dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 350
- chevron_right
Nu, OK... To rītdien pārbaudīšu, bet tas nav izskaidrojums tam, ka nepienāk strāva degvielas sūknim.
signalizacija/tomer relejs (iespraud releja ligzdaa peremicku lai parbauditu)/vadi
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nav man signalizācijas... Ir imobilaizers/čips, bet tas visu laiku stāv iesprausts un ja nav iesprausts, tad pagriežot atslēgu nenotiek vispār nekādas reakcijas/starteris negriež.
Itkā ir kautkāds slepenais slēdzis, bet pirms bija šitais gemarojs slēdzelēju viņu un auto gāja tā pat. Vienīgā atšķirība, ka ieslēdzot/izslēdzot to slēdzi kāds no relejiem pēc brītiņa sāk nepārtraukti tikšķēt. Domājat tas pie vainas? Jāmeklē elektriķis, kas man izraus gan imobilaizeru, gan to sekretku?
Itkā ir kautkāds slepenais slēdzis, bet pirms bija šitais gemarojs slēdzelēju viņu un auto gāja tā pat. Vienīgā atšķirība, ka ieslēdzot/izslēdzot to slēdzi kāds no relejiem pēc brītiņa sāk nepārtraukti tikšķēt. Domājat tas pie vainas? Jāmeklē elektriķis, kas man izraus gan imobilaizeru, gan to sekretku?
sakuma nodefekte kas isti pie vainas
relejam - ka jau mineju liekam peremicku, ja nav, tad testers rokas un "izzvanam" vadus no releja uz sukni, ja nezvanas, tad meklejam kur vads pusu.
relejam - ka jau mineju liekam peremicku, ja nav, tad testers rokas un "izzvanam" vadus no releja uz sukni, ja nezvanas, tad meklejam kur vads pusu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Izskaidro kā pareizi uzlikt ''peremicku'' un ko tas nozīmē?
peremicka - vada gabals (drosibas labat velams ar ielodetu drosinataju pa vidu) ar kuru savienojam attiecigos kontaktus apejot releju. Kurus vienot sapratisi pec uz releja uzzimetas shemas. Velviens veids ir akurati nonemt no releja vacinu un tos kontaktus vienk savienot ar roku.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vari vadit pataisno zemee, nekas nekaiteec, vienigi tev patstavigi bus krasaini plekisi mitraa laikaa zem autoSlim rakstīja:Jautājums vai es varu kartera ventilācijas trubiņu kas iet uz ieplūdi nolaist uz zemi, nu tā lai tā visa ķēpa tek zemē un ieplūdes gofrai to caurumu vnk aizbāst. Tur nekas nenāks par sliktu dzinējam??? Tas būtu tāds pagaidu risinājums, kamēr tiks ieķerts oil catch tank. Vnk pamanīju ka diezgan eļļa tiek ieplūdē pa to kartera ventilācijas trubu.
...
cik lielai jabuus m42b18 dzineja svečvadu pretestībai.. ? :)
itka 7k, bet es izmeriju - sanak 5.6 un lidzigi.. :) tatad?
itka 7k, bet es izmeriju - sanak 5.6 un lidzigi.. :) tatad?
Viss tapa skaidrs.Nixon rakstīja:Baigā problēma, vakar nomira mans E36 pavisam.
Braucu, rīstījās... Domāju, ka problēma nav nopietna (gaisa masas mērītājs vai tukšgaitas regulators), jo šad tad gāja normāli un ik pa laikam rīstījās. Un tad pienāca šis slapjais laiks un tā rīstīšanās palika izteiktāka... Un tad vienā brīdī noslāpa un viss, vaļā vairs nedabū pat ar vilkšanu.
Šodien konstatēju, ka degvielas sūknim nepienāk strāva... Pats sūknis ir vesels, jo kad pieliku pie aķa, griezās.
Pieliku sūkni pa taisno pie strāvas, tāpat nelec vaļā.
http://content6-foto.inbox.lv/albums186 ... releis.jpg
Drošinātājs vesels, relejs itkā arī... Kad pagriež aizdedzi, notikšķ, bet nevar jau īsti saprast vai tieši tas notikšķ.
Kādas jūsu domas, kas varētu būt par vainu?
Tātad drauga beha 2.0 94g. Automāts auksta nelec, kādreiz vēl varēja pielaist, bet tagad vispār nelec.
Pārbaudīju sveces dzirkstele ir, degviela arī pienāk, bet ir tā ka kā mēģina startēt mašīnu tā sveces pielejas ar degvielu un viss nelec, pat neuzsit. Degvielas spiediena regulators arī izskatās ka strādā, jo tajā vakuma trubiņā kas iet uz ieplūdes kolektoru benzīna nav.
Pārbaudīju sveces dzirkstele ir, degviela arī pienāk, bet ir tā ka kā mēģina startēt mašīnu tā sveces pielejas ar degvielu un viss nelec, pat neuzsit. Degvielas spiediena regulators arī izskatās ka strādā, jo tajā vakuma trubiņā kas iet uz ieplūdes kolektoru benzīna nav.
BMW-Big Money Waste
Nu sveces ir ieliktas jaunas, un nobraukts ar tām kkādi 400 km, lai gan sveces ir melnas.
Rī mēgjināsu ielikt citas sveces.
A nevar būt pie vainas kādi dačiki, teiksim temperatūras dačiks, vai kloķenes devējs.
Stulbākais ka līdz labai diagnostikai ir labs gabals braucams, vajadzētu kkā dabūt pie dzīvības.
Principā ir otrs mans vāģjis ejošs, un no tā var uzlikt kko pārbaudīt uz neejošā bmw, tik negribas visu pēc kārtas mainīt
Rī mēgjināsu ielikt citas sveces.
A nevar būt pie vainas kādi dačiki, teiksim temperatūras dačiks, vai kloķenes devējs.
Stulbākais ka līdz labai diagnostikai ir labs gabals braucams, vajadzētu kkā dabūt pie dzīvības.
Principā ir otrs mans vāģjis ejošs, un no tā var uzlikt kko pārbaudīt uz neejošā bmw, tik negribas visu pēc kārtas mainīt
BMW-Big Money Waste
Sveiki!
Kāds varētu pateikt,kas varētu būt par vainu:Tātad manam 318is (96g;M44;1,9L) ielejot 10litrus varu nobraukt tikai aptuveni 55-60km pa pilsētu,tas ir normāli?Vai arī tur k-kas ir nobrucis.Palīdz kāds,ja zin kas tur varētu būt.Un cik vajadzētu nobraukt,aptuveno rādītāju,ja brauc puslīdz mierīgi?
Kāds varētu pateikt,kas varētu būt par vainu:Tātad manam 318is (96g;M44;1,9L) ielejot 10litrus varu nobraukt tikai aptuveni 55-60km pa pilsētu,tas ir normāli?Vai arī tur k-kas ir nobrucis.Palīdz kāds,ja zin kas tur varētu būt.Un cik vajadzētu nobraukt,aptuveno rādītāju,ja brauc puslīdz mierīgi?
tas nav normāli, nevajadzētu is'am tērēt vairāk par 10-11l/100km ziemas režīmā.
brauc uz diagnostiku. Palielināts degvielas patēriņš var būt sekas miljons dažadām problēmām, internetā Tev neviens neko nepateiks..
brauc uz diagnostiku. Palielināts degvielas patēriņš var būt sekas miljons dažadām problēmām, internetā Tev neviens neko nepateiks..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Iespējams zonde beigta. Var jau būt dažādas problēmas. Labāk aizbrauc uz diagnostiku, lai pieslēdz pie kompja un nolasa kļūdas un tad Tev arī pateiks, kas ir beigts.
Ar pasmagu kāju un ar 2.0 var pa pilsētu nobraukt 90 - 110km pa 10ls, pavisam mierīgi varētu kādus 120 - 130, nu un tad jau Tev arī tā līdzīgi. Tā teikt - uz pusi vairāk točna vajadzētu nobraukt.
Ar pasmagu kāju un ar 2.0 var pa pilsētu nobraukt 90 - 110km pa 10ls, pavisam mierīgi varētu kādus 120 - 130, nu un tad jau Tev arī tā līdzīgi. Tā teikt - uz pusi vairāk točna vajadzētu nobraukt.
Paldies,tā arī izdarīšu!
Kas varētu būt pa problēmu, ka neizslēdz benzīna sūnki, piepūta pilnu motoru ar degvielu. Pēc katras strartēšanas klemme jārauj nost.
relejs
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ir kāds labs veids, kā nodiagnosticēt vai ieplūdeskolektora blīviites ir veselas, arī tādas minimāli beigtas, nevis ka ļoti stipri rauj iekšā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 350
- chevron_right