dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- …
- 350
- chevron_right
nu, bet viņa tā vai tā ir ciet.tomysss rakstīja:un ja man tāds vārsts nemaz nav? Manam dzinējam tāds nemaz nav nācis, jo ir viens no pirmajiem m42 dzinējiem. Palasiju ārzemju forumus, lasīju, ka tik no 94` gada sāka ieviest tādu vārstu.Lācis rakstīja:tev taču teica - kartera ventilācija.tomysss rakstīja:m42b18 dzinējs. Raustās idle. Var kāds paskaidrot, kapēc pie atvērta eļļas ieliešanas korķa, idle sāk strādāt gandrīz ideāli kā vajadzētu?
ja atverot eļļas vāku kamēr strādā velk iekšā vai pūš ārā gaisu, tas ir pirmais rādītājs, ka ventilācija ir ciet
nerunājot par potenciālo galvas blīvi, vārstu saļņikiem un visiem pārējiem labumiem, kas vēl var būt beigti
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Atverot eļļas vāku pie strādājoša dzinēja, tam būtu jāslāpst, right?
Nē, viņš noraustās, bet slāpt gan nevajadzētuNorek rakstīja:Atverot eļļas vāku pie strādājoša dzinēja, tam būtu jāslāpst, right?
Crap, tad man arī kaut kas ar ventilāciju nav ok, jo atraujot korķi, noslāpst. Meklējoties i-netā, uzgāju, ka tas ir tjipa ok, jo zūdot spiediens (precīzi neatceros, kas un kā). Varbūt slāpst dēļ zondēm, jo tās ir beigtas? T.i. - zondes jau tā rausta to motoru ik pa laikam + ja atrauj korķi, tad tā kombinācija kompim vispār nepatīk? Ir gadījies, ka dēļ zondēm tukšgaitā ripojot, noslāpst tāpat. Ir doma atjaunot ogles filtru un pareizi ventilāciju sataisīt. Tad jau redzēs, kas tur notiks tālāk.
Gribētu uzklausīt jusu viedokļus..
Mašinai (m52b28) parādijās kautkāda mistiska vibrācija.. Tā ir gan braucot,gan stāvot uz vietas pie augstiem RPM (4k rpm + ) lidz tiem ari ir,bet ne tik intenīva..
DogMa arī apskatija un izbrauca ar auto un vispar neko nevarejām atrast..visi dzineja spilveni,pusramji utt veseli,izspiežot sajugu ari nekādas izmaiņas,tātad arī kārba atkrīt..
Vienīgais reālais ko varejām izdomāt ir spararats..
Varbūt kāds ir ar ko lidzīgu saskāries?
Mašinai (m52b28) parādijās kautkāda mistiska vibrācija.. Tā ir gan braucot,gan stāvot uz vietas pie augstiem RPM (4k rpm + ) lidz tiem ari ir,bet ne tik intenīva..
DogMa arī apskatija un izbrauca ar auto un vispar neko nevarejām atrast..visi dzineja spilveni,pusramji utt veseli,izspiežot sajugu ari nekādas izmaiņas,tātad arī kārba atkrīt..
Vienīgais reālais ko varejām izdomāt ir spararats..
Varbūt kāds ir ar ko lidzīgu saskāries?
ja ir divmasu spararats tad laikam vinsh,jo braalim uz e34 tas patsArchyLive rakstīja:Gribētu uzklausīt jusu viedokļus..
Mašinai (m52b28) parādijās kautkāda mistiska vibrācija.. Tā ir gan braucot,gan stāvot uz vietas pie augstiem RPM (4k rpm + ) lidz tiem ari ir,bet ne tik intenīva..
DogMa arī apskatija un izbrauca ar auto un vispar neko nevarejām atrast..visi dzineja spilveni,pusramji utt veseli,izspiežot sajugu ari nekādas izmaiņas,tātad arī kārba atkrīt..
Vienīgais reālais ko varejām izdomāt ir spararats..
Varbūt kāds ir ar ko lidzīgu saskāries?
nu labi, ir ciet. Bet kā tad to labot, ja šī vārsta nav vispār? P.S. Galvas blīves un pati galva, visi blīvslēgi mainīti pirms 500 km.nu, bet viņa tā vai tā ir ciet.
ja atverot eļļas vāku kamēr strādā velk iekšā vai pūš ārā gaisu, tas ir pirmais rādītājs, ka ventilācija ir ciet
nerunājot par potenciālo galvas blīvi, vārstu saļņikiem un visiem pārējiem labumiem, kas vēl var būt beigti
vispirms tiec ar idli galā- vāciņš nav tava problēmatomysss rakstīja:m42b18 dzinējs. Raustās idle. Var kāds paskaidrot, kapēc pie atvērta eļļas ieliešanas korķa, idle sāk strādāt gandrīz ideāli kā vajadzētu?
Pārbaudi vai nav vakuuma noplūdes !
tukšgaitas regulators vai strādā !?
Attaisot korķi sāk strādāt normāli jo pirmajiem m42 motoriem ventilācija no vārstu vāka gāja pa taisno uz droseli, līdz ar to sāk sūkt papildus gaisu klāt caur korķi, ja ciet, tad nav ko sūkt (pieņemot ka nepūs garām gredzeniem)
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
Problema ar M50B25:
Pazīmes:
1. Tukšgaita bish rough, bet kopumā stabila
2. Atverot droseli apgriezieni nevis kāpj, bet bish nokrītās, dzinējs sāk riktīgi bubināt un izpūtējā ik pa laikam šauj. tā laikā konkrēti smird pēc degvielas, attiecīgi pieņemu, ka auto riktīgi pārlejās. Atlaižot gāzes pedāli/aizverot droseli apgriezieni uzkāpj un nostājās atpakaļ uz relatīvi stabilas tukšgaitas
3. Noslāpējot un darbinot pielec momentāli, bet problēma nepāriet
4. Apgriezienus var uzaudzēt tikai kačājot pedāli. Procesā auto šauj un spļāudās.
Laiku pa laikam pats no sevis pāriet, kādu laiku ir ok un tad atkal parādās.
Kurā virzienā meklēt problēmu? Sveces jaunas, degvielas sūknis 2 mēnešus vecs, bāka pilna un tīra, kļūdu nav.
Degvielas sistēma vai aizdedze?
Pazīmes:
1. Tukšgaita bish rough, bet kopumā stabila
2. Atverot droseli apgriezieni nevis kāpj, bet bish nokrītās, dzinējs sāk riktīgi bubināt un izpūtējā ik pa laikam šauj. tā laikā konkrēti smird pēc degvielas, attiecīgi pieņemu, ka auto riktīgi pārlejās. Atlaižot gāzes pedāli/aizverot droseli apgriezieni uzkāpj un nostājās atpakaļ uz relatīvi stabilas tukšgaitas
3. Noslāpējot un darbinot pielec momentāli, bet problēma nepāriet
4. Apgriezienus var uzaudzēt tikai kačājot pedāli. Procesā auto šauj un spļāudās.
Laiku pa laikam pats no sevis pāriet, kādu laiku ir ok un tad atkal parādās.
Kurā virzienā meklēt problēmu? Sveces jaunas, degvielas sūknis 2 mēnešus vecs, bāka pilna un tīra, kļūdu nav.
Degvielas sistēma vai aizdedze?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Izskatās pēc mirstoša kloķenes devēja, bet bez kompja 100% nevaru pateikt.
tapat var būt ar droseles pozīcijas devēju, pietam ļoti izplatīta kaite uz m50
M50b25 auksts liekas ka iet daudzmaz ok, ka temp tikko uzkapj virs zilas iedalas liekas ka dala jaudas pazud .. kur, ko meklet, skatities?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Vēl var apskatīties ieplūdes gaisa temperatūras devēju.
Bet protāms labāk uzsākt ar datora pieslēgšanu kļūdu nolasīšanai
Bet protāms labāk uzsākt ar datora pieslēgšanu kļūdu nolasīšanai
Motors neraustas, tuksgaita normala, paterins ari normals, pa soseju 10l var ierakstities normali braucot .. ok, slegs pie kompja tad uz skatisies ko rada
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Aukstam vienmēr liksies jauda lielāka, bet, ja tiešām ļoti krasi, tad kāds devējs pieteicies.
Kr4 hz, bet atkal sākas sūdi- brīvdienās pieliku pie inpas 0 kļūdas viss gerai, iet arī pienācīgi.
Vakar arī viss kārtībā, nolieku auto un šorīt braucu uz darbu un atkal sākās mans bēdu stāsts- raustās paātrinoties un arī ir krietns jaudas zudums. Sajuta, ka kāds no podiem neiet.
Zonde jauna Bosch, GMM arī uz Bosch samainits, svečvadi garām pīpītēs nesit, sveces kādu laiku atpakaļ mainītas.
M44B19
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vakar arī viss kārtībā, nolieku auto un šorīt braucu uz darbu un atkal sākās mans bēdu stāsts- raustās paātrinoties un arī ir krietns jaudas zudums. Sajuta, ka kāds no podiem neiet.
Zonde jauna Bosch, GMM arī uz Bosch samainits, svečvadi garām pīpītēs nesit, sveces kādu laiku atpakaļ mainītas.
M44B19
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kas ar degvielas filtru?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Amputētsbestbmw rakstīja:Kas ar degvielas filtru?
Ar šādu rīku izdosies izjaukt m50 dzinējam atsperes?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- …
- 350
- chevron_right