Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 89
- chevron_right
ka vecam nobrauktam diizeli, pie tam tdsam var nebuut probleemas?? protams ari bendzina dzineejiem ir probleemas, bet taas nav tik lielas un daudz ka vecam diizelim...
Nu viss ir atkariigs no taa kaa ipasnieki ir kopushi auto.
Powered by Minhauzens!
interesanti palasīt:) brīžiem pat raudāju cik saprotu no tava rakstītā tad,plunžera problēma atkrīt,jo tu minēji kad karsts lec bez problēmām?tas ir ja pastāv kādas 20 min un tad pielec uz sitiena ja?tālāk,ja pēc 20min stāvēšanas pielec uz sitiena,tas liecina kad plunžers ir labs!pirmais sākam ar atbratku trubiņu nomaiņu pret jaunām!kvēlsveces-pa 3h tik traki neatdziest lai bez svecēm nevarētu iedarbināt,un to var just,kā dzinējs pielec,un darbojas,un var dzirdēt releju kas notikšķ(pārbaudīt der)bez svecēm vai ar 3 ejošām pie -10 tds nemūžam nelēks!tālāk gais sistēmā,iespējams kad ir(skatāmies vai nav burbuļi degvielas vadā)bet tas nav rādītājs,jo var gadīties kad vārsts netur,un iet degviela atpakaļ bāku(atrodas štucerī pie sūkņa galvas)tajā mirklī kad silda sveces,var paklausīties vai darbojas bākas sūknis(darbojas uz kvēlsveču releja) tas ir pirmais:) tad var domāt tālāk!
Galavenai ir diizeli kartigi koptmrkashell rakstīja:ka vecam nobrauktam diizeli, pie tam tdsam var nebuut probleemas?? protams ari bendzina dzineejiem ir probleemas, bet taas nav tik lielas un daudz ka vecam diizelim...
Pēdējais labojis AAM - 07 Feb 2014, 17:56, kopā labots 1 reizi.
]mrkashell rakstīja:Dj_Zii rakstīja:nečakare bobi un brauc uz dizelu servisu
pats tapatas neka neatrisinasi
serviss maksaa, maksaat negribaas, tadelj pieticiigak te uzrakstiit un nav taa ka pilniba neko nesapeastu.. [/quote][/quote]
Ar to kapeikas pishanu ari daudzi diizelji tiek nolaist, un tad visiem baigas diskusijas par to, ka diizelji slikti
Ja diizeli pienacigi kop un pienacigi kopts vinsh ir ari ieprieks, tad vinsh labi kalpos ilgi un dikti
paldies probleema atrisinaata, 2vas kveelsvecs kirdikt..
Varbūt kāds gudrs cilvēks varētu man pastāstīt kaut ko par bākas sūknīti. Kā viņš strādā kurā momentā viņš strādā un kas viņam regulē visu to darbību. Kāds relejs? un kurš?
Aizvakar izņēmu esošo, pieliku pie aķa - nav dzīvības! Garāžā stāvēja no e39 sūknis (sencis bija mainījis, jo ķipa viņam negāja), bet pieliku pie aķa un viss griežās. Uzstādīju viņu savam un pagriežot aizdedzi strādā ~5 sec un atslēdzas. Sūknē uz otru pusi arī. Bet vēl nēsmu nobraucis līdz apstāšanās robežai tāpēc gribu saprast principu kur viņs strādā un kā, un vai nav tā kad ir beigts kāds relejs?
Aizvakar izņēmu esošo, pieliku pie aķa - nav dzīvības! Garāžā stāvēja no e39 sūknis (sencis bija mainījis, jo ķipa viņam negāja), bet pieliku pie aķa un viss griežās. Uzstādīju viņu savam un pagriežot aizdedzi strādā ~5 sec un atslēdzas. Sūknē uz otru pusi arī. Bet vēl nēsmu nobraucis līdz apstāšanās robežai tāpēc gribu saprast principu kur viņs strādā un kā, un vai nav tā kad ir beigts kāds relejs?
iepriekšējā postā biju izstāstījis visu(vajag lasīt forumu) bākās sūknis strādā kopā ar kvēlsvecēm,tātad uz viena releja,tas nozīmē,ka bākās sūknis darbojas tik ilgi kamēr silda sveces!tavā gadījumā vis ir parezi!
Bet kā notiek tā degvielas pārpumpēšana uz otru pusi? Jo ar veco sūkni kā degvielas dačiks rādija mazliet virs 15 litriem tā mašīna apstājas un degviela ir bākas vienā pusē.
par pārpumpēšanu natbildēšu,jo nav bijusi djela ar bmw bāku!
Bija tas pats kas tev. Sūknītis nomiris un ik pa laikam dabūju gaisu sistēmā, jo degviela nebija abās pusēs.
Negribu sameloties, bet šķiet, ka kad ieliku ejošu sūkni un visu palaidu, tad ilgāku laiciņu viņš pumpēja degvielu uz otru pusi.
Nevarētu būt ka abi bākas pludiņi arī ir iesaistīti tajā procesā? Tas ir, pumpē tā, lai abās pusēs būtu vienādi... :?
Izsaku tikai minējumu, jo pēc kā gan cita tam sūknītim darboties izņemot pirmās sekundes pie startēšānas.
Negribu sameloties, bet šķiet, ka kad ieliku ejošu sūkni un visu palaidu, tad ilgāku laiciņu viņš pumpēja degvielu uz otru pusi.
Nevarētu būt ka abi bākas pludiņi arī ir iesaistīti tajā procesā? Tas ir, pumpē tā, lai abās pusēs būtu vienādi... :?
Izsaku tikai minējumu, jo pēc kā gan cita tam sūknītim darboties izņemot pirmās sekundes pie startēšānas.
quattro ist für sissies
Tas apmēram ir skaidrs, bet kas to visu regulē, jo man ir aizdoma ka tur varētu būt kāds relejs kas to visu sistēmu regulē vai kaut kas tāds. Jo ir aizdoma ka kaut kas cits ir beigts. Vēl nēsmu nobraucis līdz 15 litriem, kad apstāšos tad būs jādomāāā.
Tavam dīzelim tur viss liekas tīri oky,ja vēlies iztīri un brauc tālāk.
Bilde gan ir zagta,bet kolektors labi aizaudzis, koments par šo bija labs- tā notiek kad dod braukt opjiem un sievām!
Bilde gan ir zagta,bet kolektors labi aizaudzis, koments par šo bija labs- tā notiek kad dod braukt opjiem un sievām!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
neko jau aizauguši! Izskatās ka tavs dzinējs vel tīri brīvi elpo.
egr uz tdsa metam miskastē un nav ko jaukt galvu sev un citiem
ko reāli darīt, lai tā neaizaugtu?
Lietot piedavas + bišku gāzes pedāli vairāk lietot?
Lietot piedavas + bišku gāzes pedāli vairāk lietot?
Vnk taisi ciet. Tas nekādi neuzlabo dzinēja dzīvi. Esmu redzējis līdzīgi aizaugušus galvas kanālus.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 89
- chevron_right