dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- …
- 350
- chevron_right
Kad motors atdziest atkal var pielaist un braukt bet siltu motoru nevar pielaistmi4uls rakstīja:Sveiki varbut kads var palidzet ka skilu autinu ta radas kadi 500 apgriezieni un uzreiz sak kristies un autinjs noslapst gazi ari spiedu et nekas nenotiek kas varetu but pa vainu?
propans stav virsu ja?
Ne neizmantoju tadu pornografiju
Shodien pat auksts nelec parbaudiju sukni shpanis pienak suknis negriez laikam jamaina suknis
Nepieciešama palīdzība, izskatās, ka man acis jau ir aizmigulojušās, pēc kādām pavadītām 7 stundām kaut ko mēģinot darīt, uzlabojumi nav.
Motors M50B25
Iedarbinot autiņu, motors rīstās, abaroti ir zemi (apmēram 600) rīstīšanās ir vienmērīga un vidēji ātra.
Pabraukt normāli nevar, no apakšas vispār neceļ un neiet, šad tad izšauj, jo pārlejās. Virs 2k rmp motors strādā čotka
Izskrūvējot sveces viena ir melna un bendzīnā, pārējās 5 ir brūnas. Indukcijas spoli mainiju, dzirksteli skatijos - ir. (sveci vel nemēģināju nomainīt, moš ta dzirkstele pa vāju, tā vispār var būt?)
Trubiņas visas pārbaudītas, gan gaisa, gan vakuma.
Esmu pieslēdzis universālo bosch ls 03 zondi, nezinu gan vai viņai pini no pravotkas ir pareizi salikti, mēģināju visādi. (noņemot, pieliekot zondi nekādas izmaiņas nenotiek)
GMM mēģinātu pievienot, atvienot, ir izmaiņas. Tāpat arī pārraustiju visus dačikus, droselei, ieplūdes kolektorā, tukšgaitas regulatoru utt. no visa tā bija kaut kādas izmaiņas noraujot, značit tad strādā.
Dīvaini liekās, ka pārliets tiek tikai viens pods.
Ja kādam ir kādas idejas, būtu baigi superīgi!
Motors M50B25
Iedarbinot autiņu, motors rīstās, abaroti ir zemi (apmēram 600) rīstīšanās ir vienmērīga un vidēji ātra.
Pabraukt normāli nevar, no apakšas vispār neceļ un neiet, šad tad izšauj, jo pārlejās. Virs 2k rmp motors strādā čotka
Izskrūvējot sveces viena ir melna un bendzīnā, pārējās 5 ir brūnas. Indukcijas spoli mainiju, dzirksteli skatijos - ir. (sveci vel nemēģināju nomainīt, moš ta dzirkstele pa vāju, tā vispār var būt?)
Trubiņas visas pārbaudītas, gan gaisa, gan vakuma.
Esmu pieslēdzis universālo bosch ls 03 zondi, nezinu gan vai viņai pini no pravotkas ir pareizi salikti, mēģināju visādi. (noņemot, pieliekot zondi nekādas izmaiņas nenotiek)
GMM mēģinātu pievienot, atvienot, ir izmaiņas. Tāpat arī pārraustiju visus dačikus, droselei, ieplūdes kolektorā, tukšgaitas regulatoru utt. no visa tā bija kaut kādas izmaiņas noraujot, značit tad strādā.
Dīvaini liekās, ka pārliets tiek tikai viens pods.
Ja kādam ir kādas idejas, būtu baigi superīgi!
novienojot gmm un zondi viss aiziet normali vai ir tieši tas pats ?
Es teikshu ka tas bus klokenes devejs, vai sadalenes, bet vairak liekas ka pirmais! Bet pa retam kadam gadaas ka svecei zem kompresijas pazud dzirkstele, sac ar to ka samaini sveci. Un tad skaties.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
kautkas līdzīgs bija ar lietotāja sigais motoru beigās vainu tā ari neatradām vnk noņemām nost zondi un gmm un vēlāk pārdevām autiņu :) bet loti iespējams ka kloķenes devējs nestrādā korekti
Mos sprausla viena miz pa daudz ieksa ja viens pods tiek parliets tikai
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Ticu ka tas būs klokenes devējs vai kompis.
Zondi atvienojot, izmaiņu nav, bet ja gmm noņem, tad vispār auzās aiziet.GM-747 rakstīja:novienojot gmm un zondi viss aiziet normali vai ir tieši tas pats ?
Tas kloķenes devējs der no jebkura m50 motora vai tieqsi vajag no b25?
@elviic kādā ziņā kompis tu domā? Neīstais vai beigts?
Cik beigtus līdz 2000-šo gadu ražojuma bosch DME esi redzējis? Es nevienu, nokurinātus, jā, bet kur pats DME ir bijis problēmas cēlonis, nevienu.elviic rakstīja:Ticu ka tas būs klokenes devējs vai kompis.
Par tēmu:
Pārliec spoli un sveci uz citu cilindru, paskaties vai pārlies to pašu cilindru.
Kas ar degvielas spiedienu/ražību?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Lidziga problema ka edzim bija, kad masinas pravokta 97+ gads bet dme 95 kompis nesanema atruma signalu, apgruezieni vislaik 500, parejie simptomi ari,vnk atskiras ka iet atruma signals, obd 1 un obd 2 uzreiz ka savilka, ta apgiezieni ka pec gramatas, mazak parlejas utt pavisam viss atrisinajas kad samainiju sveces, jo tas jau bija savu dabujusas.
e36
Kaut kādi līdzīgi joki man bija,kad kompis sagāja sviestā,nav Tev cits ecu ar ko patestēt?Bezvanosiem kloķenes devējs derēja arī no mazmotoriem,moš Tev ar der,itkā būtu jāder as long as it is bosch.
pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
Zondēm atšķirās motora pravodkas štekeri.gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
Cik atceros, tad no mazmotoriem kloķenes devēju nevar normāli nostiprināt pie m50 motora.Ģirts rakstīja:Kaut kādi līdzīgi joki man bija,kad kompis sagāja sviestā,nav Tev cits ecu ar ko patestēt?Bezvanosiem kloķenes devējs derēja arī no mazmotoriem,moš Tev ar der,itkā būtu jāder as long as it is bosch.
2) 90%, ka kloķenes devējs. Jāslēdz pie kompja un jāskatās, lai zinātu precīzi.gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
Čau. Varbūt var pakonsultēt, kā piecelt dīzelim apgriezienus ? Regulējot sūkņa padevi? Motors m41d17.
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
laikam uzzināju precīzi arī bez kompja... https://pbs.twimg.com/media/CR76pQoXAAAgN0V.jpgdogMa rakstīja:2) 90%, ka kloķenes devējs. Jāslēdz pie kompja un jāskatās, lai zinātu precīzi.gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- …
- 350
- chevron_right