TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 35
- chevron_right
Kāpēc gan lai būtu lielāks turbo lags ? Un ko nozīmē mazs ieguvums-AF- rakstīja: ↑13 Sep 2017, 15:18 Tev nemaz stockā nav westgate, bet gan vnt turbīna.
Ja tu gribi divas turbīnas, tad liec vienu mazu turbīnu bez w/g un bez vnt
Un vienu lielu . Jeb kopiju kā 3.5biturbo uztaisi . Vai 3.5 biturbo visu ieliec iekšā.
Jo dīzelim jauda ne no turbīnas rodas galveno kārt, bet gan pirmkārt no degvielas daudzuma un uz stock 3.0d (jebkura) degvielas sistēma pat sačipojot līdz klińkim, tāpat pietiek ar stock turbo gt2260
Uzliekot tik lielu turbo uz stock 3.0d degvielas sistēmas ieguvums būs mazs, tik lielāks turbo lags
Kur nu vēl uz veco arhajisko e39 m57, kur degvielas sistēmas ražība un konstrukcija defoltā ir švakais posms. Lielākais ko tur vari uzlikt ir no m57tu gt2260, pietiks ar atliektiem galiem
Nu pagooglē no kā rodas turbo lags, tad paskaties uz tavu stock turbo un tad uz šo, tad atkal uz stock, un tad uz šo, un tad var būt sapratīsi ka šī ir ļoti liela un ar stock m57 dīzeli, iegriest šo gliemezi ir ļoti grūti.
Līdz ar to dirsā darbs un materiāli
Līdz ar to dirsā darbs un materiāli
s saprotu ja es viņu 1 liktu tad buus turbo lags
Bet bitorbo ja taisa tad gan tak nevar buut lags
Pasakiet lūdzu kādu eļļu labāk liet m57 3.0 dīzelim?
Kaa jau parasti forumos
Paldies gan jau atradīšu cilvēku kas normāli varēs paskaidrot kas un kā cilvēkam kam nav šīs zināšanas
Paldies gan jau atradīšu cilvēku kas normāli varēs paskaidrot kas un kā cilvēkam kam nav šīs zināšanas
Nu bet es tev paskaidroju, ka ta turbīna ir par lielu priekš tā motora un degvielas sistēmas spējām, tu neesi apmierināts ar nepozitīvu atbildi un tagad sūdzies ka forums tevi neapmierina
Ja netici, iesaku pārbaudīt
Ja netici, iesaku pārbaudīt
Labi labi pa lielu bet ludzu paskaidro kāpēc lai turbo bedre palielinātos ja uzlikšu lielo turbinu ka otru (biturbo kopejo 3.5d e60)
Ja kā otru uzliksi tad tam nav sakara, es to arī neminēju variantā kā divas, lieku noprast, ka uz esošās vadības sistēmas tu nemaz nevari uzlik divas un kontrolēt to darbību.
Un no darba efektivitātes, teiksim ja tev ir stock turbīna, jeb GT2556v un tā kura norādīta linkā, tad tava stock turbīna efektīvi strādās līdz teiksim 3500rpm (pat ar 3.5d sprauslām)
Bet šī lielā tev uz tava motora sāks iegriezties tikai no 4000rpm.
Ok atbildēsi ka motoru var griezt līdz 5500rpm vai pat 60000rpm, teorētiski var, tehniski nav jēga, jo:
Tavas galvas kanālu apjoms, vārstu lielums un pacēlums ir loti mazs, un turbīnas saražotais apjom tam tupa viss nevarēs iziet, klāt tam nāk problēma, ja spiedīsiiekšā gaisu virs 2.2bar, tev švako vārstu atsperu dēł vnk uzkārsies vārsti, jeb pie normāla pūtiena tie neaizvērsies laikus.
Bet tu līdz tam pat netiksi, jo degvielas sistēmas nespējas dēł tev no tā pūtiena daudz jēgas nebūs tāpat.
Un vēl ir viena nepatīkama blakne, griežot šo motoru līd 6000rpm saskāros ar stulbu problēmu, ūdenssūknis ir tik ražīgs, ka te vāks pūsties radiātors izreiz.
Un no darba efektivitātes, teiksim ja tev ir stock turbīna, jeb GT2556v un tā kura norādīta linkā, tad tava stock turbīna efektīvi strādās līdz teiksim 3500rpm (pat ar 3.5d sprauslām)
Bet šī lielā tev uz tava motora sāks iegriezties tikai no 4000rpm.
Ok atbildēsi ka motoru var griezt līdz 5500rpm vai pat 60000rpm, teorētiski var, tehniski nav jēga, jo:
Tavas galvas kanālu apjoms, vārstu lielums un pacēlums ir loti mazs, un turbīnas saražotais apjom tam tupa viss nevarēs iziet, klāt tam nāk problēma, ja spiedīsiiekšā gaisu virs 2.2bar, tev švako vārstu atsperu dēł vnk uzkārsies vārsti, jeb pie normāla pūtiena tie neaizvērsies laikus.
Bet tu līdz tam pat netiksi, jo degvielas sistēmas nespējas dēł tev no tā pūtiena daudz jēgas nebūs tāpat.
Un vēl ir viena nepatīkama blakne, griežot šo motoru līd 6000rpm saskāros ar stulbu problēmu, ūdenssūknis ir tik ražīgs, ka te vāks pūsties radiātors izreiz.
Nu kas skaitās sportiska?
Tu brauc ātruma apli ar to vai arī vnk atvelc pie luksafora?
Tu brauc ātruma apli ar to vai arī vnk atvelc pie luksafora?
Tu esi stulbs, veiksmi tev dzīvē, tev noderēs, ja jau nespēj atškirt normālu jautājumu no uzdirsiena.
Manā jautājumā gribēju uzzināt kāda ir tā tava "sportiskā" braukšana, lai saprast vai motors tiks karsēts ilglaicīgi un daudzas minūtes no vietas, vai šat tad ar īsiem intervāliem un lielu starpu pa kura laiku ella spētu atdzist normas robežās, tad tev piedāvātu divus viskozitātes indeksu variantus, kuri pēc manas pieredzes labi strādāja un mełāva kladzēt rokeriem un nevārījās ella, tā teikt zelta vidus cełu, jo biezāka ella- labāka ella, uz turbodīzeła ar ellas redukcijas vārstiem nav labākais ieteikums, bet par cik tu pats esi gudrs, tad vienkārši novēlu veiksmi.
Motors m50b30 strokeris. Kādus virzuļus likt ja plāno turbo ar +-350-400zs. Stock m54b30 liekas baigi plāni.
Vismaz m52tub28 vai m50 singlevanosa b25
Bet jautājums ko tu ar cr pakāpi darīsi, ja brauksi uz spirta tad jābūt vizmaz zem 10
Ja brauksi uz e98 tad zem 9 vajag
Bet jautājums ko tu ar cr pakāpi darīsi, ja brauksi uz spirta tad jābūt vizmaz zem 10
Ja brauksi uz e98 tad zem 9 vajag
Ja tev vnk m50 bloka virsu stav no b30 ieksas, tad tavs cr bus ap 9.5:1, taka drosi e85 un turba :)Kristaps27 rakstīja: ↑15 Okt 2017, 20:52 Motors m50b30 strokeris. Kādus virzuļus likt ja plāno turbo ar +-350-400zs. Stock m54b30 liekas baigi plāni.
Sanāk ka jājauc arā motors jarēķina kāda ir cr pakāpe. Pietiks ar attiecīga biezuma cometic vai tāda veida galvas blīvi? Vai vajag vēl virpot virzuļus nost?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 35
- chevron_right