dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

mrfix55
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 11 Okt 2013, 21:32
Braucu ar: 320i
zonde no m50b20vanusa deres m40b16? abiem ir 4 vadi, bet vadu krasas savadakas
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Kompresija arī ir, sadalenes pārbaudītas, viss tur ir pareizi noregulēts
MOOSKEE5TYLE
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 02 Nov 2013, 12:12
edzis rakstīja:Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Pārbaudi kompresiju.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ko droseles stavokla sensors saka?
gadijumaa nau taa ka attaisot korkji kamer dzinejs darbojas, juuti ka naak araa spiediens?
izmeri kopresiju, nevis vienkarsi izmerot, bet taa kaa diy sadaljaa ir aprakstits, varbut tev varsti izdegushi, vai kada saistita problema dzineja ieksaa, taimings pareizs?
...
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Armando rakstīja:ko droseles stavokla sensors saka?
gadijumaa nau taa ka attaisot korkji kamer dzinejs darbojas, juuti ka naak araa spiediens?
izmeri kopresiju, nevis vienkarsi izmerot, bet taa kaa diy sadaljaa ir aprakstits, varbut tev varsti izdegushi, vai kada saistita problema dzineja ieksaa, taimings pareizs?
To droseles stāvokļa sensoru neesmu čekojis.
Kompresija man ir 17 visos podos, spiediens neveidojas
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
...
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Armando rakstīja:kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
Ir darīs, bet es pats neko neesmu darijis, var redzēt, ka galva ir slīpēta.
Mēriju jau pirms kāda laika, bet nu kaut kādos 4 apgriezienos jau bija 16.xx nevaru precīzi atcerēties.
Kā to sensoru lai pārbauda?
Neesmu mainijis to vārstu
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Man šķiet ka droseles potencmetru var tikai caur live pc regulēt.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
ValtersD
Ziņojumi: 576
Pievienojies: 29 Apr 2015, 17:04
Braucu ar: 177
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 3
 
Armando rakstīja:kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
Droseles atvēruma sensors nevarētu būt problēma.
Strādājošs tukšgaitas regulators pados motoram pareizu gaisa attiecību arī, ja droseles sensors būs novienots vai pats viņu kustināsi no viena gala uz otru. Mainīsies tikai tukšgaitas apgriezieni (uz augstākiem), bet motors nesāks raustīties un neiet. :rolleyes:
Pēdējais labojis ValtersD - 21 Nov 2015, 22:55, kopā labots 1 reizi.
Lietotas E36 Rezerves daļas!
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
edzi, tev auto data ir?
edit, uzmet no kada m52 degvielas reiku, pie kuras var pieslegt meritaju, vismaz zinasi, ka vaina nau degvielas spiedienaa, un regulatoraa
...
Profila bilde
Skudraa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1317
Pievienojies: 30 Mar 2011, 20:08
Braucu ar: e36 2.5i Touringu
Atrašanās vieta: Rīga / More
Reputācija: 4
 
edzis rakstīja:Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Kompresija arī ir, sadalenes pārbaudītas, viss tur ir pareizi noregulēts
Vai esi skatijies, vai zem ieplūdes kolektora bildē apvilktā detaļa kārtīgi turas. Jo man tā detaļa ne īpaši labi turējās iekšā. Kad viņa izkrita no vietas, tad bija tādi paši simptomi kā Tev.
Mazliet murgaini sarakstīju, bet varbūt palīdz.
Capture.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Jā, šitas iet uz tukšgaitnieku, nu grūt tā spriest, īstenībā viņa ir diezgan vaļīga, nezinu kādai viņai vajadzētu būt oriģināli
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tai jāturas ļoti labi iekšā un tai daļai, kas ieiet kolektorā, jābūt o-ringam.
Rīt, ja sanāks, iebraukšu ciemos, paskatīsies, kas tagad izlecis.
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is
mrfix55 rakstīja:zonde no m50b20vanusa deres m40b16? abiem ir 4 vadi, bet vadu krasas savadakas
deres,vienkarsi zondes razotaji atskiras
Profila bilde
Baker
Ziņojumi: 267
Pievienojies: 03 Feb 2015, 14:38
Reputācija: 1
 
Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.

Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Kapteinis rakstīja:
māriņš rakstīja:
Lx320i rakstīja:Kas oficiali piederas pie visu siksnu mainas m50b20?! +/- cik kopa erikos viss? :bmw:
Man liekas, ka viena siksna m50 tik ir..
Var būt vēl kondicioniera siksna. Pie siksnu maiņas jāskatās arī, kādā stāvoklī ruļļi
ja to ari domaju ka rulisus ari vajadzes,jo viena mala rulitim 2mm stripa palikusi-augstak... un siksnas generatora,kondiskai....
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tazx rakstīja:Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.

Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
ja tu motoru, kam ir nācis ews, ieliki bundžā, kurā ews nav bijis, tad starteris griezīs, nebūs dzirksteles un degvielas.
Nebūs arī tad ja bšu problēma ar dme plusiem un masu un ja bus problema ar klokenes deveju.

kompi parlikt no citas masinas tev isti vienkārši nesanaks, ja nu vienigi kompi bez ews, jo ews darbojas pari ar ews, respektivi vajag vienu ecu un vienu ews kasti, kas oriģināli ir nākusi vienā auto, vai ir piekodēti viens pie otra.
Profila bilde
Baker
Ziņojumi: 267
Pievienojies: 03 Feb 2015, 14:38
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja:
Tazx rakstīja:Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.

Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
ja tu motoru, kam ir nācis ews, ieliki bundžā, kurā ews nav bijis, tad starteris griezīs, nebūs dzirksteles un degvielas.
Nebūs arī tad ja bšu problēma ar dme plusiem un masu un ja bus problema ar klokenes deveju.

kompi parlikt no citas masinas tev isti vienkārši nesanaks, ja nu vienigi kompi bez ews, jo ews darbojas pari ar ews, respektivi vajag vienu ecu un vienu ews kasti, kas oriģināli ir nākusi vienā auto, vai ir piekodēti viens pie otra.
dme plusiem un masu kā to saprast? Pravodkas vadiem kas iet uz DME?

Kā jau minēju kloķenes devēju es pārbaudīju uz tā paša m52b20 un viss gāja.

Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Tazx rakstīja:
Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
Diezvai tev taisnība, man mašīnai production date ir 1995/01 (viens no pirmajiem m52) un EWS ir.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nē, nē ir m52 bez ews, man pašam ir m52b20 1994/09 bez ews.
Tikai no 1995 jau ewsam vajadzētu būt...
ar vadiem es domāju tos vadus, kas nāk ārā no motora pravodkas tajā vietā, kur nemotoriem ir aķis, tur ir jāskatās, kurš ir +, kurš - citiem variantiem bija viegli sajaukt, jo krāsas vienādas.
Vēl ir + pie drošinātāju kastes, kas skrūvējas
Un ja viss tas tev ir kārtībā paskaties x20 štekerī ( savieno motora pravodku ar kuzavu) motora pusē kas notiek ar 7. pinu un mašīnas pusē tev viņam jau nevajadzētu būt