dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- …
- 350
- chevron_right
Nu sk jo uz bloka ir 2.8 un iet vins ari ka 2.8 bet nonemta bij galva un izradijas ka no 2.5 itka
kā jau teicu 2.8 un 2.5 galvas ir vienādas ar visu uzrakstu aizmugurē zem iepl kolektora "2.5"
jā, arī vārsti atsperes un sadalenes.
tīri no virspusēja viedokļa 2.5 no 2.8 atšķiras tikai ar virzuļa gājienu (stroke), ja es sākšu iedziļināties visos virzuļa comp. heightos un klaņu garumos, tāpat reti kurš sapratīs
jā, arī vārsti atsperes un sadalenes.
tīri no virspusēja viedokļa 2.5 no 2.8 atšķiras tikai ar virzuļa gājienu (stroke), ja es sākšu iedziļināties visos virzuļa comp. heightos un klaņu garumos, tāpat reti kurš sapratīs
Kā var 2.5 un 2.8 atšķirties tikai ar virzuļa gājienu??? :)
tad jau viņiem bloki arī vienādi un atšķiras tikai kloķvārpsta, kas regulē augstumu? Tad jau "elementāri" būtu pie 2.8 tikt.
p.s. raksti, es sapratīšu.
tad jau viņiem bloki arī vienādi un atšķiras tikai kloķvārpsta, kas regulē augstumu? Tad jau "elementāri" būtu pie 2.8 tikt.
p.s. raksti, es sapratīšu.
Diegabiksis
ar ko tad tu domāji ka viņi atškiras?
tā arī ir "elementāri"
cik nu elementāri, tev vajag 2.8 kloķeni un virzuļus, klaņi 135mm garuma, nāk arī citos dzinējos, bet atsķiras svars, izturība. 2.8 klaņi ir kalti.
Un process ietver visa dzinēja pārlasīšanu, saproti, nekādas haļavas tur nav, nebūs pa lēto
bloki, jā ir vienādi, 2.5 gājiens ir 75mm 2.8 84, tātad 2.8 virzulis augšējā maiņas punktā paceļas par 4.5mm augstāk. tāpēc virzuļiem ir zemāks comp. height ( attālums no virzuļa pirksta centra līdz augšējai plaknei) un klaņi ir īsāki, kopējais klaņa-virzuļa assemblys ir zemāks vairāk nekā par 4.5mm, jo tilpums mainās un degkameru vajag lielāku, lai kompresijas pakāpe neaizietu debesīs.
3litrīgo strokeri tak arī krāmē tanī pašā blokā, tam ir vēl īsāki klaņi
tā arī ir "elementāri"
cik nu elementāri, tev vajag 2.8 kloķeni un virzuļus, klaņi 135mm garuma, nāk arī citos dzinējos, bet atsķiras svars, izturība. 2.8 klaņi ir kalti.
Un process ietver visa dzinēja pārlasīšanu, saproti, nekādas haļavas tur nav, nebūs pa lēto
bloki, jā ir vienādi, 2.5 gājiens ir 75mm 2.8 84, tātad 2.8 virzulis augšējā maiņas punktā paceļas par 4.5mm augstāk. tāpēc virzuļiem ir zemāks comp. height ( attālums no virzuļa pirksta centra līdz augšējai plaknei) un klaņi ir īsāki, kopējais klaņa-virzuļa assemblys ir zemāks vairāk nekā par 4.5mm, jo tilpums mainās un degkameru vajag lielāku, lai kompresijas pakāpe neaizietu debesīs.
3litrīgo strokeri tak arī krāmē tanī pašā blokā, tam ir vēl īsāki klaņi
Viltīga uzbūve... pamainot ВМТ un НМТ sanāk cita litrāža, cita jauda.
Strokera komplekts štelle, bet tas darbs...
Swaps jau vienkāršs, bet dzinējā līst.. nu nez, nez... tur otru autiņu vajag. Lai var braukāt, detaļas meklēt un utt.
Strokera komplekts štelle, bet tas darbs...
Swaps jau vienkāršs, bet dzinējā līst.. nu nez, nez... tur otru autiņu vajag. Lai var braukāt, detaļas meklēt un utt.
Diegabiksis
BMT, HMT ko?
Верхняя Мертвая Точка
Нижняя Мертвая Точка
Latviski jau grāmatu nav. Izņemot pornožurnālu - tautai tak jāizglītojas par svarīgām lietām.
Нижняя Мертвая Точка
Latviski jau grāmatu nav. Izņemot pornožurnālu - tautai tak jāizglītojas par svarīgām lietām.
Diegabiksis
Krievu auto & motorbuve noteikti ir ļoti augstā līmenī tāpēc ir vērts studēt viņu teorijas
parasti visi saprot, ja raksta TDC un BDC (top dead centre, bottom dead centre)
latviski tas arī viss ir, nevajag nekādas grāmatas - augšējais maiņas punkts...
bet ideju par motora darbību tu laikam tāpat neesi sapratis, viltīgas uzbūves tur nekādas nav, pamainot tdc un bdc atrašanās vietu tu jau tilpumu neiegūsi, jāpalielina ir attālums starp tiem, pārējais viss jau ir piedzīšana, lai tas viss derētu blokā.
domā par cilindrisku formu un, kas nosaka tās tilpumu, tad padomā, kā virzulis kustoties rada šo formu...
parasti visi saprot, ja raksta TDC un BDC (top dead centre, bottom dead centre)
latviski tas arī viss ir, nevajag nekādas grāmatas - augšējais maiņas punkts...
bet ideju par motora darbību tu laikam tāpat neesi sapratis, viltīgas uzbūves tur nekādas nav, pamainot tdc un bdc atrašanās vietu tu jau tilpumu neiegūsi, jāpalielina ir attālums starp tiem, pārējais viss jau ir piedzīšana, lai tas viss derētu blokā.
domā par cilindrisku formu un, kas nosaka tās tilpumu, tad padomā, kā virzulis kustoties rada šo formu...
ne,ne, ne... 3.0 m54 klaņi ir identiska garuma ar B28seeingman rakstīja:ar ko tad tu domāji ka viņi atškiras?
tā arī ir "elementāri"
cik nu elementāri, tev vajag 2.8 kloķeni un virzuļus, klaņi 135mm garuma, nāk arī citos dzinējos, bet atsķiras svars, izturība. 2.8 klaņi ir kalti.
Un process ietver visa dzinēja pārlasīšanu, saproti, nekādas haļavas tur nav, nebūs pa lēto
bloki, jā ir vienādi, 2.5 gājiens ir 75mm 2.8 84, tātad 2.8 virzulis augšējā maiņas punktā paceļas par 4.5mm augstāk. tāpēc virzuļiem ir zemāks comp. height ( attālums no virzuļa pirksta centra līdz augšējai plaknei) un klaņi ir īsāki, kopējais klaņa-virzuļa assemblys ir zemāks vairāk nekā par 4.5mm, jo tilpums mainās un degkameru vajag lielāku, lai kompresijas pakāpe neaizietu debesīs.
3litrīgo strokeri tak arī krāmē tanī pašā blokā, tam ir vēl īsāki klaņi
Nu tad vinam ir loti zemi virzuli
m52b25 vanos
Šodien saliku motoru, viss iet bet, nav jaudas, pa granti pat ar 2. nespolē, pie 2-4 tūkst. apgriezieniem vienkārši neiet, tālāk atkal parādās jauda. Un arī skaļāks palika un spļaudās! Kas par vainu, aizdedze jāregulē, vai vanos nepareizi uzlikts?
Šodien saliku motoru, viss iet bet, nav jaudas, pa granti pat ar 2. nespolē, pie 2-4 tūkst. apgriezieniem vienkārši neiet, tālāk atkal parādās jauda. Un arī skaļāks palika un spļaudās! Kas par vainu, aizdedze jāregulē, vai vanos nepareizi uzlikts?
Ir gan.seeingman rakstīja:Nu tad vinam ir loti zemi virzuli
M52B28 - 31.82mm
M54B30 - 28.32mm
(interneta literatūra, bet izskatās cerīgi)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
sadalenes uzliki pareizi? vanosu uzliki pareizi?Edvards77 rakstīja:m52b25 vanos
Šodien saliku motoru, viss iet bet, nav jaudas, pa granti pat ar 2. nespolē, pie 2-4 tūkst. apgriezieniem vienkārši neiet, tālāk atkal parādās jauda. Un arī skaļāks palika un spļaudās! Kas par vainu, aizdedze jāregulē, vai vanos nepareizi uzlikts?
...
sadalenes uzliki pareizi? vanosu uzliki pareizi?[/quote]Armando rakstīja:
Sadalenes uzliku, atzīmēju kā bija un saliku pēc atzīmēm, bet par vanosu neesmu pārliecināts vai ir pareizi Skatījos visādus video kā liek, bet kā parasti, man viss grūtāk un savādāk, kā arī nav man piemēroti instrumenti lai ieliktu vanosu, video bija ka ar specialu atslēgu griež zobratu, lai vanos taka iesūcās, bet es sadaleni griezu - man nebija citas izvēles. Varbūt vanos tiešām nepareizi iegāja.
To specialo aclegu var aizvietot ar lielo plakano skruvgriezi. Atspiezot pret galvu ar plakano skruvgriezi griez zobratu un spied ieksaa vanosu. Iesaku velreiz parskatit sadalenes stavokli pret tdc klokjenes stavokli un velreiz ielikt vanosu. Soreiz pareizi to darot
...
Tā laikam būs jādara, paldies par padomuArmando rakstīja:To specialo aclegu var aizvietot ar lielo plakano skruvgriezi. Atspiezot pret galvu ar plakano skruvgriezi griez zobratu un spied ieksaa vanosu. Iesaku velreiz parskatit sadalenes stavokli pret tdc klokjenes stavokli un velreiz ielikt vanosu. Soreiz pareizi to darot
braucot, salonā no pečkas mazliet dūmi nāk (pie izslēgtas) un svīst mazliet loga apakša, pēc deguma neož. tā varētu būt ka tosola dūmi no radiatora ( jo brīžiem vajag mazliet pieliet (pirms kāda pus gada tiku avārijā kur purnu nošķīla, bet tad itkā likās ka vesals un netika mainīts)? kādi varianti?
Neteicu, ka iekšdedzes dz. viltīga uzbūve. teicu, ka BMW viltīgi no 2.5 vai 2.8 uztaisa 3.0.seeingman rakstīja:Krievu auto & motorbuve noteikti ir ļoti augstā līmenī tāpēc ir vērts studēt viņu teorijas
parasti visi saprot, ja raksta TDC un BDC (top dead centre, bottom dead centre)
latviski tas arī viss ir, nevajag nekādas grāmatas - augšējais maiņas punkts...
bet ideju par motora darbību tu laikam tāpat neesi sapratis, viltīgas uzbūves tur nekādas nav, pamainot tdc un bdc atrašanās vietu tu jau tilpumu neiegūsi, jāpalielina ir attālums starp tiem, pārējais viss jau ir piedzīšana, lai tas viss derētu blokā.
domā par cilindrisku formu un, kas nosaka tās tilpumu, tad padomā, kā virzulis kustoties rada šo formu...
Diegabiksis
Muļķības.ne,ne, ne... 3.0 m54 klaņi ir identiska garuma ar B28
m52b25/28 klaņi ir 135mm
m50b25 NV 135mm
M50b25tu ir 140mm
M54b30 ir 130mm
M54b25 135mm
Tikko visi bija uz galda un pats pārmērīju.
kas tev tas par m54b30?Odze rakstīja:Muļķības.ne,ne, ne... 3.0 m54 klaņi ir identiska garuma ar B28
m52b25/28 klaņi ir 135mm
m50b25 NV 135mm
M50b25tu ir 140mm
M54b30 ir 130mm
M54b25 135mm
Tikko visi bija uz galda un pats pārmērīju.
pats esmu turējis vairākus komplektus rokās m54b30 klaņus, praktiski identiski m52b28, svara atšķirība tikai, garumi identiski.
BMW vienīgie 130mm klaņi ir m20b20 dzinējam...
Edit: pat orģinālais katalogs rāda identisku detaļas kodu klaņiem starp M52B28 un M54B30.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- …
- 350
- chevron_right