m52b28 uzlabošana
tā nav regulēšana, bet visparastakais lētais čiptūnings.Valtmeikers rakstīja: ↑14 Jan 2020, 18:52 AF - no offense, bet kas tur Tavuprāt ir tāds sarežģīts vai kosmisks? (Iepriekš arī esi minējis par šo tēmu, ka labi saregulēt būs dārgi tos ms4x)
Varbūt es ko ļoti palaidis garām, bet ja vinš ir atmo - degvielas kartēs tikpat kā darīt nav ko, vadība jau stockā labi tiek galā.
Un aizdedzi pieregulēt taču arī diezgan vienkārši ar attiecīgu logošanos pie knock adaptācijām :?
Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
Nu labi
Kas ir čipošana?
Kas ir regulēšana?
Kas ir remaps?
Kas ir čipošana?
Kas ir regulēšana?
Kas ir remaps?
Regulēšanu es saprotu kā visu, dzinēja darbību saistošo parametru pārveidošanu vai pielāgošanu līdz teicamam vai ideālam maksimumam. Pagriezt aizdedzi , tas ir kā šaurajai uzšaut pa dupsi bārā un pēcāk stāstīt ka uzvilki uz desas.
Un remaps manā izpratnē ir sūdīgs auto čiptūninga kantoris.
Un remaps manā izpratnē ir sūdīgs auto čiptūninga kantoris.
long story short, vīri saka, ka jāregulē normāli, bet ko tad stocku regulēs. tev jāizjauc un jāpārbūvē motors un tikai tad būs jēga.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Remaps ir mūsdienu termins priekš regulācijas vadības blokiem, kuriem var pārrakstīt kartes ar attiecīgu softu.
Čiptūnings ir vēsturiskais termins, jo, lai būtu iespējams veikt kādas izmaiņas, bija nepieciešama fiziska iejaukšanās vadības blokā, t.i., lodēšana, jo čipi bija read-only.
Atmo regulācija, pa lielam, neiekļauj neko vairāk par aizdedzes lenķa, degvielas karšu un, ja ir, sadaleņu pacēluma regulāciju-optimizāciju.
Veicot jebkādas izmaiņas procesā, kā motorā nonāk gaiss, būtu nepieciešams veikt izmaiņas arī softā, lai rezultāts būtu sajūtams, nevis uzliku kolektoru, iespraudu sadaleni, šķiet, ka iet labāk, lai gan patiesībā, iet sliktāk, jebšu ieguvu 10 zirgus pie 6.5k, bet papisu 30 ņūtonus 2-4k diapazonā
Atmo tūnings un jaudas celšana ir ļoti dārgs, eksperimentāls un zinātnisks process, kur pāris milimetri šur, pāris milimetri tur - ieplūdē, sākot ar filtra kasti/trubu, beidzot ar galvas portiem un vārstiem, var visu padarīt sliktāku vai labāku. M50 ieplūdes kolektors arī nav nekāds svētais grāls priekš jaudas, jā, viņš ir resnāks, kas noteiktā apgriezienu diapazonā dod iespēju cilindros iebērt vairāk gaisa, bet ja gribās pilnībā utilizēt to potenciāli pieejamo gaisa daudzumu, vajadzētu pameklēt arī kādu platāku sadaleni, kas vārstu paturēs ilgāk vaļā.
Papildus tam, lai dabūtu tiešām reālu jaudu no atmosfēras, motors ir jāgriež līdz, vismaz, 8k, kas neM motoru gadījumā nozīmē nerentablas investīcijas, un bonusā tam, ikdienas režīmā tas auto b'ūtu pilnīgs sprāgonis, jo sadalenes optimālais flows ir sākot no 5k rpm
Čiptūnings ir vēsturiskais termins, jo, lai būtu iespējams veikt kādas izmaiņas, bija nepieciešama fiziska iejaukšanās vadības blokā, t.i., lodēšana, jo čipi bija read-only.
Atmo regulācija, pa lielam, neiekļauj neko vairāk par aizdedzes lenķa, degvielas karšu un, ja ir, sadaleņu pacēluma regulāciju-optimizāciju.
Veicot jebkādas izmaiņas procesā, kā motorā nonāk gaiss, būtu nepieciešams veikt izmaiņas arī softā, lai rezultāts būtu sajūtams, nevis uzliku kolektoru, iespraudu sadaleni, šķiet, ka iet labāk, lai gan patiesībā, iet sliktāk, jebšu ieguvu 10 zirgus pie 6.5k, bet papisu 30 ņūtonus 2-4k diapazonā
Atmo tūnings un jaudas celšana ir ļoti dārgs, eksperimentāls un zinātnisks process, kur pāris milimetri šur, pāris milimetri tur - ieplūdē, sākot ar filtra kasti/trubu, beidzot ar galvas portiem un vārstiem, var visu padarīt sliktāku vai labāku. M50 ieplūdes kolektors arī nav nekāds svētais grāls priekš jaudas, jā, viņš ir resnāks, kas noteiktā apgriezienu diapazonā dod iespēju cilindros iebērt vairāk gaisa, bet ja gribās pilnībā utilizēt to potenciāli pieejamo gaisa daudzumu, vajadzētu pameklēt arī kādu platāku sadaleni, kas vārstu paturēs ilgāk vaļā.
Papildus tam, lai dabūtu tiešām reālu jaudu no atmosfēras, motors ir jāgriež līdz, vismaz, 8k, kas neM motoru gadījumā nozīmē nerentablas investīcijas, un bonusā tam, ikdienas režīmā tas auto b'ūtu pilnīgs sprāgonis, jo sadalenes optimālais flows ir sākot no 5k rpm
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Trekns like!