Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Vl@dis
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 28 Apr 2013, 09:29
Braucu ar: 206
Atrašanās vieta: Riga,JUgLa-3
Sveiki lieta tada ka man stav elektro ventelators un 1.8 benzin
pirms pus gada radiators nomira delj ta ka venteletars neiesledzas.
vel plus biju sataisiis ka elektro ventelators strada uz maksimums,
Pirmais atrums nezinu kapec bet nestrada delj ta arij nesledzas iekwa otrais atrums!
bet ja pataisno uzmet vadinju tad griez uz maksimums!un ja met tip uz mazaku atrumu ,tad negriezas,kas par vainu butu tur?
viewtopic.php?f=18&t=2190
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
lol nau verc :gigigi: Tiem radiatora ventilatoriem parasti zemais ātrums izbeidzas paša ventilatora vainas dēļ, nevis mašīnas pravodkas defekta vai kā cita dēļ nefunkcionē.
Profila bilde
Vl@dis
Ziņojumi: 168
Pievienojies: 28 Apr 2013, 09:29
Braucu ar: 206
Atrašanās vieta: Riga,JUgLa-3
Nu un ko man darit ja deljta ka nedarbojas 1 atrums ,otrais tapat!motors sak parkast un ventilator nesledzas ieksa,tas tak normali!!!!!Var kads pateikt ko izdarit lai strada viss?izniemot ka likt jaunu ventilatoru!
viewtopic.php?f=18&t=2190
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
dogMa rakstīja:Nepiekritīšu! Labāk bez saslēgtas muftas, nekā vēlāk ar izšķaidītu motortelpu! :) Ja nemaldos, kad mufta pilnībā saslēdzas, tai max ir 2000 apgriezieni. Pusi vasaras bez muftas braucu un braukšu, tik nomainīju temp. devēju uz samazinātām temperatūrām un viss kedā, par ar visu kondišku.
Vasarā laikam izdzīvot var tikai tie, kam ir kondiška, jo tās elektroventilators vēl kaut ko dzesē. Ar savu, bez kondiškas 5dien vakarā nācās lielākā korķī, kādas 15min pasēdēt mīcoties un tad gan dačiks 3/4 rādīja. Negribu tās siltās dienas ko sinoptiķi solīja :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tad gan, jā :)
Profila bilde
unider
Ziņojumi: 543
Pievienojies: 16 Nov 2012, 15:32
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Deautschland, Freiburg
Sekojošs jautājums, man 318is ventilators, tas kas pie dzinēja ir galīgi kā lupata un var mierīgi ar roku apstādināt un uz otru pusi iegriezt, cik sapratu viņam ir kirdik kkas tur, ir iespēja viņu atgriezt pie dzīvības? Esmu dzirdējis, ka vienīgais variants ir tur izurbt caurumu un iedzīt skrūvi, tad viņš vislaik darbosies uz max jaudas un temperatūru ziemā būs diezgan čābīgi uzsist gaisā! Lūgums uz atsauksmi!
Cabooom
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Uzliec jaunu vai tādu, kas darbojas. Kāpēc kaut kādas skrūves vai metināmais jālaiž mehānismā? :doh:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
tas taču ir dārgi :gigigi:
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Speciāli saslēgt muftu būs dārgi. Gan patēriņa, gan šaizes ziņā, ja neiztur ventilators.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
unider rakstīja:Sekojošs jautājums, man 318is ventilators, tas kas pie dzinēja ir galīgi kā lupata un var mierīgi ar roku apstādināt un uz otru pusi iegriezt, cik sapratu viņam ir kirdik kkas tur, ir iespēja viņu atgriezt pie dzīvības? Esmu dzirdējis, ka vienīgais variants ir tur izurbt caurumu un iedzīt skrūvi, tad viņš vislaik darbosies uz max jaudas un temperatūru ziemā būs diezgan čābīgi uzsist gaisā! Lūgums uz atsauksmi!
bet ventilatoram tak jabut apstadimai kamer mufte nau saslegusies pie darbojosha dzineja..
izklausas ka meklee problemu kur taa nau..
...
Profila bilde
unider
Ziņojumi: 543
Pievienojies: 16 Nov 2012, 15:32
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Deautschland, Freiburg
Es ļoti ceru :) kautgan nav bijušas problēmas ar dzinējauzkaršanu un nemaz negribu lai būtu :super:
Cabooom
GA7
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 24 Mar 2012, 00:49
Kāds var apskaidrot 3 vārdos kā visvienkāršāk pēc antifrīza maiņas atgaisot sistēmu m51d25? un kādas krāsas antifrīzu vajag? Paldies :hahaha:
GA7
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 24 Mar 2012, 00:49
Ja pareizi saprotu no atrastās informācijas, tad atgaisosies parastajā veidā. Bet ko darīt ar Webasto? jābūt ieslēgtam pie maiņas?
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
GA7 rakstīja:Kāds var apskaidrot 3 vārdos kā visvienkāršāk pēc antifrīza maiņas atgaisot sistēmu m51d25? un kādas krāsas antifrīzu vajag? Paldies :hahaha:
Vaitad m51d25 nebija atsevišķš izplešanās trauks? Ja ir, tad tikai gāz iekšā, uzsildi un atkal gāz iekšā. Pēctam pāris reizes izgāzējot viss būs ārā.


Par webasto neko nezinu. :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
bergbmw318 rakstīja:Nu un ko man darit ja deljta ka nedarbojas 1 atrums ,otrais tapat!motors sak parkast un ventilator nesledzas ieksa,tas tak normali!!!!!Var kads pateikt ko izdarit lai strada viss?izniemot ka likt jaunu ventilatoru!
nu labi, neliec jaunu, uzliec vecu, bet ejošu :hahaha:
ja nepatīk šis variants var arī darīt šitā :stupid:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tas taču nekas, ka sajauc kopā divus dažādu firmu antifrīzus? Abi, protams, zaļi, tikai viens nedaudz spilgtāks. :hahaha:
Attēls
Profila bilde
kaseenc
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 23 Sep 2013, 01:02
Braucu ar: Touringu
Atrašanās vieta: Cesvaine, Madona
Kuras firmas ūdenssūkni būtu labāk iegādāties? :bye:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
skf
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
Kāds īsti termostats stockā nāk M50B25? 88 vai 92C? Visur kur meklēju, rada abus :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
88C.