dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- …
- 350
- chevron_right
pirms tam es tikai kkādus 2000 km nobraucu ar galīgi svaigu eļļu pirms noliku mierā auto.Kobreti rakstīja:Eļļu nomainiji?alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Klausies ar stetoskopu.
tāpēc jau jautāju, jo nekad nav gadījies nekas tāds, nezinu kā jādara pareizi, tos kas grab vai visus jāmaina nost.Svechturis rakstīja:Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Atvieno degvielas šļauku no reikas un apskaties vai degviela startējot pienāk. Ja nē,tad skaties drošinātajus,releju vai pašu sūkni.ereinbergs rakstīja:Šodien gadījās tāda problēma ka braucot lenām motors pats izslēdzās. Tā nu paripoju gabaliņu, mēģināju iedarbināt, stareteris grieza, gandriz pieleca. Vēlāk mēģinot pieleca uz kkur 700rpm un noslāpa lēnām raustoties uzreiz. Neesmu eksperts bet krīt aizdomas ka benzīna sūknis nobeidzies. Jo tiešām sajūtas tādas itkā nebūtu degviela (nemaz nejautājiet degviela ir vismaz 15l ). Varbūt kāds varētu ko ieteikt, vai arī kādam ir bijusi šāda problēma...
Tā nu arī nenotiek. Jauns maizes kukulis gadu nostāvot arī ir jauns vai supuvis?alen rakstīja:pirms tam es tikai kkādus 2000 km nobraucu ar galīgi svaigu eļļu pirms noliku mierā auto.Kobreti rakstīja:Eļļu nomainiji?alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Klausies ar stetoskopu.
tāpēc jau jautāju, jo nekad nav gadījies nekas tāds, nezinu kā jādara pareizi, tos kas grab vai visus jāmaina nost.Svechturis rakstīja:Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.
jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Varbūt var palīdzet budžeta variantā izkalot viņus,lai gan es domāju,ka jēga maza, lai speci pakomentē.
Man liekas ka padārgi sanāk visus nomainīt.
Ap 150eiro visi bija. Tas ir kompensatori visi.
Moš kāds zin, kas tā par mazu tvertni, kas nāk virs ģeneratora dzeses kanāla, pievienota gaisa filtra kastei? Tieši pirms ieplūdes kolektora, skatoties no priekšas.
par tiem kompensatoriem - kā tieši izskalošana palīdzēs?
pēc gada stāvēšanas tas ir tikai normāli, ka kāds kompensators paklab, pagrozi sadalenes un paskaties, vienmēr kāds vārsts paliek piespiests, starp sadaleni un vārstu ir taču kompensators, kuru tad nabagu visu laiku spiež atspere, tā nu sanāk, ka gadu stāvot tā nelietīgā atspere būs izspiedusi kompensatoram visu eļļu ārā un tagad piedarbinot grab
Tad jopta parūcinio ilgāku laiku pagāzē, lai eļļa sakačājas kompensatoros atpakaļ un viss būs labi, motors nav maize, mehāniskas daļas pašas no sevis neplīst
pēc gada stāvēšanas tas ir tikai normāli, ka kāds kompensators paklab, pagrozi sadalenes un paskaties, vienmēr kāds vārsts paliek piespiests, starp sadaleni un vārstu ir taču kompensators, kuru tad nabagu visu laiku spiež atspere, tā nu sanāk, ka gadu stāvot tā nelietīgā atspere būs izspiedusi kompensatoram visu eļļu ārā un tagad piedarbinot grab
Tad jopta parūcinio ilgāku laiku pagāzē, lai eļļa sakačājas kompensatoros atpakaļ un viss būs labi, motors nav maize, mehāniskas daļas pašas no sevis neplīst
Lasiet starp rindām, mehāniķi. A ja nopietni, tad nepierakstīju, pēc izskalošanas kopā ar eļļu Ceratec jālej. Ir kam klusāk paliek. Ja kādam ne, nu sorry.seeingman rakstīja:par tiem kompensatoriem - kā tieši izskalošana palīdzēs?
Diegabiksis
Tad ja sales ir sadilusas un klab klani, tad vajag izskalot un ko tur saliet un viss bus zajebis
Nu ja nu viss pats salabosiesseeingman rakstīja:Tad ja sales ir sadilusas un klab klani, tad vajag izskalot un ko tur saliet un viss bus zajebis
Motors būs kā no zavoda un bembis ies ratāmāriņš rakstīja:Nu ja nu viss pats salabosiesseeingman rakstīja:Tad ja sales ir sadilusas un klab klani, tad vajag izskalot un ko tur saliet un viss bus zajebis
galvenais lej 4reiz vairaak neka iesaka uz iepakojuma . ta lai turr viss kartiigi saliimeejaas:D:D:D piereizes pieperc klat vel radiatora remontlidzekli:D ari to piegaz klat uzreiz- taa lai kapts nav ilgi javer valaaa! kaa saka - ja remonte tad remontee labi:Demcix rakstīja:Motors būs kā no zavoda un bembis ies ratāmāriņš rakstīja:Nu ja nu viss pats salabosiesseeingman rakstīja:Tad ja sales ir sadilusas un klab klani, tad vajag izskalot un ko tur saliet un viss bus zajebis
Aizmirsti piebilst - noskrūvēt televizoru, un radiatoru ar kerheri notīrīt. Iztīrīs gružus un labāk darbosies.
Diegabiksis
Isu iedarbinot nenormāli kauc pie siksnas. Neesmu speciālists BMW motoros, tādēļ lūdzu padomu, varbūt jūs zinat kas tieši var gaudot? Jā un kad pabrauc skaņa pazūd, tik nedaudz pieķer ik pa laikam un parādās.
Moš rullits beigts.Gwido rakstīja:Isu iedarbinot nenormāli kauc pie siksnas. Neesmu speciālists BMW motoros, tādēļ lūdzu padomu, varbūt jūs zinat kas tieši var gaudot? Jā un kad pabrauc skaņa pazūd, tik nedaudz pieķer ik pa laikam un parādās.
Kurš ? Vari man kāda i autoveikala linku iemest ar viņu ?
Ja tev kauc ( ķip čīkst) tad kads no rullišiem ir beigts , un bremzējas, līdz ar to siksna beržas un rodas tā kaucošā skaņa.Gwido rakstīja:Kurš ? Vari man kāda i autoveikala linku iemest ar viņu ?
Bet ja gaudo, tad rullītim tas varetu but gultnis - rullītis var būt dajebkuršs. Rullitis ir tas uz kā ir siksna , un rulliši ir vairāki.
Tur ir jāņem nost siksna un jāskatās katrs rullitis atsevišķi vai neļurkajas un vai griežas normāli kā tam būtu jāgriežas.
Tas nav grūti, youtubā paskaties kā noņemt siksnu un talak pats zināsi kas jādara. Galvenais atpakaļ siksnu pareizi uzlikt.
Pēdējais jautājums. Ar ko atšķiras beigts rullītis, no beigta gultņa rullītī ?Razbainieks rakstīja:Ja tev kauc ( ķip čīkst) tad kads no rullišiem ir beigts , un bremzējas, līdz ar to siksna beržas un rodas tā kaucošā skaņa.Gwido rakstīja:Kurš ? Vari man kāda i autoveikala linku iemest ar viņu ?
Bet ja gaudo, tad rullītim tas varetu but gultnis - rullītis var būt dajebkuršs. Rullitis ir tas uz kā ir siksna , un rulliši ir vairāki.
Tur ir jāņem nost siksna un jāskatās katrs rullitis atsevišķi vai neļurkajas un vai griežas normāli kā tam būtu jāgriežas.
Tas nav grūti, youtubā paskaties kā noņemt siksnu un talak pats zināsi kas jādara. Galvenais atpakaļ siksnu pareizi uzlikt.
M40b18 pec 4k rpm nospragst n3celj augsa vispar ta taka ristas atmetoties paris sek noraustas un tad aiziet atkal bet vairak un ta visu laiku
Visos rullīšos ir gultņi.Gwido rakstīja:Pēdējais jautājums. Ar ko atšķiras beigts rullītis, no beigta gultņa rullītī ?Razbainieks rakstīja:Ja tev kauc ( ķip čīkst) tad kads no rullišiem ir beigts , un bremzējas, līdz ar to siksna beržas un rodas tā kaucošā skaņa.Gwido rakstīja:Kurš ? Vari man kāda i autoveikala linku iemest ar viņu ?
Bet ja gaudo, tad rullītim tas varetu but gultnis - rullītis var būt dajebkuršs. Rullitis ir tas uz kā ir siksna , un rulliši ir vairāki.
Tur ir jāņem nost siksna un jāskatās katrs rullitis atsevišķi vai neļurkajas un vai griežas normāli kā tam būtu jāgriežas.
Tas nav grūti, youtubā paskaties kā noņemt siksnu un talak pats zināsi kas jādara. Galvenais atpakaļ siksnu pareizi uzlikt.
Kad gultnis ir beigts, tas rūc un kustās.
Noņemto siksnu ar roku pakustini un iegriez katru rulīti to star arī ģenerātoru utt.
Ja nesaproti neko labāk aizbrauc uz servisu lai nesanāk šmuce.
Grūti teikt pārāk maz info.GM-747 rakstīja:M40b18 pec 4k rpm nospragst n3celj augsa vispar ta taka ristas atmetoties paris sek noraustas un tad aiziet atkal bet vairak un ta visu laiku
Paskaties kādas ir sveces ja melni gali tad zonde beigta un iespējam tāpēc pārlejās.
Ja tur viss ir labi tad visticamāk jataisa datordiagnostika.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- …
- 350
- chevron_right