TURBO

Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 02:28

Vispareizàk dekompresēt m50 protams ir ar kaltajiem virzuļiem.bet kàdi ir vèl varianti?
M50 bloks pārborēts uz 86, ar is virzuļiem, ar 2.8 kloķeni- kā variants?pakāpe esot kkas ap 8.5:1 ....
Kko esmu dzirdējis par dīzeļa kloķenēm....
Kādi varianti tagad ir modē? :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jūn 2017, 08:51

A bezvanosa motors tad vnk apvirpo bezvanosa virzułus

Bloku borēt nav ieteicams
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

14 Jūn 2017, 08:55

86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums :hahaha:

Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

14 Jūn 2017, 14:30

A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.

Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jūn 2017, 15:11

funkyasshit rakstīja:A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.

Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Pag a kā savādāk taisies samazināt CR? Borējot galvu?
Kur tādu domu graudu izlasīji? Labi vari pat nemeklēt, tāpat tas nav gluži pareizi, jo vienmēr primāri ir jāizskata degkameras formu, pārējais ir nianses kuras galvenokārt visvairāk skar detonācijas procesu un iemeslus, jo īpaši ja uzlikta paaugstinājuma blīve
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

14 Jūn 2017, 15:13

Nu pareizais variants ir citi virzuļi. Paskatoties Wiseco un citus virzuļus, viņi nav īsāki, bet gan atškiras virzuļa augša.
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

14 Jūn 2017, 16:22

jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

14 Jūn 2017, 16:29

Rottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
+
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 16:40

Vladlen rakstīja:86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums :hahaha:

Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
Šeit tu maldies.1.8is ir 86mm urbums.
B25 85mm

Otrkārt, 2.8 virzuļiem var uzlikt tikai viņiem paredzētus gredzenus, attiecīgi gredzenus nikosila blokam.
Tàtad tos nevar likt čuguna blokā.
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 16:42

Rottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Lowboostan jā.
Bet man jau ir vemsi turbas sajūgi un žurka.vajag tik izlemt kādu dzinēju būvēt :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jūn 2017, 16:44

Rottus rakstīja:jautājums: vieglāk nav e36 vai e46 bundžā ieswapot N54B30O0? Uztaisa single turbo conversion-niknākas sprasulas un visa problēma - ne virzuļi jāslīpē, ne kaltās iekšas jāpērk, ne tas viss jāliek kopā, jājauc ārā jāvemso n shit utt... Angļos motors iet pa 2-2.5k. Da visa mašīna lētāka mūsdienās par e46/36 mku
Gudri spriedelēt visi māk ;)
Lv ir tāds viens projekts, MaxIXT ielika savām e46
N54 motoru, pisiens un jebla un rezultāts kā pats Max teica- būtu labāk m50turbo ielicis, daudz nianses un agregātu cenas kopumā ir mega dārgi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jūn 2017, 16:46

vilks25 rakstīja:
Vladlen rakstīja:86mm cauruma 85mm(is virzulis) bus gan interesants pasakums :hahaha:

Tds klokene + 135mm klani + 2.8 virzuli bus cr ~9.5 ieks m50 bloka
Šeit tu maldies.1.8is ir 86mm urbums.
B25 85mm

Otrkārt, 2.8 virzuļiem var uzlikt tikai viņiem paredzētus gredzenus, attiecīgi gredzenus nikosila blokam.
Tàtad tos nevar likt čuguna blokā.
Parādi man b25 ar 85mm virzuli :D

Otrkārt- 2.8 nāca tik neilgu laiku ar alusila/nikosila pārklājumu, tālāk ar gilzām, pietam gredzeni nemainījās ;)
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 16:56

-AF- rakstīja:
funkyasshit rakstīja:A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.

Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Pag a kā savādāk taisies samazināt CR? Borējot galvu?
Kur tādu domu graudu izlasīji? Labi vari pat nemeklēt, tāpat tas nav gluži pareizi, jo vienmēr primāri ir jāizskata degkameras formu, pārējais ir nianses kuras galvenokārt visvairāk skar detonācijas procesu un iemeslus, jo īpaši ja uzlikta paaugstinājuma blīve
Virpot virzuļus arī nav gluži pareizi,virzulim ir izrèķināts siltuma uzņemšanas, izturības koeficents,to spēcīgi izmainot,plaisà virzuļi starp kompresijas gedzeniem.
Un ka virzuļa galvai ir gandrīz jāaiziet līdz bloka galvai,protams ierēķinot tjeplavuju zazoru :lol: ,tā ir taisnība.tà ir vieta kur pie uzliesmošanas takts rodas vis lielàkais spiediens un tas rada detonāciju.
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 16:56

Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 16:59

Oiiiii :hahaha:
2.5 84mm
1.8is 85mm :lol:
Stupil
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

14 Jūn 2017, 17:46

Ja tos nonvanus virzuļus minimāli padziļina, un minimāli paceļ galvu, tam tak būtu jātur?
Varbūt kāds tirgo 2.8 virzuļus un kloķeni par adekvātu ciparu?
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

14 Jūn 2017, 21:05

m42 1.8is ir 84mm ar diezgan biezu vidu, m50nv nav baigi biezie
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jūn 2017, 22:05

Ko jūs te čīkstat par virzułiem, pat apvirpoti tie tur ilgi un dimti, rekur Puisietim sezonu driftā nogāja
Tāpat virs 600hp pirmais salocīsies klanis :D

Teorijā jā, bet praksē reti kuram uzkarst tas virzulis tik łoti, jo īpaši ja vālē ar spirtu tad tas ir pedējais par ko runāt.
Jāsāk ar to cik hp plānojas nosmelt?
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

15 Jūn 2017, 01:13

Tur tà bēda ka bija virpoti un trijiem plaisa starp kompresijas gredzeniem.nezinu kā tas auto tika eksplotēts, tāds viņš nonāca pie manīm.ar spirtu nebraukšu.būs svētdienas auto.
Plaisas ir izplūdes pusē, dzirdēju ka tas var liecinàt arī par liesu degmaisījumu,lai gan regulèjis bija gints un sprauslas 800cc.
Man vispàr ir ļoti maza saprašana par turbo dzinèjiem, bet jāsaskrūvē ir.tagad štukoju kādi varianti ir samazinàt kompresijas pakāpi b25, nevirpojot virzuļus.
Biju kko pa ausu galam dzirdējis par dīzeļa kloķenēm bet kas kur kā hvz...
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 782
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

15 Jūn 2017, 01:19

Tāpatās nesapratu - bloks uz 86mm, iekšā apsver likt 85mm virzuļus? Ne b25, ne is, ne b28 nav 86mm virzulis.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang