dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- …
- 350
- chevron_right
Un tas principā var izraisīt arī manis pieminēto apgriezienu lēkāšanu?
Tās abas trubas vienojas kopā? Pa tām cirkulē vienkārši gaiss jeb tosols?
Kāds praktisks iemesls var likt noglušīt droseles apsildi?
Tās abas trubas vienojas kopā? Pa tām cirkulē vienkārši gaiss jeb tosols?
Kāds praktisks iemesls var likt noglušīt droseles apsildi?
Kur kāda truba iet - skatos šeit http://ru.bmwfans.info/parts-catalog/E4 ... 00/browse/Red rakstīja:Un tas principā var izraisīt arī manis pieminēto apgriezienu lēkāšanu?
Tās abas trubas vienojas kopā? Pa tām cirkulē vienkārši gaiss jeb tosols?
Kāds praktisks iemesls var likt noglušīt droseles apsildi?
Jaucot/liekot savējās - labākais saits ever.
Diegabiksis
Auto viss bija vairak ka labi. Sodien paslīpējot nošava tosola trubu apkaša bija savilcejs pat parsprādzis. Spiediens sistema nebija novērots atskruvējot korki pirmstam.
Salēju jaunu tosolu un atgaisosanas korki ari izmantoju, tagat sāk pust remdenu tikai ja kārtīgi atvelk apriezienos un braucot normali uz zemakiem apgriezieniem pakapjas tosola temp. virs videja kamer nesagāzē.
Vnk gaiss, vai kāda cita nelaime jāmeklē?
Salēju jaunu tosolu un atgaisosanas korki ari izmantoju, tagat sāk pust remdenu tikai ja kārtīgi atvelk apriezienos un braucot normali uz zemakiem apgriezieniem pakapjas tosola temp. virs videja kamer nesagāzē.
Vnk gaiss, vai kāda cita nelaime jāmeklē?
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Here i go again. Izskatās pēc beigtas droseles. Viņai konektors pielikts vispār?Svechturis rakstīja:Ja nu kādām pēc svētkiem garlaicīgi, tad :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 7.500.255 15 E3 8 errors / 13 errors
(tipa tekošās kļūdas)
DME -> A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
Shadow-memory: (kļūdas atmiņā)
A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
34/02 - Activation, solenoid valve, exhaust flap
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
manuprāt augšējās lambdas tiešām nav saslēgtas kā vajag. Jo met kļūdu, dīviani ka tikai vienai.
Pa lielam jau saprotu, kas tur rakstīts. Mazums, varbūt kādam aiz gara laika ir ko piemest.
Zonde - hvz, pačeko vērtības kad dzinējs darbojas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
sveiki gribeju pajautat vai 316i bumeram der 318i bumera galva, un gribeju vispar zinat vai vispar kkas mainisies no ta ja ari der?
Šodien ielēju "ziemas" tosolu, beidzot sāka sildīt.edzis rakstīja:Nylon rakstīja:nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīnaAgris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
Tai skaņai tur ir jābūt, tikai oriģināli ļoti klusai, tā, ka viņu nedzird. Ja nu tev tā skaņa palielinājusies līdz kaitinošam līmenim, tad iesaku paprovēt citu panelīti.
Par silto gaisu visticamāk pečkas vārsts, vel jau arī var atgadīties, ka termostats
Nupat arī atceros atgadījumu no vasaras, kad spraužot pie pūtēja restes lēto telefona holderi tam nolūza kājiņa un iekrita iekšā tajā šahtā, domāju, ka pēdējās dienas slidinoties pa ledu, būs iekritusi dziļāk un tagad traucē griezties tam vārstam.
Vēljoprojām problēma ar m40 b18
Dzirkstele ir
Masa viss kārtībā
Degviela pienāk
Kompis un kloķenes devējs ar viss ok
Bet nelec, aizlējies arī nav.
Dzirkstele ir
Masa viss kārtībā
Degviela pienāk
Kompis un kloķenes devējs ar viss ok
Bet nelec, aizlējies arī nav.
Pagaišreiz tu rakstiji, ka pārlējies, tagad nav pārlējies..
Uzraksti vairāk kaut, ko lai var saprast kas tur ie darīts un kas nav - un kas tur vispār notiek
Uzraksti vairāk kaut, ko lai var saprast kas tur ie darīts un kas nav - un kas tur vispār notiek
Es neteicu ka pārlējies, bet citi minēja ka varētu būt, pāris dienas tika atstāts bez svecem
Degviela pienāk arī
Šķiļot klāt motors skan tu du tu du tu du, bet nepielec
Šodien uzliku citu kompi un kloķenes devēju, bet nav atšķirību, sākumā nepareizo dabuju, bet pēctam pareizo 520.
Degviela pienāk arī
Šķiļot klāt motors skan tu du tu du tu du, bet nepielec
Šodien uzliku citu kompi un kloķenes devēju, bet nav atšķirību, sākumā nepareizo dabuju, bet pēctam pareizo 520.
Pārbaudīta arī visa masa
Dzirkstele ir, bet varēja prasīties biežāk sist
Sūknis un deviela pienāk labi
Par nahrenizēju signalizāciju, sākotnēji domāju ka tā vainīga
Vel ļoti interesanti liekas, ka nestrādā avarijas uguņi, kaut arī kad slēdza ciet darbojas.
Dzirkstele ir, bet varēja prasīties biežāk sist
Sūknis un deviela pienāk labi
Par nahrenizēju signalizāciju, sākotnēji domāju ka tā vainīga
Vel ļoti interesanti liekas, ka nestrādā avarijas uguņi, kaut arī kad slēdza ciet darbojas.
Varbūt sūknis sadilis un nevar uzdzīt spiedienu.
Sveiki!
Ir viena ķibele, aukstums piebeidza aķi, uzlādēju, bet tagad lej ciet sveces, visas. Autiņš nostāvēja divas dienas, šajos pirmajos lielajos mīnusos. Nebija laika čakarēties, atstāju kur palika.
Vajadzētu kādus ieteikumus, ko skatīties, kas varētu būt pie vainas, lai varu čakarēties, kad būs brīvāks.
Spiediena regulators jau pārbaudīts. Pagaidām, pie pārbaudāmajām lietām ir ( vai nav aizsalis gmm, brīvgaitas regulators )
M43b16
Ir viena ķibele, aukstums piebeidza aķi, uzlādēju, bet tagad lej ciet sveces, visas. Autiņš nostāvēja divas dienas, šajos pirmajos lielajos mīnusos. Nebija laika čakarēties, atstāju kur palika.
Vajadzētu kādus ieteikumus, ko skatīties, kas varētu būt pie vainas, lai varu čakarēties, kad būs brīvāks.
Spiediena regulators jau pārbaudīts. Pagaidām, pie pārbaudāmajām lietām ir ( vai nav aizsalis gmm, brīvgaitas regulators )
M43b16
Kroč, vecais saimnieks bija nepareizi savienojis svečvadus, savienoju un ar aku lādētāju tikai uz START režīma un gāzi spiežot negribīgi pieleca, aķīts pietiekams, lai citus auto pielaistu.māriņš rakstīja:Varbūt sūknis sadilis un nevar uzdzīt spiedienu.
Pats neleca
Darbojoties ļoti raustas, apgriezieni ļoti lēkā gmm beigts. Tas būtu pofig, bet nu pats nelec.
Var tā būt, ka sveces vainīgas?
Protams izbraucot no boksa un pārslēdzoties nosprāga, griežot velreiz nekādas skaņas. Vienīgais eļļas lampiņa ļoti ļoti blāva.
Kroč misktika tas auto.
pats uzliku no e39 m52b25 viss derēja
no e38 gan nederēs
no e38 gan nederēs
sveiki..interesē provotka,ieliku 318 no automāta 2,8 un provotka neder jo nevar palaist utt,kādu man provotku vai un vai arii vadības bloku vaig.? es neisprotu ko isti man vaig..
Uzraksti normāli - ko izdarīji (pa punktiem), kas notiek (pa punktiem).
Jo pēc teksta izskatās, ka Tu būvē dirižabli uz telemetrijas bāzes, un reāli Tev jāraksta NASA forumā, ne šeit.
Jo pēc teksta izskatās, ka Tu būvē dirižabli uz telemetrijas bāzes, un reāli Tev jāraksta NASA forumā, ne šeit.
Diegabiksis
Loģiski,ka tev vajag tā 2.8 motora pravodku,kompi, ews un atslēgas čipu. Iesaku to visu dabūt un iedot kādam elektriķim saštepselēt kopā.kaspissd66 rakstīja:sveiki..interesē provotka,ieliku 318 no automāta 2,8 un provotka neder jo nevar palaist utt,kādu man provotku vai un vai arii vadības bloku vaig.? es neisprotu ko isti man vaig..
Bet vai derēs tā 2,8 provotka un bloks,jo tas ir no automāta motors izrauts..
viss deres atpakalgaitai 2 vadi bus jaizvelk
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- …
- 350
- chevron_right