dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 350
- chevron_right
Kādam valmierietim vai Cēsiniekam nav kompresiometrs, ar ko normāli var nomērīt kompresiju M44?
Ja nu ir, tad varbūt var uz kādu brīdi aizlienēt!?
Ja nu ir, tad varbūt var uz kādu brīdi aizlienēt!?
ak tad anglim pazuda kompresija..?
ko tad tā...?
ko tad tā...?
Varbūt var mēģināt starta gāzi tajā rajonā pūst. Ja ceļas apgriezieni, skaidrs, kaut kur rauj iekšā. Citu veidu pagaidām iedomāties nevaru :)Agris rakstīja:ir kāds labs veids, kā nodiagnosticēt vai ieplūdeskolektora blīviites ir veselas, arī tādas minimāli beigtas, nevis ka ļoti stipri rauj iekšā?
njaa vakar meeginajau salona tīrāmo bet neko nemainiija.. nez jaizdomā vai uldim dot uzdevumu vai kādam citam. draivers ar teica par tām blīvītēm.
vajag starta gazi vai vel labak karburatoru tiramo, citam kimijam tas efekts nav tik labi jutams - etilspirta konc mazaka.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ok tiks pamēģināts :)
Sveiki,
varbūt kāds ir saskāries ar šādu vainu?!
M52B28, M50 ieplūde!
varbūt kāds ir saskāries ar šādu vainu?!
M52B28, M50 ieplūde!
Tas notiek pats no sevis?
Man ļoti līdzīgi bija uz M50 (BOSCH 413) - kloķenes devējs gļukoja, kamēr nosprāga pavisam.
Tavā gadījumā brauktu uz diagnostiku.
Man ļoti līdzīgi bija uz M50 (BOSCH 413) - kloķenes devējs gļukoja, kamēr nosprāga pavisam.
Tavā gadījumā brauktu uz diagnostiku.
Uz diagnostiku tikšu tik kkad 3dien...
Pieļauju ka kāds dačiks u.tml ir nokritis tāpēc jautāju, vai kādam tā nav bijis?
Tas notiek VISU laiku un pats no sevis, kā arī ļoti vienmērīgi kā redzams video!
Moš zonde? brīvgaitas regulātors?
P.S atvienojot gaisa mērītāju, apgriezieni nelēkā, bet "kuļas" zem 1k rpm! Moš gaisu piesūc kautkur?
Pieļauju ka kāds dačiks u.tml ir nokritis tāpēc jautāju, vai kādam tā nav bijis?
Tas notiek VISU laiku un pats no sevis, kā arī ļoti vienmērīgi kā redzams video!
Moš zonde? brīvgaitas regulātors?
P.S atvienojot gaisa mērītāju, apgriezieni nelēkā, bet "kuļas" zem 1k rpm! Moš gaisu piesūc kautkur?
Protams, pārbaudi, vai kaut kur gaisu nesūc klāt, bet pārāk "precīzi" lēkā tie apgriezieni.
rakstīju jau powerā, ka man tā bija kad tugšgaitas devēju nebiju pievienojis.Kalnz rakstīja:Uz diagnostiku tikšu tik kkad 3dien...
Pieļauju ka kāds dačiks u.tml ir nokritis tāpēc jautāju, vai kādam tā nav bijis?
Tas notiek VISU laiku un pats no sevis, kā arī ļoti vienmērīgi kā redzams video!
Moš zonde? brīvgaitas regulātors?
P.S atvienojot gaisa mērītāju, apgriezieni nelēkā, bet "kuļas" zem 1k rpm! Moš gaisu piesūc kautkur?
Defekts novērsts!
No gofras temperatūras devēja, tika iepūsts plastmasa aizsargs brīvgaitas regulātorā, līdzarto tas gļukoja!
Pārāk liela gaisa plūsma
No gofras temperatūras devēja, tika iepūsts plastmasa aizsargs brīvgaitas regulātorā, līdzarto tas gļukoja!
Pārāk liela gaisa plūsma
Nevarētu teikt, ka pazuda, bet ir aizdomas, ka nav tā, kā vajg!možais rakstīja:ak tad anglim pazuda kompresija..?
ko tad tā...?
Sadabūsi man kompresiometru?
brauc uz cēsīm dabūsi.. vai 5dien uz gada jubileju
Šodien sāka lēkāt apgriezieni tā,ka krustojumā noslāpa!Uzleca uz štuku,un tad pa nullēm un kirdik. Kur meklēt problēmu? Autiņš 318is M42B18
pirmais meklē gais trubās. pielaist ar vēl var?
Pielaist var bez problēmām.Tā raustīšanās/lēkāšana ik pa laikam uznāk. Vienu brīdi rūc vienmērīgi,citreiZ sāk raustīties.. Pamaniju,ka tad,kad izrubiju lampas ar parstāj raustīties
līdzīgi kā man - kad atradīsi vainu - pasaki man arī..
zonde,GMM var būt ļoti iepsejams!-HAPO- rakstīja:Pielaist var bez problēmām.Tā raustīšanās/lēkāšana ik pa laikam uznāk. Vienu brīdi rūc vienmērīgi,citreiZ sāk raustīties.. Pamaniju,ka tad,kad izrubiju lampas ar parstāj raustīties
Man arī zonde aizgāja tagad kad sniegs kusa
Pazīmes pilnīgi mistiskas darbini autiņu,rīstās kā pieskaries gāzei šauj kolektorā..citreiz krustā apgriezieni sāk lēkāt,citreiz nelēkā,citreiz brauc pazūd gāze sāk stāties uz kādu 1sec,citreiz brauc atmeties un izspiežot sajūgu apgriezienus uzmet līdz 2,5t vienvārdsakot braukt šausmīgi "viegli"
palīdu apkšā atskrūvēju savienojumu zondes un izleju arā ūdeni,sapūtu visu ar pretmintruma sūdu un ietinu prezī tagad paliek tikai purnināšanās pie krusta,apgriezienu lēkāšana... kā jau parasti,Zonde aizgāja pat īsti nepiestrādājusies
Meginasu es ar kaut ka izskaidrot.e36 2.0.Lielaka problema ir kad darbina.Liekas ka motors no sakuma aizrijas(tikai neprasiet ar ko aizrijas ) un tad pielec(liekas ka parlej bendzinu)pec tam piedarbinot bishku nosmird pec bendzina,bet tas ir ne vnm.Dazreiz ir ta ka pagriez atslegu un pielec ideali.Izpludes gazes ar parak traki smird cerams +- sapratat ko gribeju pateikt.Katra zina neesmu vel neko mainijis un skatijies.
Pedeja lieta zinkaribai.Kas varetu but ka uzgazejot tuksgaita vienalga lidz cik stukam bultina diez ko atri nenokritas atpakal lidz normalajam ka vajag but.
Ja kas nav saprotams prasiet.
Pedeja lieta zinkaribai.Kas varetu but ka uzgazejot tuksgaita vienalga lidz cik stukam bultina diez ko atri nenokritas atpakal lidz normalajam ka vajag but.
Ja kas nav saprotams prasiet.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 350
- chevron_right