Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 89
- chevron_right
var jau noglusit to egr ari pilnig nost!! bet tad attiecigi zudis jauda lai cik tas smiekligi nebutu bet fakts!! lielie skuneri parasti noglusi tad dzen chipot!!
kada jega cipot ja grib ar cipa palidzibu noverst kadu no defektiem??
labak sakuma savediet savus tds kartib aun tad cipojiet!!
ok sorry ja aizravos respektivi !! neka labaka par indzinieru izdomato vell nav izdomats!!
protam sliels liels sorry ja nu es tomer kludos :)
kada jega cipot ja grib ar cipa palidzibu noverst kadu no defektiem??
labak sakuma savediet savus tds kartib aun tad cipojiet!!
ok sorry ja aizravos respektivi !! neka labaka par indzinieru izdomato vell nav izdomats!!
protam sliels liels sorry ja nu es tomer kludos :)
EVIL-FLY
Runājot par EGR sistēmu, tad var palasīt, ja nav slinkums.
Oriģinālraksts šeit!EGR sistēma ir tā, uz kuru pa laikam dažādos auto forumos noveļ visas iespējamās likstas. Diemžēl ne visi zina šīs sistēmas lomu un darbības principus automašīnās tādēļ arī visai dīvaini ir priekšlikumi problēmu novēršanai. Tātad – kas ir EGR sistēma. EGR ir nosaukuma saīsinājums angļu valodā Exhaust Gas Recirculation System. EGR sistēmas uzdevums ir samazināt apkārtējās vides piesārņojumu ar izplūdes gāzēs esošajiem ķīmiskajiem savienojumiem un paaugstināt motoru ekonomiskumu. Vienkārši izskaidrojot sistēmas darbības principu var teikt tā: tad, kad automobīļa motors iesilis līdz normālai darba temperatūrai un motors darbojas pie vidējām slodzēm, tad daļa no izplūdes gāzēm tiek atkal ievadītas motora ieplūdes kolektorā un cilindros, kur tiek pilnībā sadedzinātas nesadegušās degvielas daļiņas. Var rasties jautājums – kāds te ieguvums?
Pirmkārt, samazinās pilnībā nesadedzināto degvielas daļiņu nonākšana apkārtējā vidē. Otrkārt, cilindros sajaucas svaigais degmaisījums ar izplūdes gāzēm un šāda kombinācija sadeg pie zemākas temperatūras. Līdz ar to samazinās motora darba temperatūra un var palielināt aizdedzes apsteidzes (dīzeļiem – degvielas iesmidzināšanas) leņķi – citiem vārdiem – iestatīt agrāku aizdedzes momentu un palielināt kloķvārpstas apgriezienus nebaidoties no detonācijas cilindros. Tātad – palielinās motora ekonomiskums – pieaug jauda pie mazāka degvielas patēriņa. Treškārt, pazeminoties darba temperatūrai motora cilindros samazinās videi kaitīgo slāpekļa savienojumu daudzums atgāzēs. Tāda ir sistēmas teorētiskā puse.
EGR sistēmas tehnisko izpildījumu varat redzēt šeit pievienotajā attēlā.Domāju, ka tas ir gana skaidrs tāpēc neiedziļinošos detaļās. Galvenā detaļa ir pats EGR vārsts (EGR valve). Vecākos automobīļu modeļos to vada ar vakuuma palīdzību izmantojot vadības vārstu (Electronic vacuum Regulator). Vadības vārsts saņem elektrisku signālu no motora elektroniskā vadības bloka un pie atbilstoša motora darba režīma pievada vakuumu ERG vārstam. Tas atveras un savieno motora izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru un notiek viss šī raksta sākumā pieminētais process. Jaunāko gadu modeļos vakuuma vietā EGR vārstu vada ar elektrības impulsiem.
Var rasties jautājums, kā motora vadības bloks zina, ka pienācis “īstais brīdis” atvērt ERG vārstu? Motora vadības bloks “ievāc” informāciju no dažādiem sensoriem par: apkārtējā gaisa temperatūru, par gaisa daudzumu un temperatūru, kas nonāk ieplūdes kolektorā, par motora dzeses šķidruma temperatūru, par spiedienu motora ieplūdes kolektorā un šī spiediena attiecību pret spiedienu izplūdes kolektorā, par motora kloķvārpstas apgriezieniem, par automašīnas faktisko braukšanas ātrumu un paša EGR vārsta stāvokli. Redziet nu, cik daudz datu apstrādā motora elektroniskais vadības bloks, pirms pieņem lēmumu par EGR atvēršanu. Ja daži no pieminētajiem rādītājiem neatbilst normai vai arī ir bojāts kāds no sensoriem, tad motora vadības bloks ieslēdz “avārijas režīmu” (kontroles panelī parādās simbols ar zibeni)- motors neattīsta pilnu jaudu un apgriezieni nesasniedz maksimumu.
Mazliet pasportojot, un ik palaikam uzgriežot kādu sauli, iespējams pagarināt egr aizaugšanu. Bet piedavas gan izvairītos izmantot.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
tukša diršana nekas vairāk!uz tds EGR nav vajadzīgs ibio kā var zust jauda? ja dzinējā izplūdes gāzu vietā,tiek padots svaigs gais? ko runā glupības?tas egr nav vajadzīgs inženieriem,bet gan lai Green Pace cilvēki varētu naktīs gulēt labākRūsiņs rakstīja:var jau noglusit to egr ari pilnig nost!! bet tad attiecigi zudis jauda lai cik tas smiekligi nebutu bet fakts!! lielie skuneri parasti noglusi tad dzen chipot!!
kada jega cipot ja grib ar cipa palidzibu noverst kadu no defektiem??
labak sakuma savediet savus tds kartib aun tad cipojiet!!
ok sorry ja aizravos respektivi !! neka labaka par indzinieru izdomato vell nav izdomats!!
protam sliels liels sorry ja nu es tomer kludos :)
lai nu ta butu!!
negrib jau es te strideties ar gudriem cilvekiem
ja nu ta tad pasaki kada atskiriba ir starp egr ar 1 klicu un 2 klicam??
negrib jau es te strideties ar gudriem cilvekiem
ja nu ta tad pasaki kada atskiriba ir starp egr ar 1 klicu un 2 klicam??
EVIL-FLY
Skudraa rakstīja:Runājot par EGR sistēmu, tad var palasīt, ja nav slinkums.
Oriģinālraksts šeit!EGR sistēma ir tā, uz kuru pa laikam dažādos auto forumos noveļ visas iespējamās likstas. Diemžēl ne visi zina šīs sistēmas lomu un darbības principus automašīnās tādēļ arī visai dīvaini ir priekšlikumi problēmu novēršanai. Tātad – kas ir EGR sistēma. EGR ir nosaukuma saīsinājums angļu valodā Exhaust Gas Recirculation System. EGR sistēmas uzdevums ir samazināt apkārtējās vides piesārņojumu ar izplūdes gāzēs esošajiem ķīmiskajiem savienojumiem un paaugstināt motoru ekonomiskumu. Vienkārši izskaidrojot sistēmas darbības principu var teikt tā: tad, kad automobīļa motors iesilis līdz normālai darba temperatūrai un motors darbojas pie vidējām slodzēm, tad daļa no izplūdes gāzēm tiek atkal ievadītas motora ieplūdes kolektorā un cilindros, kur tiek pilnībā sadedzinātas nesadegušās degvielas daļiņas. Var rasties jautājums – kāds te ieguvums?
Pirmkārt, samazinās pilnībā nesadedzināto degvielas daļiņu nonākšana apkārtējā vidē. Otrkārt, cilindros sajaucas svaigais degmaisījums ar izplūdes gāzēm un šāda kombinācija sadeg pie zemākas temperatūras. Līdz ar to samazinās motora darba temperatūra un var palielināt aizdedzes apsteidzes (dīzeļiem – degvielas iesmidzināšanas) leņķi – citiem vārdiem – iestatīt agrāku aizdedzes momentu un palielināt kloķvārpstas apgriezienus nebaidoties no detonācijas cilindros. Tātad – palielinās motora ekonomiskums – pieaug jauda pie mazāka degvielas patēriņa. Treškārt, pazeminoties darba temperatūrai motora cilindros samazinās videi kaitīgo slāpekļa savienojumu daudzums atgāzēs. Tāda ir sistēmas teorētiskā puse.
EGR sistēmas tehnisko izpildījumu varat redzēt šeit pievienotajā attēlā.Domāju, ka tas ir gana skaidrs tāpēc neiedziļinošos detaļās. Galvenā detaļa ir pats EGR vārsts (EGR valve). Vecākos automobīļu modeļos to vada ar vakuuma palīdzību izmantojot vadības vārstu (Electronic vacuum Regulator). Vadības vārsts saņem elektrisku signālu no motora elektroniskā vadības bloka un pie atbilstoša motora darba režīma pievada vakuumu ERG vārstam. Tas atveras un savieno motora izplūdes kolektoru ar ieplūdes kolektoru un notiek viss šī raksta sākumā pieminētais process. Jaunāko gadu modeļos vakuuma vietā EGR vārstu vada ar elektrības impulsiem.
Var rasties jautājums, kā motora vadības bloks zina, ka pienācis “īstais brīdis” atvērt ERG vārstu? Motora vadības bloks “ievāc” informāciju no dažādiem sensoriem par: apkārtējā gaisa temperatūru, par gaisa daudzumu un temperatūru, kas nonāk ieplūdes kolektorā, par motora dzeses šķidruma temperatūru, par spiedienu motora ieplūdes kolektorā un šī spiediena attiecību pret spiedienu izplūdes kolektorā, par motora kloķvārpstas apgriezieniem, par automašīnas faktisko braukšanas ātrumu un paša EGR vārsta stāvokli. Redziet nu, cik daudz datu apstrādā motora elektroniskais vadības bloks, pirms pieņem lēmumu par EGR atvēršanu. Ja daži no pieminētajiem rādītājiem neatbilst normai vai arī ir bojāts kāds no sensoriem, tad motora vadības bloks ieslēdz “avārijas režīmu” (kontroles panelī parādās simbols ar zibeni)- motors neattīsta pilnu jaudu un apgriezieni nesasniedz maksimumu.
atbilde skeptikiem :) ievietota bolda :p
un nesakat ka ta ir tira dirsana un ar jaudu nav nekada sakara
EVIL-FLY
tā ir tukša diršana vecais tu te tagad kkādu teorētisku info iemeti un esi priecīgs?ok es piekrītu jaunam tdsam tas ir teorētiski iespējams,bet ne jau ar 500 štukām nobraukumu,(tdsa standarts)jo tad nez kāpēc aizaug kolektors?:D man personīgi iet labāk bez egr!jo nez kāpēc pat dīzeļu guru iesaka viņus mest miskastē?
tapec jau ir runa sakarto tds ta lai tur viss ir cotka ka banka nevis nojatena kalngals un tas ari viss
EVIL-FLY
ko tu saproti ar vaardu sakaarto?
atkal tuksha diršana vari taisit dzinējam kapitālo remontu,un indēt dzinēju ar dūmgāzēm :) es braucu bez egr un man ir labi :)
Nav lielāks patēriņš?krods rakstīja:atkal tuksha diršana vari taisit dzinējam kapitālo remontu,un indēt dzinēju ar dūmgāzēm :) es braucu bez egr un man ir labi :)
Es savam kvēpratam atslēdzu EGR pie pustukšas bākas(~34l), no Lielvārdes līdz Jelgavai ir ~85km(+ luksafori), atbaucu uz jelgavu 7-8litri kā nebijuši (nemotors 1.8tds itkā jau vajadzētu būt kkādiem 5-6.5l/100km, braucot pa trasi).
Fakts - EGR jāslēdz atpakaļ.
m51/41 dzinējiem VAR amputēt egr, JO šādā izpildījumā tie ripoja no konvejiera . (ne priekš bmw).
m47/57 un uz >> nav vēlama tāda prakse, jo ieraujas kļūda un pie ""zemiem"" nevelk.
m47/57 un uz >> nav vēlama tāda prakse, jo ieraujas kļūda un pie ""zemiem"" nevelk.
Kapeec te zinnas pazuud?:(
tuksa dirsana tev ir bikses chers ... un egrs ir vaidzigskrods rakstīja:atkal tuksha diršana vari taisit dzinējam kapitālo remontu,un indēt dzinēju ar dūmgāzēm :) es braucu bez egr un man ir labi :)
EVIL-FLY
Bet praksē pierādījās ka patēriņš ta aug ja nav EGR.Rons rakstīja:m51/41 dzinējiem VAR amputēt egr, JO šādā izpildījumā tie ripoja no konvejiera . (ne priekš bmw).
m47/57 un uz >> nav vēlama tāda prakse, jo ieraujas kļūda un pie ""zemiem"" nevelk.
Tak neklausaties ko tas Krods tur dirss :D ,vinnss jums te taadus batonus piespraudiis!:D:D Ne vinnss tur suukni maak reguleet ne aizdedzi uzlikt (tas ka ar aamuru galvu padauza un aizdedzi uzliek liidz galam uz agru nenoziime la maak reguleet) ne vinnam ir 2,4 suuknis projekta tapssanaa !:D Viss tas ir pilniiga lazza ! EGR vinna slavenaaka teema:D:D
vispirms salabo savu braucamo un pēc tam izdari secinājumus.Churchill rakstīja:Bet praksē pierādījās ka patēriņš ta aug ja nav EGR.Rons rakstīja:m51/41 dzinējiem VAR amputēt egr, JO šādā izpildījumā tie ripoja no konvejiera . (ne priekš bmw).
m47/57 un uz >> nav vēlama tāda prakse, jo ieraujas kļūda un pie ""zemiem"" nevelk.
Piekrītu.Rons rakstīja: vispirms salabo savu braucamo un pēc tam izdari secinājumus.
Varbūt vari pačekot man kas un kā tur ir? :P
Jautājums:
Cik lielam spiedienam vajag būt tam sūknim kas ir degvielas bākā?
a. Tādam ka dīzelis tek ārā ar lielu spiedienu,
b. Tādam ka dīzelis tek ārā lēni,
c. Tādam ka bezmazvai dīzelis pil no tā sūkņa un knapi tek.
Spiediena tur nav nekada ,kad norauj trubu aiz filtra un suknna releju savieno pa taisno ,tad tur ta knapi tek ! Tas bakas suknis tikaj palidz padod degvielu uz augstspiediena suukni ,pat ja neiet baakas suuknis ja buus virs pus baakas degviela massina ies bez probleemaam!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 89
- chevron_right