Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 50
- chevron_right
yanks rakstīja:reizi 20 gados varbūt vaig vienkārši blīvgredzenus nomainīt?!? un ja ir pārspiediens sistēmā varbūt der kompresiju pamērīt. un iesaka arī radiatora korķi nomainīt.
Un vispār papēti pa kuru vietu nāk pārplūde ārā. varbūt nemaz nekas nav vainas...
Man nav zel nomainit visas vajadzigas detalas, vajadzes - ari motoru nomainisu. Kad prasiju, kur Riga var nomerit kompressiju, ta ari atbildi neatradu, nacas uztaisit savu kompressijas merekli garajam sveces kanalam. Ta ka kompressija nomerita un ir OK. Termostata korpusam blivi var tikai pasutit, jo man ir no metala vins un pirkt citu, getenaksa es negribu, jo vot tas ir s*di. Vakar nopirku termostatu 88c, sodien brauksu pakal jaunam lielajam radiatoram ar jauno korki, protams :) Ceru ka problema bus atrisinata
Pilina tiesi tur, kur izplesamas trauks stiprinas radiatoram, apaksa. Vel manits pie termostata korpusa, kur apaksejais patruboks stiprinas, bet tas bija patruboka vs savilceja vaina.
man liekas nesaprati mani. izplešānās trauks spraužās radiatorā. un viņam ir 2 blīvgredzeni. viens apakšā un viens augšā.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=17&fg=05
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=17&fg=05
un parasti to blivju nomaina dod rezultatu? :) es vnk kka skeptiski uz tam skatos, varbut ari varetu no sakuma tos samainit
nu ja tur tek garām, jo blīve ir sakaltusi, tad garām vairs netecēs, ja nomainīsi par visu pārējo kas tev var nestrādāt, es tak ar nevaru zināt. neesmu gaišreģis.
man pieredze ir tāda, ka bija aiz izplešanās trauka radiators saplīsis. tā ka kamēr pats neizjauksi nezināsi kas tev tur ir
man pieredze ir tāda, ka bija aiz izplešanās trauka radiators saplīsis. tā ka kamēr pats neizjauksi nezināsi kas tev tur ir
krc pierunaji mani nepirkt pagaidam jauno radiatoru, sagaidisu pec nedelas tas blives, tad jauksu, skatisos :)
Nevaru atgaisot m50b25. Šobrīd esmu savienojis sistēmu izslēdzot pečkas radiatoru. Izskatās tas viss tā - ar pielietu šķidrumu, rūcinot motoru, praktiski nekas nenāk ārā pa mazo caurumiņu no bačoka augšas gan aukstam, gan darba temperatūrā un ar laiku sāk viļņoties līmenis bačokā, līdz plūst pāri malām. Izskatās, ka sūknis nedod spiedienu, bet sūkņa škivoku attiecībā pret iekšējo daļu pagriezt nevar, gultņos neluftējas un griežas brīvi - neizskatās, ka viņš varētu nefunkcionēt. Esmu arī ielicis jaunu termostatu un, vienlaicīgi atstājot vaļā tikai 2 caurumus, ar muti iepūtis gaisu visās trubiņās, lai pārbaudītu, vai kkas nav aizsērējis, bet visur gaiss kustās brīvi.
Ja pieņemam, ka galvai ir pipec, vai tad nevajadzētu ar visu sačakarēto galvu nākt kkādiem burbuļiem pa bačoka augšējo caurumu?
Man ir radiators ar izplešanās trauku atsevišķi.
Ja pieņemam, ka galvai ir pipec, vai tad nevajadzētu ar visu sačakarēto galvu nākt kkādiem burbuļiem pa bačoka augšējo caurumu?
Man ir radiators ar izplešanās trauku atsevišķi.
radiators nav aizaudzis? dzinējs karst vai temp normas robežās, bet vienk spiež ārā dzeses šķidrumu?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki Lieta tada ka man stav elektro ventelators kurs dzese radiatoru un itka motoru.
problema tada ka vinjsj starada tikaj maksimala atruma.
agrak bija ta ka elektro ventilator apstajas un ba4jok ar dzesesanas skidrumu aizgaju pa pakalju nomainuju uz citu,jaunaja ba4aka nau ta cauruma kur iebazt to temperaturas dat4iku.un ir uztaisit ta ka kad mawina iesledzas uzreiz ventilators saka stradat uz maksimalas jaudas.
kas butu labaks uztaisit dat4ikam caurumu ba4oka vai iebast veco ne elektronisku ventilatoru?
problema tada ka vinjsj starada tikaj maksimala atruma.
agrak bija ta ka elektro ventilator apstajas un ba4jok ar dzesesanas skidrumu aizgaju pa pakalju nomainuju uz citu,jaunaja ba4aka nau ta cauruma kur iebazt to temperaturas dat4iku.un ir uztaisit ta ka kad mawina iesledzas uzreiz ventilators saka stradat uz maksimalas jaudas.
kas butu labaks uztaisit dat4ikam caurumu ba4oka vai iebast veco ne elektronisku ventilatoru?
viewtopic.php?f=18&t=2190
Dzinējs karst, radiators nav aizaudzis - gaiss iet brīvi cauri visos virzienoshe9600 rakstīja:radiators nav aizaudzis? dzinējs karst vai temp normas robežās, bet vienk spiež ārā dzeses šķidrumu?
gaiss nav rādītājs, tas skries cauri brīvi arī aizaugušam, paņem lāzera termometru un salīdzini temp pa radiatora virsmu un patruboku temp starpību. ja atšķirība jūtama uzsilušam dzinējam, ņem nost radiatoru un pamēģini ar karcheri paskalot, ja spiežot iekšā pa otru patruboku knapi tek, nevis ar strīklu, tad jāmaina nost.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, pamēģināšu skalot, bet ļoti šaubos, ka tā ir problēma.
Ienākošā truba radiatorā (augšējā resnā) ir karsta un radiatora augšējais stūris arī karsts, termostata korpuss ir karsts, izejošā truba no radiatora ir auksta, izejošā no galvas aizmugurē arī knapi remdena - tas ir tad, kad dzinējs ir uzkarsis 1 iedaļu virs vidus. ...un tādu temperatūru es varu sasniegt tikai ar aizskrūvētu korķi, jo pretējā gadījumā puse pa bačoku būs izlijusi ārā. Uz to brīdi arī trubas ir palikušas cietākas no liekā gaisa sistēmā.
Līmenis sāk viļņoties, kad motora temperatūra ir 1 iedaļu pirms vidus, pirms tam ūdens bačokā nekustās vispār caur pārplūdes trubu nekas nepienāk (pa lielam nepienāk arī kad motors ir uzsilis, reizi minūtē izlec peles pirdiena cienīgs burbulis un tas arī viss ).
Man šķiet, ja radiators būtu aizaudzis, vai arī, ja galvā būtu plaisa uz degkameru, tad trubām vajadzētu būt mega cietām, bet sistēmā nav spiediena - viss liecina par to, ka nestrādā sūknis, bet viņam ir jāstrādā, jo neredzu tādus defektus, dēļ kuriem viņš to varētu nedarīt. Šobrīd labākais minējums ir nosprāgusi pele, vai lupata, kas ir iestrēgusi kkur galvas vai bloka kanālos un neļauj sūknim pumpēt ūdeni, jo pirms ziemas viss itkā bija ok un šovasar vēl nav sanācis diži pabraukt
Ienākošā truba radiatorā (augšējā resnā) ir karsta un radiatora augšējais stūris arī karsts, termostata korpuss ir karsts, izejošā truba no radiatora ir auksta, izejošā no galvas aizmugurē arī knapi remdena - tas ir tad, kad dzinējs ir uzkarsis 1 iedaļu virs vidus. ...un tādu temperatūru es varu sasniegt tikai ar aizskrūvētu korķi, jo pretējā gadījumā puse pa bačoku būs izlijusi ārā. Uz to brīdi arī trubas ir palikušas cietākas no liekā gaisa sistēmā.
Līmenis sāk viļņoties, kad motora temperatūra ir 1 iedaļu pirms vidus, pirms tam ūdens bačokā nekustās vispār caur pārplūdes trubu nekas nepienāk (pa lielam nepienāk arī kad motors ir uzsilis, reizi minūtē izlec peles pirdiena cienīgs burbulis un tas arī viss ).
Man šķiet, ja radiators būtu aizaudzis, vai arī, ja galvā būtu plaisa uz degkameru, tad trubām vajadzētu būt mega cietām, bet sistēmā nav spiediena - viss liecina par to, ka nestrādā sūknis, bet viņam ir jāstrādā, jo neredzu tādus defektus, dēļ kuriem viņš to varētu nedarīt. Šobrīd labākais minējums ir nosprāgusi pele, vai lupata, kas ir iestrēgusi kkur galvas vai bloka kanālos un neļauj sūknim pumpēt ūdeni, jo pirms ziemas viss itkā bija ok un šovasar vēl nav sanācis diži pabraukt
uzliec jaunu dzeses radiatoru un tavas problēmas izgaisīs
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki BMW cineītāji
ir radusies problēma ,neērti prasīt bet , ko padarīsi problēma jarisina
tātads bmw 316i 1995 compact .
problēmas ar radiatoru .
iegādājos auto ar pārplēstu radiatoru , to nomainīju , bet pēc nomaiņas nevar tā īsti atgaisot ( laikam ) jo pašā radiatorā pie darba temperatūras ir visādas dīvians skaņas tādas kā sprakščēšana un knakstēšana vai arī varbūt burbuļošana , domāju ka termostats beigts to izrāvu vispār ārā , un tagad situācījā tāda ka visu laiku vārās , bet temperatūras dačiks stāv kā uz darba temperatūras un ventilātors neslēdzas iekšā un tas tik burbuļo un taisa man normālu strūklaku motortelpā no izplsanās trauka korķa
Kas varētu būt par vainu ?
ir radusies problēma ,neērti prasīt bet , ko padarīsi problēma jarisina
tātads bmw 316i 1995 compact .
problēmas ar radiatoru .
iegādājos auto ar pārplēstu radiatoru , to nomainīju , bet pēc nomaiņas nevar tā īsti atgaisot ( laikam ) jo pašā radiatorā pie darba temperatūras ir visādas dīvians skaņas tādas kā sprakščēšana un knakstēšana vai arī varbūt burbuļošana , domāju ka termostats beigts to izrāvu vispār ārā , un tagad situācījā tāda ka visu laiku vārās , bet temperatūras dačiks stāv kā uz darba temperatūras un ventilātors neslēdzas iekšā un tas tik burbuļo un taisa man normālu strūklaku motortelpā no izplsanās trauka korķa
Kas varētu būt par vainu ?
Ieliec strādājošu termostatu! Un pēc tam vari domāt par atgaisošanu... Atskrūvē radiatora atgaisošanas skrūvi un lej dzesēšanas šķidrumu iekšā tikmēr, kamēr pa atgaisošanas skrūvi bez gaisa burbuļiem vienmērīgi nāk ārā.
Kāds ir saskāries ar beigtu ventilatora mufti/sajūgu, kas nevis izslīd, bet visu laiku ir saslēdzies? Respektīvi gan aukstam, gan 2 min pasildītam, gan darba temperatūrā esošam dzinējam tā mufte griežas proporcionāli dzinēja apgriezieniem un ar roku jamo apstādināt nevar. Pie 2k apgriezieniem troksnis un pūtiens iespaidīgs. Ja es pareizi saprotu, tad arī aukstam e36 būtu jābūt šādi - http://www.youtube.com/watch?v=QeKndmCy_yk ?
Noņemot muftu un griežot uzgriezni, pilnībā saslēgusies viņa nav, bet ir diezgan liela pretestība. Kā tur īsti ir, viņai jāgriežās visu laiku tik traki vai kā?
Noņemot muftu un griežot uzgriezni, pilnībā saslēgusies viņa nav, bet ir diezgan liela pretestība. Kā tur īsti ir, viņai jāgriežās visu laiku tik traki vai kā?
vinjai jagriezas briivi. iesledzot dzineju vinja griezisies ,bet leeni un vienmerigi slidot paari, neatkarigi no rpm, kad uzsilst un sasledzas, tad jau vinja iet kopaa ar dzineju.
nekada kaite jau nebus braukat ar saslegtu, bet reali vajadzetu nomainit
nekada kaite jau nebus braukat ar saslegtu, bet reali vajadzetu nomainit
...
Nu skaidrs! Ar saslēgtu jāšiftojas zem 2k, savādāk troksnis kā lidmašīnai Noņēmu nost vispār muftu un ventilatoru, 40km pa Rīgu, ieskaitot stāvēšanu korķos - temperatūra pēc paneļa normāla, bulta pāri vidu neiet. Izskatās, ka ziemu varēs bez tās muftes nobraukt
tad jau labak braukat ar saslektu muftu, nekaa bez taas...
...
Nepiekritīšu! Labāk bez saslēgtas muftas, nekā vēlāk ar izšķaidītu motortelpu! :) Ja nemaldos, kad mufta pilnībā saslēdzas, tai max ir 2000 apgriezieni. Pusi vasaras bez muftas braucu un braukšu, tik nomainīju temp. devēju uz samazinātām temperatūrām un viss kedā, par ar visu kondišku.
man mufta ieslēdzas labi pāris reizes karstākasjās dienās vasarā, pārējo laiku braukāju bez tās, un redz ka viss vēl kārtībā
BMW-Big Money Waste
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 50
- chevron_right