dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- …
- 350
- chevron_right
Ko obc rāda? Nepazūd nospiežot obc "check" pogu?High octane rakstīja:Sveiki lieta tada ka comam bija 325 lkm 94 gada ar m50 motoru tika ieswapots 2.8 bet visu laiku ka pielaiz paneli deg check lampina kas veretu tur but nebutu kautkas savienots isti vai aizdedze? vai vienkarsi jauzmet pie kompja?
Beautiful Mechanical Wonder
Nu itka nepazud vis ko obc rada ir wsher fluid, un tu gaismas lai parbauda bet tas ari viss.
Tāpēc arī iedegas. Kad pazūd no OBC, pazūd arī no paneļa, tā tam jābūt.
Kas varētu būt ja kad darbini uz auksto dzinēju,mazliet dzinējs tracinās,vēlāk pēc 2 min kamēr mazliet uzsilst nostabilizējas,un iz mazliet baltie dūmi?
siicic rakstīja:Viņš ir kļuvis skaļāks un man dikti nepatīk...siicic rakstīja:Dzinējā(m52b20) parādījusies nepatīkama "takšķēšana", auksts kluss, bet kad ir darba temperatūrā ritmiski ir tas troksnis, kad palielina apgriezienus apklust.
Eļļas līmenis ir, bet domāju ka varbūt jāpamēģina ieliet sintētika?
Varbūt ir kāds Siguldietis, kurš dzirdot, varētu pateikt, kas par vainu?
I don`t like bass, I love it!
nevienmeriga dzineja darbiba, kamer auksts, kads no cilindriem vai nu tiek parliets vai kaa savadak tiek trauceta pareiza degvielas degsanas processLaurikbmw rakstīja:Kas varētu būt ja kad darbini uz auksto dzinēju,mazliet dzinējs tracinās,vēlāk pēc 2 min kamēr mazliet uzsilst nostabilizējas,un iz mazliet baltie dūmi?
...
Shodien sakas gluks...Dzinejs m52b28. Piedarbinot dzineju noslapst,braucot viss ok. Apstajoties pie luksafora atkal noslapst...?
kompis jasledz klat bet ta norau gaisamasas meritajam shtekeri ja saks rukt tad vainigs ir vinshBig A rakstīja:Shodien sakas gluks...Dzinejs m52b28. Piedarbinot dzineju noslapst,braucot viss ok. Apstajoties pie luksafora atkal noslapst...?
Sveiki ,Kāds var ietekt labu vietu kur varētu aizbraukt saregulēt un pārbaudīt kas dzinejam kaišs, dzinējs M50b25.
Cmoooon. Tu to nopietni???Dj_Zii rakstīja:kompis jasledz klat bet ta norau gaisamasas meritajam shtekeri ja saks rukt tad vainigs ir vinshBig A rakstīja:Shodien sakas gluks...Dzinejs m52b28. Piedarbinot dzineju noslapst,braucot viss ok. Apstajoties pie luksafora atkal noslapst...?
Ja atvieno mērītāju un tad rūc labāk tas nenozīmē kā 100% viņš ir beigts. Tur drīzāk gaisa piesūkšanās aiz mērītāja būs pie vainas.
Ja norauj gaisa masas mērītāju, vadības bloks aiziet standarta kartēs, kas galīgi neparāda, ka gmm beigts. Bieži ir, ka gaisu sūc, zonde beigta utt.
neviens laikam nesaprot jokuss ta tak standarta fraze jebkuram interneta diagnostikim
dzinējs M50B20 non vanusLaurikbmw rakstīja:Kas varētu būt ja kad darbini uz auksto dzinēju,mazliet dzinējs tracinās,vēlāk pēc 2 min kamēr mazliet uzsilst nostabilizējas,un iz mazliet baltie dūmi?
un kā to var izlabot?? ko paskatīties? ko nomainīt?Armando rakstīja:nevienmeriga dzineja darbiba, kamer auksts, kads no cilindriem vai nu tiek parliets vai kaa savadak tiek trauceta pareiza degvielas degsanas processLaurikbmw rakstīja:Kas varētu būt ja kad darbini uz auksto dzinēju,mazliet dzinējs tracinās,vēlāk pēc 2 min kamēr mazliet uzsilst nostabilizējas,un iz mazliet baltie dūmi?
Ja 1.8is atvieglinaatu spararatu tas uz dirsas buutu juutams? Kā arī cik tas maksātu un kur to var izdarīt?
Ja nemaldos, tad 1.8is'am jau tā tas spararats viegls, salīdzinoši. Spararata atvieglināšanu jebkurā gadījumā jūt, bet vairāk tas atsaucas uz "gāzes pedāļa atsaucību" un čut čut uz sākuma apgriezieniem.
Jautājums-vai beigts ūdens sūknis varētu būt iemesls kapec zūd Dzesēšanas šķidrums?
Nevarēju visulaiku saprast kāpēc zūd šķidrums! Blīve itkā nevarētu būt beigta. Mašīna lec labi.visi katli strādā.
Balti dūmi nav. Apaksa nesaskatu kadus notecejumus.
Bet šodien nobruka sūknis. Skan nāvigi.kustās mufte. Grūti paskaidrot.
Varbūt man sūknis gāja uz beigām un tāpec tecēja šķidrums.?
Nezuda nāvigi daudZ,bet nu pa kabatu dod
Nevarēju visulaiku saprast kāpēc zūd šķidrums! Blīve itkā nevarētu būt beigta. Mašīna lec labi.visi katli strādā.
Balti dūmi nav. Apaksa nesaskatu kadus notecejumus.
Bet šodien nobruka sūknis. Skan nāvigi.kustās mufte. Grūti paskaidrot.
Varbūt man sūknis gāja uz beigām un tāpec tecēja šķidrums.?
Nezuda nāvigi daudZ,bet nu pa kabatu dod
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Jautājums-vai beigts ūdens sūknis varētu būt iemesls kapec zūd Dzesēšanas šķidrums?
Nevarēju visulaiku saprast kāpēc zūd šķidrums! Blīve itkā nevarētu būt beigta. Mašīna lec labi.visi katli strādā.
Balti dūmi nav. Apaksa nesaskatu kadus notecejumus.
Bet šodien nobruka sūknis. Skan nāvigi.kustās mufte. Grūti paskaidrot.
Varbūt man sūknis gāja uz beigām un tāpec tecēja šķidrums.?
Nezuda nāvigi daudZ,bet nu pa kabatu dod
Nevarēju visulaiku saprast kāpēc zūd šķidrums! Blīve itkā nevarētu būt beigta. Mašīna lec labi.visi katli strādā.
Balti dūmi nav. Apaksa nesaskatu kadus notecejumus.
Bet šodien nobruka sūknis. Skan nāvigi.kustās mufte. Grūti paskaidrot.
Varbūt man sūknis gāja uz beigām un tāpec tecēja šķidrums.?
Nezuda nāvigi daudZ,bet nu pa kabatu dod
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
par cik balti duumi, tad ir iespeja, ka pie vainas ir galvas blive.. manam m43, kad puuta garam, pedejais cilindrs nestradaja pilnvertigi. Dzesesanas trubas nav cietas un skidrums nezuud?Laurikbmw rakstīja:un kā to var izlabot?? ko paskatīties? ko nomainīt?Armando rakstīja:nevienmeriga dzineja darbiba, kamer auksts, kads no cilindriem vai nu tiek parliets vai kaa savadak tiek trauceta pareiza degvielas degsanas processLaurikbmw rakstīja:Kas varētu būt ja kad darbini uz auksto dzinēju,mazliet dzinējs tracinās,vēlāk pēc 2 min kamēr mazliet uzsilst nostabilizējas,un iz mazliet baltie dūmi?
Ja ne galvas blive, tad jaskatas sveces, spoles (vadi protams arii), sprauslas..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- …
- 350
- chevron_right