Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 50
- chevron_right
Ir Latvijā kāds kantoris, kas nodarbojas ar elektrisko ventilatoru tirgošanu? Izņemot ADParts..
Vēlams normālas ražotāja firmas propellerus.
Vēlams normālas ražotāja firmas propellerus.
Kāds būtu optimālais temp. diapazons devējam, lai normāli uzturētu temperatūru dzinējam? Elektriskais ventilators ar 2 ātrumiem (kondicioniera ventilators). Ņemot vērā, ka termostats veras vaļā pie 92C.
lieta taada, saaka vaarities motors.. nomainiiju termostatu, atgaisoju, izdariiju visu kaa vajag.. tgd kad mashina ir darba temp saak karst motors, iesleedzot karsto gaisu salonaa, viss ir kaartiiba, kas vareetu buut par vainu?
Tukšgaitā rūcot, siltums nāk salonā?
jaa naak, suukna vaina taa nevaretu buut..
Traki liels spiediens nav sistēmā? T.i., tosolu nespiež ārā, kā arī nesmird pēc atgāzēm tosola bačokā?
it kaa nesmird, bet spiediens ir..
Man tas pats kas pa huijņu, pagājušo nedēļ, vienu dienu braucot klausos visu laiku slēdzas iekšā elektroventilators, atbraucot mājās nonācu pie fakta kad līmenis bija pašā trauka apakšā, pielēju zaļo freezi, braucu braucu, te ne no kā rūcot uz maziem apgriezieniem sāk spiest pa lielo korķi ārā šķidrumu, kad pagāzē, viss normāli cirkulē utt. Arī salonā nāk karstais gaiss.
Domāju kad ūdens sūknis beigts, ok to nomainīju, SKF uzliku, pirms tam bija orģinālais BMW pumpis vienalga tas pats, termostatu nomainīju atkal tas pats. Braucot viss ir normāli, nevārās, temperatūra ok, tikko apstājos, var just trubas paliek cietas, kad pagāzē viss atkal normāli mīkstas.
Gaisoju daudz reižu braucu slīpumā, utt utt. Tiešām tā varētu būt galvas blīve beigta, motors m44b19
Iepriekšējais saimnieks cik jautāju pēdējo reiz kkad ziemā bija pielējis klāt antifreezi!
Ieteikumi???
Domāju kad ūdens sūknis beigts, ok to nomainīju, SKF uzliku, pirms tam bija orģinālais BMW pumpis vienalga tas pats, termostatu nomainīju atkal tas pats. Braucot viss ir normāli, nevārās, temperatūra ok, tikko apstājos, var just trubas paliek cietas, kad pagāzē viss atkal normāli mīkstas.
Gaisoju daudz reižu braucu slīpumā, utt utt. Tiešām tā varētu būt galvas blīve beigta, motors m44b19
Iepriekšējais saimnieks cik jautāju pēdējo reiz kkad ziemā bija pielējis klāt antifreezi!
Ieteikumi???
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
tava gadijuma visticamak ka mufta vai termostats + gaisošana var gadities ka radiators aizaudzis tad gan ir ko pamocitieska4igars rakstīja:lieta taada, saaka vaarities motors.. nomainiiju termostatu, atgaisoju, izdariiju visu kaa vajag.. tgd kad mashina ir darba temp saak karst motors, iesleedzot karsto gaisu salonaa, viss ir kaartiiba, kas vareetu buut par vainu?
Pēdējais labojis Dj_Zii - 21 Jūl 2013, 20:31, kopā labots 1 reizi.
bet te ož pec blives ,,kirdik,,Kukijs rakstīja:Man tas pats kas pa huijņu, pagājušo nedēļ, vienu dienu braucot klausos visu laiku slēdzas iekšā elektroventilators, atbraucot mājās nonācu pie fakta kad līmenis bija pašā trauka apakšā, pielēju zaļo freezi, braucu braucu, te ne no kā rūcot uz maziem apgriezieniem sāk spiest pa lielo korķi ārā šķidrumu, kad pagāzē, viss normāli cirkulē utt. Arī salonā nāk karstais gaiss.
Domāju kad ūdens sūknis beigts, ok to nomainīju, SKF uzliku, pirms tam bija orģinālais BMW pumpis vienalga tas pats, termostatu nomainīju atkal tas pats. Braucot viss ir normāli, nevārās, temperatūra ok, tikko apstājos, var just trubas paliek cietas, kad pagāzē viss atkal normāli mīkstas.
Gaisoju daudz reižu braucu slīpumā, utt utt. Tiešām tā varētu būt galvas blīve beigta, motors m44b19
Iepriekšējais saimnieks cik jautāju pēdējo reiz kkad ziemā bija pielējis klāt antifreezi!
Ieteikumi???
Pāris lapas atpakaļ, izlasīju kad iespējams salonā kkur pie kājām noplūde varētu būt tikko noņēmu paskatījos tur viss sauss. Bet visu laiku ir slapjšs grīdas tepiķis priekšā pasažierim, zem paklājiņa, tur neesmu neko ņemis skatījies, kas tur kādas trubas iet vai kā???
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
drizak grida caurums vai ja ira luka tad lukai kanals ir ciet un nak viss gar slieksni un zem paklajiņa
Lūkas nav
Labi skaidrs būs jāskatās mošk grīdā kāds korķis ārā izkritis.
Bet tad par to ūdens spiešanu ārā, iespējams tad galvas blīve hanā??? Citur viss normāli visi patroboki ir sausi utt.
Kādu blīvi pirkt tiešām lai ir laba??? Cenai nav nozīme.
Labi skaidrs būs jāskatās mošk grīdā kāds korķis ārā izkritis.
Bet tad par to ūdens spiešanu ārā, iespējams tad galvas blīve hanā??? Citur viss normāli visi patroboki ir sausi utt.
Kādu blīvi pirkt tiešām lai ir laba??? Cenai nav nozīme.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
pasties vai termomuftai nav kirdik , palien zem auto un apsties vai nav kaut kur tosola nopludes un ta talak tur var but 100 un viena vaina es tev ieteiktu griestie labak servisa lai nosaka kas pie vainas ja pats nesaproti
vispar ta internet diagnostika mani iesparda
vispar ta internet diagnostika mani iesparda
nu tu pateici apmēram taa- brauc pie manīm uz citronu vai apelsīnu (sorry neatceros nosukumu īsto)
tici arī kādreiz pasviesta internet ideja noder problēmu risināšanai
tici arī kādreiz pasviesta internet ideja noder problēmu risināšanai
BMW-Big Money Waste
kadam isti jabut radiatoram uz m50tub25? paslaik stav mazais, 440x330, auto nav kondicioniera. Bet liekas, ka tomer 2.5 jabut lielajam, 440x440? Man vins tek starp izplesanas trauku un pasu radiatoru, pec pastavesanas korki, vai ja ilgak pamoka autinu. Tagad gribu nopirkt jaunu, bet hvz, ziema ari negribas salst, ka ari termostatus piedava 2 veidu - 88c un 92c, es jau labak nemtu 88, bet ziema :)
Tos 88C un 92C dikti nejutīsi. Radiatoram pa lielam nozīmes nav, visu sadarīs termostats. Es ieteiktu ņemt lielo radiatoru un 88C termostatu priekš M50B25.
Mana logika man stasta to pasu. Tas viniem kkada problema tiem radiatoriem, ka tek taja vieta, vai ari jamekle vel vaina, kapec vins tek un sak parkarst autins.
reizi 20 gados varbūt vaig vienkārši blīvgredzenus nomainīt?!? un ja ir pārspiediens sistēmā varbūt der kompresiju pamērīt. un iesaka arī radiatora korķi nomainīt.
Un vispār papēti pa kuru vietu nāk pārplūde ārā. varbūt nemaz nekas nav vainas...
Un vispār papēti pa kuru vietu nāk pārplūde ārā. varbūt nemaz nekas nav vainas...
m50b25tu ir paredzets 88c termostats.Thomas rakstīja:kadam isti jabut radiatoram uz m50tub25? paslaik stav mazais, 440x330, auto nav kondicioniera. Bet liekas, ka tomer 2.5 jabut lielajam, 440x440? Man vins tek starp izplesanas trauku un pasu radiatoru, pec pastavesanas korki, vai ja ilgak pamoka autinu. Tagad gribu nopirkt jaunu, bet hvz, ziema ari negribas salst, ka ari termostatus piedava 2 veidu - 88c un 92c, es jau labak nemtu 88, bet ziema :)
ja nau kondiska tad buus mazais radiators, bet reali ja tu maini tad liec lielo.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 50
- chevron_right