Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 50
- chevron_right
Pēc simptomiem - jā, pagaidām pirmais un vienīgais, ko vajadzētu nomainīt.
Ok-mainiishu termostatu. Kaadas firmas termostatu labaak izveeleeties? Ir doma likt Wahler. Un vai pie termostata mainjas obligaati vajag mainiit arii termostata korpusa bliivi? Mashiina BMW E36 compact M42b18
Ņem Wahler, tas būs ok, vai blīve jāmaina tu redzēsi pats kad būsi viņu noņēmis , bet vislabāk jau iegādājies jaunu, tad vismaz uz pāris gadiem tev būs miers, nemaksā dārgi, bet tas up to you!druumais rakstīja:Ok-mainiishu termostatu. Kaadas firmas termostatu labaak izveeleeties? Ir doma likt Wahler. Un vai pie termostata mainjas obligaati vajag mainiit arii termostata korpusa bliivi? Mashiina BMW E36 compact M42b18
Neaizmirsti izskalot kārtīgi sistēmu no visiem sūdiem, bet sīkāk šeit ļoti laba pamācība
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=667
blīve, protams, ka jāmaina, maksā viņa salīdzinoši maz pret to, ja tu uzliksi atpakaļ visu un tev tecēs garām.
Nē, nu var jau ar silikonu sasmērēties, bet tas ir gateris
Nē, nu var jau ar silikonu sasmērēties, bet tas ir gateris
Kaads termostats man jaanjem prieksh M42 motora? Man piedāvā tādu kas verās vaļa no 92 grādiem
Tavam motoram paredzēts termostats kurš veras vaļā no 88o C šis https://www.eparts.lv/catalog/#part_num ... e:10/tab:3druumais rakstīja:Kaads termostats man jaanjem prieksh M42 motora? Man piedāvā tādu kas verās vaļa no 92 grādiem
Liels paldies par info
Motors2.0 Problēma tāda,sistēmā spiediens trubas cietas,par laimi vēl nost nemaucas,kad piedod gāzi paliek kā akmens.Domāju ūdens sūknis,noņēmu viss kārtībā,noņēmu termostatu,to nomainīju.Sistēma,radiators tika izskalots,jēga nekāda,siltums salonā vienīgais uzlabojās.Darba temperatūra normāla,nekas nekarst.Propku nevar noskrūvēt lai paostītu vai nav atgāžu smaka,uzreiz viss gāžas laukā!Auksts baigi dūmo ar baltiem mutuļiem,ja ieber grīdā tad vispār mākonis.
Benzīna patēriņš arī brīžiem normāls,bet lielāko ties ļoti liels.
Kādi risinājumi?Laikam būs jāmaina dzinējs.
Benzīna patēriņš arī brīžiem normāls,bet lielāko ties ļoti liels.
Kādi risinājumi?Laikam būs jāmaina dzinējs.
esi tiesam atgaisojis kartigi?
isteniba neesmu redzejis vel nevienu e36 no m50 m52 saimes kuram trubas butu pavisam mikstas, vinjas vienmer ir pacietas.
balti duumi auksta laika vispar nau nekads raditajs, lai uzreiz spriestu par dzineja stavokli.
ka dzeses skidrums, elja? normala krasa, nau jalej klat vislaik.
isteniba neesmu redzejis vel nevienu e36 no m50 m52 saimes kuram trubas butu pavisam mikstas, vinjas vienmer ir pacietas.
balti duumi auksta laika vispar nau nekads raditajs, lai uzreiz spriestu par dzineja stavokli.
ka dzeses skidrums, elja? normala krasa, nau jalej klat vislaik.
...
Pirms mainīju termostatu jau cītīgi gaisojos un pēc arī.Visu kā vajag priekšu augstāk uzdzinu lai pečkā gaiss nepaliek.Siltums salonā ļoti labs!Rīt gaisošu atkal un tad skatīšos,kas notiek.
Eļļu daudz ne,bet drusku ēd,es domāju normas robežās!
Eļļu daudz ne,bet drusku ēd,es domāju normas robežās!
bet ja nezud dzeses skidrums elja normala, tad nau ne spradzis ne izpusts, nekas tads. pagaiso velreiz, pec diy (pamekle diy sadaljaa) un tad jau manisi, jo skidrumam araa gan attaisot korkji velties nevajadzetu
...
Tur jau tā lieta ka gāžas laukā!Ar šo auto jau bracu 3 gadus ar kapeikām.Varēja parasti atraut propku rūcošam bez problēmām,bet tagad uzreiz dzen laukā un temp.ta normāla Trubas ir pacietas,bet tagad ir par traku kad piedod gāzi tad vispār kā stīgas!
a tas ko dzen ārā ir karsts vai remdens?
Pirkstus iekšā neriskēju bāzt Nezinu vakar kārtīgi pārgaisoju itkā tagad normāli.Kādu lielāku gabalu jāpabrauc tad redzēs vai atkal gaisu sadzīs iekšā.
Šodien tika atgaisota sistēma, bet mana sāpe palika. Respektīvi - temperatūra kāpj mašīnai stāvot uz vietas, kādas 10-15 min pēc tam, kad ir sasniegta darba temperatūra, braucot viss ir čiki briki. Termostats atveras - trubas karstas! Iepriekš ar Maruxu štukojām, ka varētu būt termomufta pie vainas, bet šodien skatījos, ka šamējā pie darba temperatūras griež diezgan sparīgi. Vai pie vainas varētu būt aizdirsts radiators? Jo uz skata man viņš ir šausmīgs - zemi saēdies nepajokam! Un vēl - kur bļed paliek mans tosols? Cik vispār sistēmā saiet tosola, ņemot vērā bačoku, bloku utt? Trubas, hamuti un visa pārējā figņa ir pārbaudītas un apskatītas 10iem reižu, tur viss ir ok! Ai ņid help!
ja radiators ir aizaudzis, tad dzesēšana ir traucētaParamount rakstīja:Šodien tika atgaisota sistēma, bet mana sāpe palika. Respektīvi - temperatūra kāpj mašīnai stāvot uz vietas, kādas 10-15 min pēc tam, kad ir sasniegta darba temperatūra, braucot viss ir čiki briki. Termostats atveras - trubas karstas! Iepriekš ar Maruxu štukojām, ka varētu būt termomufta pie vainas, bet šodien skatījos, ka šamējā pie darba temperatūras griež diezgan sparīgi. Vai pie vainas varētu būt aizdirsts radiators? Jo uz skata man viņš ir šausmīgs - zemi saēdies nepajokam! Un vēl - kur bļed paliek mans tosols? Cik vispār sistēmā saiet tosola, ņemot vērā bačoku, bloku utt? Trubas, hamuti un visa pārējā figņa ir pārbaudītas un apskatītas 10iem reižu, tur viss ir ok! Ai ņid help!
pēc tolerance data tosolam ir jābūt 10,5, bet tikai nezinu vai lielajam vai mazajam radiatoram
ja tev ir 6podi, kaa rakstits zem avatara, tad 10.5l.Paramount rakstīja:Šodien tika atgaisota sistēma, bet mana sāpe palika. Respektīvi - temperatūra kāpj mašīnai stāvot uz vietas, kādas 10-15 min pēc tam, kad ir sasniegta darba temperatūra, braucot viss ir čiki briki. Termostats atveras - trubas karstas! Iepriekš ar Maruxu štukojām, ka varētu būt termomufta pie vainas, bet šodien skatījos, ka šamējā pie darba temperatūras griež diezgan sparīgi. Vai pie vainas varētu būt aizdirsts radiators? Jo uz skata man viņš ir šausmīgs - zemi saēdies nepajokam! Un vēl - kur bļed paliek mans tosols? Cik vispār sistēmā saiet tosola, ņemot vērā bačoku, bloku utt? Trubas, hamuti un visa pārējā figņa ir pārbaudītas un apskatītas 10iem reižu, tur viss ir ok! Ai ņid help!
kada cirkulacija suknitim?
...
Jā, 6 podi! Un kā saprast cirkulāciju sūknītim - cik viņš ātri griež?
jaa, ka vins darbojas brivgaitaa un vai vispar darbojas. var but del sliktas cirkulacijas ta temp kapjas brivgaitaa
...
Ok, šodien paskatīšu, došu ziņu!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 50
- chevron_right