dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
TomSkarsts rakstīja:Varbūt kādam ir nojausma, kur un kas varētu but par vainu - M42B18

No radiatora netek un galvas blīve izskatās, ka neko nelaiž, bet nav nojausmas, kur precīzi tek dzesēšanas šķidrums. Diezgan ātri pat, pil.
Zem abām trubām pat notecējusi siksna.
Aptuveni kko nobildēju.
Attēls
Attēls
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Visticamāk, ka laika zobs un ir plaisa patrubokam, vai ja kaut kas ir bijis darīts un patruboks noņets un uz oksidējušos trubu uzmaukts atpakaļ tad ar var tecēt.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
māriņš rakstīja: Visticamāk, ka laika zobs un ir plaisa patrubokam, vai ja kaut kas ir bijis darīts un patruboks noņets un uz oksidējušos trubu uzmaukts atpakaļ tad ar var tecēt.
Tur šķita, ka nav mitrs un zemāk kaut kur ir.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
gan jau udenssuknim salniks beigts
Profila bilde
Maskers
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 30 Mar 2014, 00:01
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Siguldas
Sveiki,ir tāda problema m50b20 paliek apgriezieni augšā apmēram kādu 1sek un tad lēnām nokrīt!
Pēdējais labojis Maskers - 07 Dec 2015, 17:42, kopā labots 1 reizi.
Instagram-MISONAKS
Profila bilde
Edža
Ziņojumi: 342
Pievienojies: 14 Mar 2014, 17:05
Braucu ar: Silber 98'
Reputācija: 2
 
Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ? :rolleyes:
Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Edža rakstīja:
Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ? :rolleyes:
Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.
:lol: neko nevar saprast
Profila bilde
Maskers
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 30 Mar 2014, 00:01
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Siguldas
māriņš rakstīja:
Edža rakstīja:
Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ? :rolleyes:
Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.
:lol: neko nevar saprast
lab tūlīt iemetīšu video
Instagram-MISONAKS
Profila bilde
Maskers
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 30 Mar 2014, 00:01
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Siguldas
Instagram-MISONAKS
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Pirmo reizi ko tādu redzu..
Droši vien jaslēdz pie kompja, kāds dačiks varbūt nomiris.
Profila bilde
dandrikss
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 10 Dec 2015, 02:19
Sveiki. Kas mainīsies ja es savam 1.8i uzlikšu kompi no 1.8is?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Es shaubos ka tu vispar varesi vinju piedarbinat!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
mrfix55
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 11 Okt 2013, 21:32
Braucu ar: 320i
cik izmaksatu lietotas gazes sistemas uzstadisana uz 4cyl?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Domaju kkas ap 100 eur. Starpcitu tirgoju gazes iekartu 4paaudze. 100eur
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
To māriņš:

arī karojām ar šito servisā (M43B19). Divi baloniņi ar mootip break cleaner un kopresors. Nebija viegli atrast, beigās izkodām. Visu iztīra, izpūš. darbina iekšām - tikko sāk tecēt. skrūvējām nost, kas traucē vizuāli detektēt un atkal notīra / nopūš ar kompresoru - darbina iekšā. Kamēr atrod.
Diegabiksis :byebye:
burkans29
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 30 Nov 2015, 20:47
Sveiki. Ir tāda lieta, ka M50B20 baigi dūmo gan tukšgaitā gan pie kārtīgiem apgriezieniem. Nemāku pateikt vai eļļu ēd, jo tikko iegādājos auto bet dzinējs ir bez vanosa un citas problēmas īsti nav(lec labi, apgriezieni nepeld). Tad nu gribētos uzzināt kas būtu par iemeslu kāpēc dūmo kā benzīns/gāze motori...
Paldies!
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
burkans29 rakstīja:Sveiki. Ir tāda lieta, ka M50B20 baigi dūmo gan tukšgaitā gan pie kārtīgiem apgriezieniem. Nemāku pateikt vai eļļu ēd, jo tikko iegādājos auto bet dzinējs ir bez vanosa un citas problēmas īsti nav(lec labi, apgriezieni nepeld). Tad nu gribētos uzzināt kas būtu par iemeslu kāpēc dūmo kā benzīns/gāze motori...
Paldies!
Kādā krāsā dūmi?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
varstiem gumijas samaini tad nedumos!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
M43B18.

Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.

Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt :doh: Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau! :gigigi:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Man tā ir tikai pēc pēc tam kad ir ilgi braukts, un pēc tam apstājoties motoram paiet dažas sekundes līdz atgūstas ( cīnas ar nenoslāpšanu ) bet nekad nav noslāpis.
- ikey07
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Inferno rakstīja:M43B18.
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.

Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt :doh: Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau! :gigigi:
Jataisa datordiagnostika, 150%, ka kāds devējs nomiris vai nu droseles stāvokļa devējs vai kaut kas tam līdzīgs
P.S. nezinu neko daudz par mazmotoriem.