dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- …
- 350
- chevron_right
Man arī ir m52b20 bez ews, tā kā nāk m52 bes ews!Nylon rakstīja:Diezvai tev taisnība, man mašīnai production date ir 1995/01 (viens no pirmajiem m52) un EWS ir.Tazx rakstīja:
Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
Man arī bija motors uz pārdošanu m52b20 bez ewsa, takā 100% ir m52 bez ewsZzevsS rakstīja:Man arī ir m52b20 bez ews, tā kā nāk m52 bes ews!Nylon rakstīja:Diezvai tev taisnība, man mašīnai production date ir 1995/01 (viens no pirmajiem m52) un EWS ir.Tazx rakstīja:
Kā esmu dzirdējis runā, ka pirmajiem m52 (95.g) nenākot EWS ko šķiet esmu arī pieredzējis praksē. Izceļot motoru un ieliekot citā mašīnā un viss aiziet. Tā pat arī čoms ar m52b20 it kā saka ka viņam neesot ews jo atslēga par to neliecina, ko centīšos vēl pārbaudīt, bet arī viņam ir 95.g motors un tāda paša gada motors ir arī mans kā pārbaudīju pēc VIN uz DME.
Sveiki. Gribētu uzzināt kā noregulēt potenciometru droselei. Motors ir m50b20tu. Esmu dzirdējis ka esot jāmēra pretestību atvērtai un aizvērtai droselei. Bet kādai tad būtu jābūt tai pretestībai un pie kuriem potenciometra kontaktiem štekerī no tiem 3 ir jāmēra viņu?
Autodata palīdzēs. Pašlaik nav pa rokai.
Liels paldies
1. Gaisa masas mērītāja vadus var pagarināt, pretestība nekāda neizmainīsies?
2. Ir custom made izplūdes kolektors, nevaru piemeklēt blīves... No kā vislabāk izgatavot? Ir doma izgriezt no 1mm ņeržas vairākas blīvītes un salikt kopā. Tas līdzētu?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
2. Ir custom made izplūdes kolektors, nevaru piemeklēt blīves... No kā vislabāk izgatavot? Ir doma izgriezt no 1mm ņeržas vairākas blīvītes un salikt kopā. Tas līdzētu?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
ir nopērkamas victor-reinz (pieļauju, ka citiem ražotājiem ar eksistē, bet aprītē nēesmu manījis) speciāls blīvpapīrs izplūdei (starp slāņiem ir plāna metāla loksne). Domāju, ka jebkurā autobodē uz pasūtījumu varēsi dabūt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai ari var izmantot drats gredzenus kas ir pieejami visdazadakajos izmeros un formaas, speciali nestandarta un standarta gadijumiem
...
OK, labs variants. Vienīgi, tad atkal rodas jautājums, kā labāk/precīzāk izgriezt? Vajag šādas formas blīves. Ja no plānas ņeržas grieztu, tad uz CNC.he9600 rakstīja:ir nopērkamas victor-reinz (pieļauju, ka citiem ražotājiem ar eksistē, bet aprītē nēesmu manījis) speciāls blīvpapīrs izplūdei (starp slāņiem ir plāna metāla loksne). Domāju, ka jebkurā autobodē uz pasūtījumu varēsi dabūt.
Pastāsti sīkāk, pirmoreiz kautko tādu dzirdu.Armando rakstīja:vai ari var izmantot drats gredzenus kas ir pieejami visdazadakajos izmeros un formaas, speciali nestandarta un standarta gadijumiem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kad galīgi nekā nevar - Atmosfērai esmu griezis no paranīta, bet es nezinu vai tas turēs spiedienu, kāds ir turbomotoriem...Nixon rakstīja:OK, labs variants. Vienīgi, tad atkal rodas jautājums, kā labāk/precīzāk izgriezt? Vajag šādas formas blīves. Ja no plānas ņeržas grieztu, tad uz CNC.he9600 rakstīja:ir nopērkamas victor-reinz (pieļauju, ka citiem ražotājiem ar eksistē, bet aprītē nēesmu manījis) speciāls blīvpapīrs izplūdei (starp slāņiem ir plāna metāla loksne). Domāju, ka jebkurā autobodē uz pasūtījumu varēsi dabūt.Pastāsti sīkāk, pirmoreiz kautko tādu dzirdu.Armando rakstīja:vai ari var izmantot drats gredzenus kas ir pieejami visdazadakajos izmeros un formaas, speciali nestandarta un standarta gadijumiem
Es saprotu, ka Armando ir domājis kaut ko līdzīgu kapara šeibītēm tikai savādākas formais vai kaut kā tā, es nemāku daiļrunīgi izteikties un vispār arī par tādu šteli nebiju dzirdējis.
sadu te biju domajis, kas stradatu apalai formai, bet tavaa variantaa tocna nestradas.
http://www.ebay.ie/itm/Subaru-Legacy-2- ... xyRNJSh3O4
tavaa gadijumaa izmato matrealu tadu kaa agnis teica.
ir ari piejams matreals kas ir nevis no kartona ar blikji ieksaa bet no grafiita, kas ir daudz labaks variants izputjam, man darbaa ir bet ir kaukads 5mm biezums, daudz pa biezu preks tevim.
un griezt vari kautvai ar kadu skalpeli vai kautvai ar skjerem, mes griezam uz lazeri
http://www.ebay.ie/itm/Subaru-Legacy-2- ... xyRNJSh3O4
tavaa gadijumaa izmato matrealu tadu kaa agnis teica.
ir ari piejams matreals kas ir nevis no kartona ar blikji ieksaa bet no grafiita, kas ir daudz labaks variants izputjam, man darbaa ir bet ir kaukads 5mm biezums, daudz pa biezu preks tevim.
un griezt vari kautvai ar kadu skalpeli vai kautvai ar skjerem, mes griezam uz lazeri
...
Jap! Paldies Jums! Meklēšu to izpūtēja blīvju materiālu un gan jau piegriezīšu.
Sveiki.
Pēc dzinēja maiņas no m50b20 (siemens) uz m50b20 nesmidzina degvielu.
Dzirkstele svecēm ir, sūknis darbojas, degviela līdz maģistrālei pienāk.
kur es varētu būt nolaidis lažu ?
uz štekeriem itkā salīmēju uzrakstus kas, kam.
Kas ir tas, kas var piegriezt skābekli sprauslām ?
Pēc dzinēja maiņas no m50b20 (siemens) uz m50b20 nesmidzina degvielu.
Dzirkstele svecēm ir, sūknis darbojas, degviela līdz maģistrālei pienāk.
kur es varētu būt nolaidis lažu ?
uz štekeriem itkā salīmēju uzrakstus kas, kam.
Kas ir tas, kas var piegriezt skābekli sprauslām ?
gudri dirst nav malku cirst
Problema sekojosa- swapoju motoru ar visu vadibu, samainiju pilniba visu. problema paradas sekojosa, ka dazu bridi iet tikai uz pilnu pedali, dazu bridi var dabut ar minimali piespiestu pedali pilnus apgriezienus. kas varetu but? spoles samainiju, bet nekas pa lielam nemainas, vadibas arii neko nedod. Motors m42b18 1.8is. ir nobeigusies zonde, bet tas vareetu uz apgrieziniem trauceet, jo atvienota un ietu servisa rezhiimaa. mosh idejas?
No 2.0 vanos pārgāji uz 2.0 bezvanos? Pastāsti sīkāk, ko darīji, palīdzēsim.rupu rakstīja:Sveiki.
Pēc dzinēja maiņas no m50b20 (siemens) uz m50b20 nesmidzina degvielu.
Dzirkstele svecēm ir, sūknis darbojas, degviela līdz maģistrālei pienāk.
kur es varētu būt nolaidis lažu ?
uz štekeriem itkā salīmēju uzrakstus kas, kam.
Kas ir tas, kas var piegriezt skābekli sprauslām ?
Kas ar droseles potenciometru? Ieteiktu iebraukt pie kāda uz datordiagnostiku.milzis982 rakstīja:Problema sekojosa- swapoju motoru ar visu vadibu, samainiju pilniba visu. problema paradas sekojosa, ka dazu bridi iet tikai uz pilnu pedali, dazu bridi var dabut ar minimali piespiestu pedali pilnus apgriezienus. kas varetu but? spoles samainiju, bet nekas pa lielam nemainas, vadibas arii neko nedod. Motors m42b18 1.8is. ir nobeigusies zonde, bet tas vareetu uz apgrieziniem trauceet, jo atvienota un ietu servisa rezhiimaa. mosh idejas?
Gaisa masas mērītāja vadus var pagarināt, pretestība nekāda neizmainīsies?
Abi bezvanosa.
Bet - pie vecā dzinēja mētājās vanosa solenoids (sensors). Tagad tik nevaru atcerēties vai viņš bija pievienots pravodkai vai nē. Jebkurā gadījumā ES viņu izņēmu ārā.
Bet - pie vecā dzinēja mētājās vanosa solenoids (sensors). Tagad tik nevaru atcerēties vai viņš bija pievienots pravodkai vai nē. Jebkurā gadījumā ES viņu izņēmu ārā.
gudri dirst nav malku cirst
vadība ms40.1? Tā vadība ir pilnīga miskaste, silti iesaku uzlikt ko citu
Bet ja esmu kkādā veidā sajaucis devējiem štekerus ?
Vai ir iespēja kā svecēm dod signālu bet sprauslām nē ?
Vai ir iespēja kā svecēm dod signālu bet sprauslām nē ?
gudri dirst nav malku cirst
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- …
- 350
- chevron_right