dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Tev varbūt nost neslāpst jo nedaudz jaudīgāks dzinējs.. :rolleyes:
Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 
Jautājums mpakas cienītājiem, ir mtipa sliekšņi no kupejas, vai tie derētu sedanam, kā arī vai sānu donkrata caurumu vietas sapasēs?
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Sliekšņu bāzes 1:1. Visiem e36 sliekšņu uzlikas derēs no jebkura modeļa (par kompotiem nezinu :lol: )
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži
Agris rakstīja:man ir tā ka ripinoties pēc 15 min stāvēšanas , kautkād dīvaini uzdevas apgriezieni, bet pēc laiciņa ir atkal ok. hz kas tāds. tiesa gan nost neslāpst.
nu slāpt jau nost neslāpt bet lidz 500 kaut kur nokritas varbuut zemaak, bet nu tada sajuta, ka galigi parlej, ka gaisinieka šauj, vai kad pietrukst, - nevar saprast.... :D drizak jau ka parlej... :nenene:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
man atkal tai mirkli brīvgaitā stāv uz 550 aptuveni, bet kad atiet tad uz 600-700 aptuveni.
es atkal lieku uz gaisu, bet nezinu kur vēl to var raut :D jo man domāt ka pēc pāris sekundēm to visu nostabilizē zonde. bet dīvaini ka galīgi aukstam dzinējam tas nenotiek :)
Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 
dogMa rakstīja:Sliekšņu bāzes 1:1. Visiem e36 sliekšņu uzlikas derēs no jebkura modeļa (par kompotiem nezinu :lol: )
Paldies par info !!! :sarunats:
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
Jautājums vai es varu kartera ventilācijas trubiņu kas iet uz ieplūdi nolaist uz zemi, nu tā lai tā visa ķēpa tek zemē un ieplūdes gofrai to caurumu vnk aizbāst. Tur nekas nenāks par sliktu dzinējam??? Tas būtu tāds pagaidu risinājums, kamēr tiks ieķerts oil catch tank. Vnk pamanīju ka diezgan eļļa tiek ieplūdē pa to kartera ventilācijas trubu.
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
diezvai tas būs normāli.
principā jau nevajadzēj tik tālu lielam eļļas daudzumam tikt, ieplūdes gofrā tur ir plastmasiņš, izveidots tā lai eļa pēc iespējas mazāk tiktu ieplūdē. cik esmu sev pētījis, tad gada laikā eļļas pēdas ir tikušas līdz tam plastmasiņam un nedaudz iekš gofras, bet ļoti minimāli. iespējams ka tev tam plastmasiņam vairs nav augšas daļas, tapēc visu rauj pa taisno iekšā. viņs sastāv no 2 daļām :)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
runājot par temu! varbūt kāds zin vai ir kāda modifikācija m50 dzinējam,kurā jau no rūpnīcas ir paredzēta kartera ventilāciju novadit zemē??
jo man reāli viņu nav kur pievienot :hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
No rūpnīcas toč nē, bet vari tak ielikt to saucamos oil cache mucu :)
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 
man jau kadus 2 gadus kartera ventelacija iet zeme :doh: Itka nekas nekaish :gigigi:
Skiet ka m3 kartera ventelacija gaja uz eljas skupu.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
M52 sistēma mazliet sarežģītāka - ir membrāna, kura smago frakciju aiztur un uz ieplūdes gofru laiž tīru tvaiku, bet smagā frakcija iet uz ščupu.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
dogMa rakstīja:No rūpnīcas toč nē, bet vari tak ielikt to saucamos oil cache mucu :)
nu ja bet kur reali viņs spraužas? man nav vietas kur viņu pievienot :D
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
došu pakustināt smadzenes :D

***kamēr bija auksts -10 -20 mīnusos dzinējs jutās kā smags klucis kurš lāgā nevelk.
uz štrāses spied un nu tā nevisai iet, liekas takā piekabe vēl būtu, arī patērīņs pie 110 dažreiz ieripoja 10 l pa štrāsi.
pilsētā konstants 60 sanāca uz 8-9 l

***pienāca šis siltād dienas -1+3 un re šis pēkņi sācis iet ļoti labi
štrāse normā līdz 8 l pilsētā konstanti 60 sanāk 6-7 l

Tas viss pie normālas darba temperatūras pabraukājot vairāk kā pus stundu.

ko tas aukstusm uz dzinēju tā var ietekmēt, ja ir darba temperatūra? zinu ka vanos pusbeigts, bet vaitad to var atsaldēt :D
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Baigā problēma, vakar nomira mans E36 pavisam. :sad:
Braucu, rīstījās... Domāju, ka problēma nav nopietna (gaisa masas mērītājs vai tukšgaitas regulators), jo šad tad gāja normāli un ik pa laikam rīstījās. Un tad pienāca šis slapjais laiks un tā rīstīšanās palika izteiktāka... Un tad vienā brīdī noslāpa un viss, vaļā vairs nedabū pat ar vilkšanu.

Šodien konstatēju, ka degvielas sūknim nepienāk strāva... Pats sūknis ir vesels, jo kad pieliku pie aķa, griezās.
Pieliku sūkni pa taisno pie strāvas, tāpat nelec vaļā.
Attēls
Drošinātājs vesels, relejs itkā arī... Kad pagriež aizdedzi, notikšķ, bet nevar jau īsti saprast vai tieši tas notikšķ.

Kādas jūsu domas, kas varētu būt par vainu? :rolleyes:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
kas par dzineju?
paskaties vai ir dzirkstele, ja nav, tad klokenes devejs
vel ecu var peldeties udeni. i
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
M40B16
Dzirkstele no spoles nāca...
Kompis arī itkā sauss... :rolleyes:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
no spoles nav raditajs, m40 variga vieta ir sadalitaja vacins, rotors.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
No spoles taču iet strāva uz sadalītāju...
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
sadalitaja ta dzirkstele ari var pazust, dzirksteli parbauda no uz sveces, nevis centrala svecvada.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.