TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 35
- chevron_right
Par arī runāju, kā tas strādā praksē? 400whp, apvirpots virzulis un e98?-AF- rakstīja:Ko jūs te čīkstat par virzułiem, pat apvirpoti tie tur ilgi un dimti, rekur Puisietim sezonu driftā nogāja
Tāpat virs 600hp pirmais salocīsies klanis
Teorijā jā, bet praksē reti kuram uzkarst tas virzulis tik łoti, jo īpaši ja vālē ar spirtu tad tas ir pedējais par ko runāt.
Jāsāk ar to cik hp plānojas nosmelt?
400whp ir aptuveni 450-460 uz spararata, tad kamdēł viss tas balagāns?
Reāli var dajebko likt..
Reāli var dajebko likt..
Tak beidzat dirsties
Šobrīd kaltie klāņi un virzuļi vairs nav tik dārgs pasākums kā kādreiz. Neredzu jēgu ar stock braukāt un katru gadu mainīt saplaisājušus virzuļus. Izsevišķi ja sūti twin scroll kolektoru ar turbīnu lai būtu normāls kačaks turbīnā
Gribi stock 350hp un brauc bēdu nezinādams. Kā augstāk tā sāc skrūvēt vai kalt
Šobrīd kaltie klāņi un virzuļi vairs nav tik dārgs pasākums kā kādreiz. Neredzu jēgu ar stock braukāt un katru gadu mainīt saplaisājušus virzuļus. Izsevišķi ja sūti twin scroll kolektoru ar turbīnu lai būtu normāls kačaks turbīnā
Gribi stock 350hp un brauc bēdu nezinādams. Kā augstāk tā sāc skrūvēt vai kalt
nu tu jau te pūt ziloni no mušas
stock iekšām nav ne vainas līdz noteiktajai jaudai un pareizajam maisijumam, nevelti es pagaidām braukšu ar stock
stock iekšām nav ne vainas līdz noteiktajai jaudai un pareizajam maisijumam, nevelti es pagaidām braukšu ar stock
Pirmo dzelzi līdz ziemai es arī laikam saskrūvēšu stock.
Ziemà jau varēs izvrašatsa
Ziemà jau varēs izvrašatsa
Man ari bija problema pagaišgad, pedejos 3 posmus braucu bez jaudas, un sajugu svilinot. Sezonas beigas sameriju kopresija bija smagi kritusies, divos cilindros 3bar Kamēr pūš turbo iekūpināt tapat var ahujeena tikkai eļļu ēd Tas pats stasts par gredzeniem un plaisām.
BET slodze man ir nesalīdzināmi lielāka un temperatūras darba augstākas utt. Pūtu lidz 1.4 bar, un pateicoties tam ka nepareiza turbo izvele bija, izplūdes temp cēlās un kausēja vestgate, kas atkal izraisa overboostu utt utt. BET jaudu gribas vel un vel.
Tapec es šogad iegādājos Cp virzuļus lietotus, par labu cenu. un iesaku to darīt arī jums lai var aizmirt pa kluci
Īsuma visur kur Iep*su kapeiciņu, sataisiju sūdus.
BET slodze man ir nesalīdzināmi lielāka un temperatūras darba augstākas utt. Pūtu lidz 1.4 bar, un pateicoties tam ka nepareiza turbo izvele bija, izplūdes temp cēlās un kausēja vestgate, kas atkal izraisa overboostu utt utt. BET jaudu gribas vel un vel.
Tapec es šogad iegādājos Cp virzuļus lietotus, par labu cenu. un iesaku to darīt arī jums lai var aizmirt pa kluci
Īsuma visur kur Iep*su kapeiciņu, sataisiju sūdus.
Pēdējais labojis Jurka - 15 Jūn 2017, 11:25, kopā labots 1 reizi.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Tas, ko tu tur runa ir squish areavilks25 rakstīja:Virpot virzuļus arī nav gluži pareizi,virzulim ir izrèķināts siltuma uzņemšanas, izturības koeficents,to spēcīgi izmainot,plaisà virzuļi starp kompresijas gedzeniem.-AF- rakstīja:Pag a kā savādāk taisies samazināt CR? Borējot galvu?funkyasshit rakstīja:A kā ir ar to virzuļu virpošanu un M52 virzuļu likšanu. Kompresija samazinās, jā, bet tas veido gap starp virzuli un bloka augšu, kas nav labi. Tāpat kā uzliekot galvas starpliku/biezāku blīvi.
Kaut kad sen atpakaļ lasīju par to, bet lielas, ka bija minēts par degmaisījuma kvalitatīvu sajaukšanos degkamerā, kā arī kaut kas par dzirksteli bija minēts turbo variantā, nevaru vairs atrast. Kā ir realitātē?
Kur tādu domu graudu izlasīji? Labi vari pat nemeklēt, tāpat tas nav gluži pareizi, jo vienmēr primāri ir jāizskata degkameras formu, pārējais ir nianses kuras galvenokārt visvairāk skar detonācijas procesu un iemeslus, jo īpaši ja uzlikta paaugstinājuma blīve
Un ka virzuļa galvai ir gandrīz jāaiziet līdz bloka galvai,protams ierēķinot tjeplavuju zazoru ,tā ir taisnība.tà ir vieta kur pie uzliesmošanas takts rodas vis lielàkais spiediens un tas rada detonāciju.
https://en.wikipedia.org/wiki/Squish_(piston_engine)
Respektivi, virzula arejas malas augseja mainas punkta nonak loti tuvu galvai un izspiez degmaisijumu no degkameras malam, ideala varianta virzot to uz sveci, tadejadi liesmu frontei ir jacelo mazaks cels, lai aizdedzinatu visu degmaisijumu, sadegsana notiek atrak, temperatura degkamera mazinas un ir mazaka iespeja veidoties pasaizdegsanas procesam kkur(veidoties detonacijai, kas talak pati palielina temperaturu veidojot kedes reakciju visu sapisot ) - tatad var vairak iepust nosmelt vairak jaudas.
Tapec ari turbo virzuliem loti biezi ari ir bloda pa vidu un malas uz augsu - http://raybarton.com/parts/media/catalo ... r-dish.jpg
ar stock virzuliem neko tadu nepanaksi, aizmirsti.
starp kompresijas gredzeniem parasti plaisa del detonacijas, vai ari parak liela spiediena uz tiem, ko ari rada detonacija(asu spiediena piki degkamera).
virzuli, kas bus apvirpoti par planu vairak karsis - karstaki virzuli = lielaka temperatura degkamera = atrak detones.
Protams, temperaturu degkamera, kompresijas fazee, ietekme vel paris citi faktori, piem cik efektivi pec sadegsanas ir izvaditas karstas gazes, kompresijas pakape,...
Lielakiem hp merkis ir dabut pec iespejas vairak gaisa cilindra un to pec iespejas atrak un labak sadedzinat pie lieliem rpm, turbo spiediena lielums iepludes kolektora vel nenozime jaudu, jo svarigs ir gaisa plusmas daudzums caur motoram, t.i. motoram ar parak mazu turbinu bus spiediens kolektora, bet jaudas nepis nebus un detones, jo mazais turbnas gals blokes izpludes gazu pilnigu izvadisanu un cels spiedienu izpludes kolektora, ka ari temperaturu gan tur , gan degkamera...
Stock m50b25 ar e98 pie 400hp sak kust un luzt.
Nu ta isuma pamatu sarakstiju, haotiski gan sanaca, bet cerams, ka kads sapratis Nav ko skatities krievu video, ja nepamacas pamatus kas un kapec notiek taja motora
Tāpēc braukšu tikai ar e85 :)
Ak jā es neatbalstu virzuļu virpošanu, pašam nav virpoti , CR 9.5-1
Blīve stock
Bloks m50
Visu var ja labi grib
Blīve stock
Bloks m50
Visu var ja labi grib
E85 ir mega lieta, bet Latvijā viņa nav katrā tankā, kas ļoti ierobežo auto lietošanu kā vasaras fun car.
Alternatīva tam ir ūdens/metanola iesmidze
Gadu desmitiem glābj motorus
Gadu desmitiem glābj motorus
Lasu un brinos par visām lietam !
Paņem stok m50 bez vanosa parlasi motoru ieput 1 baru uz e85 bus tev ~400 zs 550ņutoni un saksi domat par sajugu kardan gumijām redaktoru pusasim utt
Zinu daudz turbo projektus kas brauc ar stok iekšam max kas kadam ir galva uz špilkām
Paņem stok m50 bez vanosa parlasi motoru ieput 1 baru uz e85 bus tev ~400 zs 550ņutoni un saksi domat par sajugu kardan gumijām redaktoru pusasim utt
Zinu daudz turbo projektus kas brauc ar stok iekšam max kas kadam ir galva uz špilkām
A nevar mazāk? visiem vajag uzreiz 400 - 500+
350/450nm būtu atliektiem galiem priekš e36
Daudz māk galvassāpes par visiem mezgliem, vairāk braukšanas, mazāk skrūvēšanas
Ja spolē taisnā gaitā uz sausa ar 3sho, tas nemaz nav stilīgi un pareizi
350/450nm būtu atliektiem galiem priekš e36
Daudz māk galvassāpes par visiem mezgliem, vairāk braukšanas, mazāk skrūvēšanas
Ja spolē taisnā gaitā uz sausa ar 3sho, tas nemaz nav stilīgi un pareizi
Man pašam ir apmeram 350 zs 1bars 98e turbochip vadiba ielai pietiek un piekare tur ! 3 tikai uzsitot pa sajugukars rakstīja:A nevar mazāk? visiem vajag uzreiz 400 - 500+
350/450nm būtu atliektiem galiem priekš e36
Daudz māk galvassāpes par visiem mezgliem, vairāk braukšanas, mazāk skrūvēšanas
Ja spolē taisnā gaitā uz sausa ar 3sho, tas nemaz nav stilīgi un pareizi
Un čomam ir viss mans vecais kits ar audi turbu braucam jau 2 gadus ! Citreiz man parauj zajobs iegružu ari 1.5 bar tas dzinējs nenokaujams ! Var teorijas burties bet prakse viss darbojas vari atbrukt ciemos atradišu un vel vienu projektu uz etanola vems 0.9 bar olingots bloks plus sadalenes 500hp
Cik var izraut no pārlasīta m52b28, ja uzmet GT35, Megasquirt vadību, neiejaucoties motorā? Pūtiens kaut kur uz 0,7bar
Interesanti cik tas maksās ja vēl pats nedara?
Uz e85 un stock CR 400-450 tad izcelsies galva-jāliek arp špilkas.
Bet ar megasquirtu tu dabusi tikai pisienu
Bet ar megasquirtu tu dabusi tikai pisienu
Zinu, ka nav īstā sadaļ, bet tomēr te varētu sasniegt mērķauditoriju. Man ir ūdens dzeses intercoolers PWR ražojums. Dārgs, pirku MR2 projektam kur svaigu gaisu aizmugurē grūti dabūt, tādēļ caur ūdeni viss jādzesē. Speciālisti jau droši vien zin, ka ūdens dzeses intercooleri ir efektīvāki nekā air to air. Un vēl milzīgs bonuss, ka neaizņem daudz vietas. Priekš dzesēšanas var izmantot N x mazus ūdens radiatorus, kas savienoti ar intercooleri.
Šāds setups OEM stāvēja Alpinām, ja kas
Bet nu ja nu kādam aktuāli tad pie manis var dabūt šo komplektu par 350eur (mob.29415663)
Šāds setups OEM stāvēja Alpinām, ja kas
Bet nu ja nu kādam aktuāli tad pie manis var dabūt šo komplektu par 350eur (mob.29415663)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 35
- chevron_right