dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- …
- 350
- chevron_right
Kompis mēdz nerādīt detaļas kas uz beigām iet.kri rakstīja:M50B25
Brīžiem, pirmo reizi no rīta pielaižot dzinējs noraustās, it kā kāds pods nestrādātu un noslāpst. Laižot ar otro reizi iet kā pulkstenis. Auksts iet ļoti labi, silts jūtami sliktāk. Silts brīžiem braucot uz maziem apgriezieniem sāk raustīties (tāpat kā, kad strauji atcērt sajūgu), pēc 2000RPK raustīšanās beidzas.
Kļūdu nav.
Uz ko skatīties? Patēriņš it kā normāls. Sveces nomainīju, labāk nepalika.
Ja saki ka zupu nerij, tad skan pec klokenes apgriez. Dachika vai sadalenes dachiks.
Visticamak klokenes.
Ja tev ir siemens vadiba tad tikai un vienigi jaunu dachiku, ja bosh tad var likt ari letos dacgikus.
Instagram : AINARSLIPARTS
Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
pamegini samainiit klokenes un sadalenes deveju, biezi ir taa ka vinji cakarejas!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
varbut vajaga sakt ar to ka mashinu piesledz pie kompja un parbauda visu a nevis mainit visu pec kartasstudents ar BMW rakstīja:Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
ir ta masina vairakas reizes slegta kludu nav un tas kas bijis bojaats nomainiits!!!Dj_Zii rakstīja:varbut vajaga sakt ar to ka mashinu piesledz pie kompja un parbauda visu a nevis mainit visu pec kartasstudents ar BMW rakstīja:Sveiki, man ir problēma. m42b18 dzinējs. Pastāstiet , kas varētu būt par vainu, ka aukts nešķiļās, ilgi jāgriež. Tomēr siltam viss ok. Bet, kad auksts piešķiļās īsti uz visiem strobiem negrib strādāt. Samainīju sprauslas, sveces, degvielas sūkni un maģistrālei galā vārstu. Bet īsti lāgā negrib šķilties. Nezinu , kas vēl varētu būt par vainu..Sajūta ir , ka degvilas nepietiek. Lūdzu palīdziet.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es jau vispirms piesledzu pie kompja un kļūdas neizmeta.
Viņš ir kļuvis skaļāks un man dikti nepatīk...siicic rakstīja:Dzinējā(m52b20) parādījusies nepatīkama "takšķēšana", auksts kluss, bet kad ir darba temperatūrā ritmiski ir tas troksnis, kad palielina apgriezienus apklust.
Eļļas līmenis ir, bet domāju ka varbūt jāpamēģina ieliet sintētika?
Varbūt ir kāds Siguldietis, kurš dzirdot, varētu pateikt, kas par vainu?
I don`t like bass, I love it!
problēma jau ir tā, ka datordiagnostika nav tikai kļūdu nolasīšanastudents ar BMW rakstīja:Es jau vispirms piesledzu pie kompja un kļūdas neizmeta.
Sveicināti.
Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Nomaini ellu un ellas filtru
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.
Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?
Kapteinis rakstīja:Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.
Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?
Nav starpibas silts vai auksts. Neēsmu ieklausijies skaņās. Smainīšu tulīt filtru, tad redzēs ko rādīs.
Samainiju filtru itkā uzreiz nodziest, jaskatās kā būs ar aukstu, filtrs bija drausmigs.Artūrs.K. rakstīja:Kapteinis rakstīja:Taa ir arii tad, kad motoru piedarbina pec tam, kad tikko noslapets?Artūrs.K. rakstīja:Sveicināti.
Situācija sekojoša, m52 b28 kad piedarbina eļļas lampina pēc kādas sekundes tikai nodziest, agrāk ta nebija respektivi uzreiz nodzisa kā tikko piešķil. Jautājums pa ko tas varetu liecināt( eļļas limens kārtībā), filtru neskatījos.
Taas sekundes laikaa negrab Kompensatori?
Nav starpibas silts vai auksts. Neēsmu ieklausijies skaņās. Smainīšu tulīt filtru, tad redzēs ko rādīs.
Sveiki dargie e36.lv biedri...!!!
ir tada lieta ka man gar viennu sprauslu spiez degvielu garam.....
man ir BMW 318 tds 1997 gads 1.7 dizelis
viss jau ta butu zinams ka pie vina tikt klat...tik problema ir tada ka spiez garam pie pasa motora un ta ir ta sprausla pie kuras pieet elektonika...
un pats galvenais jautajums ir sads...
---- ka var to vadinu iznemt un ka vispar var dabut nost to sprauslu ?? jo degvielas trubinas ka pieet klat tik nonemtas bet nekadigi netiku skaidriba ar to ka lai pasu sprauslu nonem....tur pie pasa motora iet liels apmeram 22" izmera uzgriezinis jeb uzrgriezna atslegu!!
ir nepieciesama liela palidziba saja jautajuma jo degvielas paterins protams ar to palielinas un motora telpas vidusdala ir notaskita ar degvielu!!!
PROBLEMA IR AR 16to un 21o numuru attela ka ari tas kas starp viniem ir ta sprausla kuru man vajag nonemt un aplukot vainu vina ir tikai japievelk jab ari blive beikta ka spiez garam gaisa burbilisus???!!!!
to 16to kas ir tas vadins velos zinat ka nonemt un ka ari pasu sprauslu
ir tada lieta ka man gar viennu sprauslu spiez degvielu garam.....
man ir BMW 318 tds 1997 gads 1.7 dizelis
viss jau ta butu zinams ka pie vina tikt klat...tik problema ir tada ka spiez garam pie pasa motora un ta ir ta sprausla pie kuras pieet elektonika...
un pats galvenais jautajums ir sads...
---- ka var to vadinu iznemt un ka vispar var dabut nost to sprauslu ?? jo degvielas trubinas ka pieet klat tik nonemtas bet nekadigi netiku skaidriba ar to ka lai pasu sprauslu nonem....tur pie pasa motora iet liels apmeram 22" izmera uzgriezinis jeb uzrgriezna atslegu!!
ir nepieciesama liela palidziba saja jautajuma jo degvielas paterins protams ar to palielinas un motora telpas vidusdala ir notaskita ar degvielu!!!
PROBLEMA IR AR 16to un 21o numuru attela ka ari tas kas starp viniem ir ta sprausla kuru man vajag nonemt un aplukot vainu vina ir tikai japievelk jab ari blive beikta ka spiez garam gaisa burbilisus???!!!!
to 16to kas ir tas vadins velos zinat ka nonemt un ka ari pasu sprauslu
Pēdējais labojis NiC3 - 05 Jūl 2015, 21:34, kopā labots 3 reizes.
nu Tur ir bik ķēpa ar to sprauslu. lai viņu atskrūvētu taisīju speciālu muciņu. paņēmu 22 MM muciņu pārgriezu uz pusi un iemetināju kādi 10cm trubu pa vidu. vēl vajadzēja izgriezt muciņai sānā caurumu, pa kuru to vadu ar visu štekeri izvilkt ārā.
PS. Smidzinātāju pašu ārā neesmu ārdijis. Paņēmu no Omegas 2,5 dīzeļa ieliku. vienīgā atšķirība bija tā ka štekeris nedaudz savādāks, bet vienu maliņu notrinot viss samaucās vnk fantastiski.
PS. Smidzinātāju pašu ārā neesmu ārdijis. Paņēmu no Omegas 2,5 dīzeļa ieliku. vienīgā atšķirība bija tā ka štekeris nedaudz savādāks, bet vienu maliņu notrinot viss samaucās vnk fantastiski.
njaa...es ar kko tadu iedomajos tik man nav mucina tada un nav metinamais...taurings rakstīja:nu Tur ir bik ķēpa ar to sprauslu. lai viņu atskrūvētu taisīju speciālu muciņu. paņēmu 22 MM muciņu pārgriezu uz pusi un iemetināju kādi 10cm trubu pa vidu. vēl vajadzēja izgriezt muciņai sānā caurumu, pa kuru to vadu ar visu štekeri izvilkt ārā.
PS. Smidzinātāju pašu ārā neesmu ārdijis. Paņēmu no Omegas 2,5 dīzeļa ieliku. vienīgā atšķirība bija tā ka štekeris nedaudz savādāks, bet vienu maliņu notrinot viss samaucās vnk fantastiski.
Tev aribbija pirms nomainiji to sprauslu ta ka iespiezot gazi lidz galam tad apgriezieni lidz kadiem 2.5k aizoet normali bet pectam ir brivgajiens un atlaizot pedali gazes apgriezieni aozoet atpakal uz 2.5k taka noraustas bezmazvai....
Sveiki.
Problēma tāda - nebij nekādu problēmu, simtiem km nobraukti, piestāts ik pa brīdim, darbināts bieži.. atbraucu mājās, pa nakti nostāv un no rīta nelec... starteris griež, bet motors nelec...
Svecēm dzirkstele ir!
Degvielas sūknis bij doma, ka čupā... Pagriežu aizdedzi un sūknis tākā neslēdzas iekšā, bet tas tika kaut kad mainīts.
Pieliek testeri pie sūkņa vadiem un sanāk, ka nepienāk nemaz strāva. Releju izņem un tur strāva ir.. releju izjauc un pārbaudot viss itkā kārtībā izskatās un ar testeri padarbojoties arī liekas, ka viss čotka...
KKur starpā tā pēkšņi var nelaist strāvu cauri? Kā īsti to visu pārbaudīt, ja iespējams kaut ko nepareizi darijis... ?
Jautāju vai kādam nav tā gadijies un ja atrisināts, tad kas pa hui*u tur ir?
p.s 1.8i nemotors!
Problēma tāda - nebij nekādu problēmu, simtiem km nobraukti, piestāts ik pa brīdim, darbināts bieži.. atbraucu mājās, pa nakti nostāv un no rīta nelec... starteris griež, bet motors nelec...
Svecēm dzirkstele ir!
Degvielas sūknis bij doma, ka čupā... Pagriežu aizdedzi un sūknis tākā neslēdzas iekšā, bet tas tika kaut kad mainīts.
Pieliek testeri pie sūkņa vadiem un sanāk, ka nepienāk nemaz strāva. Releju izņem un tur strāva ir.. releju izjauc un pārbaudot viss itkā kārtībā izskatās un ar testeri padarbojoties arī liekas, ka viss čotka...
KKur starpā tā pēkšņi var nelaist strāvu cauri? Kā īsti to visu pārbaudīt, ja iespējams kaut ko nepareizi darijis... ?
Jautāju vai kādam nav tā gadijies un ja atrisināts, tad kas pa hui*u tur ir?
p.s 1.8i nemotors!
Paskaties sūkņa drošinātāju, tas ir vēl pirms releja...gin4a rakstīja:Sveiki.
Problēma tāda - nebij nekādu problēmu, simtiem km nobraukti, piestāts ik pa brīdim, darbināts bieži.. atbraucu mājās, pa nakti nostāv un no rīta nelec... starteris griež, bet motors nelec...
Svecēm dzirkstele ir!
Degvielas sūknis bij doma, ka čupā... Pagriežu aizdedzi un sūknis tākā neslēdzas iekšā, bet tas tika kaut kad mainīts.
Pieliek testeri pie sūkņa vadiem un sanāk, ka nepienāk nemaz strāva. Releju izņem un tur strāva ir.. releju izjauc un pārbaudot viss itkā kārtībā izskatās un ar testeri padarbojoties arī liekas, ka viss čotka...
KKur starpā tā pēkšņi var nelaist strāvu cauri? Kā īsti to visu pārbaudīt, ja iespējams kaut ko nepareizi darijis... ?
Jautāju vai kādam nav tā gadijies un ja atrisināts, tad kas pa hui*u tur ir?
p.s 1.8i nemotors!
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
jau vairakas reizes esmu to teicis, ka relejs var ari but metams. tad iet, tad neiet. vienk nomaini to
...
Sveiki lieta tada ka comam bija 325 lkm 94 gada ar m50 motoru tika ieswapots 2.8 bet visu laiku ka pielaiz paneli deg check lampina kas veretu tur but nebutu kautkas savienots isti vai aizdedze? vai vienkarsi jauzmet pie kompja?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- …
- 350
- chevron_right