TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 35
- chevron_right
Vispareizàk dekompresēt m50 protams ir ar kaltajiem virzuļiem.bet kàdi ir vèl varianti?
M50 bloks pārborēts uz 86, ar is virzuļiem, ar 2.8 kloķeni- kā variants?pakāpe esot kkas ap 8.5:1 ....
Kko esmu dzirdējis par dīzeļa kloķenēm....
Kādi varianti tagad ir modē?
M50 bloks pārborēts uz 86, ar is virzuļiem, ar 2.8 kloķeni- kā variants?pakāpe esot kkas ap 8.5:1 ....
Kko esmu dzirdējis par dīzeļa kloķenēm....
Kādi varianti tagad ir modē?
A bezvanosa motors tad vnk apvirpo bezvanosa virzułus
Bloku borēt nav ieteicams
Bloku borēt nav ieteicams
86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums
Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.
Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Pag a kā savādāk taisies samazināt CR? Borējot galvu?funkyasshit rakstīja:A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.
Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Kur tādu domu graudu izlasīji? Labi vari pat nemeklēt, tāpat tas nav gluži pareizi, jo vienmēr primāri ir jāizskata degkameras formu, pārējais ir nianses kuras galvenokārt visvairāk skar detonācijas procesu un iemeslus, jo īpaši ja uzlikta paaugstinājuma blīve
Nu pareizais variants ir citi virzuļi. Paskatoties Wiseco un citus virzuļus, viņi nav īsāki, bet gan atškiras virzuļa augša.
jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
+Rottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Šeit tu maldies.1.8is ir 86mm urbums.Vladlen rakstīja:86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums
Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
B25 85mm
Otrkārt, 2.8 virzuļiem var uzlikt tikai viņiem paredzētus gredzenus, attiecīgi gredzenus nikosila blokam.
Tàtad tos nevar likt čuguna blokā.
Lowboostan jā.Rottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Bet man jau ir vemsi turbas sajūgi un žurka.vajag tik izlemt kādu dzinēju būvēt
Gudri spriedelēt visi mākRottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Lv ir tāds viens projekts, MaxIXT ielika savām e46
N54 motoru, pisiens un jebla un rezultāts kā pats Max teica- būtu labāk m50turbo ielicis, daudz nianses un agregātu cenas kopumā ir mega dārgi.
Parādi man b25 ar 85mm virzulivilks25 rakstīja:Šeit tu maldies.1.8is ir 86mm urbums.Vladlen rakstīja:86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums
Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
B25 85mm
Otrkārt, 2.8 virzuļiem var uzlikt tikai viņiem paredzētus gredzenus, attiecīgi gredzenus nikosila blokam.
Tàtad tos nevar likt čuguna blokā.
Otrkārt- 2.8 nāca tik neilgu laiku ar alusila/nikosila pārklājumu, tālāk ar gilzām, pietam gredzeni nemainījās
Virpot virzuļus arī nav gluži pareizi,virzulim ir izrèķināts siltuma uzņemšanas, izturības koeficents,to spēcīgi izmainot,plaisà virzuļi starp kompresijas gedzeniem.-AF- rakstīja:Pag a kā savādāk taisies samazināt CR? Borējot galvu?funkyasshit rakstīja:A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.
Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Kur tādu domu graudu izlasīji? Labi vari pat nemeklēt, tāpat tas nav gluži pareizi, jo vienmēr primāri ir jāizskata degkameras formu, pārējais ir nianses kuras galvenokārt visvairāk skar detonācijas procesu un iemeslus, jo īpaši ja uzlikta paaugstinājuma blīve
Un ka virzuļa galvai ir gandrīz jāaiziet līdz bloka galvai,protams ierēķinot tjeplavuju zazoru ,tā ir taisnība.tà ir vieta kur pie uzliesmošanas takts rodas vis lielàkais spiediens un tas rada detonāciju.
https://youtu.be/gld9cPrVz_U
No 16:45
No 16:45
Oiiiii
2.5 84mm
1.8is 85mm
Stupil
2.5 84mm
1.8is 85mm
Stupil
Ja tos nonvanus virzuļus minimāli padziļina, un minimāli paceļ galvu, tam tak būtu jātur?
Varbūt kāds tirgo 2.8 virzuļus un kloķeni par adekvātu ciparu?
Varbūt kāds tirgo 2.8 virzuļus un kloķeni par adekvātu ciparu?
m42 1.8is ir 84mm ar diezgan biezu vidu, m50nv nav baigi biezie
Ko jūs te čīkstat par virzułiem, pat apvirpoti tie tur ilgi un dimti, rekur Puisietim sezonu driftā nogāja
Tāpat virs 600hp pirmais salocīsies klanis
Teorijā jā, bet praksē reti kuram uzkarst tas virzulis tik łoti, jo īpaši ja vālē ar spirtu tad tas ir pedējais par ko runāt.
Jāsāk ar to cik hp plānojas nosmelt?
Tāpat virs 600hp pirmais salocīsies klanis
Teorijā jā, bet praksē reti kuram uzkarst tas virzulis tik łoti, jo īpaši ja vālē ar spirtu tad tas ir pedējais par ko runāt.
Jāsāk ar to cik hp plānojas nosmelt?
Tur tà bēda ka bija virpoti un trijiem plaisa starp kompresijas gredzeniem.nezinu kā tas auto tika eksplotēts, tāds viņš nonāca pie manīm.ar spirtu nebraukšu.būs svētdienas auto.
Plaisas ir izplūdes pusē, dzirdēju ka tas var liecinàt arī par liesu degmaisījumu,lai gan regulèjis bija gints un sprauslas 800cc.
Man vispàr ir ļoti maza saprašana par turbo dzinèjiem, bet jāsaskrūvē ir.tagad štukoju kādi varianti ir samazinàt kompresijas pakāpi b25, nevirpojot virzuļus.
Biju kko pa ausu galam dzirdējis par dīzeļa kloķenēm bet kas kur kā hvz...
Plaisas ir izplūdes pusē, dzirdēju ka tas var liecinàt arī par liesu degmaisījumu,lai gan regulèjis bija gints un sprauslas 800cc.
Man vispàr ir ļoti maza saprašana par turbo dzinèjiem, bet jāsaskrūvē ir.tagad štukoju kādi varianti ir samazinàt kompresijas pakāpi b25, nevirpojot virzuļus.
Biju kko pa ausu galam dzirdējis par dīzeļa kloķenēm bet kas kur kā hvz...
Tāpatās nesapratu - bloks uz 86mm, iekšā apsver likt 85mm virzuļus? Ne b25, ne is, ne b28 nav 86mm virzulis.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 35
- chevron_right