dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- …
- 350
- chevron_right
Gan jau, ka daudz dabūs pārtaisīt, bet derēs.kasp1js rakstīja:Ar šādu rīku izdosies izjaukt m50 dzinējam atsperes?
Kr4 izdomāju pavērt kapotu pa tumsu- uzgāzējot smuki zibeņo viens svečvads. Āķis tāds, ka pirms laika jau nomainīju viņu. Elektroda atstarpi samazināju, bet turpina ēst nost svečvadus.VAZeliins rakstīja:Kr4 hz, bet atkal sākas sūdi- brīvdienās pieliku pie inpas 0 kļūdas viss gerai, iet arī pienācīgi.
Vakar arī viss kārtībā, nolieku auto un šorīt braucu uz darbu un atkal sākās mans bēdu stāsts- raustās paātrinoties un arī ir krietns jaudas zudums. Sajuta, ka kāds no podiem neiet.
Zonde jauna Bosch, GMM arī uz Bosch samainits, svečvadi garām pīpītēs nesit, sveces kādu laiku atpakaļ mainītas.
M44B19
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sveces Denso- ne pašas lētākās, ne pašas dārgākas.
Kur problēma?
Vienīgais, kas nāk prātā ir slikts zemējums(masa)
Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu?
udensukni paskaties,,,,,,Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu?
Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu?
galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem
Ari par to pashu iedomajos, sukni parasti sak tecet bet ja karse ta kartigi ta ir blive vai galva.Uga rakstīja:Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu?
galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
oi, cerams ka galva nebūs pie vainas, vēl jau spēlē tas ka nesilda pečka, teorētiski var karst tāpēc ka nav cirkulācija tāpēc sākšu ar sūkni citi varianti vairs nevarētu būt?bestbmw rakstīja:Ari par to pashu iedomajos, sukni parasti sak tecet bet ja karse ta kartigi ta ir blive vai galva.Uga rakstīja:Robiss rakstīja:Hei, kāds var palīdzēt! Samainīju motoru un tagad braucot karst augšā un nesilda pečka, sākumā likās ka jāatgaiso bet ar visu sasvēršanu nekas nesanāca, karsa un vārījās, šļaukas itkā esmu savienojis pareizi un termostatu pārbaudīju. Sajūta ka nebūtu cirkulācijas. Varbūt kāds zin kur meklēt problēmu?
galva, vai blīve varētu būt viens no varinatiem
Peckas varstu vajag notestet vins aiz dzineja atrodas pienak tosola trubas vinjam klat pirms pecka iejiet, vairakas reizes ir bijis ka aiz vecuma iekilejis, vel variants ka salona radiators aizaudzis.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Ja liki motoru lietotu apskaties udensukni varbut sparninji aplauzsti vai vel sazin kadi brinumi....... tak nevar zinat kadam likrocim bijis motors! Kad ir darba temperatura patausti trubas kas ir aiz motora u iet uz salona.....vinaam jabuut siltaam....
motors m50b20 vanos, siemens protams. auksts tikko pielaists ir ok, bet kad brītiņu padarbojas tukšgaitā sāk bubināt, nestrādā uz visiem podiem. sveces mainīju, spoles ar pīpītēm arī, kloķenes devēju un pat kompi piemetu citu nekas nemainās. wtf
Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
Katra zinja vieglak citu, jo ka saksi list motora bus liekas izmaksas. Viss beigas nostasies normala 2.5 vertiba
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Pārbaudi kartera ventilācijas sistēmu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kartera ventilācija tiešām var izraisīt dūmošanu pie silta dzinēja ?he9600 rakstīja:Pārbaudi kartera ventilācijas sistēmu
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Realatīvi var, ja eļļu neatdala no kartera gāzēm.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paskaties vai tas vārsts nav aizaudzis un vizuāli ir spējīgs pildīt savu funkciju. Kā arī kartera trubinu vai nav aizsērējusi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
arii liidziiga probleema, bet man nevis bubina, bet paraadaas taadi kaa caurkritieni tukshgaitaa un motoru noshuupo. Ir jeega kaut ko skatiities degvielas reikaa?? paareejais it kaa samainiits, gaisu it kaa nekur nesuuc. un varbuut ir kaads, kas ir gatavs gar motoru paburties, ne tikai brutaali kompi piesleegt un pateikt ka viss ok? maksaaju!!Agrais rakstīja:motors m50b20 vanos, siemens protams. auksts tikko pielaists ir ok, bet kad brītiņu padarbojas tukšgaitā sāk bubināt, nestrādā uz visiem podiem. sveces mainīju, spoles ar pīpītēm arī, kloķenes devēju un pat kompi piemetu citu nekas nemainās. wtf
Diezvai neredzot to savienojumu varēs pateikt, kas tieši jāmaina. Izņemt vārstu un apskaties :)
P.S. Samainīt to vārstu par sliktu toč nenāks
Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni- tieši tā arī izpaužas beigti vārstu blīvslēgi, strādājos zemākos apgriezienos, uz vārstiem sakrājas eļļa un iedodot mizā to ierauj cilindrā, no cilindra izpūtēja un dūmi pa gaisuarchijs rakstīja:Tātad ir M52B20 motors. Pēdējā laikā novērots, ka sācis dūmot mazliet vairāk kā vajag, tieši, kad motors ir sasniedzis darba temperatūru. Braucot lēnām, teiksim kādi 50km/h un iedodot kedā, izpūš zilganu mākoni. Dūmi nav pārāk daudz, bet manāmi. Ja vēlreiz tieši tā pat izdara, zilu dūmu nav. Respektīvi, ja ir zilgans dūms, tad jābūt arī eļļas patēriņam, kurš arī ir Minimāls, bet ir...
Katrā ziņā, vārstu blīvslēgi tie nav, jo šķiļot mašīnu no rīta zilu mākoni neizpūš, tad nākamais variants un visticamākais ir eļļas gredzeni ! Jaudas zudumi, un citas problēmas nav, tīri tikai tas, ka dūmo par daudz un ir eļļas patēriņš.
Eļļu un sveces pirms aptuveni 1k km mainiju. Nekādu izmaiņu
Vai ir jēga vispār celt augšā šo motoru, vai arī labāk tad meklēt citu swapu ?
pamēģini karstam motoram pabubināt tukšgaitā dažas minūtes un pēc tam parūcināt uz lielākiem apgriezieniem, vajadzētu arī būt sākumā dūmiem
no rīta šķiļot aukstu eļļa ir auksta un bieza, tāpēc arī netiek tik daudz cilindros
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- …
- 350
- chevron_right