dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 350
- chevron_right
nav pielaujama, busi izstiepis klani/klokene ovala.silvans rakstīja:Sveicināti. cik ir pieļaujama brīvkustība šālēs?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ka saprast so?
par sukni - sameri labak sukna razibu - visvieglak atvienot atpludes trubu pie degvielas filtra. 30sec jabut apt litram.
nav kludu vai ari faktiskajos datos viss ir ok? uz kada pamatojuma tika mainiti klokenes un sadalenes deveji, pie tiem 2.5k bija signala kroplojumi?pieslēdz kompi tipa viss ok
par sukni - sameri labak sukna razibu - visvieglak atvienot atpludes trubu pie degvielas filtra. 30sec jabut apt litram.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ar glušaku domājams tikšu skaidrībā šodien! trubas visas ok, bet nu drošības pēc vēlreiz uzmetīšu aci. varu apgalvot ka brīvgaitā un līdz kādiem 2k strādā visi cilindri, kas notiek pēc tam man nav īsti skaidrs!Armando rakstīja:lai izmestu domu par katalizatoru, tad panem norauj izputeju nost aiz bikseem, tas nekas par to zondi uz to bridi.
kas notiek ar vakuma trubinju zem kolektora preks bendz varsta? mok tai ir pilnigs tutinieks un tamdel nedabon bendzi vairak par tiem apgriezieniem,
un vai vari apgalvot ka visi cilindri stradaa?
nav kļūdu un arī faktiskajos datos ir ok! devēji tika mainīti jo bija aizdomas ka tie nestrādā kā nēkas un tipa esot iespēja, ka ar kompi to neparādīs.he9600 rakstīja:Ka saprast so?nav kludu vai ari faktiskajos datos viss ir ok? uz kada pamatojuma tika mainiti klokenes un sadalenes deveji, pie tiem 2.5k bija signala kroplojumi?pieslēdz kompi tipa viss ok
par sukni - sameri labak sukna razibu - visvieglak atvienot atpludes trubu pie degvielas filtra. 30sec jabut apt litram.
par to sūkni bija ideja aidzīt kkur lai pamēra spiedienu, bet nu no sākuma pamēģināšu tevis ieteikto variantu!
pagaidām nekādus milzīgus ieguldījumus nēesmu veicis! atļaušos nepiekrist par meistaru pie kura biju....ch. rakstīja:mļec, forši tev meistari, ja bezjēgā maina visu pēc kārtas.
cik daudz piķi jau esi izgrūdis bezjēdzīgos remontos?
vai nu turpini auto ārstēt internetā vai arī aizdzen pie kāda, kas reāli kko arī rubī no tā ko dara: Driver/Pēteris - 26868686
koka klaņa mehānismam. un no kuras puses skaitās pirmais cilindrs, no ķēdes puses? vai virzuļus ar klaņiem var ielikt iekšā neņemot nost galvu, tasir tikai no apakšas?
ja, pirmais cilindrs uz kedes pusi un lai izvilktu virzulus uz apaksu izvilkt nevaresi, naksies vien galvu celt nost.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
problema atrasta- aizaudzis katalizators! veiksmīgi izoperēts un nu jau autins lido! vēl tik jasamaina kartera ventilācija un vispār bus ideāli
mainiiju savam mopeedam dzineejus. no m40 um m42. pie reizes noleemu samainiit bliivsleegu kaarbas pusee, jo vecais bija nedaudz mitrs. samainiiju, bet tagad braucot starp kaarbu un motoru jau veidojas piles . ko izdariiju nepareizi? bliivsleegu itkaa nesabojaaju un iedzinu taisni. wtf?
jaatjuunee m42
ta nevajadzejaagaFu rakstīja:mainiiju savam mopeedam dzineejus. no m40 um m42. pie reizes noleemu samainiit bliivsleegu kaarbas pusee, jo vecais bija nedaudz mitrs. samainiiju, bet tagad braucot starp kaarbu un motoru jau veidojas piles . ko izdariiju nepareizi? bliivsleegu itkaa nesabojaaju un iedzinu taisni. wtf?
nu es maigi, kaa pie sievietes . ne jau pirmo reizi
kaa tad vinu dabuut ieksaa? iespiest jau nevar.
kaa tad vinu dabuut ieksaa? iespiest jau nevar.
jaatjuunee m42
kā variants.agaFu rakstīja:mainiiju savam mopeedam dzineejus. no m40 um m42. pie reizes noleemu samainiit bliivsleegu kaarbas pusee, jo vecais bija nedaudz mitrs. samainiiju, bet tagad braucot starp kaarbu un motoru jau veidojas piles . ko izdariiju nepareizi? bliivsleegu itkaa nesabojaaju un iedzinu taisni. wtf?
es savam sabojāju ar to ka neiesmērēju ar topašu dzinēja ēlļu, kā dogma teica iegrieza pa sauso un aprāva.. šādi man 2 gb jau sabeigti. pēdējo liku kloķenei, iesmērēju un viss ok :)
Dumākās dumības kas ir dzirdētas. ja blīvslēga darbvirsma ir dilusi tad arī tecēs, jauns vai vecs , vienalga. ja ir iespēja tad blīvslēgu vajag /var neiesist vai iesist dziļāk /otrādāk.. man šī operācija bijusi 100+ reižu un zinu ko saku.Agris rakstīja:kā variants.agaFu rakstīja:mainiiju savam mopeedam dzineejus. no m40 um m42. pie reizes noleemu samainiit bliivsleegu kaarbas pusee, jo vecais bija nedaudz mitrs. samainiiju, bet tagad braucot starp kaarbu un motoru jau veidojas piles . ko izdariiju nepareizi? bliivsleegu itkaa nesabojaaju un iedzinu taisni. wtf?
es savam sabojāju ar to ka neiesmērēju ar topašu dzinēja ēlļu, kā dogma teica iegrieza pa sauso un aprāva.. šādi man 2 gb jau sabeigti. pēdējo liku kloķenei, iesmērēju un viss ok :)
taapat nesapratu savu kluudu, kāpēc salniks sāka sulot uzreiz pēc nedēļas? tikai tāpēc ka iesitu precīzi tajā pašā pozīcijā???
paskaidro skaidrāk, ja nē man nedaleca kā pareizāk ielikt lai nesulo..
paskaidro skaidrāk, ja nē man nedaleca kā pareizāk ielikt lai nesulo..
Apmēram tā, jā, Agri :) Ir dzirdēts arī tā.
vienk izdilums/ovalitate, iesitot blivslegu dzilak iegusti "jaunu" virsmu, kura bus labaka neka ta kura jau ntos gadus ir slidejusi pa blivslegu.Agris rakstīja:taapat nesapratu savu kluudu, kāpēc salniks sāka sulot uzreiz pēc nedēļas? tikai tāpēc ka iesitu precīzi tajā pašā pozīcijā???
paskaidro skaidrāk, ja nē man nedaleca kā pareizāk ielikt lai nesulo..
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ja runa par dzinēja blīvslēgiem un, ja redzu ka blīvvirsma izdilusi/ korodējusi, tad klusiņām pielienu pie smirģeļa un noslīpēju sēžu plānāku, lai var iesist viņu dziļāk. nedasist dzinēja blīvslēgus ir diezgan bīstami (pārējos drīkst) , jo ir bijuši gadījumi ziemā, ka dēļ bojātas kartera ventilācijas izpiež viņus pa asi laukā un dzinējs paliek lēnām bez eļļas.
Skaidrs! paldies :)
Man tomēr tas lielais aukstums būs nokāvis to motoru kompotam. Būšot to jāmaina. :( Bet nu es te tagad tā domāju - varbūt izmantojot šo unikālo iespēju būtu jāliek kompotā kāds 1,8 motors. Cik tad īsti varētu būt sarežģīti un ar ko vēl būtu jārēķinās. Un cik tad īsti maksā aptuveni tā pati maiņa - versijas esmu lasījis dažādas, bet nu cik skaitās ok?
Kāds tagad dzinējs? 1.6?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 350
- chevron_right