dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- …
- 350
- chevron_right
M50b20NV stāvot peld apgriezieni.
Noņemot vārsta vākam resno šļauku un to aiztaisot viss itkā ok ja neskaita to ka stiprāk uzgāzējot viņa noslāps.
Savukārt vārsta vākam pa to caurumu sūc iekšā gaisu bet brīžiem pūš ārā ar minimālu dūmu.
WTF ???
Vai ir kādam kāda ideja ?
Vai risinājums ?
Noņemot vārsta vākam resno šļauku un to aiztaisot viss itkā ok ja neskaita to ka stiprāk uzgāzējot viņa noslāps.
Savukārt vārsta vākam pa to caurumu sūc iekšā gaisu bet brīžiem pūš ārā ar minimālu dūmu.
WTF ???
Vai ir kādam kāda ideja ?
Vai risinājums ?
gudri dirst nav malku cirst
Ir problēma ar m50b25, iedarbinot, dzinējs parūc un pēc dažām sekundēm pats noslāpst, apgriezieni arī peld. Pie ieslēgtas aizdedzes ir šņākoņa sprauslu rajonā. https://youtu.be/SZIu9NKBkAY
bepsis rakstīja:Ir problēma ar m50b25, iedarbinot, dzinējs parūc un pēc dažām sekundēm pats noslāpst, apgriezieni arī peld. Pie ieslēgtas aizdedzes ir šņākoņa sprauslu rajonā. https://youtu.be/SZIu9NKBkAY
m54b30 sprauslas + m50b25 vai m52b28 yes or no?
Tiešām neveinam nav kādas idejas , kas varētu but par problēmu?bepsis rakstīja:bepsis rakstīja:Ir problēma ar m50b25, iedarbinot, dzinējs parūc un pēc dažām sekundēm pats noslāpst, apgriezieni arī peld. Pie ieslēgtas aizdedzes ir šņākoņa sprauslu rajonā. https://youtu.be/SZIu9NKBkAY
Tas varētu but saistīts ar provotku?
Instagram - @e36_fiksais
Vainu mekle zem kolektora tuksgaitas regulatora rajona, iespejams gaisa truba kada pushu!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki! Motors M42B18. Problēma tāda-aukstu kad pastāvējis vispār nereāli pielaist,tikai ievelkot,bet jāvelk kāds 1km-2km,tad pielec,pēc tam pabraucot lec.Ja tikko ievelk uzreiz noslāpē un mēģina pielaist,tad arī nelec. Braucot vienmērīgi pa šoseju rīstas,tākā lietos ciet,bet kad spiež,tad verās lopā.Citas vēl pēc swapa neatrisinātas problēmas-Temp dačiks gļuko-kad aukstu pagriež uz otro poziciju atslegu-rada jau pie zilā,elektro ventilators neslēdzas klāt.
Gaisa masas mērītāju vakar testēju ar ommetru-lēnām spiežot maina pretestību uz lielāku un tad uz mazāku pie pilnīgi atvērta. gāzes pedāļa tas sensors itkā arī pārmērīts un ir ok. Aizdomas,ka varētu piesūkt gaisu gar ieplūdes kolektoru pie blīves,jo tā netika likta jauna,liekot degvielas trubas pie maģistrāles vienai trubiņai atplēsa mazu mazu gabaliņu gumijas,bet neliekas ka tur varētu sulot vai piesūkt gaisu. par zondi nezinu,pārlodēju veco no m43b16, vadiem krāsas sakrita....degvielas spiediena regulātors varbūt nolicis karoti? Patēriņš arī ir kosmosā! Jau iepriekš liels paldies par palīdzību!
Gaisa masas mērītāju vakar testēju ar ommetru-lēnām spiežot maina pretestību uz lielāku un tad uz mazāku pie pilnīgi atvērta. gāzes pedāļa tas sensors itkā arī pārmērīts un ir ok. Aizdomas,ka varētu piesūkt gaisu gar ieplūdes kolektoru pie blīves,jo tā netika likta jauna,liekot degvielas trubas pie maģistrāles vienai trubiņai atplēsa mazu mazu gabaliņu gumijas,bet neliekas ka tur varētu sulot vai piesūkt gaisu. par zondi nezinu,pārlodēju veco no m43b16, vadiem krāsas sakrita....degvielas spiediena regulātors varbūt nolicis karoti? Patēriņš arī ir kosmosā! Jau iepriekš liels paldies par palīdzību!
Pirms swapa kloķenes stāvokļa devējs arī tika samērīts,nobīde bija normas robežās ~5-7omiSvenczio rakstīja:Sveiki! Motors M42B18. Problēma tāda-aukstu kad pastāvējis vispār nereāli pielaist,tikai ievelkot,bet jāvelk kāds 1km-2km,tad pielec,pēc tam pabraucot lec.Ja tikko ievelk uzreiz noslāpē un mēģina pielaist,tad arī nelec. Braucot vienmērīgi pa šoseju rīstas,tākā lietos ciet,bet kad spiež,tad verās lopā.Citas vēl pēc swapa neatrisinātas problēmas-Temp dačiks gļuko-kad aukstu pagriež uz otro poziciju atslegu-rada jau pie zilā,elektro ventilators neslēdzas klāt.
Gaisa masas mērītāju vakar testēju ar ommetru-lēnām spiežot maina pretestību uz lielāku un tad uz mazāku pie pilnīgi atvērta. gāzes pedāļa tas sensors itkā arī pārmērīts un ir ok. Aizdomas,ka varētu piesūkt gaisu gar ieplūdes kolektoru pie blīves,jo tā netika likta jauna,liekot degvielas trubas pie maģistrāles vienai trubiņai atplēsa mazu mazu gabaliņu gumijas,bet neliekas ka tur varētu sulot vai piesūkt gaisu. par zondi nezinu,pārlodēju veco no m43b16, vadiem krāsas sakrita....degvielas spiediena regulātors varbūt nolicis karoti? Patēriņš arī ir kosmosā! Jau iepriekš liels paldies par palīdzību!
Pamēģini tā - vakarā, kad gribi auto nolikt, pie darbojoša dzinēja izrauj degvielas sūkņa drošinātāju. Auto noslāps. Tā arī atstāj. No rīta ieliec drošinātāju un šķil klāt. Tad pastāsti, vai kas mainījies.
Biju atstājis uz 3h,viss kā teici,bet izmaiņu nekādu...
Starpcitu, zondēm vadus lodēt nedrīkst.
Izmēri kompresiju tam dzinējam.
Izmēri kompresiju tam dzinējam.
Tātad,zonde varbūt pie vainas? Negribu ticēt ka kompresija nav.
Pameģini vispār atvienot zondi.Svenczio rakstīja:Tātad,zonde varbūt pie vainas? Negribu ticēt ka kompresija nav.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Pie reizes arī kompresiju izmēri.
M44B19 sekojoša problēma:
Pie slodzes noteiktos apgriezienu diapazonos dzinējs kļūst neatsaucīgs un ir sajūta kā strādātu uz 3 cilindriem vai degvielu grieztu nost(pēc skaņas izklausās). Bez slodzes tādu problēmu nav- viss diapazons bez raustīšanās utml. gļukiem.
Lieku domu uz MAF/sprauslām/droseles poci/degvielas sūkni-filtru(mazāk iespējams). Varbūt arī kas cits...
Sveces, spole ir salīdzinoši nesen mainīta.
Jūsu idejas vai jāsāk taustīties tumsā ar testeri un veikt vienkāršo diagnostiku visam.
Pie slodzes noteiktos apgriezienu diapazonos dzinējs kļūst neatsaucīgs un ir sajūta kā strādātu uz 3 cilindriem vai degvielu grieztu nost(pēc skaņas izklausās). Bez slodzes tādu problēmu nav- viss diapazons bez raustīšanās utml. gļukiem.
Lieku domu uz MAF/sprauslām/droseles poci/degvielas sūkni-filtru(mazāk iespējams). Varbūt arī kas cits...
Sveces, spole ir salīdzinoši nesen mainīta.
Jūsu idejas vai jāsāk taustīties tumsā ar testeri un veikt vienkāršo diagnostiku visam.
Vakar tika nomainīta ieplūdes kolektora blīve,abas mazās degvielas trubinas pie degvielas magistrales,nomainīts degvielas filtrs unnnn norauts zondei stekeris. Tagad lec gan auksts gan silts uz zondi itkā nelieku vainu,jo pie iedarbināšanas tak vinja savu lomu nespēlē?!Svenczio rakstīja:Pirms swapa kloķenes stāvokļa devējs arī tika samērīts,nobīde bija normas robežās ~5-7omiSvenczio rakstīja:Sveiki! Motors M42B18. Problēma tāda-aukstu kad pastāvējis vispār nereāli pielaist,tikai ievelkot,bet jāvelk kāds 1km-2km,tad pielec,pēc tam pabraucot lec.Ja tikko ievelk uzreiz noslāpē un mēģina pielaist,tad arī nelec. Braucot vienmērīgi pa šoseju rīstas,tākā lietos ciet,bet kad spiež,tad verās lopā.Citas vēl pēc swapa neatrisinātas problēmas-Temp dačiks gļuko-kad aukstu pagriež uz otro poziciju atslegu-rada jau pie zilā,elektro ventilators neslēdzas klāt.
Gaisa masas mērītāju vakar testēju ar ommetru-lēnām spiežot maina pretestību uz lielāku un tad uz mazāku pie pilnīgi atvērta. gāzes pedāļa tas sensors itkā arī pārmērīts un ir ok. Aizdomas,ka varētu piesūkt gaisu gar ieplūdes kolektoru pie blīves,jo tā netika likta jauna,liekot degvielas trubas pie maģistrāles vienai trubiņai atplēsa mazu mazu gabaliņu gumijas,bet neliekas ka tur varētu sulot vai piesūkt gaisu. par zondi nezinu,pārlodēju veco no m43b16, vadiem krāsas sakrita....degvielas spiediena regulātors varbūt nolicis karoti? Patēriņš arī ir kosmosā! Jau iepriekš liels paldies par palīdzību!
Ir gadijies ka silts deļ zondes nelec normāli.Svenczio rakstīja:Vakar tika nomainīta ieplūdes kolektora blīve,abas mazās degvielas trubinas pie degvielas magistrales,nomainīts degvielas filtrs unnnn norauts zondei stekeris. Tagad lec gan auksts gan silts uz zondi itkā nelieku vainu,jo pie iedarbināšanas tak vinja savu lomu nespēlē?!Svenczio rakstīja:Pirms swapa kloķenes stāvokļa devējs arī tika samērīts,nobīde bija normas robežās ~5-7omiSvenczio rakstīja:Sveiki! Motors M42B18. Problēma tāda-aukstu kad pastāvējis vispār nereāli pielaist,tikai ievelkot,bet jāvelk kāds 1km-2km,tad pielec,pēc tam pabraucot lec.Ja tikko ievelk uzreiz noslāpē un mēģina pielaist,tad arī nelec. Braucot vienmērīgi pa šoseju rīstas,tākā lietos ciet,bet kad spiež,tad verās lopā.Citas vēl pēc swapa neatrisinātas problēmas-Temp dačiks gļuko-kad aukstu pagriež uz otro poziciju atslegu-rada jau pie zilā,elektro ventilators neslēdzas klāt.
Gaisa masas mērītāju vakar testēju ar ommetru-lēnām spiežot maina pretestību uz lielāku un tad uz mazāku pie pilnīgi atvērta. gāzes pedāļa tas sensors itkā arī pārmērīts un ir ok. Aizdomas,ka varētu piesūkt gaisu gar ieplūdes kolektoru pie blīves,jo tā netika likta jauna,liekot degvielas trubas pie maģistrāles vienai trubiņai atplēsa mazu mazu gabaliņu gumijas,bet neliekas ka tur varētu sulot vai piesūkt gaisu. par zondi nezinu,pārlodēju veco no m43b16, vadiem krāsas sakrita....degvielas spiediena regulātors varbūt nolicis karoti? Patēriņš arī ir kosmosā! Jau iepriekš liels paldies par palīdzību!
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
zondes vadus lodēt nevajag, zonde ir jāliek jauna un oriģinālā ar īsto štekeri un bosch vai siemens firmas, atkarībā, kāda nu tai vadībai nāk, nekādas tur ntk, utt, kā arī bosch, kas nāk bez štekera klāt un pašam ir jāsavieno - nekam neder.
Zonde ir ļoti svarīga un precīza ierīce, kam jāstrādā, kā nākas, ja grib lai tā mašīna labi iet un maz ēd.
Zonde ir ļoti svarīga un precīza ierīce, kam jāstrādā, kā nākas, ja grib lai tā mašīna labi iet un maz ēd.
Cik sapratu no iepriekšējā saimnieka, tad esot bijis pie dogMa's uz diagnostiku un teicis, ka sprauslu gļuks esot.VAZeliins rakstīja:M44B19 sekojoša problēma:
Pie slodzes noteiktos apgriezienu diapazonos dzinējs kļūst neatsaucīgs un ir sajūta kā strādātu uz 3 cilindriem vai degvielu grieztu nost(pēc skaņas izklausās). Bez slodzes tādu problēmu nav- viss diapazons bez raustīšanās utml. gļukiem.
Lieku domu uz MAF/sprauslām/droseles poci/degvielas sūkni-filtru(mazāk iespējams). Varbūt arī kas cits...
Sveces, spole ir salīdzinoši nesen mainīta.
Jūsu idejas vai jāsāk taustīties tumsā ar testeri un veikt vienkāršo diagnostiku visam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- …
- 350
- chevron_right