dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- …
- 350
- chevron_right
nu tad
https://www.youtube.com/watch?v=HqfdolwQ0Ow
taisnais skruvgrieznis, mucina uz 16 un kkads seshkantis
https://www.youtube.com/watch?v=HqfdolwQ0Ow
taisnais skruvgrieznis, mucina uz 16 un kkads seshkantis
Jap. Abas siknas pavisam viegli atspriegojas. Nekas nav jāskrūvē un jājauc. Sev mainot, konstatējām, ka apakšējais spriegotājs tā ne īsti spriego. Ielikām iekšā šaibu, lai atspere labāk spriegojas. Tagad viss
Tad jau jāieķer siksnas un jāmaina. Izskatās vieglāk kā m40
Dzeki vajag palidziba, motors dzivo savu dzivi. Man ir m52b25.
Ir 2 problemas:
1) Dazreiz uzkarst un tad sak lekat apgriezieni kad stav tuksgaita. Kad braucu pa trasi, viss kartiba.
2) Maina tuksgaita apgriezienus ik pec laika. Man ir speedo no 4 cyl. Tatad tuksgaita rada 1,5k tad sak dumot, ellu ari pa laikam ed. Bet biezak ir ta, ka tuksgaida ir 2k apgriezieni un nedumo.
Kur meklet vainu dzeki? Apnika jau!
Ir 2 problemas:
1) Dazreiz uzkarst un tad sak lekat apgriezieni kad stav tuksgaita. Kad braucu pa trasi, viss kartiba.
2) Maina tuksgaita apgriezienus ik pec laika. Man ir speedo no 4 cyl. Tatad tuksgaita rada 1,5k tad sak dumot, ellu ari pa laikam ed. Bet biezak ir ta, ka tuksgaida ir 2k apgriezieni un nedumo.
Kur meklet vainu dzeki? Apnika jau!
izklausās pēc kartera ventilācijas
Dzeki, sikak pastastiet ludzu, neesmu saskaries ar tadu problemu, tapec man tas neko neizsaka :(seeingman rakstīja:izklausās pēc kartera ventilācijas
Ka to labot.Lomax rakstīja:Dzeki, sikak pastastiet ludzu, neesmu saskaries ar tadu problemu, tapec man tas neko neizsaka :(seeingman rakstīja:izklausās pēc kartera ventilācijas
Pārskati kartera ventilācijas trubas, bet drīzāk kartera ventilācijas membrāna jāmaina.
Lomax rakstīja:Ka to labot.
Kartera ventilācijas shēma. Un ventilācijas membrāna atrodas det. nr. 2dogMa rakstīja:Pārskati kartera ventilācijas trubas, bet drīzāk kartera ventilācijas membrāna jāmaina.
Beautiful Mechanical Wonder
Paldies.
Zinu, ka mazliet stulbs jautājums, bet ir kādi ieteikumi, kā palielināt jaudu 1.8is motoram? Nu domāju neieguldot lielus līdzekļus, sīki knifiņu utt? Varbūt kāds var kko ietekt?
Lūdzu iztiksim bez sporta gaisa ripās utt
Lūdzu iztiksim bez sporta gaisa ripās utt
es savam is ieliku ražīgākas sprauslas un atvieglinatu spararatu.
Peksnji paradijas kupejai tada stelle ka aukts motors taads gauss bet ka iestajas darba temperatura(aptuveni) ta var kaut ar 4 robu mest slipi. Motors M50B20. ka uzsilst ta jauda nenormala!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nopirku draudzenei 318i m43b18 sedans 97'
auto LV 2 gadus, nācis no Vācijas
pirms diviem gadiem tehniskājā dabūja divnieku par eļļas noplūdi
toreiz blīve tika nomainīta un motors tagad nesulo
apgriezieni neraustās, pielaižas normāli, patēriņš kā vajag ~7l
auto jauda ir par maz! uz priekšu iet, bet sūdīgi. tieši pēdējās dienās esmu braucis un skatījies m43 un tie gāja daudz jautrāk.
motors nopistenis vai varbūt degvielas filtrs, gaisa filtrs, gaisa masas mērītājs, cits variants? Paldies jau iepriekš :)
auto LV 2 gadus, nācis no Vācijas
pirms diviem gadiem tehniskājā dabūja divnieku par eļļas noplūdi
toreiz blīve tika nomainīta un motors tagad nesulo
apgriezieni neraustās, pielaižas normāli, patēriņš kā vajag ~7l
auto jauda ir par maz! uz priekšu iet, bet sūdīgi. tieši pēdējās dienās esmu braucis un skatījies m43 un tie gāja daudz jautrāk.
motors nopistenis vai varbūt degvielas filtrs, gaisa filtrs, gaisa masas mērītājs, cits variants? Paldies jau iepriekš :)
pēdējie divi spridzina
bestbmw- drīzāk izklausās, ka auksts iet tā ka 2.0 ir jāiet un uzsilstot iet kā 4.0+ (ar m50b20 ar ceturto slīpi )
nmy-problēma var būt daudzkur(zonde,gmm,hollas,piesūc gaisu utt.), dzen uz normālu diagnostiku. bet problēmu, ka m43 stockā neiet, tāpat neatrisināsi.
bestbmw- drīzāk izklausās, ka auksts iet tā ka 2.0 ir jāiet un uzsilstot iet kā 4.0+ (ar m50b20 ar ceturto slīpi )
nmy-problēma var būt daudzkur(zonde,gmm,hollas,piesūc gaisu utt.), dzen uz normālu diagnostiku. bet problēmu, ka m43 stockā neiet, tāpat neatrisināsi.
paldies par atbildi :)kkk_24 rakstīja:pēdējie divi spridzina
bestbmw- drīzāk izklausās, ka auksts iet tā ka 2.0 ir jāiet un uzsilstot iet kā 4.0+ (ar m50b20 ar ceturto slīpi )
nmy-problēma var būt daudzkur(zonde,gmm,hollas,piesūc gaisu utt.), dzen uz normālu diagnostiku. bet problēmu, ka m43 stockā neiet, tāpat neatrisināsi.
jāpamēģina uzņemt laiku, cik paiet sekundes 0-100. autodata rāda, ka jābūt 11,3s.
Ieteiksiet, kur aizvest uz diagnostiku? Advanced Motorsport? :)
Kā M50 motoram pareizi uzstādīt oil catch tank? Un kādu funkciju viņš vispār pilda? Tikai tāpēc, lai eļļu nesit ieplūdē?
No vārstu vāka iznāk divas trubiņas - viena resnāka, tā aiziet uz ieplūdes gofru, un mazākā, kas aiziet uz šļauku, kas nāk no tukšgaitas regulatora.
Es uztaisiju self made oil catch tank un vienkārši resno trubu ielaidu oil catch tankā un pie gofras to caurumu noglušīju. Trubiņu, kas aizgāja uz tukšgaitas regulatoru, atstāju turpat. Cik tas ir pareizi?
Tagad aizdomājos, ka nopērkamie oil catch tanki ir ar filtru un vienkārši, laikam, ielikti starpā tai resnajai šļaukai.
No vārstu vāka iznāk divas trubiņas - viena resnāka, tā aiziet uz ieplūdes gofru, un mazākā, kas aiziet uz šļauku, kas nāk no tukšgaitas regulatora.
Es uztaisiju self made oil catch tank un vienkārši resno trubu ielaidu oil catch tankā un pie gofras to caurumu noglušīju. Trubiņu, kas aizgāja uz tukšgaitas regulatoru, atstāju turpat. Cik tas ir pareizi?
Tagad aizdomājos, ka nopērkamie oil catch tanki ir ar filtru un vienkārši, laikam, ielikti starpā tai resnajai šļaukai.
tu jau reali ari pats visu pateici, mazaa trubinja ir kartera vent brivgaitaa, lielaa kartera vent darbibaa. kamer drosele ciet, tikmer vent notiek caur mazo trubinju.
jaa oil catch stradaa kaa filtrs, ik pa laikam jaiztira. liec otru galu atpakal pie gofras
jaa oil catch stradaa kaa filtrs, ik pa laikam jaiztira. liec otru galu atpakal pie gofras
...
M50B25
Brīžiem, pirmo reizi no rīta pielaižot dzinējs noraustās, it kā kāds pods nestrādātu un noslāpst. Laižot ar otro reizi iet kā pulkstenis. Auksts iet ļoti labi, silts jūtami sliktāk. Silts brīžiem braucot uz maziem apgriezieniem sāk raustīties (tāpat kā, kad strauji atcērt sajūgu), pēc 2000RPK raustīšanās beidzas.
Kļūdu nav.
Uz ko skatīties? Patēriņš it kā normāls. Sveces nomainīju, labāk nepalika.
Brīžiem, pirmo reizi no rīta pielaižot dzinējs noraustās, it kā kāds pods nestrādātu un noslāpst. Laižot ar otro reizi iet kā pulkstenis. Auksts iet ļoti labi, silts jūtami sliktāk. Silts brīžiem braucot uz maziem apgriezieniem sāk raustīties (tāpat kā, kad strauji atcērt sajūgu), pēc 2000RPK raustīšanās beidzas.
Kļūdu nav.
Uz ko skatīties? Patēriņš it kā normāls. Sveces nomainīju, labāk nepalika.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- …
- 350
- chevron_right