :)
Profila bilde
Gausais
Ziņojumi: 366
Pievienojies: 18 Dec 2012, 23:58
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Teika

18 Jan 2014, 17:35

Pārbaudi visas gumijas šļaukas kas nāk uz sprauslām, iespējams ka tās ir vecas un sasprēgājušas
Bayerische Motoren Werke
Profila bilde
Churchill
Ziņojumi: 498
Pievienojies: 27 Jūn 2013, 14:16
Braucu ar: 1.8TDS
Atrašanās vieta: Lielvārdes, Jelgava

18 Jan 2014, 18:23

EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?


http://bit.ly/1i9sBhn
Attēls
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

18 Jan 2014, 18:51

Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?


http://bit.ly/1i9sBhn

Koks ar diviem galiem...

1. izmetot egr= tīrs iepl kolektors. :super:
2.palielinās nedaudz sadegšanas temp = tas ir slikti galvai=alumīnijs=galvas blīve.

dzinēja darbību neietekmē un patērinu arī, ja runa ir par td/s bmw. citiem matoriem ir nianses...
Profila bilde
Churchill
Ziņojumi: 498
Pievienojies: 27 Jūn 2013, 14:16
Braucu ar: 1.8TDS
Atrašanās vieta: Lielvārdes, Jelgava

18 Jan 2014, 18:54

Rons rakstīja:
Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?


http://bit.ly/1i9sBhn

Koks ar diviem galiem...

1. izmetot egr= tīrs iepl kolektors. :super:
2.palielinās nedaudz sadegšanas temp = tas ir slikti galvai=alumīnijs=galvas blīve.

dzinēja darbību neietekmē un patērinu arī, ja runa ir par td/s bmw. citiem matoriem ir nianses...
Ir tak jēga īztīrīt iepl. kolektoru kopā ar EGR vārstu?
Attēls
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

18 Jan 2014, 19:07

Iztīrīt vienmēr ir jēga !!! vairāk gaisa= vairāk jauda. :yes:


man ir gadījušies matori, kuriem pat pirkstu nevar iebāzt iepl kolektorā, jo tur viss piekvēpis. :yes:
Saulins
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 30 Dec 2013, 08:04
Braucu ar: 325 TD

19 Jan 2014, 15:32

Labas dienas

Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

20 Jan 2014, 19:05

NU BEIDZ!IZDILIS AUgSTSPIEDIENA SŪKŅA PLUNDŽERIS! punkts un aamen :yes:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

20 Jan 2014, 19:08

Rons rakstīja:Iztīrīt vienmēr ir jēga !!! vairāk gaisa= vairāk jauda. :yes:


man ir gadījušies matori, kuriem pat pirkstu nevar iebāzt iepl kolektorā, jo tur viss piekvēpis. :yes:
īsti nepiekritīšu,vairāk gaisa= vairāk jauda,es teiktu vairāk degvielas +vairāk gaisa=vairāk jaudas!
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

20 Jan 2014, 19:12

Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?


http://bit.ly/1i9sBhn
Vis ir ļoti vienkārši,egr trubai kur stiprinās klāat pie ieplūdes kolektora ieliek 20santīmu monētu!egr ir noglušīts!tas ir viens!labāk tur nekas neies,možs biki biki,pacelsies nedaudz turbo spiediens+svaigs gaiss!tātad labāk tas vis ir!glušī nost!
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

22 Jan 2014, 18:09

Rons rakstīja:
krods rakstīja:stāsti,nevis gudro :) es paklausītos ar lielu interesi:)kāpēc rpm sāk peldēt?

izdilis potenciometra celinš , kas atbild par XX. ;)
Un kas tad notiek ar jaunā tipa galvu kurai tāda vispār nav(induktīvais devējs)? Labu sūkņa galvu lietotu ir gandrīz nereāli atrast, un tāpat kā mehāniskais sūknis šī sistēma drīz būs vesture.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

22 Jan 2014, 18:50

r5sgt rakstīja:
Rons rakstīja:
krods rakstīja:stāsti,nevis gudro :) es paklausītos ar lielu interesi:)kāpēc rpm sāk peldēt?

izdilis potenciometra celinš , kas atbild par XX. ;)
Un kas tad notiek ar jaunā tipa galvu kurai tāda vispār nav(induktīvais devējs)? Labu sūkņa galvu lietotu ir gandrīz nereāli atrast, un tāpat kā mehāniskais sūknis šī sistēma drīz būs vesture.
Es šeit to nedrīkstu stāstīt (citiem bērni bez maizes paliks) ;) , bet ja neesi slinks pameklē opel forumā okupantu mēlē. tur ir ar visām bildēm utt. Ja rokas taisnas un galva vietā, tad darbs uz pāris stundām un viss ok.

Vai arī paprasi Krodam, viņš te ir pārjaucis no a-z un sevi pozicionē par dīzeļu guru.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

22 Jan 2014, 19:57

Saulins rakstīja:Labas dienas

Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Pirms sāc domāt par plunžeri, no sākuma aizbrauc uz kādu labu servi un lai tev tur pieslēdz pie kompja!
Gan jau aizdedzes moments d***ā. :gigigi:
Profila bilde
Seļuks
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 04 Dec 2011, 21:08
Braucu ar: 325 tds

23 Jan 2014, 22:06

Varbut kads var kko ieteikt... nopirku tds neejoshu..kjipa iepriekshejie ipashnieki bija regulejushi sukni tik talu,ka vairs nejeit.(ta vismaz vinji man stastija)
salikam ar chomu sukni visu kartigi ka vajag ar jaunam blivem utt..megjinam regulet sukni un nesanak dabut dzivu..vienigas dzivibas pazimes pa brizhiem pielec,uzrauj apgriezienus un noslapst..kads var kko pateikt?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

23 Jan 2014, 22:14

Liekot sūkņa galvu, asi trāpijāt pareizajā vietā ? :rolleyes:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

24 Jan 2014, 21:09

Ja netrāpītu,tad motors būtu raznosā :)gan jau abas kreisās rokas :D nevarat pada4u uzlikt :)
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

24 Jan 2014, 21:12

kristaps90 rakstīja:
Saulins rakstīja:Labas dienas

Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Pirms sāc domāt par plunžeri, no sākuma aizbrauc uz kādu labu servi un lai tev tur pieslēdz pie kompja!
Gan jau aizdedzes moments d***ā. :gigigi:
bulshits,nekas nav vēlu!un arī ja uzliks uz max agru,tad ieguvums būs minimāls :D ir risinājums,pirms darbināšanas spaini ar aukstu ūdeni uzliet,vai maukt 2t eļļu bākā :D bet tas nav nopietni!