dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- …
- 350
- chevron_right
Sāc ar svecēm.. Apskaties vai pie vinjam ūdens netiek klāt vai eļļa... Tad vai pašas sveces ir ok.. Mosh kautkur dzirksteli sit uz masu vai vnk viena spole iet uz beigām.. Vai arī protams mūžīgā devēju pretestības pārbaude... arī var būt sprausla bet tad to varētu labi dzirdēt viņa paliek skaļa un tā skaņa līdzīga kā vecai šujmašīnai..nuugjis rakstīja:Tatad, fiksais jautajums, auksts iet ok, uzsilst un pazud kads no podiem, sakas burbulosana, neiesana utt, pabrauka kadu bridi ta un paradas pods un viss atkal iet zbis, kur skatities utt? Motors m50b25
Sent from my LG-P710 using Tapatalk

https://youtu.be/6c6LdoxGkiM
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?

Sveiki. Sanāca tā kad auto pastāvēja 1 mēnesi nekustināts. Riktēju lai izietu skati. Bet tagad parādījusies problēma - kāmēr nav uzsilis auto raustas (gan tukšgaitā, gan tad ņem apgriezienus augšā), kad ir temperatūra ir virs zilo- neraustas, apgriezieni nestaigā un uzņemot ātrumu arī vairs nav problēmas. Motora telpā ievēroju http://postimg.org/image/rjfqzimft/ šadu trubiņu bet neredzu kur viņa būtu bijusi pievienota
domāju kad tukšgaitas regulātors bet nu neredzu kad kaut kur gaisu rautu garām. gofras vesalas izskatās.. ir kādi ieteikumi? Motors M43B16


detonācija? neesmu eksperts tikai minējumsSmileboy rakstīja:https://youtu.be/6c6LdoxGkiM
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?


skatie skartera ventilācijas trubas, ja aizaug ciet vai aizaug membrāna tad tādi sūdi mēdz notiktnazgra rakstīja:Sveiki. Sanāca tā kad auto pastāvēja 1 mēnesi nekustināts. Riktēju lai izietu skati. Bet tagad parādījusies problēma - kāmēr nav uzsilis auto raustas (gan tukšgaitā, gan tad ņem apgriezienus augšā), kad ir temperatūra ir virs zilo- neraustas, apgriezieni nestaigā un uzņemot ātrumu arī vairs nav problēmas. Motora telpā ievēroju http://postimg.org/image/rjfqzimft/ šadu trubiņu bet neredzu kur viņa būtu bijusi pievienotadomāju kad tukšgaitas regulātors bet nu neredzu kad kaut kur gaisu rautu garām. gofras vesalas izskatās.. ir kādi ieteikumi? Motors M43B16


kura no tām divām skaņām tevi uztrauc visvairāk?Smileboy rakstīja:https://youtu.be/6c6LdoxGkiM
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?

vai tā tikšķoņa kura atgādina to, ka tev ir kaut kas sadilis gāzu sadales mehānismā

p.s detonācija notiek tikai pie lieliem RPM



paldies par ieteikumu!-AF- rakstīja:skatie skartera ventilācijas trubas, ja aizaug ciet vai aizaug membrāna tad tādi sūdi mēdz notiktnazgra rakstīja:Sveiki. Sanāca tā kad auto pastāvēja 1 mēnesi nekustināts. Riktēju lai izietu skati. Bet tagad parādījusies problēma - kāmēr nav uzsilis auto raustas (gan tukšgaitā, gan tad ņem apgriezienus augšā), kad ir temperatūra ir virs zilo- neraustas, apgriezieni nestaigā un uzņemot ātrumu arī vairs nav problēmas. Motora telpā ievēroju http://postimg.org/image/rjfqzimft/ šadu trubiņu bet neredzu kur viņa būtu bijusi pievienotadomāju kad tukšgaitas regulātors bet nu neredzu kad kaut kur gaisu rautu garām. gofras vesalas izskatās.. ir kādi ieteikumi? Motors M43B16

Kas pie vainas?m52tub28
Auksts,kamēr sasniedz darba temp., ik pa brīdim noraustās, nokrīt apgriezieni, gandrīz noslāpst un tad uzlec atkal uz tukšgaitu. Tāds apm. sekundi garš lēciens. Gadās arī pēdējā laikā kad noslāpst. INPĀ pētīju tajā brīdī ko anuss dara, itkā neko neuzrāda..... Kur meklēt?
Ja nav skaidrs varu mēģināt uzfilmēt.
Auksts,kamēr sasniedz darba temp., ik pa brīdim noraustās, nokrīt apgriezieni, gandrīz noslāpst un tad uzlec atkal uz tukšgaitu. Tāds apm. sekundi garš lēciens. Gadās arī pēdējā laikā kad noslāpst. INPĀ pētīju tajā brīdī ko anuss dara, itkā neko neuzrāda..... Kur meklēt?

Ja nav skaidrs varu mēģināt uzfilmēt.

Skaņa jau ir viena un tā pati, vnk reizēm klusāka reizēm skaļāka. P. S. Kad uzsilst, regulāri nospiežot sajūgu pie krustojuma slāpst nost.-AF- rakstīja:kura no tām divām skaņām tevi uztrauc visvairāk?Smileboy rakstīja:https://youtu.be/6c6LdoxGkiM
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?tā dobjā kura varētu nozīmēt to ka tev pipec motoram un klaņu slīdgultņiem
vai tā tikšķoņa kura atgādina to, ka tev ir kaut kas sadilis gāzu sadales mehānismā
p.s detonācija notiek tikai pie lieliem RPMKad ir daudz gaisa

Tas tak ir is. 95% no viņiem ir nokauti. Šeit izklausās ka šālēm pipec un sakarā ar to arī augša tikšķ jo nepietiek eļļas spiediena. Dodu 99% ka drīz klanis sveicināsSmileboy rakstīja:Skaņa jau ir viena un tā pati, vnk reizēm klusāka reizēm skaļāka. P. S. Kad uzsilst, regulāri nospiežot sajūgu pie krustojuma slāpst nost.-AF- rakstīja:kura no tām divām skaņām tevi uztrauc visvairāk?Smileboy rakstīja:https://youtu.be/6c6LdoxGkiM
Vakar parādījās šāda skaņa. Ieliku jaunas sveces un nedaudz uzgāzēju un vakarā sākās klaboņa, izklausās ieplūdes kolektora rajons. Mēdz arī pazust šī klaaboņa, kā arī staigā apgriezieni un dažkārt noslāpst.slāpšana un apgriezieni bij jau pirms jaunajām svecēm. Moš kāds zin kas pa vainu?tā dobjā kura varētu nozīmēt to ka tev pipec motoram un klaņu slīdgultņiem
vai tā tikšķoņa kura atgādina to, ka tev ir kaut kas sadilis gāzu sadales mehānismā
p.s detonācija notiek tikai pie lieliem RPMKad ir daudz gaisa


Ko GMM dati rāda? Un tiešām INPĀ neviena kļūda, kas saistīta ar dzinēja darbību?bubucis rakstīja:Kas pie vainas?m52tub28
Auksts,kamēr sasniedz darba temp., ik pa brīdim noraustās, nokrīt apgriezieni, gandrīz noslāpst un tad uzlec atkal uz tukšgaitu. Tāds apm. sekundi garš lēciens. Gadās arī pēdējā laikā kad noslāpst. INPĀ pētīju tajā brīdī ko anuss dara, itkā neko neuzrāda..... Kur meklēt?
Ja nav skaidrs varu mēģināt uzfilmēt.

Sveiki vīri. Kāds var padalīties ar padomu, cīnos ar palielinātu CO un CH, mašīnai ir gāzes iekārta bet pārslēdzoties uz benzīna atgāzes samazinās tikai nedaudz. Šodien CSDD CH vispār uzgāja debesīs līdz 7500
Sveces nomainīju un pēc vecajām varēja saprast ka stobros tiek eļļa, katrā gadījumā motors saguris. Ja man divos stobros ir pa 6 atmosfērām tad varu kko saglābt skatoties zondes utt vai šie stobri varētu būt par iemeslu paaugstinātajam CH un vieglāk nomainīt motoru?
Varbūt kāds zin ko vēl var darīt lietas labā?



nu izklausās kad tev tur degkamerā (vismaz divos stobros) tiek vairāk eļļas neka degvielas sadilušu gredzenu dēļ, tāpēc arī CH tādsRobiss rakstīja:Sveiki vīri. Kāds var padalīties ar padomu, cīnos ar palielinātu CO un CH, mašīnai ir gāzes iekārta bet pārslēdzoties uz benzīna atgāzes samazinās tikai nedaudz. Šodien CSDD CH vispār uzgāja debesīs līdz 7500Sveces nomainīju un pēc vecajām varēja saprast ka stobros tiek eļļa, katrā gadījumā motors saguris. Ja man divos stobros ir pa 6 atmosfērām tad varu kko saglābt skatoties zondes utt vai šie stobri varētu būt par iemeslu paaugstinātajam CH un vieglāk nomainīt motoru?
Varbūt kāds zin ko vēl var darīt lietas labā?


Vārsta vāka blīves nomaiņa varētu ko glābt?Nylon rakstīja:nu izklausās kad tev tur degkamerā (vismaz divos stobros) tiek vairāk eļļas neka degvielas sadilušu gredzenu dēļ, tāpēc arī CH tādsRobiss rakstīja:Sveiki vīri. Kāds var padalīties ar padomu, cīnos ar palielinātu CO un CH, mašīnai ir gāzes iekārta bet pārslēdzoties uz benzīna atgāzes samazinās tikai nedaudz. Šodien CSDD CH vispār uzgāja debesīs līdz 7500Sveces nomainīju un pēc vecajām varēja saprast ka stobros tiek eļļa, katrā gadījumā motors saguris. Ja man divos stobros ir pa 6 atmosfērām tad varu kko saglābt skatoties zondes utt vai šie stobri varētu būt par iemeslu paaugstinātajam CH un vieglāk nomainīt motoru?
Varbūt kāds zin ko vēl var darīt lietas labā?

Diezvai vārstu vāka blīve daudz ko pamainīs, es jau lieku uz virzuļa gredzeniem.

Neko tur neizmainīs. Izklausās, jau ka tam motoram pēdējā ziema, nomoki nabagu līdz pēdējam un maini nost. 


lētāk būs atrast +/- normālu dzelzi un samainīt...vai arī liec uzreiz kaut ko lielālu iekšā un būs win win 


kaimiņam problēma - 316i compact (pirmā problēma
) bet ja pa nopietnam, auto pielecot apgriezieni uzskrien gandrīz līdz 2k rpm, tad nokrītas uz 1k rpm un sāk raustīties rīstīties apgriezieniem krītot kāmēr noslāpst. Domāju kad svečvadi ar visu spoli, uzlikām no ejošu - nekas nemainās, izdomājām - jauzliek cits gaisa masas mērītājs, nekas nemainās. Atvienojot gaisa masas mērītāju auto rūc +/- ok, mazliet apgriezieniem staigājot. Gaisa masas mērītājs tika noņemts no ejošu. Rodas jautājums vai jāskatās uz zondes pusi?
a un sveces arī labas. un tas viss sākās šodien. Vakar braucis bez nekādām problēmām 




nazgra rakstīja:kaimiņam problēma - 316i compact (pirmā problēma) bet ja pa nopietnam, auto pielecot apgriezieni uzskrien gandrīz līdz 2k rpm, tad nokrītas uz 1k rpm un sāk raustīties rīstīties apgriezieniem krītot kāmēr noslāpst. Domāju kad svečvadi ar visu spoli, uzlikām no ejošu - nekas nemainās, izdomājām - jauzliek cits gaisa masas mērītājs, nekas nemainās. Atvienojot gaisa masas mērītāju auto rūc +/- ok, mazliet apgriezieniem staigājot. Gaisa masas mērītājs tika noņemts no ejošu. Rodas jautājums vai jāskatās uz zondes pusi?
a un sveces arī labas. un tas viss sākās šodien. Vakar braucis bez nekādām problēmām
ellas shups lidz galam ieksa ? man reizi lidzigi darija jo biju ellas shupu aizmirsis lidz galam ielikt . gaiss tika dzineja un raustijas negudrs.
no savas pieredzes.
vai ari, man bija caurulite kas iet no brivgaitas regulatora uz varstu vaku saplisusi. raustijas ari un RMP lakstija.


brum brum ...... FOTHERMUCKERS

Ar trubiņām viss ok. Eļļas stienis ir līdz galam. Kā var pateikt vai zonde čakarējas nepieslēdzot pie kompi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- …
- 350
- chevron_right