dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- …
- 350
- chevron_right
zonde no m50b20vanusa deres m40b16? abiem ir 4 vadi, bet vadu krasas savadakas
Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Kompresija arī ir, sadalenes pārbaudītas, viss tur ir pareizi noregulēts
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Kompresija arī ir, sadalenes pārbaudītas, viss tur ir pareizi noregulēts
Pārbaudi kompresiju.edzis rakstīja:Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
ko droseles stavokla sensors saka?
gadijumaa nau taa ka attaisot korkji kamer dzinejs darbojas, juuti ka naak araa spiediens?
izmeri kopresiju, nevis vienkarsi izmerot, bet taa kaa diy sadaljaa ir aprakstits, varbut tev varsti izdegushi, vai kada saistita problema dzineja ieksaa, taimings pareizs?
gadijumaa nau taa ka attaisot korkji kamer dzinejs darbojas, juuti ka naak araa spiediens?
izmeri kopresiju, nevis vienkarsi izmerot, bet taa kaa diy sadaljaa ir aprakstits, varbut tev varsti izdegushi, vai kada saistita problema dzineja ieksaa, taimings pareizs?
...
To droseles stāvokļa sensoru neesmu čekojis.Armando rakstīja:ko droseles stavokla sensors saka?
gadijumaa nau taa ka attaisot korkji kamer dzinejs darbojas, juuti ka naak araa spiediens?
izmeri kopresiju, nevis vienkarsi izmerot, bet taa kaa diy sadaljaa ir aprakstits, varbut tev varsti izdegushi, vai kada saistita problema dzineja ieksaa, taimings pareizs?
Kompresija man ir 17 visos podos, spiediens neveidojas
kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
...
Ir darīs, bet es pats neko neesmu darijis, var redzēt, ka galva ir slīpēta.Armando rakstīja:kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
Mēriju jau pirms kāda laika, bet nu kaut kādos 4 apgriezienos jau bija 16.xx nevaru precīzi atcerēties.
Kā to sensoru lai pārbauda?
Neesmu mainijis to vārstu
Man šķiet ka droseles potencmetru var tikai caur live pc regulēt.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Droseles atvēruma sensors nevarētu būt problēma.Armando rakstīja:kapec 17?
tur kautkas ir sadarits?
cik atri kompresija uzlec.
iesaku pacekot droseles sensoru. vins varbut nerada lidz galam pareizi, mok vins vislaik rada biski vairak atvertu droseli nekaa taa ir, respektivi dzinejs domaa ka drosele nedaudz atverta un sper pa daudzdegvielu ieksaa brivgaitaa.
ps. esi pamainijis degvielas vakumvarstu?
Strādājošs tukšgaitas regulators pados motoram pareizu gaisa attiecību arī, ja droseles sensors būs novienots vai pats viņu kustināsi no viena gala uz otru. Mainīsies tikai tukšgaitas apgriezieni (uz augstākiem), bet motors nesāks raustīties un neiet.
Pēdējais labojis ValtersD - 21 Nov 2015, 22:55, kopā labots 1 reizi.
edzi, tev auto data ir?
edit, uzmet no kada m52 degvielas reiku, pie kuras var pieslegt meritaju, vismaz zinasi, ka vaina nau degvielas spiedienaa, un regulatoraa
edit, uzmet no kada m52 degvielas reiku, pie kuras var pieslegt meritaju, vismaz zinasi, ka vaina nau degvielas spiedienaa, un regulatoraa
...
Vai esi skatijies, vai zem ieplūdes kolektora bildē apvilktā detaļa kārtīgi turas. Jo man tā detaļa ne īpaši labi turējās iekšā. Kad viņa izkrita no vietas, tad bija tādi paši simptomi kā Tev.edzis rakstīja:Sveiki dārgie draugi. Jau ir iesācies ceturtais mēnesis, kad pilnīgi neviens cilvēks vēl nav spējis salabot manu motoru.
Motors strādā pie ļoti pazeminātiem abarotiem (550) visa mašīna kratās kā traka, dažreiz varēja abgriezienos pabraukt, tagad piemēram arī abarotos vairs neiet, gāzes pedālis nav atsaucīgs un uz skaņu var dzirdēt, ka neiet kāds pods.
Mainiju pravotku, mainiju sveces, mainiju indukcenes, mainiju gmm, mainiju tukšgaitnieku, visas trubiņas pārbaudiju, dačiki visi vietās, kompis kļūdas nerāda, sadalenes un kloķenes deveji ar tika mainīti. Nekas vispār neuzlabojās, cik dranķīgi bija tik ir, jau tūliņ atkal octa beigsies garāžā stāvot un neticu, ka nav neivnes cilvēks, kas nemāk to salabot. Ir varbūt kādam kādas idjeas?
"pārbaudi relejus" domāju varat paturēt pie sevis
Kompresija arī ir, sadalenes pārbaudītas, viss tur ir pareizi noregulēts
Mazliet murgaini sarakstīju, bet varbūt palīdz.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jā, šitas iet uz tukšgaitnieku, nu grūt tā spriest, īstenībā viņa ir diezgan vaļīga, nezinu kādai viņai vajadzētu būt oriģināli
Tai jāturas ļoti labi iekšā un tai daļai, kas ieiet kolektorā, jābūt o-ringam.
Rīt, ja sanāks, iebraukšu ciemos, paskatīsies, kas tagad izlecis.
Rīt, ja sanāks, iebraukšu ciemos, paskatīsies, kas tagad izlecis.
deres,vienkarsi zondes razotaji atskirasmrfix55 rakstīja:zonde no m50b20vanusa deres m40b16? abiem ir 4 vadi, bet vadu krasas savadakas
Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.
Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
ja to ari domaju ka rulisus ari vajadzes,jo viena mala rulitim 2mm stripa palikusi-augstak... un siksnas generatora,kondiskai....Kapteinis rakstīja:Var būt vēl kondicioniera siksna. Pie siksnu maiņas jāskatās arī, kādā stāvoklī ruļļimāriņš rakstīja:Man liekas, ka viena siksna m50 tik ir..Lx320i rakstīja:Kas oficiali piederas pie visu siksnu mainas m50b20?! +/- cik kopa erikos viss?
Lidoju Reti,Bet Atri!!
ja tu motoru, kam ir nācis ews, ieliki bundžā, kurā ews nav bijis, tad starteris griezīs, nebūs dzirksteles un degvielas.Tazx rakstīja:Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.
Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
Nebūs arī tad ja bšu problēma ar dme plusiem un masu un ja bus problema ar klokenes deveju.
kompi parlikt no citas masinas tev isti vienkārši nesanaks, ja nu vienigi kompi bez ews, jo ews darbojas pari ar ews, respektivi vajag vienu ecu un vienu ews kasti, kas oriģināli ir nākusi vienā auto, vai ir piekodēti viens pie otra.
dme plusiem un masu kā to saprast? Pravodkas vadiem kas iet uz DME?seeingman rakstīja:ja tu motoru, kam ir nācis ews, ieliki bundžā, kurā ews nav bijis, tad starteris griezīs, nebūs dzirksteles un degvielas.Tazx rakstīja:Vēl joprojām cīnos ar 2.8... Tātad situācija šobrīd šada, suknis iet, starteris griež, bet ne dzirskteles ne sprauslu darbības. Šodien pamēģināju pieslēgt no čoma 2.0 kompi kas ir tāds pats MS41.0 bez izmaiņam, saliku relejus kas nāk pie pravodkas tādus pašus, bet bez izmaiņām, vienīgais kas atšķirās ir viņam no pravodkas uz drošinātāju kasti pienāk vēl kkādi vadi...Vēl arī notestēju uz viņa mašīnas savu kloķenes stāvokļa devēju, viņam viss gāja, tātad tas nav beigts. Rīt mēģināšu vēl savu kompi pierubīt pie viņa motora un skatīšos vai iet.
Kādi ir gudro prātu ieteikumi kas vēl var nebūt, motors ir pārlasīts tāpēc kaut kas iespējams nav saslēgts pareizi lai arī daudz tur ko sajaukt nav, vienīgais pāris trubiņas nav visticamāk saliktas kur vajag, bet tās var iespaidot dzirksteli un sprauslas?
Nebūs arī tad ja bšu problēma ar dme plusiem un masu un ja bus problema ar klokenes deveju.
kompi parlikt no citas masinas tev isti vienkārši nesanaks, ja nu vienigi kompi bez ews, jo ews darbojas pari ar ews, respektivi vajag vienu ecu un vienu ews kasti, kas oriģināli ir nākusi vienā auto, vai ir piekodēti viens pie otra.
Kā jau minēju kloķenes devēju es pārbaudīju uz tā paša m52b20 un viss gāja.
Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
Diezvai tev taisnība, man mašīnai production date ir 1995/01 (viens no pirmajiem m52) un EWS ir.Tazx rakstīja:
Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
nē, nē ir m52 bez ews, man pašam ir m52b20 1994/09 bez ews.
Tikai no 1995 jau ewsam vajadzētu būt...
ar vadiem es domāju tos vadus, kas nāk ārā no motora pravodkas tajā vietā, kur nemotoriem ir aķis, tur ir jāskatās, kurš ir +, kurš - citiem variantiem bija viegli sajaukt, jo krāsas vienādas.
Vēl ir + pie drošinātāju kastes, kas skrūvējas
Un ja viss tas tev ir kārtībā paskaties x20 štekerī ( savieno motora pravodku ar kuzavu) motora pusē kas notiek ar 7. pinu un mašīnas pusē tev viņam jau nevajadzētu būt
Tikai no 1995 jau ewsam vajadzētu būt...
ar vadiem es domāju tos vadus, kas nāk ārā no motora pravodkas tajā vietā, kur nemotoriem ir aķis, tur ir jāskatās, kurš ir +, kurš - citiem variantiem bija viegli sajaukt, jo krāsas vienādas.
Vēl ir + pie drošinātāju kastes, kas skrūvējas
Un ja viss tas tev ir kārtībā paskaties x20 štekerī ( savieno motora pravodku ar kuzavu) motora pusē kas notiek ar 7. pinu un mašīnas pusē tev viņam jau nevajadzētu būt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- …
- 350
- chevron_right