dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- …
- 350
- chevron_right
Droseles stāvokļa devējam e36 ir Tukšgaitas un WOT (wide open throttle) pozīcijas un pa vidu potenciometrs? Atceros, diagnostikā rādīja ciet - NEciet - pilnīgi vaļā, značit strādā pareizi? Precīzu mērījumu nerādīja.seeingman rakstīja:Droseles stavokla deveju paskaties
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Droseles potencometrs tika mainīts, lielu izmaiņu nebija tikai uz to mirkli kad pamainija pēc 40 km viss sākās no jauna. Vai viņi ir tik jūtīgi un ātri mirstoši?
Inpa rada precizi droseles atverumu procentosKikaps rakstīja:Droseles stāvokļa devējam e36 ir Tukšgaitas un WOT (wide open throttle) pozīcijas un pa vidu potenciometrs? Atceros, diagnostikā rādīja ciet - NEciet - pilnīgi vaļā, značit strādā pareizi? Precīzu mērījumu nerādīja.seeingman rakstīja:Droseles stavokla deveju paskaties
Bezvanos tev ir? Pamegini citu vadibas bloku pielikt, ir bijusi gadijumi...justdoit rakstīja:Droseles potencometrs tika mainīts, lielu izmaiņu nebija tikai uz to mirkli kad pamainija pēc 40 km viss sākās no jauna. Vai viņi ir tik jūtīgi un ātri mirstoši?
Ar vanusu laikam pareizi skaitās m50tub25seeingman rakstīja:Bezvanos tev ir? Pamegini citu vadibas bloku pielikt, ir bijusi gadijumi...justdoit rakstīja:Droseles potencometrs tika mainīts, lielu izmaiņu nebija tikai uz to mirkli kad pamainija pēc 40 km viss sākās no jauna. Vai viņi ir tik jūtīgi un ātri mirstoši?
Tatad ir neparasta problema. m50b25 motors uz aukstu dzineju starteris griezas labi nav nekadas problemas bet uz karstu vienu reizi var pielaist bet pec tam nevar ko darit?
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Starterim kads no lodejumiem nak vala!? Tads butu mans minejums .. pameginatu citu aki no sakuma un tad skatitos drosvien uz startera mainu
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
kādas pārbūves vajadzīgas būtu vadībai. motors no e38 un doma likt e36
Problema tikai uz karstu motoru. Uz aukstu viss oke. Un uz karstu var pielaist ta - 11 pinu uz plusa klemu.nuugjis rakstīja:Starterim kads no lodejumiem nak vala!? Tads butu mans minejums .. pameginatu citu aki no sakuma un tad skatitos drosvien uz startera mainu
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
sāc ar motora kodu..kaspissd66 rakstīja:kādas pārbūves vajadzīgas būtu vadībai. motors no e38 un doma likt e36
ja kkāds 2.8, tad ir pa pilnam vadu no E36 kurus var ņemt par gandrīz kapeikām
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
karteris ar būs vajadzīgs
Sveiki, ir sanācis tā, ka e36 (digitālā klima) vairs nestrādā pečka, nepūš ne auksto, ne silto, karoč - neko.
Domāju, ka motoriņš ir izbeidzies, bet neesmu pārliecināts, tapēc vēlējos uzzināt, kur viņš īsti ir un kā pārbaudīt, vai viņš ir ejoš?
Varbūt pie vainas arī varētu buut ezis?
Domāju, ka motoriņš ir izbeidzies, bet neesmu pārliecināts, tapēc vēlējos uzzināt, kur viņš īsti ir un kā pārbaudīt, vai viņš ir ejoš?
Varbūt pie vainas arī varētu buut ezis?
Kādas sveces vajadzīgas m52b25 motoram, vairāk priekš sacensībām?
Oktobrī pēc šasijas nr nopirku bosch sveces, pēdējā laikā jau sāk spļaudīties, grūti pierūcināt.
Oktobrī pēc šasijas nr nopirku bosch sveces, pēdējā laikā jau sāk spļaudīties, grūti pierūcināt.
Motorins atrodas prieksaa zem logu tiritajiem..ieska rakstīja:Sveiki, ir sanācis tā, ka e36 (digitālā klima) vairs nestrādā pečka, nepūš ne auksto, ne silto, karoč - neko.
Domāju, ka motoriņš ir izbeidzies, bet neesmu pārliecināts, tapēc vēlējos uzzināt, kur viņš īsti ir un kā pārbaudīt, vai viņš ir ejoš?
Varbūt pie vainas arī varētu buut ezis?
Pirms tam kadas skanas neizdeva motorins ?
No manas pieredzes 100% gadījumos nobeidzies ir ezis, nevis motors. Tas motoriņš parasti nenosprāgts tā uzreiz, vienā mirklī, parasti pats var pamanīt, ka motors iet uz beigām. To motoru izņemt un ielikt ir diezgan milzīgs čakars, tādēļ iesaku patestēt ejošu ezi sākumāieska rakstīja:Sveiki, ir sanācis tā, ka e36 (digitālā klima) vairs nestrādā pečka, nepūš ne auksto, ne silto, karoč - neko.
Domāju, ka motoriņš ir izbeidzies, bet neesmu pārliecināts, tapēc vēlējos uzzināt, kur viņš īsti ir un kā pārbaudīt, vai viņš ir ejoš?
Varbūt pie vainas arī varētu buut ezis?
Tatad, fiksais jautajums, auksts iet ok, uzsilst un pazud kads no podiem, sakas burbulosana, neiesana utt, pabrauka kadu bridi ta un paradas pods un viss atkal iet zbis, kur skatities utt? Motors m50b25
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sacensibam bus ngk bkr7eEdvards77 rakstīja:Kādas sveces vajadzīgas m52b25 motoram, vairāk priekš sacensībām?
Oktobrī pēc šasijas nr nopirku bosch sveces, pēdējā laikā jau sāk spļaudīties, grūti pierūcināt.
Sveiki visi !
Ir problēma ,centīšos izkaidrot un ceru un kadām atbildem !
Problēma sekojoša - Pielaižot mašinu (motors aukts ) ir parasti divi varianti -pielec ar 1,5 apgrizieniem vai ar 1,0 apgriezieniem.
Kad pielec ar 1,5apgr tad viss čotka iet labi ceļ arī normāli nav nekādu problēmu (vienīgi uz siltu jau biku pagursts nedaudz,bet nejūt ļoti .)
Kad pielec 1,0 apgr tad vispar nejiet spragonis motors uz siltu vispar gauss dikti.
Tā notiek katru dienu vienigais mainas tas ka mainas apgrizieni pielkešanas laika nobracu visu dienu normāli nakošaja diena jau pielce ar 1,0 apgr atkal visu dienu mocos ar gausumu .
Vel pamanīju ka lidz 5tukst apgrizienu uzceļ met atpakaļ!
(Apgriezieni tukšgaitā minimāli lēkā)
Kadi ir varianti kas pie vainas ?
Sveces? ,gaisa masas mēritājs ?
Motors : M43B18
Ir problēma ,centīšos izkaidrot un ceru un kadām atbildem !
Problēma sekojoša - Pielaižot mašinu (motors aukts ) ir parasti divi varianti -pielec ar 1,5 apgrizieniem vai ar 1,0 apgriezieniem.
Kad pielec ar 1,5apgr tad viss čotka iet labi ceļ arī normāli nav nekādu problēmu (vienīgi uz siltu jau biku pagursts nedaudz,bet nejūt ļoti .)
Kad pielec 1,0 apgr tad vispar nejiet spragonis motors uz siltu vispar gauss dikti.
Tā notiek katru dienu vienigais mainas tas ka mainas apgrizieni pielkešanas laika nobracu visu dienu normāli nakošaja diena jau pielce ar 1,0 apgr atkal visu dienu mocos ar gausumu .
Vel pamanīju ka lidz 5tukst apgrizienu uzceļ met atpakaļ!
(Apgriezieni tukšgaitā minimāli lēkā)
Kadi ir varianti kas pie vainas ?
Sveces? ,gaisa masas mēritājs ?
Motors : M43B18
pieslēdz pie kompja
Sāc ar benzīna sūkni.. Pameri cik lielu spiedienu dod ārā viņš.. Oriģināli jābūt 3,8bar!e36richijs rakstīja:Sveiki visi !
Ir problēma ,centīšos izkaidrot un ceru un kadām atbildem !
Problēma sekojoša - Pielaižot mašinu (motors aukts ) ir parasti divi varianti -pielec ar 1,5 apgrizieniem vai ar 1,0 apgriezieniem.
Kad pielec ar 1,5apgr tad viss čotka iet labi ceļ arī normāli nav nekādu problēmu (vienīgi uz siltu jau biku pagursts nedaudz,bet nejūt ļoti .)
Kad pielec 1,0 apgr tad vispar nejiet spragonis motors uz siltu vispar gauss dikti.
Tā notiek katru dienu vienigais mainas tas ka mainas apgrizieni pielkešanas laika nobracu visu dienu normāli nakošaja diena jau pielce ar 1,0 apgr atkal visu dienu mocos ar gausumu .
Vel pamanīju ka lidz 5tukst apgrizienu uzceļ met atpakaļ!
(Apgriezieni tukšgaitā minimāli lēkā)
Kadi ir varianti kas pie vainas ?
Sveces? ,gaisa masas mēritājs ?
Motors : M43B18
Ja ar sūkni viss ok.. Tad devējiem pretestību Pameri..YouTube ir pamācības ka to dara... Ja viss ok.. Tad gaisa masas mērītāju vari pamēģināt iztīrīt ar speciālu klineri... Kliners kādi 8eiro maksā
Pie kompja nau jēga slēkt ja sūknis beigts...tapec sāc ar sukni..Un tad pie kompānija slēdz... Ja nemāki pretestību izmērīt vai negribi eksperimentēt ar gmm...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- …
- 350
- chevron_right