dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
bestbmw rakstīja:varstiem gumijas samaini tad nedumos!!!
Kāpēc tu esi tik pārliecināts par vārstu gumijām?
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
māriņš rakstīja:
Inferno rakstīja:M43B18.
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.

Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt :doh: Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau! :gigigi:
Jataisa datordiagnostika, 150%, ka kāds devējs nomiris vai nu droseles stāvokļa devējs vai kaut kas tam līdzīgs
P.S. nezinu neko daudz par mazmotoriem.
Es pats no viņiem neko nejēdzu. Negribu nevienu aizvainot, bet tas motors liekas tik tizls, cik vien iespējams :emo: Pats arī lieku uz droseles vai tukšgaitas devēju :hahaha:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
tapec ka reali vinjas reti kad maina, un visiem besi mainiit 24gab.parasti vinjas paliek cietas un sak drupt tad ari ir tie zilie dumi, otrs kas var but, eljas gredzeni iet uz beigam, kam neticu!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
bestbmw rakstīja:tapec ka reali vinjas reti kad maina, un visiem besi mainiit 24gab.parasti vinjas paliek cietas un sak drupt tad ari ir tie zilie dumi, otrs kas var but, eljas gredzeni iet uz beigam, kam neticu!
Es itkā esmu izdzēris 4 aliņus bet man liekas, ka nav rakstīts kādā krāsā dūmi :nenene:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Inferno rakstīja:Es pats no viņiem neko nejēdzu. Negribu nevienu aizvainot, bet tas motors liekas tik tizls, cik vien iespējams :emo: Pats arī lieku uz droseles vai tukšgaitas devēju :hahaha:
Es sliecos uz:
1. droseles stāvoļa devēju
2. kloķenes dev.
3. sadelenes dev.
Kad tiec skaidrībā padod ziņu :sarunats:
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
māriņš rakstīja:
Inferno rakstīja:Es pats no viņiem neko nejēdzu. Negribu nevienu aizvainot, bet tas motors liekas tik tizls, cik vien iespējams :emo: Pats arī lieku uz droseles vai tukšgaitas devēju :hahaha:
Es sliecos uz:
1. droseles stāvoļa devēju
2. kloķenes dev.
3. sadelenes dev.
Kad tiec skaidrībā padod ziņu :sarunats:
Ja neaizmirsīšu, tad aizsūtīšu PM :drink: Ja nu tomēr aizmirsīšu, tad noteikti manā topikā par to būs update, atbildi varēsi atrast tur :lol:
burkans29
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 30 Nov 2015, 20:47
māriņš rakstīja:
bestbmw rakstīja:tapec ka reali vinjas reti kad maina, un visiem besi mainiit 24gab.parasti vinjas paliek cietas un sak drupt tad ari ir tie zilie dumi, otrs kas var but, eljas gredzeni iet uz beigam, kam neticu!
Es itkā esmu izdzēris 4 aliņus bet man liekas, ka nav rakstīts kādā krāsā dūmi :nenene:
Dūmi nav zili, nav kāda izteikta krāsa, dūmi ir normālā krāsā kāda viņi parasti ir tikai krietni lielākos daudzumos
Profila bilde
EE-7878
Ziņojumi: 170
Pievienojies: 20 Jan 2013, 19:24
Sveiki tatad problema ir kad 3 cilindra nav dzirkstele
Spole vesela
Svece vesela
Vadus izskatiju veseli
Kur meklet vainu?
Paldies :) :bmw:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
burkans29 rakstīja:
māriņš rakstīja:
bestbmw rakstīja:tapec ka reali vinjas reti kad maina, un visiem besi mainiit 24gab.parasti vinjas paliek cietas un sak drupt tad ari ir tie zilie dumi, otrs kas var but, eljas gredzeni iet uz beigam, kam neticu!
Es itkā esmu izdzēris 4 aliņus bet man liekas, ka nav rakstīts kādā krāsā dūmi :nenene:
Dūmi nav zili, nav kāda izteikta krāsa, dūmi ir normālā krāsā kāda viņi parasti ir tikai krietni lielākos daudzumos
Nu kā, jābūt kaut kādai krāsai:
Balti
Zili
Melni

Pārbaudi šķidrumu līmeņus.
Eļļa nezūd?
Antifrīzs nezūd?
Kāds degvielas patēriņš?
burkans29
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 30 Nov 2015, 20:47
Dūmi balti!
Kā jau teicu, nemāku par eļlu un antifrīzu teikt, jo esmu vien nobraucis ar auto 300km. Bet uzmetīšu aci tam.
degvielas patēriņš ap 14l/100km.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
burkans29 rakstīja:Dūmi balti!
Kā jau teicu, nemāku par eļlu un antifrīzu teikt, jo esmu vien nobraucis ar auto 300km. Bet uzmetīšu aci tam.
degvielas patēriņš ap 14l/100km.
Balti dūmi ir tad ja dzese iet cilindros.
Kad pielaists paturi ar roku patruboku un uzgāzē, ja patruboki paliek cieti tad viss skaidrs.
Bet nu siltam motoram!
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Inferno rakstīja:M43B18.

Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.

Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt :doh: Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau! :gigigi:
UP!

Pēc šodienas izsecināju, ka šī problēma sāk izpausties apmēram tad, kad temperatūras bultiņa sāk iet ārā no zilās zonas, t.i. siltam motoram.
Garajs
Ziņojumi: 70
Pievienojies: 21 Apr 2015, 18:49
Lieta sekojoša, sākas problēmas ar dzesēšanas sistēmu, tukšgaitā un līdz 3,5k kapa motoram temperatūra, pēc, 3,5 nokrīt uz darba temp.
OK domāju ka ūdenssuknis, nopērku jaunu, arī termostatu, izjaucu, a tur viss kā jauns.. Nu OK nomainu, sākumā likās labāk, bet tad sākās tā kā lēkā temperatūra, no darba uz nākošo atzīmi, un vakar palika pavisam sūdīgi, aizgaja redlaina, un viss.. Gaisoju sistēmu un vēl nez ko.. Nekas nemainās, pat nezinu ko mainīt ko darīt, ir jums kādi ieteikumi? Motors m50b25
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Kad saak karseet tad trubas cietas nepaliek? Man bija lidzigi un galva bij plaisa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Garajs
Ziņojumi: 70
Pievienojies: 21 Apr 2015, 18:49
Bet karsējot jau jebkurā gadījumā paliek cietas trubas, netā?

Sent from my E560 using Tapatalk
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Spiedienam jabuut bet trubamm jau nevajadzetu taka pagaleem palikt!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Tatad man ar jautajums, lieta sekojosa, uzsilst normali, nekarst ari, trubas itka normalas, nav baigi cietas un nav baigi mikstas, bet tuksgaita siltumu salona nepus, udenssuknis normals, ar metala lapstinam, nav sadilis, termostats jauns, kur problema? Virsu stav dizela radiators ar izplesanas trauku, ar atgaisosanu seit problema nebus. Motors m50b25.

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
pečkas radiators varbūt aizaudzis? :rolleyes:
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Pirms parliku dzineju, tada problema nebija

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Parasti saplist kads plasmasas uzgalis kur trubu liek virsu tas tiek sistema un tad sakas visadi joki. Vienam cilvekam tadu lietu atrisinaju!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.