dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- …
- 350
- chevron_right
Skaties visas trubiņas utt.
kad liku kopa, visu baudiju. bet tad jau nepartraukti ta butu, nevis aukstam motoram.
deleted
Pēdējais labojis Svechturis - 16 Dec 2015, 00:32, kopā labots 1 reizi.
No WDS izmakšķerētā shēma Lambda zondu (it kā) Spraudņa lokācija iekš e-box: Pinu izvietojums: Ok, tik daudz, ka "pre cat" lambda #1 ir adatas 1/20/14 un "pre cat" labdai #2 ir 13/21/15 skaidrs visiem.dogMa rakstīja:Paskaties shēmā, kuros ECU pinos jāpienāk konkrētai zondei, izzvani vadus, tad arī sapratīsi.
Prozvonku tu domā: gals pie adatas iekš DME, otrs pie lambdas konektoru un meklēt "taisno ķēdi"?
Diegabiksis
Jau vakar aizdoma, ka ne sūda tur nevarēs izzvanīt.
Spraudņi uz DME kasti ir "mamma". Multimetra štekeri tur neiebāzt.
Spraudņi uz DME kasti ir "mamma". Multimetra štekeri tur neiebāzt.
Diegabiksis
Aptim metināmo stiepli ap Multimetra kāju un stieples otru galu iebāz konektorā. Simple.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Garumā par garu?Smileboy rakstīja:Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Tad jau jāskatās, vai spriegotājs šancē vai kas. Problēmas sakne jāmeklē.
Jup garumā par garu, ir aizdomas par skriemeļiem.normāls čalis rakstīja:Garumā par garu?Smileboy rakstīja:Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Tad jau jāskatās, vai spriegotājs šancē vai kas. Problēmas sakne jāmeklē.
Vai var uzlikt to m20 spararu uz 318is un vai der no e46 uz e36 rokbalsts?
Bez gatera neder tas roku balsts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Visticamāk, ka ir saistīts, bet kas tur vainīgs es tev nepatiekšu.niedriite rakstīja:Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Ja vizuāli nekas nekarājas pie zemes tad jataisa datordiagnostika.
Iespējams droseļvārsta stāvokļa devējs mirst.
Skaties zondes and GMM.niedriite rakstīja:Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Droseles stāvokļa devējs vispār kādam ir nomiris? Un cik esmu eksperimentējis tad bez viņa vispār neiet.
Pamēģini izmazgāt brīvgaitas regulatoruEJANSONS rakstīja:kas pa prikolu varētu bū? uzliku m52 iepludi atpakal m50 vieta.motors m52. tagad kad pielaizh baigi augsti apgriezieni paris minutes(kkur 1.5k), tad noraustas paris reizes un normalizejas. itka iepludes vaina diezvai jo gadu atpakal ar to iepludi viss ok bija. nav adaptejies? kgan nobraukti jau kadi 150km tochn. dazreiz ari kad izspiez sajugu, pacelas uz kadiem 1.2-1.3k un normalizejas uzreiz
m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Eļļu nomainiji?alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Klausies ar stetoskopu.
Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Diegabiksis
tu nocelsi nost sadalenes un mainisi tikai 2 kompensatorus? tos parasti maina visus uzreiz nost! aizmirsti par piedevam. Noperc un saliec jaunus un busi laimiigs:)Svechturis rakstīja:Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Šodien gadījās tāda problēma ka braucot lenām motors pats izslēdzās. Tā nu paripoju gabaliņu, mēģināju iedarbināt, stareteris grieza, gandriz pieleca. Vēlāk mēģinot pieleca uz kkur 700rpm un noslāpa lēnām raustoties. Neesmu eksperts bet krīt aizdomas ka benzīna sūknis nobeidzies. Jo tiešām sajūtas tādas itkā nebūtu degviela (nemaz nejautājiet degviela ir vismaz 15l ). Varbūt kāds varētu ko ieteikt, vai arī kādam ir bijusi šāda problēma...
Pēdējais labojis ereinbergs - 19 Dec 2015, 18:21, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- …
- 350
- chevron_right