dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
nazgra rakstīja:Ar trubiņām viss ok. Eļļas stienis ir līdz galam. Kā var pateikt vai zonde čakarējas nepieslēdzot pie kompi?
Ar testeri
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
māriņš rakstīja:
nazgra rakstīja:Ar trubiņām viss ok. Eļļas stienis ir līdz galam. Kā var pateikt vai zonde čakarējas nepieslēdzot pie kompi?
Ar testeri
Ja tā ir platjoslene, ne pis neko neizmērīsi ar testeri. :D
Pa lielam ar osciloskopu vai kompi un skatoties kā reaģē un cik voltus rāda kurā brīdī. Bosch no 0.1-09V, Siemens no 0.1-5V.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Aukstam dzinējam zonde nestrādā. Zondei jāuzsilst, lai tā sāktu strādāt. Skaties, vai netiek "papildus" gaiss sistēmā aiz GMM. Kas ar ieplūstošā gaisa temp. devēju? Ar testeri var pārbaudīt, cik omi rāda. Ja rāda vairākus tūkstošus omi, tad +/- strādājošs.
Kas notiek, ja turi pedāli nospiestu? Tāpat noslāpst?
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Eļļas sčupa ir normāla itka..
Ja tosols ietu dzinēja,tad eļļas līmenim nebutu jāceļas? Un kā ar kompresiju ?
Tas trubas neesmu skatījies ,rit to izdarīšu .. Domā ,ka tur varetu but tik liela noplūde?
Un no kà jogurts uz korķa?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
ArchyLive rakstīja:
dogMa rakstīja:Uz eļļas ščupa arī kefīrs?
Es jau lieku uz to, ka noplūde. Kas ar tosola trubām dzinēja aizmugurē un zem ieplūdes kolektora?
Eļļas sčupa ir normāla itka..
Ja tosols ietu dzinēja,tad eļļas līmenim nebutu jāceļas? Un kā ar kompresiju ?
Tas trubas neesmu skatījies ,rit to izdarīšu .. Domā ,ka tur varetu but tik liela noplūde?
Un no kà jogurts uz korķa?
kompresijas mērīšana neko nedos, ja gāzes neiet dzeses sistēmā.
baltās nogulsnes uz korķa - nestrādājoša kartera ventilācija vai īsie gabali, eļļa neuzsilst.
Meklē vien dzeses šķidruma noplūdes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Visdrizak vnk kkur tek un izgaro, nav jau ari nemaz tik daudz 0.5-1l uz 700km

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
ArchyLive rakstīja:Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Atverot radiatora korki un tad pieskilot motoru limenis nesak kapt pari lebam?
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
seeingman rakstīja:
ArchyLive rakstīja:Sveiki biedri,
Tātad jautājums zinātājiem.. Pazūd tosols(m52b28) un diezgan stipri.. Aptuveni 0,5-1l uz 700km (+-).. Noplūdes nekādas nav ,radiators un termostats jauns..pečka silda labi un logi nesvīst (izņemot lietus laikā nedaudz). Balti dūmi ari īpaši nav manāmi (izņemot salā un lietainās ,vēsās dienās)
Bet zem eļļas korķa ir jogurts.. Kompresiju vel neesmu mērījis..
Vai tiešam blokā caurums vai ari ir kādi citi iespējamie varianti? Kā rīkoties?
Atverot radiatora korki un tad pieskilot motoru limenis nesak kapt pari lebam?

Siltu vai aukstu dzineju?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Abos gadijumos
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
ArchyLive rakstīja:
seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Nu bļ, ja uzrakstiji ka uz korķa ir jogurts tad iet eļļā tak!
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
māriņš rakstīja:
ArchyLive rakstīja:
seeingman rakstīja:Abos gadijumos
Tātad,tikko izmērīju kompresiju un visos ir 12 (+- 0,1)
Un līmenis ITKA nekāpj nevienā gadījumā..
Nu bļ, ja uzrakstiji ka uz korķa ir jogurts tad iet eļļā tak!
Jogurts var but ari no Kārtera ventilācijas jo ta bija aizdirsusies
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Nu tad mekle nopludi, aukstam motoram uztaisi pribambasu lai var iepust radiatora spiedienu, ieput 1bar un skaties kur pil
Ja nekur nepil un attaisot ellas korki un pieliekot ausi var kaut ko dzirdet, tad apsveicu.
Profila bilde
ArchyLive
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 11 Dec 2011, 22:52
Atrašanās vieta: Rīga
Kompis izmeta šādu kļūdu.. kadam ir kada nojausma ,kas tas ir?
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Zondei kapi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
tik pat labi var būt arī vadam kas ved uz zondi kirdik ;)
paņem pie strādājoša motora (vislabāk pie auksta) pamēri vai zondei pienāk abi plusi un vai ir mīnuss, mazums kur sakusis/nopuvis vads, kas nav retums ;)
Garajs
Ziņojumi: 70
Pievienojies: 21 Apr 2015, 18:49
m50b25 radusies problēma.. auksts lec un rūc, griežas viss ok, kad uzsilst lidz 90" noslapējot, pec briža piešķiļot, sakuma ruc, tad sāk burbuļot, rīstities, taka drsku šaut kolektora(kad droļī gazes pedāli) pagaidot apmeram lidz 1 min (tukšgaita rucot) pekšķi viss aiziet, vai ari kartigi iegriežot redlaina ari pazud problema.. un vel citreiz(paliek aizvien biežāk) ir tā kad nelec, ilgi jagriež, tad atkal labi pielec utt.. arko vsp sākt? vairak gan liekas elektriska problema neka mehaniska, bet varbut kļudos
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Sākt ar datordiagnostiku.