dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- …
- 350
- chevron_right
K.F. rakstīja:K.F. rakstīja:tātad vakar sanāca pabraukt pa biezu sniegu, tādu ka sniegs bija aizsitis filtra kasti. braucot auto noslāpa, iztīriju filtra kasti no sniega, tad tas pieleca, bet braucot raustijās.
tad izbraucu 10km pa šoseju, ar 3.5k apgriezieniem, auto sāka strādāt kā vajag.
šodien braucot no darba, pēctam kad auto bija nostāvējis ārā visu nakti, auto pieleca bez problēmām, rūca smuki un vienmērīgi, bet braucot raustijās.
kad kādu laiku pabraukts ar uzsilišu motoru problēma pazuda.
kas varētu būt pie vainas?
Lejās ciet uzreiz, kā pagriež aizdedzi. Nosaku pēc slapjām svecēm. Tukšgaitas regulatoru noņēmu, nekas nav tur iesalis, viss kustās brīvi.Odze rakstīja:Atvienojot gofru nekas nemainīsies ja ir noķīlējis tikšgaitas regulators. Tas vnk nav iespējamswalker rakstīja:Nē, nav iesalis. Atvienojot gofru nekas nemainās.
Esi lūdzu nedaudz konkrētāks, ja gribi saņemt kādu jēdzīgu atbildi.
Kad lejās ciet? Tukšgaitā? Visu laiku? Pēc kā nosaki ka lejas ciet ? Utt.
Sveiki!
m50b25 nevar iedarbināt,kā iedarbina uzreiz noslāpst.
pieslēdzot kompi parāda klūdu DWB.
Varbūt kāds var palīdzēt saprast kas par lietu????
m50b25 nevar iedarbināt,kā iedarbina uzreiz noslāpst.
pieslēdzot kompi parāda klūdu DWB.
Varbūt kāds var palīdzēt saprast kas par lietu????
braucu pa sniegu, auto dabuūja daudz sniegu, arī motortelpā. braucot auto noslāpa, pēc brīža pieleca, bet raustijās spiežot gāzes pedāli,lēkāja apgriezieni.
filtra kastē bija sniegs, iztīriju pabraucu 10km pa šoseju un viss ok,bet nākamajā dienā, kad auto nostāvējis visu nakti ārā mīnusos auksts motors raustās. kad pabrauc 5-10 min ar uzsilušu motoru viss strādā ideāli. tukšgaitā apgriezieni nelēkā, nekas neraustās.
Idejas kādam? jau kādu laiku moka mani šī problēma
mitrums pravodkā
mitrums GMM
mitrums pie ECU
kompresijas trūkums
Turkšgaitas regulators čakarējas
sāc ar datordiagnostiku, skaties kas tev tur nesaitie kad auksts motors
mitrums GMM
mitrums pie ECU
kompresijas trūkums
Turkšgaitas regulators čakarējas
sāc ar datordiagnostiku, skaties kas tev tur nesaitie kad auksts motors
Dzeses radiators e36 benzinam der no e34 dīzeļa.?
No e34 nederot jo esot platāks
Kur vest sliipeet galvu?
Tur kur tev tuvāk.paaksts rakstīja:Kur vest sliipeet galvu?
Sveiki. Kas šitas ir? http://postimage.org/image/cdmz6w74p/ skatījos divas trubas norautas nost bija.
oglu filtrs
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
viņš ja ir atvienots auto dara ko sliktu? Vienkārši ievēroju kad divas trubas nost. Nevaru saprast likt viņas atpakaļ vai kā?bestbmw rakstīja:oglu filtrs
man ari atvienots bet isti nekadu izmainju nav, vari papetit vai kadreiz nav bendzina smaka,
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
man ik pa laikam ir. Saidrs. vismaz tagad saprotu kas tas ir un ko viņš dara. Japievieno klāt būs.
Kādam ir varienti, m50b25 motors.
Turot gāzes pedāli ap 1.6-2rpm motors visu laku strauji nomet apriezienus līdz 1rpm un uzceļ atpakaļ un tā pedina visu laiku tieši tajā diapazonā, gan stāvot uz vietas gan braucot, bet virs 2rpm tādu brīnumu nav.
Kādi varienti????
Turot gāzes pedāli ap 1.6-2rpm motors visu laku strauji nomet apriezienus līdz 1rpm un uzceļ atpakaļ un tā pedina visu laiku tieši tajā diapazonā, gan stāvot uz vietas gan braucot, bet virs 2rpm tādu brīnumu nav.
Kādi varienti????
brivgaitas regulators. gaisa masas meritajs, zonde, - kautkur suuc gaisu! vari pameginat ari sveces un indukcenes pamainit! Rekomendeju auto diagnostiku uztaisitjustdoit rakstīja:Kādam ir varienti, m50b25 motors.
Turot gāzes pedāli ap 1.6-2rpm motors visu laku strauji nomet apriezienus līdz 1rpm un uzceļ atpakaļ un tā pedina visu laiku tieši tajā diapazonā, gan stāvot uz vietas gan braucot, bet virs 2rpm tādu brīnumu nav.
Kādi varienti????
KM-Motors rakstīja:brivgaitas regulators. gaisa masas meritajs, zonde, - kautkur suuc gaisu! vari pameginat ari sveces un indukcenes pamainit! Rekomendeju auto diagnostiku uztaisitjustdoit rakstīja:Kādam ir varienti, m50b25 motors.
Turot gāzes pedāli ap 1.6-2rpm motors visu laku strauji nomet apriezienus līdz 1rpm un uzceļ atpakaļ un tā pedina visu laiku tieši tajā diapazonā, gan stāvot uz vietas gan braucot, bet virs 2rpm tādu brīnumu nav.
Kādi varienti????
Brīvgaitas regulātoru biju ņēmis nost, bija ciet iztīriju pārgāja tas kad apgiezieni tukšgaitā pedēja.
Gaisa masas mērītājs ir un zonde ir ok slēdzot pie kompja. Vaitad ja sūktu gaisu tad tas būtu jūtams jebkuros apgiezienos????
Vienkārši situācija vēl ir tāda kad braucot piemēram atstājot 5pārnesumā un atlaižot gāzes pedāli viņš sākumā ripo normāli un tad pēķšņi sāk ļoti bremzēt. + pie ta visa ir lieta tād kad gāzes pedāli spiežot reizēm bet ne vienmēr ir tā, kad kādu 1cm +/- nereaģē un tad pēķšņi aiziet, tas vairāk ir jūtams ar 4to 5to ātrumu jo grūti dabūt uz tās robežas lai ar 60km/h pabrauktu...
Droseles stavokla deveju paskaties
tad jaa vajag piesieties droselei...... gaisu ja piesuc var nejust uz lieliem rpm....seeingman rakstīja:Droseles stavokla deveju paskaties
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- …
- 350
- chevron_right